Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Cinsel Davranış Anketinin Türk Kültürüne Uyarlanması

35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Asperger Sendromu: Erkenlikten Ergenliğe Yön Değişimi

, 8. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025), Eskişehir, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2025, ss.68, (Özet Bildiri)

4. Teaching Individuals with Autism Online Sexual Abuse Protection Skills

14. International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), İspanya, 4 - 06 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

5. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Deneyimledikleri Akran Zorbalığı: Sistematik Bir Derleme

IX. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Türkiye, 22 Haziran - 25 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

7. Asperger Sendromlu Bireylerde Buluşma ve Romantik İlişkiler

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

8. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Yaşanan Akran Zorbalığı ve Çözüm Önerileri

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştiren Öğretim Elemanlarının İncelenmesi

10th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Atina, Yunanistan, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Otizmli Çocuklara Duygusal Yüz İfadelerini Tanımanın Öğretiminde Video Modelin Etkililiği

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

11. Jest ve Yüz İfadesi Öğretiminde Video Modelin Etkililiği

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Teaching verbal behaviors to children with autism.

Education and New Developments-END, Lizbon, Portekiz, 24 - 26 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

15. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler ve istihdam

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Video teknolojisiyle öğretim

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahele Kongresi, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

17. Using Video Prompting Via IPad To Teach Drawing a Six Part Body To Children With Autism

“ABAI’s 8th International Conference” Uygulamalı Davranış Analizi 8. Uluslararası Konferans Programı, Kyoto, Japonya, 27 - 29 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

18. Otizm spektrum bozukluğunda ergenlik ve güvenlik

1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015

20. Teaching individuals with autism spectrum disorders to protect themselves from sexual abuse

Association for Behavior Analysis International Eighth Annual Autism Conference, Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Şubat - 02 Mart 2014, (Özet Bildiri)

21. Otizm ve videoyla kendine model olmanın kullanımı

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

26. Which one is more effective and efficient Video modeling or live modeling

International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Kansas City, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

27. A The effectiveness of using simultaneous prompting with video modeling in teaching Returning someone s greeting skills to children with autism

The Second Asian Conference on Education’de sunulan poster bildiri, Osaka, Japonya, Osaka, Japonya, 20 - 22 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

28. Effectiveness of simultaneous prompting procedure for teaching english words to a child with autism

International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009

29. A comparison for response prompting procedures in teaching conversation skills to children with autism

International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009

31. Can children with autism learn to protect themselves from the lures of strangers

Association for Behavior Analysis International, 34th Annual Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2008

34. Effectiveness of simultaneous prompting in teaching relative names to children with autism

Association for Behavior Analysis International, 30th Annual Convention, 28 Mayıs - 01 Haziran 2004

38. A comparison of two interventions for increasing oral reading performance

Association for Behavior Analysis (ABA), Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

39. Teaching pointing to the numbers to children with autism using simultaneous prompting

Association for Behavior Analysis, 28th Annual Convention, Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

40. Teaching pedestrian skills to children with developmental disabilities

International Conference on Special Education, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

41. Earthquake preparation for disabled individuals

International Conference on Special Education, 24 Haziran 2001
Kitaplar 19

2. Tanılama ve Özellikler

Asperger Sendromu ve Otizm:Çocukluktan Yetişkinliğe, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2020

3. Engelli Bireylere ilişkin Yasal Düzenlemeler ve Sivil Toplum Kuruluşları

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Acil Durum ve Afet Yönetimi ve Uygulamaları,, Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2019

6. Zihin yetersizliği olan bireyler

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-II , İ.H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.103-120, 2017

7. Evde ve toplumsal ortamlarda sosyal becerileri destekleme

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), O. Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.68-83, 2017

8. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve bilişsel gelişim

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), A. Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.70-87, 2017

9. İşlevsel akademik becerilerin öğretiminde kullanılan öğretim yöntemleri-II

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Çocuklara Evde Akademik Alanlarda Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), S. Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.66-80, 2017

10. 6-12 Yaş Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

6-12 Yaş Çocuklarda Evde Akademik Alanlarda Destek, Serhat Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.124-148, 2017

11. Evde özbakım becerilerini destekleme

3-6 Yaş Arası Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar için), Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-151, 2017

12. Otizm spektrum bozukluğu

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), E.S. Batu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.56-69, 2017

13. İşlevsel akademik becerilerin öğretiminde kullanılan öğretim yöntemleri-I

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Çocuklara Evde Akademik Alanlarda Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), , S. Odluyurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.52-65, 2017

14. Evde ve toplumsal ortamlarda davranış sorunlarıyla başa çıkma

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), O. Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.152-169, 2017

15. Kurumda davranış yönetimi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 3-6 Yaş Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), B. Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu üniversitesi, Eskişehir, ss.164-184, 2017

16. Engelli bireylere yönelik eğitsel, bakım ve rehabilitasyon uygulamaları: Dünya ve Türkiye

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I, İbrahim Halil DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.43-58, 2017

18. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara uygun ve yeni davranışların kazandırılması ve arttırılması

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimi, E. Tekin-İftar E. Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.121-181, 2012

19. Büyük kas ve küçük kas gelişimi

0-6 Yaş Arası Down Sendromlu Çocuklar ve Gelişimleri, E. S. Batu, Editör, Kök Yayınevi, Ankara, ss.187-220, 2009
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

232

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

135

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

945

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları