Eğitim Bilgileri
2010 - 2018
2010 - 2018Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ, Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Bütünleşik Doktora
Açık ve uzaktan öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri çerçevesinde artırılmış gerçekliğin kullanılabilirliği
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2019 - 2021
2019 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
2014 - 2019
2014 - 2019Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorKoordinatör Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Web Tasarım ve Kodlama
2023 - 2025
2023 - 2025Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2021 - 2023
2021 - 2023Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2019 - 2020
2019 - 2020Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırma Görevlisi Fakülte Temsilcisi
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Yapay zekâ destekli görsel tasarım araçlarını kullanan bireylerin dikkat kontrolü ve bireysel yaratıcılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Altınpulluk H. (Danışman)
T.ESİN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Açık ve uzaktan öğrenme ders videolarına ilişkin değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi: Bir Delphı çalışması
Altınpulluk H. (Danışman)
E.KAÇAR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla yapılan hikâye anlatımının ingilizce konuşma kaygısına etkisi
Altınpulluk H. (Danışman)
H.ŞENGÜR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik ortamlarıyla desteklenen uzaktan rusça öğrenimine yönelik öğrenen görüşleri
Altınpulluk H. (Danışman)
T.YILDIZ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Twıtter mikrobloğunun uzaktan öğrenme ortamı olarak kullanılabilirliği ile ilgili öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Altınpulluk H. (Danışman)
O.CURAOĞLU(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Açık ve uzaktan öğrenenlerin 21. yüzyıl öğrenme becerileri düzeyleri ile açık ve uzaktan eğitim ortamlarındaki bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Altınpulluk H. (Danışman)
Y.YILDIRIM(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
VİDEO OYUN TASARIMI TARİHİNDE ÖNE ÇIKAN 12 OYUN TEMELİNDE OYUN TASARIMININ TARİHSEL DEĞERLENDİRMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
Z.GÜZELOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
YAPAY ZEKA TABANLI DALL-E ’NİN GÖRSEL TASARIMA ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
M.Rabia(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
SANAL GERÇEKLİK TEMALI DİJİTAL SANAT ESERLERİNİN GÖRSEL TASARIMDA İNCELENMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
H.YAMAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
SİMLAB UYGULAMASININ SANAL GERÇEKLİK VE ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
H.AKYOL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Altınpulluk H. (Danışman)
S.ÖZEN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMINDA RENK VE RENK YÖNETİMİ
Altınpulluk H. (Danışman)
Ş.DEDELEK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
EVRENSEL TASARIM İLKELERİNİN GÖRSEL TASARIMDA KULLANABİLİRLİĞİ VE EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)’NIN GÖRSEL TASARIM İLKELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
D.DOĞANAY(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
SANATIN DİJİTAL HALİ NFT’LER VE NFT SİTELERİNE GENEL BAKIŞ
Altınpulluk H. (Danışman)
F.ŞENER(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN SÜRECE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Altınpulluk H. (Danışman)
S.MUTLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
STOK TASARIMCILIĞIN, KURUMSAL KİMLİK ANA UNSURU LOGO TASARIMINA ETKİLERİ VE İNTİHAL YAYILIMININ İNCELENMESİ
Altınpulluk H. (Danışman)
H.GÜCÜK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
ÇOK OYUNCULU OYUNLARDA YENİ MEDYA ETKİLEŞİMİ VE ARAYÜZ TASARIMI İLİŞKİSİ
Altınpulluk H. (Danışman)
Ö.IRMAK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
HASTANE SINIFLARINDA GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Altınpulluk H. (Danışman)
Ç.KESKİN(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Arap Açık Üniversitesi uzaktan öğrenme ortamlarının kurumsal dinamikleri hakkında bir inceleme
Alptekin G., Altınpulluk H.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1-53, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Are Turkish pre-service teachers worried about AI? A study on AI anxiety and digital literacy
Ayduğ D., Altınpulluk H.
AI AND SOCIETY
, cilt.40, ss.1-12, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20243. Loneliness and intrinsic motivation levels of distance learners in virtual environments
Yildirim Y., Alptekin G., Altınpulluk H., Kılınç H., Yumurtacı O.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.29, sa.9, ss.11023-11041, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20244. Investigation of Digital Competence Levels of Online Learners
Yıldırım Y., Alptekin G., Altınpulluk H., Türkmen D.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.260-271, 2024 (TRDizin)
2023
20235. 2012-2022 Yılları Arasında Scopus Veri Tabanında Çevrimiçi Öğrenme Videoları Üzerine Yayınlanmış Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Yıldırım Y., Kaçar E., Altınpulluk H.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2023, sa.58, ss.2409-2429, 2023 (TRDizin)
2023
20236. An analysis of the learning styles in online environments of graduate students studying distance education
Alptekin G., Yıldırım Y., Altınpulluk H., Yumurtacı O.
Journal of Applied Learning and Teaching
, cilt.6, sa.2, ss.1-11, 2023 (Scopus)
2023
20237. The Bibliometric Analysis Of The Augmented Reality Research Carried Out With The Experimental Method Published In Scopus Between 2012-2022
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.24, sa.3, ss.39-59, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
20238. Self-Directed Learning and Intrinsic Motivation Levels in MOOCs
Altınpulluk H., Kılınç H., Yıldırım Y., Alptekin G., Yumurtacı O.
OPEN PRAXIS
, cilt.15, sa.2, ss.149-161, 2023 (ESCI)
2022
20229. Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri Düzeyleri ile Açık ve Uzaktan Eğitim Ortamlarındaki Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yıldırım Y., Altınpulluk H.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1253-1273, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Ayduğ D., Altınpulluk H.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.850-863, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
Yıldırım Y., Altınpulluk H.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.13, sa.1, ss.252-273, 2022 (TRDizin)
2022
202212. The Opinions of Field Experts on the Usability of Internet-of-Things Technology in Open and Distance Learning Environments
Altınpulluk H., Kılınç H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.18, sa.1, 2022 (ESCI, Scopus)
2021
202113. Exploring Iranian and Turkish faculty members’ views toward using Augmented Reality English Trainer (ARET) application for educational purposes: A Comparative Study in different university faculties
Khatoony S., ALTINPULLUK H.
The Asian Journal of English Language and Pedagogy (AJELP) , cilt.9, sa.2, ss.128-152, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Discussion Forums as a Learning Material in Higher Education Institutions
KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
International Journal of Higher Education Pedagogies , cilt.2, sa.1, ss.1-9, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Investigation of the Sense of Community Levels of Content Generating Learners' in Online Learning Environments in terms of Various Variables
KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.50, sa.2, ss.1127-1153, 2021 (ESCI)
2021
202116. Evaluation of Open and Distance Learners' Views on Employment
KILINÇ H., ALTINPULLUK H., FIRAT M.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.11, sa.2, ss.461-472, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202117. A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
ALTINPULLUK H., KESİM M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.22, sa.3, ss.39-52, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202118. Examination of Postgraduate Theses on Virtual Reality in the Field of Social Sciences in Turkey
ALTINPULLUK H., Demirbağ İ., Ertan S., YILDIRIM Y., Koçak A., Yıldız T., et al.
ASIAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.16, sa.1, ss.171-193, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Determination of digital technologies preferences of educational researchers
FIRAT M., ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
Asian Association of Open Universities Journal
, cilt.16, sa.1, ss.20-40, 2021 (Scopus)
2021
202120. Türkiye’deki Öğretim Üyelerinin Covid-19 Küresel Salgın Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ALTINPULLUK H.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.1, ss.53-89, 2021 (TRDizin)
2021
202121. Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
ALTINPULLUK H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.185-212, 2021 (TRDizin)
2021
202122. An Analysis of the Longitudinal Measurement Invariance of the Social Presence Scale Developed for Open and Distance Learning Environments
ŞAHİN M. D., KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.21, ss.97-110, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202123. Uzaktan Göçmen Eğitimi Konusunda Uzaktan Eğitim Alan Uzmanlarinin Görüşlerinin İncelenmesi
ALTINPULLUK H.
MILLI EGITIM
, cilt.50, ss.519-546, 2021 (Scopus, TRDizin)
2021
202124. 2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
ALTINPULLUK H., YILDIRIM Y.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.1, ss.438-461, 2021 (TRDizin)
2020
202025. Yerel Kültürel Mirasın Tanıtımına Yönelik Hazırlanacak Bir Video İçin İhtiyaçların Belirlenmesi: Eskişehir Örneği
KILINÇ H., ALTINPULLUK H., FIRAT M.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.199-219, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202026. The influence of segmented and complete educational videos on the cognitive load, satisfaction, engagement, and academic achievement levels of learners
ALTINPULLUK H., KILINÇ H., FIRAT M., YUMURTACI O.
JOURNAL OF COMPUTERS IN EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.155-182, 2020 (ESCI, Scopus)
2020
202027. Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KILINÇ H., ALTINPULLUK H., FIRAT M.
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.81-90, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202028. The Usability of Augmented Reality in Open and Distance Learning Systems: A Qualitative Delphi Study
ALTINPULLUK H., KESİM M., KURUBACAK G.
OPEN PRAXIS
, cilt.12, sa.2, ss.283-307, 2020 (ESCI)
2020
202029. Examination of Lifelong Learners’ Preferences for Learning Materials and Methods within the Context of Various Demographic Characteristics
ALTINPULLUK H., KILINÇ H., FIRAT M.
European Journal of Teaching and Education , cilt.2, sa.1, ss.148-154, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202030. Methodological Evaluation of the Use of ICTs in Mixed Method Research in Education
FIRAT M., ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.4, ss.1365-1376, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
201931. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öncü Kuruluşlar ve Stratejik İşbirlikleri
ALTINPULLUK H.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAD) , cilt.5, sa.2, ss.63-86, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201932. Determining the trends of using augmented reality in education between 2006-2016
ALTINPULLUK H.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.24, sa.2, ss.1089-1114, 2019 (SSCI, Scopus)
2018
201833. A Systematic Review of Mobile Health in Education From 2000 to 2016
ALTINPULLUK H.
International Journal of Reliable and Quality E-Healthcare , cilt.7, sa.3, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201834. POSTHUMANISM AND THE MASSIVE OPEN ONLINE COURSE Contaminating the Subject of Global Education
ALTINPULLUK H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.247-249, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
201835. Türkiye’de Artırılmış Gerçeklikle İlgili Hazırlanan Tezlerin Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle İncelenmesi
ALTINPULLUK H.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.8, sa.1, ss.248-272, 2018 (TRDizin)
2018
201836. Posthumanism and Massive Open Online Course: Contaminating the Subject of Global Education
ALTINPULLUK H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.19, sa.1, ss.247-249, 2018 (Scopus)
2018
201837. Nesnelerin İnterneti Teknolojisinin Eğitim Ortamlarında Kullanımı
ALTINPULLUK H.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAD) , cilt.4, sa.1, ss.94-111, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201738. Determining Open Education Related Social Media Usage Trends in Turkey Using a Holistic Social Network Analysis
FIRAT M., ALTINPULLUK H., KILINÇ H., BÜYÜK K.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.17, sa.4, ss.1361-1382, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201739. Preface
KURUBACAK G., ALTINPULLUK H.
Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education
, 2017 (Scopus)
2017
201740. Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education Preface
Kurubacak G., Altınpulluk H.
MOBILE TECHNOLOGIES AND AUGMENTED REALITY IN OPEN EDUCATION
, 2017 (SCI-Expanded, SSCI)
2016
201641. Türkiye ve Çin'deki Açık ve Uzaktan Öğrenme Sistemlerinin ve Ders Malzemelerinin Karşılaştırılması: Anadolu Üniversitesi ve Şanghay Açık Üniversitesi örneği
ALTINPULLUK H.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAD) , cilt.2, sa.4, ss.22-36, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201642. Açık ve Uzaktan Öğrenme Sistemlerinde Kullanılan Basılı Kitaplara İlişkin Maliyet Analizi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Örneği
ALTINPULLUK H., LALE Z., ÇELİK M., PERİ MUTLU A., BÜYÜK K.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAD) , cilt.2, sa.3, ss.8-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201643. Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kullanılan basılı kitaplara ilişkin maliyet analizi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
ALTINPULLUK H., LALE Z., ÇELİK M., PERİ MUTLU A., BÜYÜK K.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.8-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201644. E-LEARNING PARADIGMS AND APPLICATIONS Agent-Based Approach
ALTINPULLUK H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.17, sa.2, ss.122-124, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201645. E-LEARNING PARADIGMS AND APPLICATIONS Agent-Based Approach Edited by Mirjana Ivanovic and Lakhmi C. Jain
ALTINPULLUK H.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.17, sa.2, ss.122, 2016 (Scopus)
2015
201546. Artırılmış Gerçekliği Anlamak: Kavramlar ve Uygulamalar
ALTINPULLUK H., KAHYA M., GÖK S. G., TOKMAK M.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.4, ss.123-131, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201547. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Evrensel Tasarım İlkeleri Çerçevesinde Artırılmış Gerçekliğin Kullanılabilirliği
ALTINPULLUK H.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.4-6, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201448. Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımına İlişkin Uzaktan Eğitim Uzmanlarının Görüşleri
KESİM E., ALTINPULLUK H.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.4, ss.62-85, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. DETERMINING THE TENDENCIES OF PRE-SERVICE TEACHERS TOWARDS USING INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES IN COURSES
Kılınç H., Altınpulluk H.
67th International Academic Conference, Rome, İtalya, 25 - 27 Ağustos 2025, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. VIRTUAL LEARNING TECHNOLOGIES COURSE ACHIEVEMENT TEST DEVELOPMENT STUDY
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
67th International Academic Conference, Rome, İtalya, 25 - 27 Ağustos 2025, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. AI Literacy in Distance Learning: Analyzing Graduate Students' Competencies Across Key Variables
Altınpulluk H., Alptekin G.
7th World Conference on Education and Teaching, Praha, Çek Cumhuriyeti, 21 - 23 Mart 2025, cilt.4, ss.48-60, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Covid-19 Pandemi Döneminde İngilizce Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Durum Çalışması
Özen S., Altınpulluk H.
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024, ss.544-550, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. Sanatın Dijital Hali NFT’ler ve NFT Sitelerine Genel Bakış
Şener F., Altınpulluk H.
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024, ss.529-543, (Tam Metin Bildiri)
2024
20246. Investigation of Financial Literacy Tendencies of Open and Distance Learners in the Context of Generations
Önce S., Altınpulluk H., Alptekin G., Yıldırım Y.
7th International Conference on Innovative Research in Education, Nice, France, Nice, Fransa, 14 - 16 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
2023
20237. Determination of Graduate Online Learners' Satisfaction Levels Towards E-Courses
Altınpulluk H., Alptekin G., Yıldırım Y., Önce S.
7th International Conference on Teaching, Learning and Education, Kobenhavn, Danimarka, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. INVESTIGATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' ARTIFICIAL INTELLIGENCE ANXIETY LEVELS
Ayduğ D., Altınpulluk H.
The 36th Asian Association of Open Universities Annual Conference- AAOU 2023, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
20229. Metaverse Platformlarının Web İçerik Analiziyle Özelliklerinin Karşılaştırılması
Güven C., Altınpulluk H.
IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202210. Covid-19 Pandemi Döneminde Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ayduğ D., Altınpulluk H.
IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
202111. Use of Discussion Forums in Online Learning Environments
KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
2nd World Conference on Teaching and Education, Vienna, Avusturya, 19 - 21 Şubat 2021, ss.314-324, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. Eğitim Araştırmalarında “Kendi Cihazını Getir” Eğilimleri
ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
VII. International Eurasian Educational Research Congress 2020 - EJER 2020, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.419-427, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. İkinci Üniversite Kapsamında Açıköğretim ÖğrenenlerininTercihleri
KILINÇ H., ALTINPULLUK H., FIRAT M.
International Open Distance Learning Conference 2019, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Açıklık: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği
Saykılı A., Altınpulluk H., Gümüş S.
International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.389-398, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Sosyal Bulunuşluk Ölçeğinin Boylamsal Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
ŞAHİN M. D., KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.519-524, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Güncel Uygulamalar ve Eğilimlerin İncelenmesi
ALTINPULLUK H., KILINÇ H., YÜZER T. V.
International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.345-358, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. Examination of Lifelong Learners’ Preferences for Learning Materials and Methods within the Context of Various Demographic Characteristics
ALTINPULLUK H., KILINÇ H., FIRAT M.
World Conference on Teaching and Education, Budapest, Macaristan, 18 - 20 Ekim 2019, ss.91-100, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Avrupa Yükseköğretiminde Kısa Öğrenme Programları Projesi
ALTINPULLUK H., FIRAT M.
DILET 2018 The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, ss.192-197, (Tam Metin Bildiri)
2017
201719. CURRENT TRENDS IN AUGMENTED REALITY AND FORECASTS ABOUT THE FUTURE
ALTINPULLUK H.
10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.3649-3655, (Tam Metin Bildiri)
2016
201620. Designing Universal Access for Open and Distance Learning through Human Centered Ecological Design HCED
EBY G., ALTINPULLUK H.
EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.382-388, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. Theoretical Framework Regarding the Usability of Augmented Reality in Open and Distance Learning Systems
ALTINPULLUK H., EBY G.
EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.481-486, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. The Evolution of MOOCS and a Clarification of Terminology Through Literature Review
ALTINPULLUK H., KESİM M.
European Distance and E-Learning Network (EDEN) 2016, Budapest, Macaristan, 14 - 17 Haziran 2016, ss.220-230, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. THE CLASSIFICATION OF AUGMENTED REALITY BOOKS: A LITERATURE REVIEW
ALTINPULLUK H., KESİM M.
10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.4110-4118, (Tam Metin Bildiri)
2015
201524. Oyunlaştırma Tabanlı Bir Mobil Artırılmış Gerçeklik Sağlık Uygulamasının Geliştirilmesi: Bipolar Bireyler Hakkında Farkındalık Oluşturma
KURUBACAK G., ALTINPULLUK H.
Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2015), Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.283-288, (Tam Metin Bildiri)
2015
201525. Bipolar Bireylere Yönelik Farkındalık Oluşturmak İçin Etkileşimli 3 Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitabı Tasarımı
ALTINPULLUK H., KURUBACAK G.
Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2015), Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.172-178, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Etkileşimli Üç Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitaplarının Eğitim Alanındaki Potansiyeli
ALTINPULLUK H., KURUBACAK G.
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.104-110, (Tam Metin Bildiri)
2015
201527. Universal Design Principles for Designing a 3D Pop Up Book To Raise Awareness about Bipolar Disorder
ALTINPULLUK H., EBY G.
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1391-1396, (Tam Metin Bildiri)
2015
201528. Building Awareness for Distance Education through Universal Design Principles and Software Development Process
EBY G., ALTINPULLUK H.
E-LEARN 2015, KONA, HAWAII, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, cilt.2015, ss.1300-1307, (Tam Metin Bildiri)
2015
201529. Geçmişten Günümüze Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Gerçekleşen Paradigma Değişimleri
Altınpulluk H., Kesim M.
Akademik Bilişim 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, ss.546-551, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. THE SUSTAINABILITY OF PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS REGARDING 21ST CENTURY SKILLS
ALTINPULLUK H., KESİM M.
9th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Madrid, İspanya, 2 - 04 Mart 2015, ss.2241-2247, (Tam Metin Bildiri)
2014
201431. A Theoretical Analysis of Moocs Types From A Perspective of Learning Theories
KESİM M., ALTINPULLUK H.
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.15-19, (Tam Metin Bildiri)
2013
201332. The Future of LMS and Personal Learning Environments
KESİM M., ALTINPULLUK H.
CY-ICER 2013, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 13 - 15 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. The Silent Erosion: How AI in Education Undermines Essential Skills
Altınpulluk H.
Policy and Practice for Ethical AI Integration in Education, BOZKURT ARAS, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.197-218, 2025
2025
20252. Unveiling the Untapped Potential: Revolutionizing Education With Cutting-Edge Artificial Intelligence Tools
Güven C., Altınpulluk H.
Integration Strategies of Generative AI in Higher Education, Arinushkina Anna A., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.163-184, 2025
2024
20243. Yapay Zeka ve Tasarım
Altınpulluk H. (Editör), Arslan M. E. (Editör)
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2024
2024
20244. Sanal Gerçeklik / Artırılmış Gerçeklik
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
Yeni İletişim Teknolojileri, YÜZER TEVFİK VOLKAN,MUTLU MEHMET EMİN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.149-159, 2024
2024
20245. Öğretim Tasarımı Modelleri
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
Öğretim Tasarımı, USTA İLKER, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.73-91, 2024
2023
20236. Endüstrileşme Kuramı Bağlamında Açık Ve Uzaktan Öğrenmede Kalite
YILDIRIM Y., ALTINPULLUK H.
Kalite Bağlamında Uzaktan Eğitim, Özen Emin, Editör, Kriter, ss.1-26, 2023
2023
20237. Augmented Reality Applications and Usage Examples in the Metaverse Age
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse, Alex Khang,Vrushank Shah,Sita Rani, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.144-164, 2023
2022
20229. Mobil Uygulama Geliştirme Bileşenleri
Altınpulluk H.
Mobil Uygulama Geliştirme, Kılınç,Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.1-30, 2022
2022
202210. Dijital Yerliler ve Dijital Göçmenler
Altınpulluk H.
Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Mehmet Kesim,T. Volkan Yüzer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-73, 2022
2022
202211. Yapay Zeka Destekli Veri Görselleştirmesi
Altınpulluk H., Yıldırım Y.
Dijital Görüntüleme İşleme Yöntemleri, Ünalan,Halit Turgay, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.191-211, 2022
2021
202112. Determining the Trends of Motivation Research in Distance Education
ALTINPULLUK H.
Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning, Uçar Hasan, Kumtepe Alper, Editör, IGI Global, ss.77-99, 2021
2021
202113. Determination of Preschool Teacher Candidates' Views on the Learning Management System Used in the COVID-19 Pandemic Process
ALTINPULLUK H.
Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.209-229, 2021
2020
202014. İşletim Sistemleri ve Dosya Yönetimi
ALTINPULLUK H.
Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.63-85, 2020
2020
202015. Bilgisayar Donanımı
ALTINPULLUK H.
Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.33-48, 2020
2020
202016. Oyunlaştırma
ALTINPULLUK H.
Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Teknoloji Boyutu, Kesim Mehmet, Yüzer T. Volkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.111-126, 2020
2020
202017. Sub-Dimensions in the Management of Open and Distance Learning
ALTINPULLUK H.
Utilizing Technology, Knowledge, and Smart Systems in Educational Administration and Leadership, Durnalı Mehmet, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.240-261, 2020
2019
201918. Innovative Learning Approach in the 21st Century: Personal Learning Environments
ALTINPULLUK H.
Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism, Sisman-Ugur Serap, Kurubacak Gulsun, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.205-223, 2019
2018
201819. Leadership in Open and Distance Learning Institutions within the Scope of 21st Century Skills
KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Büyük Köksal, Koçdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.34-62, 2018
2018
201820. Administrative Factors in Design and Delivery of Open and Distance Learning Course Materials: Within the Scope of Universal Design for Instruction
ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Buyuk Koksal, Kocdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.117-145, 2018
2017
201721. Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education
Kurubacak G., Altınpulluk H.
IGI Publishing, Pennsylvania, 2017
2017
201722. Web Yayıncılığına Erişim ve Güvenlik
ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.183-205, 2017
2017
201723. Güncel Web Yayıncılığı Araçları
ALTINPULLUK H.
Web Yayıncılığı Araçları, Yüzer T. Volkan, Özdamar Nilgün, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.231-259, 2017
2017
201724. Web Yayıncılığında Dosya Yönetimi
ALTINPULLUK H., KILINÇ H.
Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.127-146, 2017
2016
201625. MoBip Project: To Raise Awareness About Bipolar Disorder Through an 3D Pop-up Book
ALTINPULLUK H., KURUBACAK G.
M-Health Innovations for Patient-Centered Care, Moumtzoglou Anastasius, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.147-169, 2016
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025
Uzaktan Eğitim Yoluyla Öğrenim Gören Lisansüstü Öğrencilerin Yapay Zeka Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Altınpulluk H. (Yürütücü), Önce S.
2023 - 2024
2023 - 2024Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin Finansal Okuryazarlık Eğilimlerinin Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Önce S. (Yürütücü), Altınpulluk H.
2023 - 2024
2023 - 2024Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Uzaktan Öğretim Lisansüstü Programlarında Öğrenim Gören Öğrenenlerin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Altınpulluk H. (Yürütücü)
2023 - 2024
2023 - 2024Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin Finansal Okuryazarlık Eğilimlerinin Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Altınpulluk H.
2020 - 2023
2020 - 2023İmece: Çevrimiçi Zeki Akran Öğrenme Sisteminin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Şahin M. D., Büyük K. (Yürütücü), Altınpulluk H., Koçdar S., Kılınç H.
2020 - 2022
2020 - 2022Tartışma forumlarının açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında etkin bir şekilde kullanılabilirliği ve bir ölçme değerlendirme kriteri olarak değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Okur M. R., Altınpulluk H., Kılınç H. (Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022Eğitimde R Ile Büyük Veri Analitiği Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
ALTINPULLUK H.
2018 - 2021
2018 - 2021European SLP’s for continuous Professional development and lifelong learning
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Kurubacak G., Aydın C. H., Fırat M. (Yürütücü), Altınpulluk H.
2019 - 2020
2019 - 2020"Ustasından Öğren" Temalı Sinema ve TV Sektörü Sertifika Programlarının Tasarımı, Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi- Ustasından Öğren
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZER CANARSLAN N., ALTINPULLUK H.
2018 - 2019
2018 - 2019Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kitlelerin Bilgeliği Yaklaşımının Kullanılması: Anadolu Üniversitesi Kalite Elçileri Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞDU E., BÜYÜK K. (Yürütücü), AYDEMİR M., BOZKURT A., KILINÇ H., ALTINPULLUK H.
2018 - 2019
2018 - 2019Açık ve Uzaktan Öğrenme Bağlamında Eğitimde Açıklık Kavramına Yönelik Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
UÇAR H., ERDOĞDU E., BÜYÜK K., ÖZDAMAR N., AYDEMİR M., BOZKURT A. (Yürütücü), et al.
2017 - 2018
2017 - 2018Eğitim Animasyonlarında Göz İzleme Hareketlerini Etkileyen Faktörlerin
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BÜYÜK K. (Yürütücü), ÖZDAMAR N., KILINÇ H., BOZKURT A., ALTINPULLUK H.
2017 - 2018
2017 - 2018Vizyon 2023: Türkiye'de Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında Fırsat, Risk ve Eğilimler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
UÇA GÜNEŞ E. P., AKBULUT Y., ERDOĞDU E., KURUBACAK G., TUNA BÜYÜKKÖSE G., BÜYÜK K., et al.
2016 - 2018
2016 - 2018
Etkileşimli Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Malzemelerinin İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Açısından Kullanılabilirliği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Altınpulluk H., Erdoğdu E., Büyük K. (Yürütücü), Özdamar N., Uğur S., Güler E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017
Kurumsal Kaynak Planlaması (KKP) Yaşam Döngüsü Yaklaşımı Çerçevesinde Açıköğretim Sistemi Çevrimiçi Öğrenme Malzemelerinin Yönetimi için Envanter Takip Sistemi (ÖTAG ETS) Uygulamasının Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞDU E., ÇELİK KEÇİLİ M., BEYAZ KORKUT M., TUNA BÜYÜKKÖSE G., BÜYÜK K., GÜLER E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Açık ve Uzaktan Öğrenmede Sorularla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Videoların Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞDU E., ÇELİK KEÇİLİ M., BÜYÜK K., BEYAZ KORKUT M., TUNA BÜYÜKKÖSE G., KILINÇ H., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Bir Mobil Sağlık Uygulamasının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi: Bipolar Bireylere Yönelik Farkındalık Oluşturmak İçin Etkileşimli 3 Boyutlu Kitap Tasarımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BOZ YÜKSEKDAĞ B., KURUBACAK G. (Yürütücü), ALTINPULLUK H.
2015 - 2017
2015 - 2017Açık ve Uzaktan Öğrenmede Evrensel Tasarım İlkeleri Çerçevesinde Artırılmış Gerçekliğin Kullanılabilirliği
TÜBİTAK Projesi
YÜZER T. V., KURUBACAK G. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Birleştirilmiş (Artırılmış) Gerçekliğin Açık ve Uzaktan Öğrenmede Kullanılabilirliğine Yönelik Kuramsal Bir Çerçevenin Oluşturulması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KURUBACAK G. (Yürütücü), ALTINPULLUK H.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam Ediyor
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özel Sayı Editörü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Baş Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2023
Eylül 2023EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018TURKISH JOURNAL OF ELECTRICAL ENGINEERING AND COMPUTER SCIENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
25 Şubat 2025 - 26 Şubat 2025
25 Şubat 2025 - 26 Şubat 2025Eğitimde Sanal Gerçeklik ve İnovasyon Konferansı
Panelist
Ankara-Türkiye
26 Ekim 2024 - 28 Ekim 2024
26 Ekim 2024 - 28 Ekim 2024II. Muhasebe Arama Konferansı
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022
23 Haziran 2022 - 26 Haziran 2022ICETOL 2022
Panelist
Balıkesir-Türkiye
13 Nisan 2022 - 13 Nisan 2022
13 Nisan 2022 - 13 Nisan 2022Gedik Üniversitesi AB ve Spor Araştırmaları Sempozyumu
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
Burslar
2016 - 2016
2016 - 2016Asya Açık Üniversiteler Birliği'nin Üniversiteler Arası Personel Değişimi Burs Programı 2016 (Asian Association of Open Universities Inter-university Staff Exchange Fellowship 2016 by Shanghai Open University)
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2014 - 2016
2014 - 2016TÜBİTAK 3001
TÜBİTAK
2010 - 2016
2010 - 2016