Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (13)
4. GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.286-305, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Kriz İletişiminde Duygular ve Kültür: Karma Bir Araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.73-103, 2020 (TRDizin)
6. Sosyal Medyada Ünlü Kullanımı: “Nusr-Et Steakhouse”
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.6, sa.2, ss.1209-1228, 2019 (TRDizin)
8. Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
, sa.4, ss.41-65, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.8, sa.16, ss.240-255, 2018 (Hakemli Dergi)
13. İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.5, sa.3, ss.108-122, 2018 (TRDizin)
15. Kurum Kimliği: Logo ve Rengin Çağrışımları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.34, ss.27-40, 2015 (TRDizin)
16. Semiological analysis on male expression in "Davidoff Champion" Advertisement
Cover Age: Journal of Strategic Communication
, cilt.2, sa.1, ss.21-31, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Assessing Local Administrations In Respect of Public Relations Eskişehir Tepebaşı Municipality Sample
Global Media Journal -Turkish Edition
, cilt.2, sa.3, ss.128-141, 2011 (Hakemli Dergi)
18. TV Dizilerindeki Mekanlarda Kültürel Yansımaların Göstergebilimsel Çözümlenmesi: Canım Ailem
Global Media Journal - Turkish Edition
, cilt.2, sa.3, ss.117-127, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Kadına Yönelik Şiddet: TV Dizilerinde Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
Selçuk İletişim
, cilt.5, sa.4, ss.95-104, 2009 (Hakemli Dergi)
22. Ünlü, S., Uzoğlu, S., Tuna, Y. ”Üniversite-Şehir Etkileşimi Sürecinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Evde Çocuk Bakan Kadınların Eğitimi Projesi Örneği”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 30. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basım ve Yayınevi.
ISTANBUL UNIVERSITESI SOSYOLOJI DERGISI-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIOLOGY
, cilt.1, sa.30, ss.145-155, 2007 (TRDizin)
23. Görsel ve Sözel Göstergeler Açısından Reklam Çözümlemesi: Beymen Örneği
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.21, ss.77-94, 2005 (Hakemli Dergi)
24. Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj
Kurgu Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.337-353, 2001 (Hakemli Dergi)
25. Kurumsal Kimlik Açısından Slogan Çözümlemesi: Moda Vakkodur
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.9, ss.149-161, 2001 (Hakemli Dergi)
26. Medyanın Gücü
Yeni Türkiye Dergisi, Medya Özel Sayısı
, sa.eylül-ekim, ss.520-522, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
2. Evde Bakım Veren Kişilerin İhtiyaçları: Yaşam Kalitesinin Tespit Edilmesine Yönelik Bir Durum Tespiti
5. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, ss.52-61, (Tam Metin Bildiri)
6. Analysis of the Posters: Köksüz
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
7. Role of Public Relations for Film Marketing in Turkey: New York’xxda Beş Minare (Five Minaret in New York).
Uluslararası AVANCA- CINEMA Konferansı, Sanat,Teknoloji, İletişim, Portekiz, 20 - 24 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
8. Presentations of Gender Roles in Turkish Magazine Advertisements: Elele Magazine
4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
12. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey
1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
45
1. Sağlık Kurumlarında Kurumsal İletişim
Nobel Yayınevi, Ankara, 2024
9. Pandemi Döneminde Halkla İlişkiler Perspektifinden Kriz İletişimi Ve Yazarlık
Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları, Mevlüt Akyol; Bahar Öztürk, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.113-134, 2021
21. Kişisel İmaj ve Halkla İlişkiler
Sözlü ve Sözsüz İletişim, ULUYAĞCI CANAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.150-174, 2017
24. Kurumsal Stratejik İletişim
Stratejik İletişim, Sever N. Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.96-123, 2015
25. Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.45-81, 2013
26. Kurumsal Tasarım ve Görsel Kimlik
Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.70-92, 2013
27. Geleneksel ve Sosyal Medya İçin Yazarlık
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.50-77, 2013
30. Halkla İlişkiler Yazarlığı: Rol ve Sorumluluklar
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.2-27, 2013
31. Kurum Kimliği, Kültürü ve İmajı
Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.46-69, 2012
33. Halkla İlişkiler ve Duyurum
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.41-66, 2009
34. Kurum ve Mağaza İmajı
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.19-36, 2006
35. Halkla İlişkilerin Tanımı
Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-26, 2006
36. Kurum Kimliği
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-18, 2006
37. Mağaza Atmosferi ve Etkileri
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.37-58, 2006
38. Mağazalarda Renk ve Müzik Kullanımı
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.147-172, 2006
39. Mağazanın Dış Tasarımı ve Vitrin Düzenlemesi
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.59-82, 2006
40. Mağaza İçinde İnsan Faktörü
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi Dergisi, ss.217-236, 2006
41. Kurum İçi Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.187-210, 2006
42. Kurumsal İtibar, Kriz ve Etkinlik Yönetimi
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.231-254, 2006
43. Basın Bülteni
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.49-74, 2005
44. Halkla İlişkiler Yazarlığı
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-23, 2005
45. Kurumsal Dizayn, Kurumsal Kültür, Kurumsal İmaj
Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.23-40, 2005
