Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Sohbet Becerilerinin Analizi

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019

Yenidoğan İşitme Taramaları Kapsamında Erken Müdahale Sürecinin İncelenmesi: Durum Araştırması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Taklit Becerilerinin Analizi

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018

İşitme Kayıplı Bir Çocuğun İletişim Becerileri Analizi

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1310-1311

FORMEL OLMAYAN DİL ENVANTERLERİNİN İNCELEMESİ: İÇERİK ANALİZİ

4. International Eurasian Educatioanl research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1242-1243

Okul Öncesi Dönemdeki İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Gelişen Okuryazarlığının Aile Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress- EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Yazma Sürecinde Uygulanan Etkinlik Ve Stratejilerin İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Okul Öncesi Düzeydeki İşitme Kayıplı Öğrencisi Olan Bir Öğretmenin Görüşleriyle Sınıfındaki Okuryazarlık Uygulamalarının İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1345-1346

İşitme Engelli Üniversite Öğrencileri ile Yazma sürecinin İncelenmesi

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016

İşitme Kayıplı Çocuğu Olan Bir Annenin Aile Eğitimi Sürecinin İncelenmesi

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016

An Educational Research in the Area of Special Education Why Action Research

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016

Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016

Early Acquaintance with Profession Internship

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016

İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi

Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015

İşitme Engelli Bir Çocuğun Söz Öncesi Dönem İletişimsel Becerilerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015

Examining the Interaction Between A Child With Hearing Loss and His Mother

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin eğitim, 27 - 29 Mayıs 2015

A Qualitative Meta Syntheses of Research on Educational Technology in Turkey in the Last Decade

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015

State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review

The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015

Systematic ICT Integration Model for Hearing Impaired Youths

The Qualitative Report Fourth Annual Conference, Nova Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida USA, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 19 Ocak 2013

Video Tape Analysis in Action Reseach

The Qualitative Report’s Fourth Annual Conference, 18 Ocak - 19 Nisan 2014

İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 11-12 Ekim. Trabzon, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012

Dünü Bugünü ve Geleceği İtibariyle Örgütsel Kimlik Kavramı

20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.249-253

İşitme Engelli Öğrencilerin Kaynaştırma Eğitimlerine Yönelik Düzenlemeler

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, ss.39-40

Reflections For Educational Programme Designed For Hearing Impaired Youths

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011

Describing an Instruction for Enriching the Hearing Impaired Youths Vocabulary via Internet

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011

Dengeli Matematik Öğretimi Uygulamalarını Değerlendirme Aracı

20 Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010

An examination of strategies applied to hearing impaired during the Page Design Course

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., İspanya, 3 - 04 Haziran 2010

Vocabulary development strategies applied to hearing impaired youths during project base instruction

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning. Advances in the Oral Modality., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010

A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

İşitme Engelli Son Sınıf Üniversite Öğrencisiyle İşe Başvuru Dosyası Geliştirme: Eylem Araştırması

Fine Arts Design Symposium with International Participation/Uluslararası Katılımlı Güzel Sanatlar ve Tasarım Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 18 - 24 Ekim 2009, cilt.503

An investigation of description and intervention efforts of social competence characteristics of a mainstreamed primary classroom

The 10th Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, British Columbia, Kanada, 8 - 10 Ekim 2009

Vocabulary developments efforts for youths hearing impairments during the news paper publication procedures

Division of International Special Education and Services y el Centro Ann Sullivan del Peru, CASP, Lima, Peru, 8 - 12 Temmuz 2007

İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi

16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Developing an Inventory to Evaluate Communication Skills of Children With Normal Hearing and Hearing Loss

Handbook of Research on Socio-Cultural and Linguistic Perspectives on Language and Literacy Development, Salmon Angela K., Clavijo-Olarte Amparo, Editör, IGI Global Publisher of Timely Knowledge, ss.190-214, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Çocuklarda Erken Okuryazarlık Gelişimi

Erken Okuryazarlık Eğitimi, ULUDAĞ GONCA, DURMUŞ TUĞBA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.239-266, 2020

Veri Toplama Yöntemleri

Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.79-108, 2014

Metrikler

Yayın

139

Atıf (WoS)

92

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları