Dr. Öğr. Üyesi ERKAN KURNAZ


BİLGİSAYAR ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ, BİLGİSAYAR ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ

BİLGİSAYAR ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Davranış Bilimleri, Eğitim Teknolojisi, Özel Eğitim, Zihin Engelliler Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

72

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

71

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

13

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Erkan Kurnaz, 2005 yılında üniversite eğitimini özel eğitim alanında tamamlamıştır. Yüksek lisans derecelerini Uygulamalı Davranış Analizi ve Gelişimsel Yetersizliklere Sahip Çocukların Eğitimi alanlarında almış, 2018 yılında ise özel eğitim alanında entegre doktora programını tamamlayarak “doktor” unvanını elde etmiştir. 2012 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü'nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

Dr. Kurnaz, özellikle otizm spektrum bozukluğu olan bireylerin eğitimi, yürütücü işlevlerin geliştirilmesi ve erken müdahale programlarının etkililiği, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) gibi konulara odaklanmakta; aynı zamanda teknolojik uygulamaların özel eğitimdeki rolü üzerine çalışmalar yürütmektedir. Bu kapsamda, ulusal ve uluslararası düzeyde çok sayıda projede yürütücü ve araştırmacı olarak yer almış; alanında birçok hakemli dergi makalesi, kitap bölümü ve bildiriler yayımlamıştır.

Gelişmekte olan teknoloji temelli eğitim çözümlerine özel bir ilgi duyan Dr. Kurnaz, 2024 yılında OtiMeta Eğitim Yazılım Danışmanlık Anonim Şirketi’ni kurarak otizmli bireyler için dijital öğrenme ve destek platformları geliştirilmesine öncülük etmiştir. Aynı zamanda otizmli çocuklar için hazırlanan Afotizma mobil uygulamasının tasarım ve geliştirme süreçlerini yönetmektedir.

Ulusal ve uluslararası kongrelerde otizm eğitimi, afet yönetimi, yürütücü işlevler ve dijital öğrenme konularında sunumlar yapmış; bu alandaki çalışmalarıyla akademik çalışmalarını devam ettirmektedir.

Eğitim Bilgileri

2011 - 2018

2011 - 2018

Bütünleşik Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2012 - 2016

2012 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Otizmde Uygulamalı Davranış Analizi (Yl) (Tezli), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Bütünleşik Doktora

Otizmli bireylere karşılıklı konuşma sırasında kullanılan ortak dikkat davranışlarının öğretiminde ipucunun giderek artırılmasıyla öğretimin etkililiği

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

2016

2016

Yüksek Lisans

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara video oyunu oynama becerisinin öğretiminde video ile kendine model olmanın etkililiğinin belirlenmesi

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Otizmde Uygulamalı Davranış Analizi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Davranış Bilimleri

Eğitim Teknolojisi

Özel Eğitim

Zihin Engelliler Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

2012 - 2022

2012 - 2022

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, BİLGİSAYAR ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Staj Komisyonu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Engelli Öğrenciler Birimi Danışma Kurulu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

2023 - 2025

2023 - 2025

Enstitü Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2021 - 2025

2021 - 2025

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2016 - 2025

2016 - 2025

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2016 - 2025

2016 - 2025

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

2016 - 2025

2016 - 2025

Birim sorumlusu

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

2019 - 2024

2019 - 2024

Program Koordinatör Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIK

Akademi Dışı Deneyim

2009 - 2012

2009 - 2012

Özel Eğitim Öğretmeni

Özel İlk Bursa Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Özel Eğitim Öğretmeni

2008 - 2009

2008 - 2009

Eğitim Koordinatörü ve Özel Eğitim Öğretmeni

Özel Can Hayat Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Eğitim Koordinatörü ve Özel Eğitim Öğretmeni

2005 - 2008

2005 - 2008

Zİhin Engelliler Sınıf Öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Zİhin Engelliler Sınıf Öğretmeni

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dönem Projesi Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

5. ÖZEL GEREKSİNİMLİLİK AÇISINDAN BİYOLOJİK AFETLER

TÜRKOĞLU G., KURNAZ E.

3rd INTERNATIONAL DISASTER MANAGEMENT CONGRESS, Tokat, Türkiye, 09 Haziran 2022, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Ortak Dikkat Becerilerinin Öğretimine İlişkin Özel Eğitim Öğretmenlerin Görüş ve Önerileri

ÖZDEN N., ÇAVUŞOĞLU T., KURNAZ E.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, cilt.1, ss.164, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

7. Özel Gereksinimli Bireylere Bakım Verenlerin Covid-19 Sürecindeki Deneyimleri

TÜRKOĞLU G., ÇAVUŞOĞLU T., KURNAZ E.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, cilt.1, ss.109, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. UMKE Personelinin Özel Gereksinimli Bireylere İlişkin Müdahalelerinin Belirlenmesi

GÖNEN Ö. F., ÇAVUŞOĞLU T., KURNAZ E.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, cilt.1, ss.121, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. AFETLERDE ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI DENEYİMLERCRISIS MANAGEMENT FOR INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS IN DISASTERS AND EMERGENCIES: INTERNATIONAL EXPERIENCES

KURNAZ E., KURT O.

International Disaster and Resilience Congress (idRc 2019), Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2019, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Erken Çocukluk Dönemindeki Bireylere Sosyal Öykü Uygulamasıyla Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

TALAS S., KURNAZ E.

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi(ICECI-2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, cilt.1, ss.45, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda uyarlanmış fiziksel eğitim ve sporun motor performans ve fiziksel uygunluk düzeyine etkisi

YANARDAĞ M., ÖZBÖKE C., KURNAZ E., YÜKSEL Y., YANARDAĞ F., GÜROL B., et al.

2.Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Otizmli Bireylerde Erken Çocukluk Döneminde Video İle Kendine Model Olmanın Kullanıldığı Araştırmalar: Bir Betimsel Analiz Çalışması

KURNAZ E., TALAS S.

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, cilt.1, ss.82, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. The Effectiveness Of The Video Self-Modeling On Playing Active Video Game For Children With Autism Spectrum Disorders

KURNAZ E., YANARDAĞ M.

World Congress of Sport Sciences Researches, Manisa, Türkiye, 23 - 26 Kasım 2017, cilt.1, ss.594-595, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Otizmli Bireylere Karşılıklı Konuşma Sırasında Kullanılan Ortak Dikkat Davranışlarının Öğretimi

KURNAZ E., KURT O.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Ekim - 10 Kasım 2017, cilt.1, ss.116, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Özel Öğrenme Güçlüğü ve Videoyla Kendine Model Olma.

Gorgun B., KURNAZ E.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, cilt.1, ss.208, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Akıllı Tahta Uygulamalarıyla Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Betimsel Analiz Çalışması

TALAS S., KURNAZ E.

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Inclusion Training in Intellectual Disabilities for Educators in Europe Stakeholder Survey Results in Turkey

KURNAZ E.

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Derneği Çocuk Hakları ve Erken Eğitim Konferansı, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Smartboards New Perspectives in the Education of Individuals With Special Needs

KURNAZ E.

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Derneği Çocuk Hakları ve Erken Eğitim Konferansı, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let's Try Ict

CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

26. Eğitim ve Teknoloji Kullanımı LET S TRY I T PROJESİ

CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Avrupa da Zihinsel Yetersizlik Alanında Öğretmenlere Yönelik Bütünleştirme Eğitimi Bir ERASMUS Projesi

DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., KURNAZ E., ÖĞÜLMÜŞ K., görgün b.

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016)., Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let’s Try Ict

Cevher Z., Yetkin A. İ., Kurnaz E., Yanardağ M., Diken İ. H.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 04 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

29. Özel Eğitimde Bir Erasmus+ Projesi: Let's Try Ict

DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., KURNAZ E., YETKİN A. İ., CEVHER Z.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. Çoklu Yetersizlikleri Olan Bireylere İlişkin Olarak Türkiye de Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

KURNAZ E.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.62, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Zihin Yetersizliği Ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası

KURNAZ E., YANARDAĞ M.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.63, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. Özel Eğitimde Bir Erasmus Projesi Let s Try I T

KURNAZ E., YANARDAĞ M.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.64, (Özet Bildiri)

2014

2014

36. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Vücut Farkındalığı

KURNAZ E., YANARDAĞ M.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, cilt.1, ss.68, (Özet Bildiri)

2014

2014

37. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar İçin Yürütülen PECS Uygulama Örneği

ÇATTIK M., KURNAZ E.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, cilt.1, ss.68, (Özet Bildiri)

2014

2014

38. From 1968 to present: Journal of Applied Behavior Analysis and Autism Spectrum Disorders

KURNAZ E., ÇATTIK M., Koldaş M., SANAL E., ŞAHİN Ş., YÜCESOY ÖZKAN Ş.

ABAI CHİCAGO CONFERENCE, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

39. From 1968 to present: Journal of apllied behavior analysis and autism spectrum disorders.

ÇATTIK M., KOLDAŞ M., KURNAZ E., SANAL E., ŞAHİN Ş., YÜCESOY ÖZKAN Ş.

Association for Applied Behavior Analysis 40th Annual Convention, 24 - 27 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

40. From 1968 to present: journal of applied behavior analysis and autism spectrum disorder

YÜCESOY ÖZKAN Ş., Sanal E., KURNAZ E., ÇATTIK M., Koldaş M., ŞAHİN Ş.

. 40 th ABAI Annual Convention’nda sunulan poster. IL, Chicago: ABD., 23 - 27 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

41. Otizmli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik PROJECT DATA ve LEAP Programlarının Uygulama ve Araştırmalarının Karşılaştırılması

KURNAZ E.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Kasım 2013 - 01 Aralık 2012, cilt.1, ss.295, (Özet Bildiri)

2013

2013

42. Otizm ve videoyla kendine model olmanın kullanımı

KURNAZ E., AKMANOĞLU N.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

2013

2013

43. Otizmli ve Videoyla Kendine Model Olmanın Kullanımı

KURNAZ E., AKMANOĞLU N.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)

2013

2013

44. Bir 45 lik 1968 den Günümüze Journal of Applied Analysis ve Otizm

YÜCESOY ÖZKAN Ş., KURNAZ E., ÇATTIK M., ŞAHİN Ş., Koldaş M., Sanal E.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, cilt.1, ss.262, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Özel Gereksinimli Bireylerde Afet ve Acil Durum Yönetimi.

Kurnaz E.

Disiplinler Arası Bir Bakışla Afet Yönetimi, Salih Altun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-103, 2023

2022

2022

3. OSB Değerlendirme: İzlem, Tarama ve Tanımlama süreçleri

Kurnaz E.

Otizm spektrum bozukluğunda değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.25-55, 2022

2022

2022

4. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Sosyal Etkileşim Becerileri

DİKEN İ. H., KURNAZ E., TOPER Ö., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., ÜNLÜ E., TOPUZ Ç., et al.

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARA ETKİNLİKLERLE ÖĞRETİM SUNMA, Diken İbrahim Halil, Kurnaz Erkan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.41-59, 2022

2020

2020

7. Orta – Ağır Otizm Spektrum Bozukluğu 1, 2 ve 3. Kademe Özel Eğitim Öğretmenleri Eğitim Kitabı

DÜZKANTAR A., KAYMAK A., İNCE G., KURNAZ E.

Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve GeliştirmeGenel Müdürlüğü, Ankara, 2020

2020

2020

8. Orta – Ağır Otizm Spektrum Bozukluğu1, 2 ve 3. Kademe Özel Eğitim Öğretmenleri Etkinlik Kitabı

DÜZKANTAR A., KAYMAK A., İNCE G., KURNAZ E.

Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve GeliştirmeGenel Müdürlüğü, Ankara, 2020

2020

2020

9. Duyu ve Motor gelişim

Kurnaz E.

Asperger ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimi, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.65-90, 2020

2019

2019

10. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler

KURNAZ E., DİKEN İ. H.

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-II, İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.83-102, 2019

2019

2019

11. Afet ve Acil Durumlarda Özel Gereksinimli Bireylere Sunulacak Hizmetler

KURNAZ E.

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Afet Ve Acil Durum Yönetimi, Kurt, Onur, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.209-228, 2019

2019

2019

12. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri

KURNAZ E.

Zor Çocukların Eğitiminde Psikoeğitsel Yaklaşımlar ve Birlikte Yaşam, Selahattin Avşaroğlu, Kürşat Öğülmüş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.145-168, 2019

2019

2019

13. Özel Gereksinimli Bireyler İçin Yardımcı Teknolojiler

KURNAZ E.

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Afet Ve Acil Durum Yönetimi, Kurt, Onur, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.97-120, 2019

2019

2019

14. Fiziksel Yetersizliği Olan Bireyler

KURNAZ E., DİKEN İ. H.

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I, Prof. Dr. İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.141-153, 2019

Desteklenen Projeler

2024 - 2027

2024 - 2027

Afet ve Acil Durumlarda Otizmli Bireylerin Dirençliliğini Artırmaya Yönelik Simulasyona Dayalı Oyun TasarımıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 1512 - Girişimcilik Aşamalı Destek Programı

(Proje Özeti)
Kurnaz E. (Yürütücü), Çavuşoğlu T.

2022 - 2023

2022 - 2023

ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE BAKIM VERENLERİN COVİD-19 SÜRECİNDEKİ DENEYİMLERİSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Creative Commons License
Kurnaz E. (Yürütücü)

2017 - 2019

2017 - 2019

Konuşma Üreten Cihazın Otizmli Bir Çocuğa İletişim Becerilerinin Öğretimindeki Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KURT O. (Yürütücü), GENÇ TOSUN D., KURNAZ E.

2015 - 2017

2015 - 2017

Let’s Try ICT

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

(Proje Özeti)
Diken İ. H. (Yürütücü), Diken Ö., Yanardağ M., Kurnaz E.

2014 - 2017

2014 - 2017

Inclusion Training in Intellectual Disability for Educators in Europe (ITIDE)

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

Diken İ. H. (Yürütücü), Yanardağ M., Diken Ö., Kurnaz E.

Ödüller

Ocak 2019

Ocak 2019

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yılın Doktora Tezi ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 14

h-indeksi (WOS): 1

Girişimcilik Faaliyetleri

OtiMeta Eğitim Yazılım Danışmanlık Anonim Şirketi

Anonim, OtiMeta Eğitim Yazılım Danışmanlık Anonim Şirketi, 19 Ağustos 2024, Kurucu Ortak