Eğitim Bilgileri
1999 - 2004
1999 - 2004Doktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Öğrenme stilleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
Özel Kurumlarda İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesine Yönelik Eğitim Etkinlikleri ve Sorunlar
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Okul Öncesi Eğitim
Sosyal Bilimler Eğitimi
Mesleki Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
1998 - 2004
1998 - 2004Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
1995 - 1998
1995 - 1998Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÖğretim Üyesi Yetiştirme Programı Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
2019 - 2022
2019 - 2022Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2013 - 2021
2013 - 2021Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2016 - 2019
2016 - 2019Dekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2013 - 2016
2013 - 2016Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2013 - 2016
2013 - 2016Fakülte Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1995 - Devam Ediyor
1995 - Devam EdiyorÖĞRETİM ÜYESİ
Anadolu ÜNİVERSİTESİ, ÖĞRETİM ÜYESİ
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Eğitim Gereksinmelerinin Saptanması
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Yaşamboyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Bilimsel Araştırma ve Rapor Hazırlama
Etkili Öğretim Uygulamaları
uzmanlık alan dersi
tez
Eğitim Gereksinmelerinin Saptanması
Öğretimin İyileştirilmesi
Program Geliştirme ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Hizmetiçi Eğitim Programlarının Geliştirilmesi
Etkili Öğrenme Teknikleri
Lisans
Etkili Öğrenme ve Ders Çalışma Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması
Program Geliştirme ve Öğretim
ÖMB303M Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023What happens in 650 multicultural primary classrooms?: A critical incident technique
Güven M., Babayigit B., Sever D., Çam Aktaş B., Kip Kayabaş B., Şenel E. A.
TEACHING AND TEACHER EDUCATION
, cilt.130, 2023 (SSCI)
2019
2019Relationship between self-efficacy, learning strategies, and learning styles of teacher candidates (Anadolu University example)
Baltaoglu M. G., GÜVEN M.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.39, sa.2, 2019 (SSCI)
2015
2015Comparison of Secondary Education Mother Tongue Teaching Courses in the International Baccalaureate Program with the National Program in terms of Critical Thinking
ÇAM AKTAŞ B., GÜVEN M.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.1, ss.99-123, 2015 (SSCI)
2014
2014Effect of Inquiry-based Learning Approach on Student Resistance in a Science and Technology Course
Sever D., Güven M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.4, ss.1601-1605, 2014 (SSCI)
2011
2011Meta-cognitive Strategy Usage and Epistemological Beliefs of Primary School Teacher Trainees
Belet S. D., Guven M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.1, ss.51-57, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Başarı Duyguları Ölçeği Kısa Formunun (BDÖ-K) Türk Kültürüne Uyarlanması
CAN Y., GÜVEN M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.14, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Öğretmen Adaylarına Yönelik Çokkültürlü Öğretmen Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
BABAYİĞİT B., GÜVEN M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Identifying Faculty Members’ Instructional Development Needs and a Model Proposal for these Needs
Akalın T. S., Güven M.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.14, sa.2, ss.1249-1272, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202321. yy. Becerilerine Sahip Olma Algılarını Belirleme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Durmuş A., Güven M.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.52, sa.1, ss.99-125, 2023 (ESCI)
2023
2023An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes
UYSAL D., Çalışkan S., POLAT M., ASMALI M., ÇAKMAK F., ÖZKAL N., et al.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Multicultural Teacher Competencies Scale for Primary Teachers: Development and Implementation Study
Güven M., Çam Aktaş B., Babayiğit B., Şenel E. A., Kip Kayabaş B., Sever D.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.441-472, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Reflective and Clinical Teacher Education: A Model Proposal towards Application
Alan B., Güven M.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.14, sa.4, ss.788-815, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Ortamlarında Duygusal Zekâya Yönelik Gerçekleştirilen Etkinlikler
Korkmaz İ., GÖKDAĞ BALTAOĞLU M., GÜVEN M.
Dokuz Eylul University , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Analysis of Graduate Theses in Curriculum Development in Turkey (1993-2020)
AVCI B., GÜVEN M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.870-891, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Determining Generic Teacher Competencies: A Measurable and Observable Teacher Competency Framework
Alan B., Güven M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.308-331, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Uluslararası Bir Kavram Karmaşası: Yeterlik, Yeterlilik ve Yetkinlik Kavramları Üzerine Bir Doküman İncelemesi
Alan B., Güven M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.12, sa.1, ss.272-293, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmenlerin Çevrim içi Eğitime İlişkin Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Avcı B., GÜVEN M.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Yeni Mezun Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara ve Mezun Oldukları Lisans Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
DOĞAN S., GÜVEN M.
Trakya Eğitim Dergisi , 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Relationship Between Teaching Styles of English Instructors and Learning Styles of English Prep Class Students at a Turkish State University
DURMUŞ A., GÜVEN M.
Asian Journal of University Education
, cilt.16, sa.3, ss.15-26, 2020 (Scopus)
2020
2020View of Prospective Teacher on Learning Responsibility
GÖKDAĞ BALTAOĞLU M., GÜVEN M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.7, sa.1, ss.228-239, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Self-Regulated Learning Skills of Undergraduate Students and the Role of Higher Education in Promoting Self-Regulation
BABAYİĞİT B., GÜVEN M.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2020, sa.89, ss.47-70, 2020 (ESCI)
2019
2019Curriculum Proposal for Science-Teaching Courses in Primary SchoolTeacher Training
ÇIRAY ÖZKARA F., GÜVEN M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.11, sa.5, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Development and Validation of Teacher Oriented Affective Barriers Scalefor EFL Context
Uysal D., Güven M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.11, sa.4, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Motivational Strategies Used in English Language Teaching: A Meta Synthesis Study
UYSAL D., SÖNMEZ AKALIN T., GÜVEN M.
European Journal of Education Studies , cilt.5, sa.7, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018European Journal of Foreign Language Teaching
UYSAL D., GÜVEN M.
NEGATIVE FEELINGS OF TURKISH STUDENTS IN EFL LEARNING PROCESS , cilt.3, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Graduate Education in Teachers' Professional Development: Curriculum and Instruction Doctoral Program
Baldan B., GÜVEN M.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.47, sa.1, ss.1-36, 2018 (ESCI)
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi.
Çıray Özkara F., GÜVEN M.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, , cilt.6, sa.3, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Identification of Requirements of Primary School Teacher Candidates for Science Education
Ozkara F. C., GÜVEN M.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.158-184, 2018 (ESCI)
2017
2017Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
POLAT M., GÜVEN M.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.16, sa.2, 2017 (Scopus)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları, Öğrenme Stilleri ve ÖğrenmeStratejilerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
GÜVEN M., GÖKDAĞ BALTAOĞLU M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.7, sa.2, ss.288-337, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016TÜRKİYE DE FEN EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYON TEMELLİÖĞRENMEYLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
GÜVEN M., Özkara Çıray F., Özkara G.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.4, sa.36, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Analyzing of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments
GÜVEN M., POLAT M., YILDIZER G., SÖNMEZ T., Yetim N.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies, , cilt.6, sa.11, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Students Opinions on Online Instructional Planning and Evaluation Course
GÜVEN M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.6, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri ve Duygusal Zekaya İlişkin Görüşleri
GÜVEN M., Özkara Çıray F.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.42, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Milli Eğitim Şuraları Kararlarında Ve Kalkınma Planlarında Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitimi
Güven M., Alagöz Hamzaj Y., Baldan B.
The Journal of Social Sciences , cilt.9, sa.9, ss.39-56, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016The Problems International Students in Turkey Face in Learning Environments and the Problem-Solving Skills Preferred
Güven M., Bahar-Guner H. O.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.9, ss.83-100, 2016 (ESCI)
2015
2015The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Pre service Teachers
GÜNDOĞAN A., GÜVEN M.
Anadolu Journal Of Educational Sciences International , cilt.5, sa.2, ss.131-150, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Ortaokullar İçin Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
funda ç., aysın k., GÜVEN M.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Ortaokullar İçin Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Çıray F., KÜCÜKYILMAZ E. A., GÜVEN M.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.25, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Yaşam Boyu Öğrenme Kavramına İlişkin Kullanılan Metaforlar
GÜVEN M., YILDIRIM E., GÜLNAZ Ç. K., ATAÖV DEMİRKAN A.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.35-46, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Effect of Mathematics Instruction With Problem Posing Approach On Problem Solving Success, Problem Posing Ability And Views Towards Mathematics
TURHAN TÜRKKAN B., GÜVEN M.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.43, sa.2, ss.217-234, 2014 (ESCI)
2014
2014Assessment of the Reliability and Validity of PLSI in a Turkish Higher Education Institution
ÇARDAK Ç. S., GÜVEN M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.4, sa.2, ss.108-132, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B., AÇAR E., Özcan N., Açar E.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.53-66, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Opinions of primary school teachers about the current state of emotional intelligence in the fifth grade curriculum İlköǧretim beşinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretim programlari{dotless}nda duygusal zekâya yer verilme durumuna i̇lişkin si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin görüşleri
Akin Z., GÜVEN M.
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.1, ss.18-32, 2014 (Scopus)
2014
2014Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme Etmeme Nedenleri Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Eğitim Fakültesi 30 Özel Sayısı
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.53-66, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
GÜNDOĞAN A., GÜVEN M.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, ss.283-297, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisi Projeleri Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B., SEVER D.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.12, sa.46, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesi uygulamalarının ve kazanımlarının değerlendirilmesi
SEVER D., GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Eleştirel Okuma ve Görsel Okuma Arasındaki İlişki
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND METACOGNITIVE STRATEGIES OF ELT PRE-SERVICE TEACHERS IN DISTANCE AND FORMAL EDUCATION
GÜVEN M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.13, sa.2, ss.346-369, 2012 (ESCI)
2012
2012Evaluation of The Distance Education Pre Service Teachers Opinions About Teaching Practice Course Case of İzmır City
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D., SAĞLAM M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.13, sa.1, ss.112-127, 2012 (Scopus)
2012
2012Epistemological Beliefs and Metecognitive Strategies of ELT Pre service Teachers in Distance and Formal Education Turkish Online Journal of Distance Education
GÜVEN M.
TOJDE , cilt.13, sa.2, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Evaluation of The Distance Education Pre Service Teachers Opinions About Teaching Practice Course Case of İzmır City Turkish Online Journal of Distance Education
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D., SAĞLAM M.
TOJDE , cilt.13, sa.1, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012EVALUATION OF THE DISTANCE EDUCATION PRE-SERVICE TEACHERS' OPINIONS ABOUT TEACHING PRACTICE COURSE (CASE OF IZMIR CITY)
GÜVEN M., Kurum D., SAĞLAM M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.13, sa.1, ss.112-127, 2012 (ESCI)
2010
2010Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
Sever D., Kücükyılmaz E. A., Sağlam M., Güven M.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.2, sa.2, ss.4604-4612, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Bilişbilgilerine ilişkin Görüşleri
GÜVEN M., BELET Ş. D.
İlköğretim Online , cilt.9, sa.1/1, ss.361-378, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009THE EPISTEMOLOGICAL BELIEFS OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS
GÜVEN M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.10, sa.3, ss.217-246, 2009 (ESCI)
2009
2009Lisansüstü öğrenim gören öğrencilerin bilgi okuryazarlığı becerilerindeki zorlanma düzeyleri.
GÜVEN M., ERİŞTİ B.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama , cilt.8, sa.15, ss.1-23, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D.
İlköğretim Online Dergisi
, cilt.7, ss.53-70, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008Development of Learning Strategies Scale Study of Validation and Reliability
GÜVEN M.
World Applied Sciences Journal , cilt.4, sa.1, ss.31-36, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007Teacher Candidates Learning Styles and Critical Thinking Dispositions
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , sa.6/21, ss.60, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.75-89, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
2006Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.75-89, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Examining Studies on Active Learning between 2018-2024: Current Trends in Turkey and the World
BİLGİÇ B., GÜVEN M.
12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 10 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Öğretmenlere Yönelik Mesleki Öğrenme Modeli Geliştirilmesi ve Modelin Eğitimde Oyunlaştırma Konusunda Uygulanması
Alagöz Hamzaj Y., Güven M.
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
Güven M., Kip Kayabaş B., Çam Aktaş B., Sever D., Şenel E. A., Babayiğit B.
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Çokkültürlü Öğretmen Yeterliliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
GÜVEN M., KİP KAYABAŞ B., Çam Aktaş B., SEVER D., ŞENEL E. A., Baldan Babayiğit B.
X. Uluslarsarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2019
2019İlkokul Öğretim Programlarında Çokkültürlü Eğitimin Yansımaları
BALDAN B., GÜVEN M.
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Duyuşsal Engeller
UYSAL D., GÜVEN M.
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 Aralık - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Implementing clinical education into competency-based teacher education
GÜVEN M., ALAN B.
7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019)
ALAGÖZ HAMZAJ Y., GÜVEN M.
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Öğretmen Eğitimcilerinin öğretmenlerin Mesleki GelişimlerineYönelik Sorumlulukları ve Yeterlilikleri
Alagöz Hamzaj Y., Güven M.
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.268-276, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN 2000’li YILLARA KADAR EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ALANINDA YASAL VE YAPISAL DÜZENLEMELER
GÜVEN M.
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019
2019
2019The Reflections of Multicultural Education on the Primary Education Curricula
BABAYİĞİT B., GÜVEN M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Örtük Program: Çalışmalarda İlişkilendirildiği Alanlar
Alagöz Hamzaj Y., Güven M.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018İngilizce Öğretim Elemanlarının Öğretme Stili Tercihlerinin Belirlenmesi
DURMUŞ A., GÜVEN M., ALAN B.
UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin, Sınıf Öğretmenlerinin İngilizce Öğretebilmek İçin Lisans Döneminde Nasıl Bir Eğitimden Geçmeleri Gerektiğine İlişkin Görüşleri
GÜVEN M., BAHAR GÜNER H. Ö.
UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Yükseköğretim programlarında öz düzenlemeli öğrenme becerisini destekleyen unsurlar
BALDAN B., GÜVEN M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğrenmeyi Öğrenme
GÜVEN M.
AVRUPA YETİŞKİN ÖĞRENİMİ GÜNDEMİ 4 PROJE TANITIM TOPLANTISI, Türkiye, 9 - 10 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinmelerinin Belirlenmesi
çıray özkara f., GÜVEN M.
5th Internatioal Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Sınıf Öğretmenliği Eğitimi İçin Fen Öğretimi Dersleri Öğretim Programı Tasarısı
Çıray Özkara F., GÜVEN M.
5th International Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Lisans Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerisi
BALDAN B., GÜVEN M.
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Özyeterlik, Öğrenme Stili ve Öğrenme Stratejisi Düzeyleri (Anadolu ÜniversitesiÖrneği)
GÜVEN M., GÖKDAĞ BALTAOĞLU M.
6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğretmenlerin mesleki gelişiminde lisansüstü eğitim Eğitim Programları ve Öğretim doktora programı
GÜVEN M., BALDAN B.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Graduate education in teachers professional development Curriculum and Instruction doctoral program
BALDAN B., GÜVEN M.
4.th International Conference Education and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri
GÜVEN M., GÖKDAĞ BALTAOĞLU M.
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
GÖKDAĞ BALTAOĞLU M., GÜVEN M.
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avustralya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Design of Interactive e-Learning Content: EMLT Project Case Study
Çağlarırmak Uslu N., Kip Kayabaş B., Güven M., Kaptı Ü.
International Conference on Innovative Teaching and Technology in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.65, (Özet Bildiri)
2016
2016Developing E Learning Content The Case of EMLT Project
ÇAĞLARIRMAK USLU N., KİP KAYABAŞ B., GÜVEN M., KAPTI Ü.
ITTHE2016, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.1-31, (Özet Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçin Fen Öğretimi Öğretim Programının Tasarlanmasına Yönelik Gereksinim ve Tasarlanan Fen Öğretimi Öğretim Programının Açıklanması
GÜVEN M., Çıray Özkara F.
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İÇİN FEN ÖĞRETİMİ ÖĞRETİM PROGRAMININ TASARLANMASI ÇALIŞTAYI, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Milli Eğitim Şuraları ve Kalkınma Planlarında Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitimi ve Uygulamalar
Güven M., Baldan B., Alagöz Y.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Development of Argumentation Based Learning in Science Education in Turkey
GÜVEN M., funda ç. ö., gürhan ö.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Analysing of the Researches Related to Teaching Styles in terms of the Measurement Instruments
GÜVEN M., POLAT M., YILDIZER G., SÖNMEZ T., Nihan Y.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Teachers In Service Training in National Education Council Decisions and Development Plans
GÜVEN M., BALDAN B., ALAGÖZ Y.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Students Opinion on Online Instructional Planning andAssessment Course
GÜVEN M.
4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Emotional Intelligence Level of 7th Grade Secondary SchoolStudents and Their Opinions about Emotional Intelligence
GÜVEN M., funda ç., ERDOĞAN S.
4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2013
2013Ortaöğretimde Uluslararası Bakalorya Programı İle Ulusal Programdaki Anadil Öğretimi Derslerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Karşılaştırılması
ÇAM AKTAŞ B., GÜVEN M.
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki İstanbul Prof Dr Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi Örneği
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SAĞLAM M., GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B., TÜRKMEN İ.
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
GÜVEN M., SEVER D., ÇAM AKTAŞ B.
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SAĞLAM M., GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B., SEVER D.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011The Relationship Between Critical Reading and Visual Reading
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B.
Global Learn Asia Pacific 2011--Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010Metacognitive strategy usages and epistemological beliefs of primary school teacher trainees
GÜVEN M., BOYACI Ş. D.
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Opinions of primary school teacher trainees’ metacognitive learning strategies and epistemological beliefs.
BOYACI Ş. D., GÜVEN M.
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi 1 13 15 Mayıs 2010 Balıkesir 2010
GÜVEN M., ÇAM AKTAŞ B., SEVER D.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
ŞENEL E. A., SEVER D., GÜVEN M., SAĞLAM M.
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Teacher candidates' opinions about student resistance
SEVER D., Kucukyilmaz E. A., SAĞLAM M., GÜVEN M.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4604-4612, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi
GÜVEN M., ÇARDAK Ç. S., SEVER D., VURAL L.
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Uzaktan Eğitim Yoluyla Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Aldıkları Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D., SAĞLAM M.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2004
2004Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
GÜVEN M., KÜRÜM YAPICIOĞLU D.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Hidden Curriculum: A Theoratical Study
CAN Y., GÜVEN M.
International Research in the Field of Curriculum and Instruction, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.223-263, 2024
2023
2023Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Güven M., Aslan S.
PEGEM AKADEMİ, Eskişehir, 2023
2023
2023PROGRAM BİLGİSİ
Güven M., Düzenli H.
Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven, Serkan Aslan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.478-499, 2023
2022
2022CHAPTER 1 STRUCTURAL AND LEGAL REGULATIONS ON THE FIELD OF CURRICULUM AND INSTRUCTION FROM THE FOUNDATION OF THE REPUBLIC TO THE 2000s
GÜVEN M.
Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Fatma Bıkmaz, Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.2-21, 2022
2021
2021Eğitim ve Program Geliştirmede Temel Kavramlar
Güven M.
Türkçe Öğretmenin Rehberi: Öğretim Programı, N. D. Şimşek,S. Aslan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2021
2020
2020Duygusal Zekâ ve Eğitime Yansımaları
Güven M.
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, G. Ekici,M. Güven, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-25, 2020
2019
2019Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri
EKİCİ G., GÜVEN M.
PEGEM, Ankara, 2019
2017
2017Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi ve Değerlendirilmesi
Güven M., Alan B.
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral Taha Yazar, Editör, Pegem, Ankara, ss.333-364, 2017
2015
2015Öğrenmeyi Öğrenme
GÜVEN M., GÖKDAĞ BALTAOĞLU M.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan, Birsen, Alkan, Vesile., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-319, 2015
2004
2004Öğrenme Stilleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
GÜVEN M.
Anadolu Üniversitesi, 2004
Desteklenen Projeler
2025 - 2027
2025 - 2027Antrenör Temel Eğitiminde Öğrenci Performansını Arttırmaya Yönelik İnteraktif Öğrenme Materyallerinin Tasarımı Ve Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Kip Kayabaş B. (Yürütücü), Kayabaş İ., Güven M., Sever D., Ertan H., Açıkalın S., et al.
2020 - 2023
2020 - 2023Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerinin Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarıyla Kazandırılmasına Yönelik Bir Hizmetiçi Eğitim Programı: Tasarım, Uygulama ve Değerlendirme
TÜBİTAK Projesi
Sever D., Babayiğit B., Çam Aktaş B., Kip Kayabaş B., Güven M. (Yürütücü)
2019 - 2022
2019 - 2022Çokkültürlü Eğitime Dayalı Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerine, Evrensellik-Farklılık Yönelimine ve Mesleğe Yönelik Tutuma Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Babayiğit B., Güven M. (Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019Genel Öğretmenlik Yeterliklerinin Belirlenmesi ve Yeterliliklere Dayalı Bir Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programlarının Tasarlanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN M. (Yürütücü), ALAN B.
2017 - 2019
2017 - 2019Yükseköğretim Öğrencilerinin İngilizce Öğrenme Sürecindeki Duyuşsal Engelleri ve Öğretim Elemanlarına Yönelik Hizmetiçi Eğitim Program Tasarısı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN M. (Yürütücü)
2016 - 2019
2016 - 2019Sınıf Öğretmenliği Programı İçinde Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimine Yönelik Bir Program Tasarısı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN M. (Yürütücü)
2015 - 2018
2015 - 2018EMLT Module Distance Education System as a New Product for Reducing the Education Job Mismatch in Europen Area
1. Çerçeve Programı Projesi
Güven M.
2015 - 2018
2015 - 2018EMLT Module Distance Education System As New Product For Reducing The Education Job Mismach ın European Area
ELİTAŞ Z., KİP KAYABAŞ B., KAYABAŞ İ., GÜVEN M., KAPTI Ü., AYTUN U., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Lisans Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerisi Düzeyleri ve YükseköğretimProgramlarının Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerisini Geliştirmedeki Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Babayiğit B., Güven M. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Turizm Fakültesi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi: Anadolu ÜniversitesiÖrneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜNAY AKTAŞ S., YILMAZ H., YETGİN AKGÜN D., GÜVEN M., SEZGİN E., DEVECİ H., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ile Öğrenme Stilleri ve Stratejileri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Anadolu Üniversitesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN M. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçin Fen ve Teknoloji Öğretimi Programlarının Tasarlanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN M. (Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Uluslararası Bakalorya Sistemi ve Ulusal Dil Derslerinde Eleştirel Düşünme
TÜBİTAK Projesi
GÜVEN M.
2009 - 2012
2009 - 2012İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ARAŞTIRMA TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİ DİRENÇLERİNE ETKİSİ
GÜVEN M., SEVER D.
2001 - 2004
2001 - 2004Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Güven M.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAnadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Danışma Kurul Üyesi
2021 - 2024
2021 - 2024Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Baş Editör
Davetli Konuşmalar
Nisan 2023
Nisan 2023İlham Veren Bilim Kadınları
Seminer
Eskişehir Kent Konseyi-Türkiye
Mart 2023
Mart 2023Eleştirel Pedagoji Bağlamında Eğitim Programlarına Bakış
Konferans
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu-Türkiye
Ekim 2019
Ekim 2019