Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teaching Individuals with Autism Online Sexual Abuse Protection Skills

14. International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), İspanya, 4 - 06 Temmuz 2022

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Deneyimledikleri Akran Zorbalığı: Sistematik Bir Derleme

IX. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Türkiye, 22 Haziran - 25 Aralık 2022

Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştiren Öğretim Elemanlarının İncelenmesi

10th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Atina, Yunanistan, 1 - 03 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Jest ve Yüz İfadesi Öğretiminde Video Modelin Etkililiği

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Teaching verbal behaviors to children with autism.

Education and New Developments-END, Lizbon, Portekiz, 24 - 26 Haziran 2017

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler ve istihdam

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Video teknolojisiyle öğretim

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahele Kongresi, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Using Video Prompting Via IPad To Teach Drawing a Six Part Body To Children With Autism

“ABAI’s 8th International Conference” Uygulamalı Davranış Analizi 8. Uluslararası Konferans Programı, Kyoto, Japonya, 27 - 29 Eylül 2015

Otizm spektrum bozukluğunda ergenlik ve güvenlik

1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015

Teaching individuals with autism spectrum disorders to protect themselves from sexual abuse

Association for Behavior Analysis International Eighth Annual Autism Conference, 28 Şubat - 02 Mart 2014

Otizm ve videoyla kendine model olmanın kullanımı

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

Otizmli ve Videoyla Kendine Model Olmanın Kullanımı

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, cilt.1, ss.31

Which one is more effective and efficient Video modeling or live modeling

International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Kansas City, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Ekim 2010

A The effectiveness of using simultaneous prompting with video modeling in teaching Returning someone s greeting skills to children with autism

The Second Asian Conference on Education’de sunulan poster bildiri, Osaka, Japonya, Osaka, Japonya, 20 - 22 Eylül 2010

Effectiveness of simultaneous prompting procedure for teaching english words to a child with autism

International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009

A comparison for response prompting procedures in teaching conversation skills to children with autism

International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009

Can children with autism learn to protect themselves from the lures of strangers

Association for Behavior Analysis International, 34th Annual Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2008

Dergi İnceleme Çalışması

13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003

Effectiveness of simultaneous prompting in teaching relative names to children with autism

Association for Behavior Analysis International, 30th Annual Convention, 28 Mayıs - 01 Haziran 2004

Teaching pointing to the numbers to children with autism using simultaneous prompting

Association for Behavior Analysis, 28th Annual Convention, 24 - 28 Mayıs 2002

Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere yaya becerilerinin öğretimi

Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001

Earthquake preparation for disabled individuals

International Conference on Special Education, 24 Haziran 2001
Kitap & Kitap Bölümleri

Tanılama ve Özellikler

Asperger Sendromu ve Otizm:Çocukluktan Yetişkinliğe, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2020

Engelli Bireylere ilişkin Yasal Düzenlemeler ve Sivil Toplum Kuruluşları

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Acil Durum ve Afet Yönetimi ve Uygulamaları,, Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2019

Zihin yetersizliği olan bireyler

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-II , İ.H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.103-120, 2017

Otizm spektrum bozukluğu

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), E.S. Batu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.56-69, 2017

İşlevsel akademik becerilerin öğretiminde kullanılan öğretim yöntemleri-II

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Çocuklara Evde Akademik Alanlarda Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), S. Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.66-80, 2017

6-12 Yaş Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

6-12 Yaş Çocuklarda Evde Akademik Alanlarda Destek, Serhat Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.124-148, 2017

Evde ve toplumsal ortamlarda davranış sorunlarıyla başa çıkma

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), O. Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.152-169, 2017

Kurumda davranış yönetimi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Yaş Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), B. Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu üniversitesi, Eskişehir, ss.164-184, 2017

İşlevsel akademik becerilerin öğretiminde kullanılan öğretim yöntemleri-I

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Çocuklara Evde Akademik Alanlarda Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), , S. Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-65, 2017

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve bilişsel gelişim

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), A. Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.70-87, 2017

Evde ve toplumsal ortamlarda sosyal becerileri destekleme

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), O. Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.68-83, 2017

Evde özbakım becerilerini destekleme

3-6 Yaş Arası Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar için), Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-151, 2017

Engelli bireylere yönelik eğitsel, bakım ve rehabilitasyon uygulamaları: Dünya ve Türkiye

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I, İbrahim Halil DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.43-58, 2017

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara uygun ve yeni davranışların kazandırılması ve arttırılması

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimi, E. Tekin-İftar E. Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.121-181, 2012

Büyük kas ve küçük kas gelişimi

0-6 Yaş Arası Down Sendromlu Çocuklar ve Gelişimleri, E. S. Batu, Editör, Kök Yayınevi, Ankara, ss.187-220, 2009
Metrikler

Yayın

79

Atıf (WoS)

116

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

8

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları