Eğitim Bilgileri
2011 - 2017
2011 - 2017Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi: Anadolu üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
2009 - 2018
2009 - 2018Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Destinasyon markası olma sürecinde Komorlar
Özer Canarslan N. (Danışman)
N.İbrahim(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
K-pop, k-drama unsurlarının Türk tüketicilerin Kore ürünleri satın alma niyeti üzerine etkisi
Özer Canarslan N. (Danışman)
T.BORAZAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Assessing the challenges and prospects of micro, small, and medium enterprises development: In the case of Ethiopia
Özer Canarslan N. (Danışman)
H.TAHIR(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Does Envy, Self Esteem and Social Norms on Instagram Lead to Conspicuous Consumption and Overspending?
UZ C. Y., CANARSLAN N. Ö.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.633-658, 2024 (ESCI)
2023
2023Annelerin Anne-Çocuk Kategorisinde Faydacı ve Hedonik Satın Alma Motivasyonlarının Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
Özer-Canarslan N., Yılmaz Uz C.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.3, ss.921-942, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Assessing The Challenges And Prospects of MSMEs Development: In The Case Of Ethiopia
TAHİR AHMED H., ÖZER CANARSLAN N.
InTraders International Trade Academic Journal , cilt.6, sa.1, ss.1-25, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022REFLECTION OF THE HALLYU EFFECT ON TURKISH CONSUMERS' INTENTION TO PURCHASE KOREAN PRODUCTS
Borazan Karadeniz T., Özer Canarslan N.
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.4, ss.306-322, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Flow Experience and Consumer Willingness to Pay in Online Mass Customization Processes
Özer Canarslan N., Barış G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ONLINE MARKETING , cilt.12, sa.1, 2022 (ESCI)
2019
2019HAVAYOLU HİZMET KALİTESİNİN YOLCU MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
Özer Canarslan N., Yılmaz Uz C.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.14, sa.4, ss.2905-2922, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Annelerin ve Hamilelerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları
Özer Canarslan N., Yılmaz Uz C.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.457-478, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018MARKETING STRATEGIES FOR HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: TECHNOLOGICAL CONSIDERATIONS AND PRACTICES
Özer Canarslan N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.19, sa.4, ss.228-232, 2018 (ESCI)
2018
2018Alışverişte ”Akış Deneyimi”
Özer Canarslan N.
Brandmap Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.102-104, 2018 (Hakemsiz Dergi)
2018
2018e-Ticaretin Geleceği Kitlesel Bireyselleştirmede mi?
Özer Canarslan N.
Eticaret Çağı Dergisi , cilt.3, sa.24, ss.22-23, 2018 (Hakemsiz Dergi)
2018
2018REVIEW: Marketing Strategies for Higher Education Institutions: Technological Considerations and Practices.
Özer Canarslan N.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.19, sa.4, ss.230-232, 2018 (Scopus)
2017
2017Kitlesel Bireyselleştirilmiş Ürünler İçin Ödeme İstekliliği: Kadın Müşteriler Üzerine Bir Araştırma
Özer Canarslan N.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2013
2013A Comparison of Customers Responses to E Service Quality Statements Customer Encountered vs Not Encountered Problems
Özer Canarslan N.
International Journal of Business and Social Science , cilt.4, sa.11, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Online Alışverişte Pareto Prensibi Out Uzun Kuyruk In
Özer Canarslan N.
Fortune Türkiye , ss.152-153, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Brand Personalities of Emerging Virtual Influencers Aypera And Alara X in Turkey: An Analysis Using Aaker's Scale
ÖZER CANARSLAN N.
CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 30 Ağustos 2023
2023
2023The Humor of Inexplicable Things: A Qualitative Comparison Between Meme Marketing and Viral Marketing
Bilecen O., ÖZER CANARSLAN N.
6th International CEO and Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023
2023
2023The Role of Humor in Successful Meme Marketing Campaigns: The Case Of Ryanair
Bilecen O., Özer Canarslan N.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – VIII, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023
2022
2022Tek Çocuklu ve Çok Çocuklu Annelerin Çocuklarına Yönelik Alışveriş Metaforları: Kelime Bulutu Analizi
Özer Canarslan N.
Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Endonezya, 04 Aralık 2022, ss.553-561
2022
2022Mobil Alışveriş Uygulamalarında Hizmet Kalitesinin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Özer Canarslan N.
Communication Economics Organization (CEO) International Congress, Jakarta, Endonezya, 09 Aralık 2022, ss.544-552
2017
2017Female Customers Willingness to Pay for Mass Customized Dress
ÖZER CANARSLAN N.
5th Annual Spain Business Research Conference, Barselona, İspanya, 11 - 12 Eylül 2017
2016
2016Türkiye nin Girişimcilik Haritası Açıköğretim Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
BARAZ A. B., ÖZTÜRK Ö., ÖZER CANARSLAN N., ÇELİK M., ALTIN M.
3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 Mayıs 2016
2014
2014Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma Sandıklı İlçesi Örneği
Özer Canarslan N., Barış G.
Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014
2013
2013Açık ve Uzaktan Öğrenim Gören Yükseköğretim Öğrencilerinin Dijital Ortamları Kullanma Becerileri Anadolu Üniversitesi Örneği
ÖZDAMAR N., BANAR K., ÖZER CANARSLAN N., ÖZATA F. Z.
Akademik Bilişim 2013, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013
2013
2013Comparison of Customers Responses to e Service Quality Statements According to Their Status of Problem Experiencing During Online Shopping
ÖZER CANARSLAN N.
2013 ISIS-Greece International Multidisciplinary Academic Conference, 13 - 15 Haziran 2013
2012
2012The Effect Of e Service Quality On e Customer Loyalty A Research On Anadolu University Academic Staff
ÖZER CANARSLAN N.
Business and Social Science Research Conference: Paris 2012, 26 - 29 Aralık 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
2024
2024MAVİ OKYANUS STRATEJİSİ TEORİSİ
Özer Canarslan N.
Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ,TAN AHMET, Editör, Eğitim Yayınevİ, Konya, ss.355-369, 2024
2023
2023Online Alışverişin Yaratıcı Yolculuğu: Tüketicilerin Kendi Tasarladıkları Ürünlerde Akış Deneyimi
ÖZER CANARSLAN N.
Eğitim Yayınevİ, 2023
2023
2023Pazarlama İletişiminde Sürdürülebilirlik: Vodafone Dijital Tarım Projesi Örneği
DAL İ., ÖZER CANARSLAN N.
Güncel Gelişmeler Işığında İşletme Alanında Yeni Kavramlar, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.81-98, 2023
2023
2023Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi
ÖZER CANARSLAN N.
Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, İnci Erdoğan Tarakçı, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.265-284, 2023
2022
2022Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim
Özer Canarslan N.
Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme, Eroğlu Erhan,Ayaz Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.163-182, 2022
2022
2022Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi
Özer Canarslan N.
Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları, Çelik Bahar,Tor Kadıoğlu Cansu, Editör, Efe Akademi, Ankara, ss.283-305, 2022
2020
2020Motivations and Emotions
Özer Canarslan N.
Consumer Behavior, Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-54, 2020
2019
2019Product Management
Özer Canarslan N.
Marketing Management, Barış, Gülfidan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.30-58, 2019
2019
2019Bilgi sistemleri ile ilgili Kavramlar
Özer Canarslan N.
Bürolarda Temel Kavramlar, Öztürk Öznur, Editör, Aadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.132-159, 2019
Desteklenen Projeler
2019 - 2020
2019 - 2020"Ustasından Öğren" Temalı Sinema ve TV Sektörü Sertifika Programlarının Tasarımı, Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi- Ustasından Öğren
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ALTINPULLUK H., ÖZER CANARSLAN N.
2015 - 2016
2015 - 2016Türkiye nin Girişimcilik Haritası Açıköğretim Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KOCAMAN M., ÖZTÜRK Ö., BARAZ A. B. (Yürütücü), ÇELİK KEÇİLİ M., ÖZER CANARSLAN N.
2012 - 2013
2012 - 2013