Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (20)
Scopus (11)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 88

6. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Sohbet Becerilerinin Analizi

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

7. Yenidoğan İşitme Taramaları Kapsamında Erken Müdahale Sürecinin İncelenmesi: Durum Araştırması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

8. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Taklit Becerilerinin Analizi

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

10. İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Öğretim Programının İncelenmesi

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3555-3558, (Özet Bildiri)

11. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun İletişim Becerileri Analizi

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

13. İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Öğretim Programının İncelenmesi

İSTEL Ç., UZUNER Y., GİRGİN Ü., ÜNLÜER S., KARASU G., TANRIDİLER A., "İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Ö27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3555-3558, (Özet Bildiri)

14. İşiten Bir Annenin Okul Öncesi Dönemdeki İşitme Kayıplı Çocuğuyla Kitaplarla İlgili Yaşantılarında Kullandığı Stratejilerin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.527-528, (Özet Bildiri)

15. FORMEL OLMAYAN DİL ENVANTERLERİNİN İNCELEMESİ: İÇERİK ANALİZİ

4. International Eurasian Educatioanl research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1242-1243, (Özet Bildiri)

17. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Yazma Sürecinde Uygulanan Etkinlik Ve Stratejilerin İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Okul Öncesi Dönemdeki İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Gelişen Okuryazarlığının Aile Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress- EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Düzeydeki İşitme Kayıplı Öğrencisi Olan Bir Öğretmenin Görüşleriyle Sınıfındaki Okuryazarlık Uygulamalarının İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1345-1346, (Özet Bildiri)

25. İşitme Engelli Üniversite Öğrencileri ile Yazma sürecinin İncelenmesi

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016

29. An Educational Research in the Area of Special Education Why Action Research

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

31. Early Acquaintance with Profession Internship

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

32. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems

The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

33. Üniversite Son Sınıf İşitme Engelli Öğrencilerin Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Yoluyla Mezunlarla İletişimi Ve İş Ortamlarına Yönelik Farkındalıklarının Arttırılması EEYO Örneği

Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, ss.324-325, (Özet Bildiri)

34. İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi

Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

35. İşitme Engelli Bir Çocuğun Söz Öncesi Dönem İletişimsel Becerilerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

36. Examining the Interaction Between A Child With Hearing Loss and His Mother

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin eğitim, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

37. A Qualitative Meta Syntheses of Research on Educational Technology in Turkey in the Last Decade

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

38. State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review

The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. İşitme Engelli Gençlerin Mesleki Eğitiminde Sosyal Ağların Kullanımı Facebook Örneği

Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

40. Kosova daki İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarının Mevcut Durumu

Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

41. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Sistematik BİT Entegrasyonu Modeli Tabanlı Bir Eğitim Uygulamasının İncelenmesi Bilgisayar Destekli Sunum Dersi

International Conference On Interdisciplinary Research In Education, Famagusta, North Cyprus, 15 Mayıs 2012 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

43. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Matematik Öğretiminde Kullanılan Stratejiler

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

46. Systematic ICT Integration Model for Hearing Impaired Youths

The Qualitative Report Fourth Annual Conference, Nova Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida USA, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 19 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

47. Video Tape Analysis in Action Reseach

The Qualitative Report’s Fourth Annual Conference, 18 Ocak - 19 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

51. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 11-12 Ekim. Trabzon, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

53. Dünü Bugünü ve Geleceği İtibariyle Örgütsel Kimlik Kavramı

20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.249-253, (Özet Bildiri)

54. Examining Vocabulary Development Strategies Applied to the Hearing Impaired Youths

2011 ASHA Convetion, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

57. İşitme Engelli Öğrencilerin Kaynaştırma Eğitimlerine Yönelik Düzenlemeler

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, ss.39-40, (Özet Bildiri)

58. Describing an Instruction for Enriching the Hearing Impaired Youths Vocabulary via Internet

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

59. Reflections For Educational Programme Designed For Hearing Impaired Youths

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

61. Dengeli Matematik Öğretimi Uygulamalarını Değerlendirme Aracı

20 Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

63. Exploring Organizational Identity Through Conducting ComparativePhenomenological Case Studies

11. Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, Kanada, 7 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

64. An examination of strategies applied to hearing impaired during the Page Design Course

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

65. Vocabulary development strategies applied to hearing impaired youths during project base instruction

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning. Advances in the Oral Modality., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

66. A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. İşitme Engelli Son Sınıf Üniversite Öğrencisiyle İşe Başvuru Dosyası Geliştirme: Eylem Araştırması

Fine Arts Design Symposium with International Participation/Uluslararası Katılımlı Güzel Sanatlar ve Tasarım Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 18 - 24 Ekim 2009, cilt.503, (Tam Metin Bildiri)

72. An investigation of description and intervention efforts of social competence characteristics of a mainstreamed primary classroom

The 10th Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, British Columbia, Kanada, 8 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

80. Vocabulary developments efforts for youths hearing impairments during the news paper publication procedures

Division of International Special Education and Services y el Centro Ann Sullivan del Peru, CASP, Lima, Peru, 8 - 12 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

81. Nitel araştırma Görüşme araştırmalarında tümevarım analizi tekniğinin uygulanması

16. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

83. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi

16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

87. First year teachers of children with mental retardation in Turkey Training recruitment and support

Hawaii International Conference on Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Ocak 2004, (Özet Bildiri)

88. Opinions of the family guides about the Small Steps Programme implemented in Anadolu University

International Special Education Congress, Manchester, İngiltere, 24 - 28 Temmuz 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Developing an Inventory to Evaluate Communication Skills of Children With Normal Hearing and Hearing Loss

Handbook of Research on Socio-Cultural and Linguistic Perspectives on Language and Literacy Development, Salmon Angela K., Clavijo-Olarte Amparo, Editör, IGI Global Publisher of Timely Knowledge, ss.190-214, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Özel Gereksinimli Çocuklarda Erken Okuryazarlık Gelişimi

Erken Okuryazarlık Eğitimi, ULUDAĞ GONCA, DURMUŞ TUĞBA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.239-266, 2020

4. Veri Toplama Yöntemleri

Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.79-108, 2014
Metrikler

Yayın

144

Yayın (WoS)

29

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

2170

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

165

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

2058

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6151

Proje

6

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları