Makaleler
48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (20)
Scopus (11)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (9)
2. Life Story of a Daughter with Hearing Loss Through Her Father's Eyes
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, sa.34, ss.211-238, 2023 (ESCI, TRDizin)
3. The Investigation of the Opinions of Mothers of Children with Hearing Loss on Their Needs and Support Regarding Their Children
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.22, sa.1, ss.31-59, 2021 (ESCI, TRDizin)
5. İŞİTME KAYIPLI GENÇLERE UYGULANAN YAPI BİLGİSİ DERSİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.193-225, 2020 (ESCI, TRDizin)
7. An Examination of the Improvement Process of the Building Construction Course Applied to the Youths with Hearing Loss
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.193-225, 2020 (ESCI, TRDizin)
8. The Opinions of Teachers Working in Special Education and Rehabilitation Centres About the Support Services for Individuals with Hearing Loss: A Phenomenologic study
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.4, ss.1214-1248, 2020 (ESCI, TRDizin)
11. My Brother Has A Hearing Loss: A Life Story Investigation
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.3, ss.967-993, 2019 (ESCI, TRDizin)
14. Examination of Hearing-Impaired Collage Students' Writing Studies Based on Balanced Literacy Instruction Approach
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.2, ss.199-232, 2018 (ESCI, TRDizin)
15. Examining the Emergent Literacy Experiences of a Preschool Child with Hearing Loss
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.54-89, 2018 (ESCI, TRDizin)
16. An (Distinctive) Example of Strengtening a Validity: Selfe-valuation of the School Based Action Research
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.258-278, 2018 (ESCI, TRDizin)
18. İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Çeşitli Bağlamlarda Kullandığıİletişimsel İşlevlerin İncelenmesi
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.3, ss.355-381, 2017 (TRDizin)
21. Evaluation of the Interactive Behaviors of a Mother with Her Child Who Have a Hearing Loss in the Context of Parent Guidance Process
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.17, sa.1, ss.1-22, 2016 (ESCI, TRDizin)
22. İşitme kayıplı çocuğu olan bir annenin etkileşim davranışlarının aile eğitimi bağlamında incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.15, ss.1402-1404, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Vocabulary developing strategies applied to individual with hearing impairments
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.15, ss.1402-1414, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Kaynaştırmadaki İşitme Engelli Öğrencilerle Gerçekleştirilen Destek Eğitim Odası Uygulamasındaki Sorunlar ve Çözüm Gayretleri
Qualitative Research Journal
, cilt.2, sa.2, ss.43-65, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Studies on Defining and Improving Social Competence Characteristics in an Elementary School Inclusive Classroom
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.14, sa.2, ss.33-53, 2013 (ESCI, TRDizin)
34. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.1, sa.2, ss.19-41, 2012 (Hakemli Dergi)
36. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Modelinin İncelenmesi
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, cilt.11, sa.4, ss.21111-2134, 2011 (SSCI, TRDizin)
37. Okuma becerilerini değerlendirmede formel olmayan okuma envanterlerinin kullanımı
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.108-124, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı OÇİDEP EvUygulamasının Bir Çocukla İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.1-25, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
88
1. Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Programı 2023-2024 mezunlarının program değişiklerine ilişkin görüşleri: Anadolu Üniversitesi örneği
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programına İlişkin İki Uzmanın Görüşlerinin İncelenmesi: İkili/Karşılıklı Görüşme
International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
5. The Pragmatics Profile for People who use AAC”nin Türkçeye Uyarlama Çalışması"
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
30. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
32. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems
The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
33. Üniversite Son Sınıf İşitme Engelli Öğrencilerin Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Yoluyla Mezunlarla İletişimi Ve İş Ortamlarına Yönelik Farkındalıklarının Arttırılması EEYO Örneği
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, ss.324-325, (Özet Bildiri)
34. İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
38. State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review
The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
40. Kosova daki İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarının Mevcut Durumu
Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
42. Kosovadaki Işitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarinin Mevcut Durumu
International EJER Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
43. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Matematik Öğretiminde Kullanılan Stratejiler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
44. İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi Uygulamalarından Sonra Gerçekleştirilen Sözcük Dağarcığını Geliştrici Etkinlikler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.197-198, (Özet Bildiri)
47. Video Tape Analysis in Action Reseach
The Qualitative Report’s Fourth Annual Conference, 18 Ocak - 19 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
53. Dünü Bugünü ve Geleceği İtibariyle Örgütsel Kimlik Kavramı
20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.249-253, (Özet Bildiri)
55. Utilizing Informal Reading Inventories on Evaluation of Reading Skills
2011 ASHA Convention, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
56. A Metacognitive Literacy Instruction Model for Hearing Impaired Students
2011 ASHA Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
61. Dengeli Matematik Öğretimi Uygulamalarını Değerlendirme Aracı
20 Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
63. Exploring Organizational Identity Through Conducting ComparativePhenomenological Case Studies
11. Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, Kanada, 7 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
66. A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research
2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
67. Engelliler Entegre Yüksekokulunda bilişim teknolojileri entegrasyonunda yaşanan zorluklar
10th International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
68. İşitme Engelli Son Sınıf Üniversite Öğrencisiyle İşe Başvuru Dosyası Geliştirme: Eylem Araştırması
Fine Arts Design Symposium with International Participation/Uluslararası Katılımlı Güzel Sanatlar ve Tasarım Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 18 - 24 Ekim 2009, cilt.503, (Tam Metin Bildiri)
70. A School Based Action Research Obstacle Attemps and Improvements Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths
The 10th Advances in Qualitative Methods, 8 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
71. Being an insider in conducting a case study on the integration of information and communication technologies at a School for the Handicapped
10th Advances in Qualitative Methods (AQM) Conference, 8 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
74. The Qualitative and Quantitative Impacts of Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths Literacy Development An Action Research
EDUCARE, Porto, Portekiz, 10 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
75. Page Design Hearing Impaired Youths Newspaper Publication Efforts via QuarkXPress
2. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
78. Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla İşitme Engelli Gençlerle Gazete Çıkarma Süreci
16. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
79. İşitme Engellilerin Okuyup Anlamalarında Üst Bilişsel Stratejilerin Öğretildiği Etkinlikler
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
81. Nitel araştırma Görüşme araştırmalarında tümevarım analizi tekniğinin uygulanması
16. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
82. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Çalışmalarının İncelenmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
83. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
86. İşe yeni başlayan zihin özürlüler öğretmenlerinin mesleksel sorunlarının belirlenmesi ve bu sorunları gidermeye yönelik önerilerin geliştirilmesi
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, (Özet Bildiri)
87. First year teachers of children with mental retardation in Turkey Training recruitment and support
Hawaii International Conference on Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Ocak 2004, (Özet Bildiri)
88. Opinions of the family guides about the Small Steps Programme implemented in Anadolu University
International Special Education Congress, Manchester, İngiltere, 24 - 28 Temmuz 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
4. Veri Toplama Yöntemleri
Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.79-108, 2014
5. Formel Olmayan Okuma Envanteri
Nobel Akademik Yayıncılık, 2013
6. Küçük Adımlar Gelişimsel Geriliği Olan Çocuklara Yönelik Erken Eğitim Programı Eskişehir uygulamasının aile rehberi görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Zihinsel Engellilere Destek Derneği, İstanbul, 2001
Metrikler
Yayın (WoS)
29
Yayın (Scopus)
11
Atıf (WoS)
2170
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
67
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
165
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
2058
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
26
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
6151
Proje
6
Tez Danışmanlığı
1