Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kate Middleton Nerede? Krizi Üzerinden İngiliz Kraliyet Ailesinin Kriz İletişimi Stratejisine Genel Bakış

20. Uluslararası İletişim Sempozyumu CIM 2024, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.292-293

Halkla İlişkilerde Yaratıcı Öz-Yeterlik ve İş Tatmini: Uygulayıcılara Yönelik Bir Değerlendirme

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1308-1317

Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve PR Kampanyaları

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018

Analysis of the Posters: Köksüz

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014

Role of Public Relations for Film Marketing in Turkey: New York’xxda Beş Minare (Five Minaret in New York).

Uluslararası AVANCA- CINEMA Konferansı, Sanat,Teknoloji, İletişim, Portekiz, 20 - 24 Temmuz 2011

Presentations of Gender Roles in Turkish Magazine Advertisements: Elele Magazine

4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2006

A Content Analysis on National Broadcasting Radio Stations in Turkey: Radio Advertisements

3rd International Symposium Communication in the Millennium, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005

A Study on Appropriateness of News Releases Received by 36 National Radio Channels in Turkey in Terms of Content, Form and Format

3rd International Sympossium Communication in the Millenium, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005

An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations

1st International symposium Communication in the Millenium, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Şubat 2003

An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey

1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415
Kitaplar

Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları, , Editör, Nobel Yayınedvi, ss.49-68, 2023

Halkla İlişkiler Teorileri ve Entelektüel Sermaye

İletişim ve Medya Çalışmaları, Çalışkan, Sadık; Aycan, Ersin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.207-231, 2022

Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022

Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022

Halkla İlişkiler Süreci

Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.110-141, 2021

Halkla İlişkiler Süreci

Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi :B-Teorik Bilimler, ss.111-142, 2021

Halka İlişkilerde Kullanılan Geleneksel ve Dijital İletişim Araçları

Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.170-201, 2021

Medya İlişkileri

Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar I, ÖZKOÇAK LEVENT, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.50-78, 2021

Etkili İletişimde Sözsüz İletişim

Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.64-91, 2021

Etkili İletişimde Konuşma ve Dinleme

Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.34-63, 2021

Yazılı İletişimin Etkili İletişimdeki Önemi

Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.92-119, 2021

Dijital Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar II, Özkanal Berrin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.76-105, 2021

İletişim Süreci ve Etkili İletişim

Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.3-32, 2021

Media Visibility in the Context of Storytelling: Research on Star Wars

The Light and Dark Sides of Star Wars, Serhat Serter, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.213-230, 2021

Pandemi Döneminde Halkla İlişkiler Perspektifinden Kriz İletişimi Ve Yazarlık

Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları, Mevlüt Akyol; Bahar Öztürk, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.113-134, 2021

Halkla İlişkilerde Kullanılan Geleneksel ve Dijital İletişim Araçları

Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.171-201, 2021

Kişisel İmaj ve Halkla İlişkiler

Sözlü ve Sözsüz İletişim, ULUYAĞCI CANAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.150-174, 2017

Kurumsal Stratejik İletişim

Stratejik İletişim, Sever N. Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.96-123, 2015

Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması

İletişim Çalışmaları 2015, Prof. Dr. Aydın Zİya Özgür, Prof. dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, ss.503-522, 2015

Film Pazarlamasında Başarılı Bir Halkla İlişkiler İçin Gündem Belirleme”

İletişim Çalışmaları 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Prof. Dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, ss.145-163, 2015

Kurum İçi Halkla İlişkiler ve Uygulamaları

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.48-74, 2013

Kurumsal Tasarım ve Görsel Kimlik

Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.70-92, 2013

Halkla İlişkilerde Medya İlişkileri ve Uygulamalrı

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-154, 2013

Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim

Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.45-81, 2013

Halkla İlişkiler Yazarlığı: Rol ve Sorumluluklar

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.2-27, 2013

Geleneksel ve Sosyal Medya İçin Yazarlık

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.50-77, 2013

Kurum Kimliği, Kültürü ve İmajı

Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.46-69, 2012

Halkla İlişkiler ve Duyurum

Bütünleşik Pazarlama İletişimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.41-66, 2009

Kurum ve Mağaza İmajı

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.19-36, 2006

Kurum Kimliği

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-18, 2006

Mağaza Atmosferi ve Etkileri

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.37-58, 2006

Halkla İlişkilerin Tanımı

Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-26, 2006

Mağazalarda Renk ve Müzik Kullanımı

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.147-172, 2006

Mağazanın Dış Tasarımı ve Vitrin Düzenlemesi

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.59-82, 2006

Mağaza İçinde İnsan Faktörü

Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi Dergisi, ss.217-236, 2006

Kurumsal İtibar, Kriz ve Etkinlik Yönetimi

Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.231-254, 2006

Kurum İçi Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.187-210, 2006

Basın Bülteni

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.49-74, 2005

Kurumsal Dizayn, Kurumsal Kültür, Kurumsal İmaj

Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.23-40, 2005

Halkla İlişkiler Yazarlığı

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-23, 2005
Metrikler

Yayın

83

Atıf (Scholar)

449

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

42

Proje

14

Tez Danışmanlığı

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları