SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İşitme Engelli Kaynaştırma Öğrencilerini Okuma Becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri İle Değerlendirilmesİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.507-526, 2020 (Hakemli Dergi)
İşitme Kayıplı Çocuklarla Paylaşılan Okuma Etkinliğinde Kullanılan Seri Hikaye Kitaplarının Hazırlanma Sürecinin İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.712-734, 2019 (Hakemli Dergi)
İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği İle Desteklenme Sürecinin İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.25, ss.203-229, 2018 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.329-354, 2017 (ESCI)
Writing Skills of Hearing-Impaired Students Who Benefit from Support Services at Public Schools in Turkey
WORLD JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.7, sa.4, ss.104-116, 2017 (Hakemli Dergi)
Examining Activities Concerning the Use of Words Encountered in Content Area Courses in Writing by Children with Hearing Loss
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.11, ss.48-64, 2017 (Hakemli Dergi)
Supporting a hearing impaired child s literacy development with language experience approach
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (Hakemli Dergi)
İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.6, sa.1, ss.111-144, 2015 (Hakemli Dergi)
Emir C Girgin M C Karasu H P Kaynaştırma ve genel eğitim öğretmenlerinin sesbilgisel farkındalığa ilişkin öğretim etkinliklerini kullanımlarının incelenmesi Journal of Education Special Education Technology 1 1 15 33 2015
Journal of Education & Special Education Technology
, cilt.1, sa.1, ss.15-33, 2015 (Hakemli Dergi)
Individual literacy activities with hearing impaired children in the preschool period
Educational Research and Reviews
, cilt.9, sa.22, ss.1239-1249, 2014 (Hakemli Dergi)
Okuma becerilerini değerlendirmede formel olmayan okuma envanterlerinin kullanımı
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.108-124, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İşitme kayıplı öğrencilerle rehberli okumanın kullanımı
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020
İlkokuma öğretiminde işitme kayıplı öğrencilerle sözcük bankalarının kullanımı
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 - 27 Aralık 2020
İşitme kayıplı öğrencilerle yönlendirilmiş okuma etkinliğinin kullanımı
International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020
İşitme kayıplı çocukların okuduğunu anlama sürecinde sözdizimi ve anlama ilişkin ipuçlarını kullanımı
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020
İşitme kayıplı öğrencilerle dil deneyim kitaplarının oluşturulması ve kullanımı
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020
İşitme kayıplı bir çocuğun gelişen okuryazarlık becerilerinin incelenmesi: Boylamsal durum çalışması.
International Congress of Academic Research, 20 - 22 Temmuz 2020
İşitme kayıplı bir çocuğa okuma yazma sürecinde uygulanan paylaşılan okuma etkinliklerinin incelenmesi
International Congress of Academic Research, 20 - 22 Temmuz 2020
Kaynaştırmada Destek Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerinin Değerlendirilmesi
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Becerilerine Yönelik Destek Eğitim Sürecinin İncelenmesi
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okuryazarlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği ile Desteklenme Sürecinin İncelenmesi
International EJER Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Okul öncesi eğitimde eğiticilere düşen görevler (Sıklıkla yapılan olumsuz tutum örnekleri)
İşitme Engelinde Eğitsel ve Yönetsel Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mart 2018
İşitme Engelli Kaynaştırma Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri iel Değerlendirilmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
İşitme Kayıplı Çocukların Yazılı Anlatımlarında Sözcük Dağarcığının Gelişimine Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
İlkokuma Yazma Öğretiminde İşitme Kayıplı Öğrencilerle Ses Temelli Cümle Yönteminin Uygulanması
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Paylaşılan Okuma ve Hikaye Anlatma Etkinliklerinin Okulöncesinde İşitme Kayıplı Çocuklara Uygulanması
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
İşitme Kayıplı Bir Çocukla Paylaşılan Okuma Etkinliği İçin Oluşturulan Hikaye Kitabı Hazırlama Süreci
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017
İşitsel Sözel Eğitim Alan İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Performanslarının ve İlişkili Değişkenlerin Belirlenmesi
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017
İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesi
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS, 27 - 29 Nisan 2017
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden İşitme Engelli Öğrencilerin Yazdıkları Öykülerin İncelenmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016
Students with hearing loss in inclusive education Why and how
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Process of Developing the Vocabulary in Written Expression of Hearing Impaired Children
International Conference The Future of Education, 30 Haziran - 01 Temmuz 2016
Kaynaştırma ve genel eğitim öğretmenlerinin sesbilgisel farkındalığa İlişkin öğretim etkinliklerini kullanımlarının incelenmesi
3th International Conference on New Trends in Education, 27 - 28 Nisan 2016
İşitme engelli çocuklarda yazma gelişimini etkileyen önemli özellikler
3th International Conference on New Trends in Education, 27 - 28 Nisan 2016
Examine of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Formel Olmayan Okuma Envanteri
Anadolu Üniversitesi İşitme Engelliler Öğretmenleri Eğitim Günleri 2, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2015
Kosova da işitme engelli çocuklara yönelik hizmetlerin incelenmesi Nitel bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.
International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama Kelime Torbasından Çarkıfeleğe
International Distance Education Conference (IDEC-2015), 2 - 04 Ekim 2015
Evaluation Of Sequence Card Activities Performed On Hearing Impaired Preschool Children
INTE International Conference On New Horizons In Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.233-235
Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.
SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015
Design and Development Studies of a Mobile Application for Hearing-Impaired Children’s Literacy Instruction.
SITE International Conference 2015, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015
Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.
2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014
Kosova da İşitme Engelli Çocukların Tanı Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin desteklenmesi Dil Deneyim Yaklaşımına dayalı oryantasyon programı
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2014
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Hizmetlerin İncelenmesi: Nitel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.78
Kosova’xxda İşitme Engelli Çocukların Tanı, Değerlendirme ve Eğitimlerine Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi: Nicel Bulgular
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.108-109
İşitme Engelli Öğrencilerle Hayat Bİlgisi/ Sosyal Bilgiler Dersleri Sonrasında Yapılan İzleyen Etkinlikler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.23-24
İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi Uygulamalarından Sonra Gerçekleştirilen Sözcük Dağarcığını Geliştrici Etkinlikler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.197-198
İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi İnternet Ansiklopedisi Uygulamalarına İçerik Hazırlama Süreci
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.99-100
Utilizing Informal Reading Inventories on Evaluation of Reading Skills
2011 ASHA Convention, 17 - 19 Kasım 2011
İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Evaluation of Literacy Skills of Hearing Impaired Children Emergent Literacy of Hearing Impaired Children in Turkey
LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, 2014
Formel Olmayan Okuma Envanteri
Nobel Akademik Yayıncılık, 2013