Asst. Prof. NUR ÖZER CANARSLAN


AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ


Research Areas: Social Sciences and Humanities, Management, Marketing


Names in Publications: Nur Özer, Nur Özer Canarslan, Nur Özer-Canarslan,

Metrics

Publication

32

Citation (WoS)

1

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

6

H-Index (Scopus)

1

Project

3

Thesis Advisory

6

Open Access

16
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2011 - 2017

2011 - 2017

Doctorate

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Turkey

2008 - 2011

2008 - 2011

Postgraduate

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey

2003 - 2008

2003 - 2008

Undergraduate

Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Turkey

Dissertations

2017

2017

Doctorate

Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

2011

2011

Postgraduate

E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi: Anadolu üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Foreign Languages

B2 Upper Intermediate

B2 Upper Intermediate

English

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Management

Marketing

Academic Titles / Tasks

2018 - Continues

2018 - Continues

Assistant Professor

Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

2009 - 2018

2009 - 2018

Research Assistant

Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

Courses

Associate Degree

Associate Degree

Endüstri Ürünlerİ Pazarlaması

Postgraduate

Postgraduate

Pazarlama İletişimi

Postgraduate

Postgraduate

STRATEJİK KÜRESEL PAZARLAMA

Associate Degree

Associate Degree

SPOR PAZARLAMASI

Postgraduate

Postgraduate

Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri

Postgraduate

Postgraduate

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Postgraduate

Postgraduate

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİSİ

Associate Degree

Associate Degree

PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN YÖNETİMİ

Undergraduate

Undergraduate

Genel İşletme

Articles Published in Other Journals

2018

2018

Alışverişte ”Akış Deneyimi”

Özer Canarslan N.

Brandmap Dergisi , vol.1, no.1, pp.102-104, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

2018

2018

e-Ticaretin Geleceği Kitlesel Bireyselleştirmede mi?

Özer Canarslan N.

Eticaret Çağı Dergisi , vol.3, no.24, pp.22-23, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2023

2023

The Humor of Inexplicable Things: A Qualitative Comparison Between Meme Marketing and Viral Marketing

Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.

6th International CEO and Social Sciences Congress, Arizona, United States Of America, 16 June 2023

2023

2023

The Role of Humor in Successful Meme Marketing Campaigns: The Case Of Ryanair

Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – VIII, Turkey, 05 May 2023

2022

2022

Tek Çocuklu ve Çok Çocuklu Annelerin Çocuklarına Yönelik Alışveriş Metaforları: Kelime Bulutu Analizi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 04 December 2022, pp.553-561 Creative Commons License

2022

2022

Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 09 December 2022, pp.544-552 Creative Commons License

2017

2017

Female Customers Willingness to Pay for Mass Customized Dress

ÖZER CANARSLAN N.

5th Annual Spain Business Research Conference, Barselona, Spain, 11 - 12 September 2017

2014

2014

Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği

ÖZER CANARSLAN N., BARIŞ G.

Markja Kent Sandıklı Sempozyumu, Sandıklı/Afyonkarahisar, Turkey, 15 - 17 October 2014

2012

2012

The Effect Of e Service Quality On e Customer Loyalty A Research On Anadolu University Academic Staff

ÖZER CANARSLAN N.

Business and Social Science Research Conference: Paris 2012, 26 - 29 December 2012

Books & Book Chapters

2023

2023

Pazarlama İletişiminde Sürdürülebilirlik: Vodafone Dijital Tarım Projesi Örneği

DAL İ., ÖZER CANARSLAN N.

in: Güncel Gelişmeler Işığında İşletme Alanında Yeni Kavramlar, , Editor, Eğitim Yayınevi, pp.81-98, 2023

2023

2023

Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi

ÖZER CANARSLAN N.

in: Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, İnci Erdoğan Tarakçı, Editor, EFE AKADEMİ, İstanbul, pp.265-284, 2023

2022

2022

Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim

Özer Canarslan N.

in: Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme, Eroğlu Erhan,Ayaz Hakan, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.163-182, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi

Özer Canarslan N.

in: Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları, Çelik Bahar,Tor Kadıoğlu Cansu, Editor, Efe Akademi, Ankara, pp.283-305, 2022 Creative Commons License

2020

2020

Motivations and Emotions

Özer Canarslan N.

in: Consumer Behavior, Gülfidan Barış, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.26-54, 2020 Creative Commons License

2019

2019

Bilgi sistemleri ile ilgili Kavramlar

Özer Canarslan N.

in: Bürolarda Temel Kavramlar, Öztürk Öznur, Editor, Aadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.132-159, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Product Management

Özer Canarslan N.

in: Marketing Management, Barış, Gülfidan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.30-58, 2019 Creative Commons License


Citations

Total Citations (WOS): 1

h-index (WOS): 1