Asst. Prof. NUR ÖZER CANARSLAN


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Research Areas: Social Sciences (SOC), ECONOMICS & BUSINESS, BUSINESS


Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Management, Marketing


Names in Publications: Nur Özer, Nur Özer Canarslan, Nur Özer-Canarslan,

Metrics

Publication

36

Citation (WoS)

3

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

5

H-Index (Scopus)

1

Citation (Scholar)

241

H-Index (Scholar)

8

Citiation (TrDizin)

19

H-Index (TrDizin)

2

Citiation (Sum Other)

39

Project

3

Thesis Advisory

6

Open Access

17
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2011 - 2017

2011 - 2017

Doctorate

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Turkey

2008 - 2011

2008 - 2011

Postgraduate

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey

2003 - 2008

2003 - 2008

Undergraduate

Anadolu University, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Turkey

Dissertations

2017

2017

Doctorate

Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

2011

2011

Postgraduate

E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi: Anadolu üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma

Anadolu University, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Foreign Languages

C1 Advanced

C1 Advanced

English

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Management

Marketing

Academic Titles / Tasks

2018 - Continues

2018 - Continues

Assistant Professor

Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

2009 - 2018

2009 - 2018

Research Assistant

Anadolu University, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ

Courses

Associate Degree

Associate Degree

Endüstri Ürünlerİ Pazarlaması

Associate Degree

Associate Degree

SPOR PAZARLAMASI

Postgraduate

Postgraduate

TEZ 700 Tez

Postgraduate

Postgraduate

PZY 516 Dönem Projesi

Postgraduate

Postgraduate

Pazarlama İletişimi

Doctorate

Doctorate

Özel pazarlama konuları

Postgraduate

Postgraduate

STRATEJİK KÜRESEL PAZARLAMA

Postgraduate

Postgraduate

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİSİ

Associate Degree

Associate Degree

PERAKENDECİLİKTE ÜRÜN YÖNETİMİ

Postgraduate

Postgraduate

KİL 503 Dönem Projesi

Postgraduate

Postgraduate

Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri

Postgraduate

Postgraduate

UZM 701 Uzmanlık Alan Dersi

Postgraduate

Postgraduate

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Undergraduate

Undergraduate

Genel İşletme

Advising Graduates (Non-Thesis)

2025

2025

Masters (Non-Thesis)

Yapay Zeka ile Pazarlamanın Müşteri Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Özer Canarslan N.

S.Çağrı(Student)

2025

2025

Masters (Non-Thesis)

Çin Elektrikli Araç Pazarında Dijital Pazarlamanın Rekabet ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: ABD ve Yerel Markalar Analizi

Özer Canarslan N.

Y.Emre(Student)

2025

2025

Masters (Non-Thesis)

Efsane Kasım Indirimlerinde Online Alişveriş Sitelerinin Reklam Stratejilerinin Içerik Analizi

Özer Canarslan N.

A.Ceren(Student)

2024

2024

Masters (Non-Thesis)

KURUM KÜLTÜRÜ VE MARKA KİMLİĞİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİNİN ÖRNEK ÜZERİNE İNCELENMESİ: VİSAM PLASTİK A.Ş. ÖRNEĞİ

Özer Canarslan N.

E.GARBELLA(Student)

2023

2023

Masters (Non-Thesis)

MARKA DEĞERİNİN MÜŞTERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMASI

Özer Canarslan N.

R.JAVADOV(Student)

2023

2023

Masters (Non-Thesis)

İnovasyonun İşletmelerin Sürdürülebilir Rekabet Avantajını Elde Etmedeki Rolü

Özer Canarslan N.

H.Gençtürk(Student)

2023

2023

Masters (Non-Thesis)

Bankacılık Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetiminin Kurum İtibarı Üzerindeki Önemi

Özer Canarslan N.

E.Elmas(Student)

2022

2022

Masters (Non-Thesis)

KAMU GÖREVLİLERİ ÜZERİNDE MOBBINGİN ETKİSİ: KKTC İÇİŞLERİ BAKANLIĞI ANALİZİ

Özer Canarslan N.

E.Uzun(Student)

2022

2022

Masters (Non-Thesis)

TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANILAN ARKETİPLER VE BANKA REKLAMLARINDAKİ UYGULAMALARI

Özer Canarslan N.

H.Özharıkçı(Student)

2022

2022

Masters (Non-Thesis)

Türk Televizyonlarında Kadının Konumlandırılması Molped Reklamı Örneği

Özer Canarslan N.

S.Levat(Student)

2022

2022

Masters (Non-Thesis)

KUŞAKLARARASI ÇATIŞMANIN PAZARLAMA YÖNTEMLERİNE ETKİSİ – Z KUŞAĞI VE BANKACILIK SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ

Özer Canarslan N.

G.Abdurakhmanova(Student)

Articles Published in Other Journals

2018

2018

Alışverişte ”Akış Deneyimi”

Özer Canarslan N.

Brandmap Dergisi , vol.1, no.1, pp.102-104, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

2018

2018

e-Ticaretin Geleceği Kitlesel Bireyselleştirmede mi?

Özer Canarslan N.

Eticaret Çağı Dergisi , vol.3, no.24, pp.22-23, 2018 (Non Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2023

2023

The Humor of Inexplicable Things: A Qualitative Comparison Between Meme Marketing and Viral Marketing

Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.

6th International CEO and Social Sciences Congress, Arizona, United States Of America, 16 June 2023

2023

2023

The Role of Humor in Successful Meme Marketing Campaigns: The Case Of Ryanair

Bilecen O., Özer Canarslan N.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – VIII, Aksaray, Turkey, 05 May 2023

2022

2022

Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 09 December 2022, pp.544-552 Creative Commons License

2022

2022

Tek Çocuklu ve Çok Çocuklu Annelerin Çocuklarına Yönelik Alışveriş Metaforları: Kelime Bulutu Analizi

Özer Canarslan N.

Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Indonesia, 04 December 2022, pp.553-561 Creative Commons License

2017

2017

Female Customers Willingness to Pay for Mass Customized Dress

ÖZER CANARSLAN N.

5th Annual Spain Business Research Conference, Barselona, Spain, 11 - 12 September 2017

2014

2014

Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği

Özer Canarslan N., Barış G.

Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Turkey, 15 - 17 October 2014, pp.84-100

2012

2012

The Effect Of e Service Quality On e Customer Loyalty A Research On Anadolu University Academic Staff

ÖZER CANARSLAN N.

Business and Social Science Research Conference: Paris 2012, 26 - 29 December 2012

Books

2024

2024

MAVİ OKYANUS STRATEJİSİ TEORİSİ

Özer Canarslan N.

in: Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ,TAN AHMET, Editor, Eğitim Yayınevİ, Konya, pp.355-369, 2024 Creative Commons License

2023

2023

Pazarlama İletişiminde Sürdürülebilirlik: Vodafone Dijital Tarım Projesi Örneği

DAL İ., ÖZER CANARSLAN N.

in: Güncel Gelişmeler Işığında İşletme Alanında Yeni Kavramlar, , Editor, Eğitim Yayınevi, pp.81-98, 2023

2023

2023

Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi

ÖZER CANARSLAN N.

in: Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, İnci Erdoğan Tarakçı, Editor, EFE AKADEMİ, İstanbul, pp.265-284, 2023

2022

2022

Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim

Özer Canarslan N.

in: Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme, Eroğlu Erhan,Ayaz Hakan, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.163-182, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi

Özer Canarslan N.

in: Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları, Çelik Bahar,Tor Kadıoğlu Cansu, Editor, Efe Akademi, Ankara, pp.283-305, 2022 Creative Commons License

2020

2020

Motivations and Emotions

Özer Canarslan N.

in: Consumer Behavior, Gülfidan Barış, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.26-54, 2020 Creative Commons License

2019

2019

Product Management

Özer Canarslan N.

in: Marketing Management, Barış, Gülfidan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.30-58, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Bilgi sistemleri ile ilgili Kavramlar

Özer Canarslan N.

in: Bürolarda Temel Kavramlar, Öztürk Öznur, Editor, Aadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.132-159, 2019 Creative Commons License

Scientific Refereeing

April 2024

April 2024

Project Supported by Higher Education Institutions

BAP Research Project, Anadolu University, Turkey

October 2023

October 2023

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

National Scientific Refreed Journal

May 2023

May 2023

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

National Scientific Refreed Journal

August 2022

August 2022

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

National Scientific Refreed Journal

August 2022

August 2022

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

National Scientific Refreed Journal

July 2022

July 2022

Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi e-Dergi

National Scientific Refreed Journal

March 2022

March 2022

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi

National Scientific Refreed Journal

March 2022

March 2022

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi

National Scientific Refreed Journal

July 2020

July 2020

Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

National Scientific Refreed Journal

July 2020

July 2020

Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

National Scientific Refreed Journal



Congress and Symposium Activities

09 December 2022 - 11 December 2022

09 December 2022 - 11 December 2022

5th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC)

Moderator

Jakarta-Indonesia

Citations

Total Citations (WOS): 3

h-index (WOS): 1

Jury Memberships

July-2024

July 2024

Post Graduate

Post Graduate - Anadolu Üniversitesi