Dr. Öğr. Üyesi NUR ÖZER CANARSLAN


AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Ekonomi ve İş, İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Nur Özer, Nur Özer Canarslan, Nur Özer-Canarslan,

Metrikler

Yayın

34

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

59

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi: Anadolu üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

2009 - 2018

2009 - 2018

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Endüstri Ürünlerİ Pazarlaması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama İletişimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

STRATEJİK KÜRESEL PAZARLAMA

Ön Lisans

Ön Lisans

SPOR PAZARLAMASI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİSİ

Ön Lisans

Ön Lisans

PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN YÖNETİMİ

Lisans

Lisans

Genel İşletme

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2018

2018

Alışverişte ”Akış Deneyimi”

Özer Canarslan N.

Brandmap Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.102-104, 2018 (Hakemsiz Dergi) Creative Commons License

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2023

2023

The Humor of Inexplicable Things: A Qualitative Comparison Between Meme Marketing and Viral Marketing

Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.

6th International CEO and Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023

2023

2023

The Role of Humor in Successful Meme Marketing Campaigns: The Case Of Ryanair

Bilecen O., Özer Canarslan N.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – VIII, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023

2022

2022

Tek Çocuklu ve Çok Çocuklu Annelerin Çocuklarına Yönelik Alışveriş Metaforları: Kelime Bulutu Analizi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Endonezya, 04 Aralık 2022, ss.553-561 Creative Commons License

2022

2022

Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Endonezya, 09 Aralık 2022, ss.544-552 Creative Commons License

2017

2017

Female Customers Willingness to Pay for Mass Customized Dress

ÖZER CANARSLAN N.

5th Annual Spain Business Research Conference, Barselona, İspanya, 11 - 12 Eylül 2017

2012

2012

The Effect Of e Service Quality On e Customer Loyalty A Research On Anadolu University Academic Staff

ÖZER CANARSLAN N.

Business and Social Science Research Conference: Paris 2012, 26 - 29 Aralık 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

2024

2024

MAVİ OKYANUS STRATEJİSİ TEORİSİ

Özer Canarslan N.

Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ,TAN AHMET, Editör, Eğitim Yayınevİ, Konya, ss.355-369, 2024 Creative Commons License

2023

2023

Pazarlama İletişiminde Sürdürülebilirlik: Vodafone Dijital Tarım Projesi Örneği

DAL İ., ÖZER CANARSLAN N.

Güncel Gelişmeler Işığında İşletme Alanında Yeni Kavramlar, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.81-98, 2023

2023

2023

Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi

ÖZER CANARSLAN N.

Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, İnci Erdoğan Tarakçı, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.265-284, 2023

2022

2022

Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim

Özer Canarslan N.

Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme, Eroğlu Erhan,Ayaz Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.163-182, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi

Özer Canarslan N.

Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları, Çelik Bahar,Tor Kadıoğlu Cansu, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.283-305, 2022 Creative Commons License

2020

2020

Motivations and Emotions

Özer Canarslan N.

Consumer Behavior, Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-54, 2020 Creative Commons License

2019

2019

Product Management

Özer Canarslan N.

Marketing Management, Barış, Gülfidan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.30-58, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Bilgi sistemleri ile ilgili Kavramlar

Özer Canarslan N.

Bürolarda Temel Kavramlar, Öztürk Öznur, Editör, Aadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.132-159, 2019 Creative Commons License


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1