SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.585-608, 2019 (Hakemli Dergi)
İÇSEL MARKALAŞMA VE DUYGUSAL BAĞLILIK İLİŞKİSİ: ÇALIŞAN PERSPEKTİFİNDEN BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.130-150, 2018 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK EĞİTİMİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.2-15, 2017 (Hakemli Dergi)
Newspaper Coverage of the Gezi Upriiing in Turkey
Asia pasific journal of Advanced Business and socia Studies
, cilt.3, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Demokrasi Algısı: Geleneksel Medya ve Yeni Medya İlişkisi
. eKurgu: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Newspaper coverage of the Gezi uprising in Turkey
Asia Pacific Journal of Advanced Business and Social Studies
, cilt.3, sa.1, ss.192-204, 2017 (Hakemli Dergi)
ATTITUDES OF CONSUMERS TOWARD BRAND OBSCURATION
International Journal of Contemporary Applied Sciences
, cilt.1, sa.4, 2014 (Hakemli Dergi)
Should I Take It or Should I Not Exploration of Students Course Choice as a Product
International Review of Management and Marketing
, cilt.1, sa.1, ss.1-7, 2011 (Hakemli Dergi)
Ambush Effects of Virtual Advertising in televised Soccer matches
The Business Review
, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
The Nespaper Coverage of the Gezi Uprising in Turkey
Third Asia Pasific Conference on Advanced Research, 13 - 15 Temmuz 2015
The Future of Advertising Education
International Conference on Contemporary Issues in Education, 27 - 29 Mayıs 2016
Value Perception in Organizational Reputation The Case of ESGAZ Eskişehir Natural Gas Distribution Company
8th Annual International Conference on Communication and Mass Media, 20 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Ölçemediğin İtibar senin Değildir: Bir Kurumsal itibar Ölçüm Önerisi
Literatürk Academia, 2017
Ölçemediğin İtibar Senin Değildir Bir Kurumsal İtibar Ölçüm Önerisi
Literatürk Academia, 2016
Reklam Kampanya Süreci
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016