SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.585-608, 2019 (Hakemli Dergi)

İÇSEL MARKALAŞMA VE DUYGUSAL BAĞLILIK İLİŞKİSİ: ÇALIŞAN PERSPEKTİFİNDEN BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.130-150, 2018 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK EĞİTİMİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.2-15, 2017 (Hakemli Dergi)
Newspaper Coverage of the Gezi Upriiing in Turkey
Asia pasific journal of Advanced Business and socia Studies
, cilt.3, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Demokrasi Algısı: Geleneksel Medya ve Yeni Medya İlişkisi
. eKurgu: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Newspaper coverage of the Gezi uprising in Turkey
Asia Pacific Journal of Advanced Business and Social Studies
, cilt.3, sa.1, ss.192-204, 2017 (Hakemli Dergi)
ATTITUDES OF CONSUMERS TOWARD BRAND OBSCURATION
International Journal of Contemporary Applied Sciences
, cilt.1, sa.4, 2014 (Hakemli Dergi)
Should I Take It or Should I Not Exploration of Students Course Choice as a Product
International Review of Management and Marketing
, cilt.1, sa.1, ss.1-7, 2011 (Hakemli Dergi)
Ambush Effects of Virtual Advertising in televised Soccer matches
The Business Review
, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
The Nespaper Coverage of the Gezi Uprising in Turkey
Third Asia Pasific Conference on Advanced Research, 13 - 15 Temmuz 2015
The Future of Advertising Education
International Conference on Contemporary Issues in Education, 27 - 29 Mayıs 2016
Value Perception in Organizational Reputation The Case of ESGAZ Eskişehir Natural Gas Distribution Company
8th Annual International Conference on Communication and Mass Media, 20 Mayıs 2010
Kitaplar
Ölçemediğin İtibar senin Değildir: Bir Kurumsal itibar Ölçüm Önerisi
Literatürk Academia, 2017
Ölçemediğin İtibar Senin Değildir Bir Kurumsal İtibar Ölçüm Önerisi
Literatürk Academia, 2016
Reklam Kampanya Süreci
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016
Bilirkişi Raporları