Education Information
2011 - 2017
2011 - 2017Doctorate
Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Turkey
2008 - 2011
2008 - 2011Postgraduate
Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey
2003 - 2008
2003 - 2008Undergraduate
Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Turkey
Dissertations
2017
2017Doctorate
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)
2011
2011Postgraduate
E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi: Anadolu üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma
Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Foreign Languages
C1 Advanced
C1 AdvancedEnglish
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Management
Marketing
Academic Titles / Tasks
2018 - Continues
2018 - ContinuesAssistant Professor
Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
2009 - 2018
2009 - 2018Research Assistant
Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
Courses
Supervised Theses
Continues
ContinuesPostgraduate
"The Role of Meme Marketing in Popular Culture Transmission: Targeting and Interaction Strategies for Generation Z"
Özer Canarslan N. (Advisor)
O.Bilecen(Student)
2024
2024Postgraduate
Tüketici etnosentrik eğilimleri ve marka kişiliği algısı arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi: TOGG ve volvo örneği
Özer Canarslan N. (Advisor)
C.KARADENİZ(Student)
2024
2024Postgraduate
Etkileyici pazarlamada parasosyal etkileşim ve fenomengüvenilirliğinin satın alma niyetine etkisi: TikTok takipçileri üzerine bir çalışma
Özer Canarslan N. (Advisor)
M.TAQI(Student)
2024
2024Postgraduate
Sosyal medya fenomenlerine bağlılığın çevrimiçi kompulsif satın almaya etkisi
Özer Canarslan N. (Advisor)
S.VAGIFLI(Student)
2022
2022Postgraduate
K-pop, k-drama unsurlarının Türk tüketicilerin Kore ürünleri satın alma niyeti üzerine etkisi
Özer Canarslan N. (Advisor)
T.BORAZAN(Student)
2022
2022Postgraduate
Assessing the challenges and prospects of micro, small, and medium enterprises development: In the case of Ethiopia
Özer Canarslan N. (Advisor)
H.TAHIR(Student)
Advising Graduates (Non-Thesis)
2025
2025Masters (Non-Thesis)
Yapay Zeka ile Pazarlamanın Müşteri Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Özer Canarslan N.
S.Çağrı(Student)
2025
2025Masters (Non-Thesis)
Çin Elektrikli Araç Pazarında Dijital Pazarlamanın Rekabet ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: ABD ve Yerel Markalar Analizi
Özer Canarslan N.
Y.Emre(Student)
2025
2025Masters (Non-Thesis)
Efsane Kasım Indirimlerinde Online Alişveriş Sitelerinin Reklam Stratejilerinin Içerik Analizi
Özer Canarslan N.
A.Ceren(Student)
2024
2024Masters (Non-Thesis)
KURUM KÜLTÜRÜ VE MARKA KİMLİĞİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİNİN ÖRNEK ÜZERİNE İNCELENMESİ: VİSAM PLASTİK A.Ş. ÖRNEĞİ
Özer Canarslan N.
E.GARBELLA(Student)
2023
2023Masters (Non-Thesis)
MARKA DEĞERİNİN MÜŞTERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMASI
Özer Canarslan N.
R.JAVADOV(Student)
2023
2023Masters (Non-Thesis)
İnovasyonun İşletmelerin Sürdürülebilir Rekabet Avantajını Elde Etmedeki Rolü
Özer Canarslan N.
H.Gençtürk(Student)
2023
2023Masters (Non-Thesis)
Bankacılık Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetiminin Kurum İtibarı Üzerindeki Önemi
Özer Canarslan N.
E.Elmas(Student)
2022
2022Masters (Non-Thesis)
KAMU GÖREVLİLERİ ÜZERİNDE MOBBINGİN ETKİSİ: KKTC İÇİŞLERİ BAKANLIĞI ANALİZİ
Özer Canarslan N.
E.Uzun(Student)
2022
2022Masters (Non-Thesis)
TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANILAN ARKETİPLER VE BANKA REKLAMLARINDAKİ UYGULAMALARI
Özer Canarslan N.
H.Özharıkçı(Student)
2022
2022Masters (Non-Thesis)
Türk Televizyonlarında Kadının Konumlandırılması Molped Reklamı Örneği
Özer Canarslan N.
S.Levat(Student)
2022
2022Masters (Non-Thesis)
KUŞAKLARARASI ÇATIŞMANIN PAZARLAMA YÖNTEMLERİNE ETKİSİ – Z KUŞAĞI VE BANKACILIK SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ
Özer Canarslan N.
G.Abdurakhmanova(Student)
Articles Published in Other Journals
2024
2024Does Envy, Self Esteem and Social Norms on Instagram Lead to Conspicuous Consumption and Overspending?
UZ C. Y., CANARSLAN N. Ö.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.633-658, 2024 (ESCI)
2023
2023The Effect of Mothers' Utilitarian and Hedonic Purchase Motivations on Impulse Purchase Behavior in the Mother-Child Category
Özer-Canarslan N., Yılmaz Uz C.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.23, no.3, pp.921-942, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023Assessing The Challenges And Prospects of MSMEs Development: In The Case Of Ethiopia
TAHİR AHMED H., ÖZER CANARSLAN N.
InTraders International Trade Academic Journal , vol.6, no.1, pp.1-25, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022REFLECTION OF THE HALLYU EFFECT ON TURKISH CONSUMERS' INTENTION TO PURCHASE KOREAN PRODUCTS
Borazan Karadeniz T., Özer Canarslan N.
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.4, pp.306-322, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Flow Experience and Consumer Willingness to Pay in Online Mass Customization Processes
Özer Canarslan N., Barış G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ONLINE MARKETING
, vol.12, no.1, 2022 (ESCI)
2019
2019HAVAYOLU HİZMET KALİTESİNİN YOLCU MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
Özer Canarslan N., Yılmaz Uz C.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.14, no.4, pp.2905-2922, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Annelerin ve Hamilelerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları
Özer Canarslan N., Yılmaz Uz C.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.1, pp.457-478, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018MARKETING STRATEGIES FOR HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: TECHNOLOGICAL CONSIDERATIONS AND PRACTICES
Özer Canarslan N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.19, no.4, pp.228-232, 2018 (ESCI)
2018
2018Alışverişte ”Akış Deneyimi”
Özer Canarslan N.
Brandmap Dergisi
, vol.1, no.1, pp.102-104, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal)
2018
2018e-Ticaretin Geleceği Kitlesel Bireyselleştirmede mi?
Özer Canarslan N.
Eticaret Çağı Dergisi
, vol.3, no.24, pp.22-23, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal)
2018
2018REVIEW: Marketing Strategies for Higher Education Institutions: Technological Considerations and Practices.
Özer Canarslan N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.19, no.4, pp.230-232, 2018 (Scopus)
2017
2017Kitlesel Bireyselleştirilmiş Ürünler İçin Ödeme İstekliliği: Kadın Müşteriler Üzerine Bir Araştırma
Özer Canarslan N.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.2, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013A Comparison of Customers Responses to E Service Quality Statements Customer Encountered vs Not Encountered Problems
Özer Canarslan N.
International Journal of Business and Social Science , vol.4, no.11, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Online Alışverişte Pareto Prensibi Out Uzun Kuyruk In
Özer Canarslan N.
Fortune Türkiye
, pp.152-153, 2013 (Non Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Algılama ve Pazarlama Uygulamaları
ÖZER CANARSLAN N.
PARADOKS, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, (e-dergi) , vol.5, no.1, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2024
2024“ETKİLEYİCİ PAZARLAMADA PARASOSYAL ETKİLEŞİM VE FENOMEN GÜVENİLİRLİĞİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: TİKTOK TAKİPÇİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA”
Özer Canarslan N., Mohaby M. T.
ICHEAS 8th International Conference On Humanity and Social Sciences, Rome, Italy, 15 - 17 November 2024, pp.1-8
2023
2023Brand Personalities of Emerging Virtual Influencers Aypera And Alara X in Turkey: An Analysis Using Aaker's Scale
ÖZER CANARSLAN N.
CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 30 August 2023
2023
2023The Humor of Inexplicable Things: A Qualitative Comparison Between Meme Marketing and Viral Marketing
Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.
6th International CEO and Social Sciences Congress, Arizona, United States Of America, 16 June 2023
2023
2023The Role of Humor in Successful Meme Marketing Campaigns: The Case Of Ryanair
Bilecen O., Özer Canarslan N.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – VIII, Aksaray, Turkey, 05 May 2023
2022
2022Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Özer Canarslan N.
Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 09 December 2022, pp.544-552
2022
2022Tek Çocuklu ve Çok Çocuklu Annelerin Çocuklarına Yönelik Alışveriş Metaforları: Kelime Bulutu Analizi
Özer Canarslan N.
Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 04 December 2022, pp.553-561
2017
2017Female Customers Willingness to Pay for Mass Customized Dress
ÖZER CANARSLAN N.
5th Annual Spain Business Research Conference, Barselona, Spain, 11 - 12 September 2017
2016
2016Türkiye nin Girişimcilik Haritası Açıköğretim Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
BARAZ A. B., ÖZTÜRK Ö., ÖZER CANARSLAN N., ÇELİK M., ALTIN M.
3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 May 2016
2014
2014Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği
Özer Canarslan N., Barış G.
Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Turkey, 15 - 17 October 2014, pp.84-100
2013
2013Açık ve Uzaktan Öğrenim Gören Yükseköğretim Öğrencilerinin Dijital Ortamları Kullanma Becerileri Anadolu Üniversitesi Örneği
ÖZDAMAR N., BANAR K., ÖZER CANARSLAN N., ÖZATA F. Z.
Akademik Bilişim 2013, Turkey, 23 - 25 January 2013
2013
2013Comparison of Customers Responses to e Service Quality Statements According to Their Status of Problem Experiencing During Online Shopping
ÖZER CANARSLAN N.
2013 ISIS-Greece International Multidisciplinary Academic Conference, 13 - 15 June 2013
2012
2012The Effect Of e Service Quality On e Customer Loyalty A Research On Anadolu University Academic Staff
ÖZER CANARSLAN N.
Business and Social Science Research Conference: Paris 2012, 26 - 29 December 2012
Books
2024
2024MAVİ OKYANUS STRATEJİSİ TEORİSİ
Özer Canarslan N.
in: Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ,TAN AHMET, Editor, Eğitim Yayınevİ, Konya, pp.355-369, 2024
2023
2023Online Alışverişin Yaratıcı Yolculuğu: Tüketicilerin Kendi Tasarladıkları Ürünlerde Akış Deneyimi
ÖZER CANARSLAN N.
Eğitim Yayınevİ, 2023
2023
2023Pazarlama İletişiminde Sürdürülebilirlik: Vodafone Dijital Tarım Projesi Örneği
DAL İ., ÖZER CANARSLAN N.
in: Güncel Gelişmeler Işığında İşletme Alanında Yeni Kavramlar, , Editor, Eğitim Yayınevi, pp.81-98, 2023
2023
2023Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi
ÖZER CANARSLAN N.
in: Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, İnci Erdoğan Tarakçı, Editor, EFE AKADEMİ, İstanbul, pp.265-284, 2023
2022
2022Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim
Özer Canarslan N.
in: Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme, Eroğlu Erhan,Ayaz Hakan, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.163-182, 2022
2022
2022Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi
Özer Canarslan N.
in: Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları, Çelik Bahar,Tor Kadıoğlu Cansu, Editor, Efe Akademi, Ankara, pp.283-305, 2022
2020
2020Motivations and Emotions
Özer Canarslan N.
in: Consumer Behavior, Gülfidan Barış, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.26-54, 2020
2019
2019Product Management
Özer Canarslan N.
in: Marketing Management, Barış, Gülfidan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.30-58, 2019
2019
2019Bilgi sistemleri ile ilgili Kavramlar
Özer Canarslan N.
in: Bürolarda Temel Kavramlar, Öztürk Öznur, Editor, Aadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.132-159, 2019
Supported Projects
2019 - 2020
2019 - 2020"Ustasından Öğren" Temalı Sinema ve TV Sektörü Sertifika Programlarının Tasarımı, Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi- Ustasından Öğren
Project Supported by Higher Education Institutions
ALTINPULLUK H., ÖZER CANARSLAN N.
2015 - 2016
2015 - 2016Türkiye nin Girişimcilik Haritası Açıköğretim Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Project Supported by Higher Education Institutions
KOCAMAN M., ÖZTÜRK Ö., ÇELİK KEÇİLİ M., ÖZER CANARSLAN N., BARAZ A. B. (Executive)
2012 - 2013
2012 - 2013A Multiplatform M Learning System for More Qualified Courses in the ICT Era MMSQC Bilgi ve İletişim Teknolojileri Döneminde Daha Kaliteli Dersler İçin Çoklu Platforma Sahip Mobil Öğrenme Sistemi Proje no TR 012012 KP18
Other International Funding Programs
ÖZER CANARSLAN N.
Scientific Refereeing
April 2024
April 2024Project Supported by Higher Education Institutions
BAP Research Project, Anadolu University, Turkey
October 2023
October 2023Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2023
May 2023Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
August 2022
August 2022Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
National Scientific Refreed Journal
August 2022
August 2022Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
July 2022
July 2022Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi e-Dergi
National Scientific Refreed Journal
March 2022
March 2022Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
National Scientific Refreed Journal
March 2022
March 2022Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
National Scientific Refreed Journal
July 2020
July 2020Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
National Scientific Refreed Journal
July 2020
July 2020Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
National Scientific Refreed Journal
Congress and Symposium Activities
09 December 2022 - 11 December 2022
09 December 2022 - 11 December 20225th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC)
Moderator
Jakarta-Indonesia
Citations
Total Citations (WOS): 3
h-index (WOS): 1
Jury Memberships
July-2024
July 2024