Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2017 - 2019 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2015 - 2017 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
-
2012 - 2015 Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2006 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2005 - 2006 Öğretim Görevlisi Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2000 - 2005 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
1999 - 2000 Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2020 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
-
2020 - 2023 Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2006 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi/Eğitim Fakültesi
-
2023 - 2023 Visiting Researcher
Northern Illinois University
-
2005 - 2006 Araştırma Görevlisi Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi/Eğitim Fakültesi
-
2000 - 2005 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi/Eğitim Fakültesi
-
1999 - 2000 Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi/Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
-
Lisans KÜL193 Kariyer Planlama
-
Lisans RSÖ299 Görsel Sanatlarda STEAM Uygulamaları
-
Yüksek Lisans GSE 510 Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
-
Doktora ARY 614 Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans ETE 501 Eğitimde Teknoloji ve Dönüşümler
-
Lisans RSÖ 406 Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans GRA 240 Grafik Tasarımı II
-
Lisans ÖMB 212 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans THU 202 Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Yüksek Lisans UZM 700 Uzmanlık Alan Dersi
-
Doktora RSÖ 699 Seminer
-
Yüksek Lisans ARY 550 Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans PDF 717 Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Doktora UZM 900 Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans GRA 239 Grafik Tasarımı I
-
Doktora RSÖ 629 Görsel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans BTÖ 524 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
-
Doktora TEZ 900 Tez
-
Lisans KÜL 199 Kültürel Etkinlikler
-
Lisans ARY 214 Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans ETE 507 Dönem Projesi
-
Yüksek Lisans TEZ 700 Tez
-
Lisans RSÖ 421 Grafik Tasarımı V
-
Yüksek Lisans SAN 505 Sanat Eğitiminde Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
-
Lisans ÖMB 310 Okul Deneyimi
-
Lisans THU 205 Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Yüksek Lisans ETE 518 Dijital Yaşamda Çocuk
-
Lisans RSÖ 422 Grafik Tasarımı VI
-
Lisans SAN 331 Sanat Öğretimi Uygulamaları
-
Yüksek Lisans SAN505 SAN. EĞ. GÖR. ALGI VE TAS. İLK (Y. LİSANS)
-
Lisans ARY204 Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Lisans)
-
Lisans RSÖ 273 Grafik Tasarımı II (Lisans)
-
Lisans RSÖ 311 Grafik Tasarımı I
-
Yüksek Lisans ARY550 Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri (Y.Lisans)
-
Doktora ARY614 Nitel Araştırma Yöntemleri (Doktora)
-
Lisans RSÖ 274 Grafik Tasarımı II (Lisans)
-
Doktora UGS901 UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Yüksek Lisans UİL 701 UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Yüksek Lisans İLT 790 TEZ
-
Doktora RSÖ 890 TEZ
-
Doktora UİL 901 UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans ARY 214 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans RSÖ 273 GRAFİK TASARIMI I
-
Doktora İLT 890 TEZ
-
Doktora UİL 901 UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Doktora İLT 890 TEZ
-
Lisans GRA255Grafik Tasarımı
-
Yüksek Lisans İLT790(DE)Tez
-
Lisans İLT381Web Tabanlı Öyküleme
-
Doktora UGS901(D)Uzmanlık Alan Dersi
-
Doktora RSÖ890(H)Tez
-
Yüksek Lisans UİL701(DE)Uzmanlık Alan Dersi
-
Doktora İLT651Görsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans RHİ207(B)Görsel İletişim
-
Yüksek Lisans RSÖ790(A)Tez
-
Lisans ARY204(N)Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans ARY204(M)Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Doktora RSÖ890(H)Tez
-
Lisans BTÖ323Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
-
Yüksek Lisans UGS702(A)Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans PDF705(45)Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarı
-
Doktora UGS902(İ)Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans RSÖ247(C)Bilgisayar Ortamında Tasarım Uygulamaları
-
Doktora UBT901(E)Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans PDF710(48)Öğretmenlik Uygulaması
-
Doktora RSÖ890(I)Tez
-
Lisans BTÖ623Eğitim Amaçlı Grafik Tasarım Uygulamaları
-
Lisans ÖMB301 Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Yüksek Lisans ETE512 Öğretmen Eğitiminde Dijital Öyküleme
-
Doktora Tez
-
Yüksek Lisans BTÖ512 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
-
Yüksek Lisans SAN505 Sanat Eğitiminde Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
-
Lisans Bilgisayar Ortamında Tasarım Uygulamaları
-
Yüksek Lisans GRA526 Öğretim Tasarımı ve Grafik Tasarım Uygulamaları
-
Lisans ÖMB302 Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans RSÖ289 Bilgisayar Ortamında Etkileşimli Tasarım Uygulamaları
-
Lisans BTÖ323 Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
-
Lisans BTÖ323 Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
-
Lisans BTÖ 403 Bilgisayarda Grafik Tasarımı
-
Doktora BTÖ623 Eğitim Amaçlı Grafik Tasarımı Uygulamaları
-
Lisans ÖMB 310 Okul Deneyimi
-
Lisans BTÖ214 Eğitimde Grafik ve Canlandırma
-
Yüksek Lisans BTÖ512 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
-
Lisans ERA 191 Digital Technology and Cultural Integration
-
Yüksek Lisans BTÖ 509 Çevrimiçi Öğrenme ve Öğretme Teknolojileri
-
Lisans THU 205 Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans BTÖ317 Eğitim ve Teknoloji
-
Lisans RSÖ 274 Grafik Tasarımı II
-
Lisans BTÖ624 Bilgisayar ve Ergonomi
-
Lisans ÇGE 217 Kukla Tasarımı
-
Lisans ÇGÖ 213 Okul Öncesi Eğitimde Bilgisayar Öğretimi
-
Lisans BTÖ 207 Okul Öncesi Bilgisayar Öğretimi
Yönetilen Tezler
-
Görsel sanatlar öğretmen eğitiminde STEAM odaklı öğrenme süreci geliştirme
Erişti S. D. (Danışman)
-
Görsel sanatlar eğitiminde veri görselleştirme üzerine a/r/tografik bir araştırma
Erişti S. D. (Danışman)
-
Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi bölümleri atölye derslerinde öğrencilerin motivasyon ve odaklanma eğilimlerinin sanatsal uygulama süreçlerine yansımasına ilişkin öğrenci ve öğretim elemanı görüşleri
Erişti S. D. (Danışman)
-
Yeni medyada göç odaklı olağandışı durum iletileri üretmeye dayalı görsel – algısal sorgulama: Tasarım tabanlı araştırma örneği
Erişti S. D. (Danışman)
-
Görsel pedagojik farkındalığa dayalı görsel sanatlar eğitimine yönelik bir eylem araştırması
Erişti S. D. (Danışman)
-
Güzel sanatlar eğitimi sürecinde sanat eleştirisi içerikli dersler ile anasanat atölye dersleri arası etkileşime dayalı öğrenci ve öğretim elemanı görüşleri
Erişti S. D. (Danışman)
-
Sanatsal yaratıcılık ölçeğinin geliştirilmesi
Erişti S. D., Akbulut Y. (Eş Danışman)
-
Türkiye'deki post-Sovyet göçmenlerin kültürel uyum sürecinde medya kullanımının yansımaları
Erişti S. D. (Danışman)
-
The effective use of digital image in advertising design process
Erişti S. D. (Danışman)
-
Yeni medya sanatı olarak glitch ve görsel iletişim yansıması
Erişti S. D. (Danışman)
-
Sosyal medyadakı kültürel kimliklerin dönüşümü odaklı "blogger anne" kimliklerinin incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
-
Görsel sanatlar öğretimine yönelik sosyal ağ odaklı görsel kültür uygulamalarının incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
-
Uluslararası öğrencilerin kültürel uyum sürecine yönelik bir çevrimiçi oryantasyon uygulamasının geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
ORTAOKUL DİN KÜLTÜRÜ DERSLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.DURMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
ORTAOKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
H.SENEM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
SAĞLIK TEKNOLOJİLERİNİN EĞİTİMDEKİ ROLÜ
Erişti S. D. (Danışman)
T.ASLIHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME EĞİTİMİ SÜRECİNDE YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLERİNİN SANAT EĞİTİMİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARI GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.FENER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.SÖZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNDEKİ TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.SÜTÇÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ANAOKULUNDA AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
N.ÖREN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ETKİLEŞİMLİ E-KİTAPLARIN ORTAOKULLARDA KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.TÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
AİLELERİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARININ TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN ALINMASI
Erişti S. D. (Danışman)
N.SALİM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
F.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ORTAOKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN E-KİTAP KULLANMA DENEYİMLERİ VE BU UYGULAMANIN DİL BECERİSİNE ETKİLERİ İLE GÖRÜŞLERİ: MYON ÖRNEĞİ
Erişti S. D. (Danışman)
İ.ÇİMENCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARIN TEKNOLOJİK ARAÇLARI KULLANIMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Ş.MAYDA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANILI ÖĞRENCİLER VE TEKNOLOJİK ENTEGRASYON
Erişti S. D. (Danışman)
A.DERMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA ODAKLI TEKNOLOJİ KULLANIM DURUMLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
Erişti S. D. (Danışman)
H.TAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
MÜZE EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ
Erişti S. D. (Danışman)
B.KAPTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI WEB 2.0 ARAÇLARI
Erişti S. D. (Danışman)
M.GÜÇLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
COVİD 19 SONRASI EĞİTİMDE YAŞANAN TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜMLER
Erişti S. D. (Danışman)
Ş.ÇAĞLAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
MOBİL UYGULAMALARIN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
SINIF ÖĞRETMELERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.HAVA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
ARTIRILMIŞ GERÇEKÇİLİK UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
R.ERTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
İNTERNET İLE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI: SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER
Erişti S. D. (Danışman)
F.ERDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM SÜRECİNİN UYGULANMASINDA ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.ONUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA SINIF İÇİ UYGULAMALARA YÖNELİK OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
OYUNLAŞTIRMAYA DAYALI MOBİL UYGULAMALARIN ORTAOKUL 5. SINIF DİL ÖĞRETİMİNE YANSIMALARINA VE ÖZ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.FİLİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.AKPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİ AMAÇLI GELİŞTİRİLEN SOSYAL MEDYA İÇERİK PAYLAŞIM PLATFORMUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
B.GÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
COVİD-19 PANDEMİSİNE DAYALI OLARAK, UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİ ODAKLI ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN KULLANIMININ, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SÜRECİ YÖNETMESİNE YANSIYIŞININ İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇERİSİNDE EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİNDE WEB 2.0 TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
ORTAOKUL 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DİJİTAL VATANDAŞLIK KAPSAMINDA İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
K.KELEPİRCİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
FRANSA ELCO/EİLE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM VE BİLİŞİM AĞI EBA PORTALINDAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YARARLANILMASI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
Y.ERDOĞMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
İLKÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.TUNÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
EĞİTİMDE DİJİTAL İÇERİK KULLANIMININ ETİK İHLALLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Ş.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRONİK KİTAPLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.ÖZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
UZAKTAN EĞİTİMİN SINAV GRUBU ÖĞRENCİLERİNE ETKİSİ: COVİD-19 PANDEMİ ÖRNEĞİ
Erişti S. D. (Danışman)
U.GİRGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
PANDEMİ SÜRECİNDE EBA ÜZERİNDEN DİNİ DERSLERİ YÜRÜTMEYE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
T.ÜLKÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
TEMEL EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ ROLLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.ÇAPKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
İNTERNET BAĞIMLILIĞININ 7-12 YAŞ ARASI ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE PSİKOLOJİK ETKİLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.CERİT(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
EĞİTİMLİ VE NİSPETEN DAHA AZ EĞİTİMLİ EBEVEYNLERİM BİLİŞİM TEKNOLOJİ DERSİNDEN BEKLENTİLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Y.BURAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMININ DERS ÇALIŞMA VERİMLİLİĞİNE ETKİSİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.KÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ZORUNLU UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN TUTUM, EYLEM VE SÜRECE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ
Erişti S. D. (Danışman)
P.DEDİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020