Yayınlar & Eserler

Makaleler 55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (28)
ESCI (6)
Scopus (26)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 63

1. Öğretim Tasarımcısı Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. An Empirical Model for Assessing Pre-Service Teachers’ Mobil Learning Technology Acceptance and Use

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

3. Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında 2014-2019 Yılları Arasında Yayınlanan Nitel Araştırmaların İçerik Analizi

International Open Distance Learning Conference (IODL), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Çocukların İnternet Kullanımında Ebeveyn Arabuluculuğu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

13th International Computer Instructional Technologies Symposium (13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Dijital Ortamdaki Olumsuzluklara Karşı Aldıkları Önlemlerin İncelenmesi

13. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.79-80, (Özet Bildiri)

7. Review of the Mobile Learning Acceptance Literature: A Content Analysis

The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, 3 Eylül - 07 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

8. Development and validation of digital safety self-efficacy scale for university students

European Conference on Educational Research (ECER 2018), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Gerçeklik ve Dijital Yerlilik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir/Özdere, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. Dijital ebeveynlik yeterliklerine ilişkin bir veri toplama aracının yapı geçerliğinin incelenmesi

12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Yetişkinlerin Riskli Çevrimiçi Davranışları: Alanyazın Taraması

International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. Dijital Ebeveynlik Yeterliklerine İlişkin Bir Veri Toplama Aracının Yapı Geçerliğinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.424-428, (Özet Bildiri)

13. Dijital Ebeveynlik Eğitim Ortamının Tasarlanması Süreci

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.51-54, (Özet Bildiri)

14. Çevrimiçi Gerçeklik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS), Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Dijital Yerlilik Algıları

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Çocukların İnternet Kullanımına Dayalı Ebeveynlerin Arabuluculuk Durumları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kabul Ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Dijital Bilgeliğe İlişkin Yeterlik Algılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Oluşturma Deneyimleri

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Tersine Mesleki Gelişim: Öğretim Üyesi Görüşleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Tersine Bir Mesleki Gelişim Programı

International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Delfi Tekniği İçin Web Tabanlı Bir Ortam Geliştirme ve Uygulama Deneyimleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Bilişim Teknolojisi Öğretmen Adaylarının Dijital Yerli, Göçmen Ve Bilge Kavramlarına Yönelik Benzetimleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. DIGITAL PARENTING: COMPETENCES AND INDICATORS

9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.8319, (Tam Metin Bildiri) identifier

28. İşitme Engelli Öğrencilerin Dilbilgisi Becerilerine Yönelik Mobil Uygulama Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

29. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Laboratuvar Algıları

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.246, (Özet Bildiri)

31. Teknoloji Entegrasyonu Çalışmalarında Kurumsal Birikimin Önemi SAMR Modelinden Yansımalar

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

32. Okul Rehber Öğretmenleri Gözünden İlköğretim Öğrencilerinin Çevrimiçi Risklerle Mücadelesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen Adaylarının Dijital Öyküleme Çalışmalarındaki Tercihlerinin Betimlenmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

34. FATİH Projesi Kapsamında Öğretmenlerin Teknostres Sebeplerinin İncelenmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. Family Responsibilities on Technology Addiction Digital Parenting

3. International Congress of Technology Addiction, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

36. The Potential of Web 2 0 Technologies for Professional Development

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference (SITE), 21 - 25 Mart 2015, (Tam Metin Bildiri)

37. Digital wisdom indicators and skills

Association for Educational Communication & Technology, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen Adaylarının BİT Kullanım Durumları Açısından Profilleri

nternational Teacher Education Conference (ITEC 2015), 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

40. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.

International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)

42. Learning objects Using as a teaching environment in teacher education

SITE International Conference 2015, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)

44. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.

SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)

45. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.

2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

48. Öğretim elemanlarının mesleki gelişimine ilişkin araştırmalardaki eğilimler

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Edirne, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

50. Dijital dünyanın ailesi İnterNetik aile

International Conference on New Trends in Education Technology (INTET), KKTC, 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

51. A FRAMEWORK OF EDUCATIONAL METAPHORICAL INTERFACE DESIGN FOR LEARNER HYPERMEDIA NAVIGATIONAL PERFORMANCE

6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2014, ss.3118-3123, (Tam Metin Bildiri) identifier

52. Changes in professional development needs of faculty members according to stages of technology use and field differences

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1224-1228, (Tam Metin Bildiri) identifier

53. TRANSFORMATION INDICATORS OF PRESERVICE IT TEACHERS' INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES INTEGRATION

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.1808-1810, (Tam Metin Bildiri) identifier

54. Problems encountered in Technology Mentoring Program

3. World Conference on Learning, Teaching and Educational leadership, Brussels, BELGIUM, 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

56. A new step in Turkish higher education system: program outcomes

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

58. Eğitsel Hiperortamda Öğrenenlerin Görsel ve Metin Link Kullanımlarının Kaybolmaya Etkisi

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

59. Evaluation of the Student Workbook in Terms of Purpose of Use of Pictures

15th American Conference on Applied Mathematics/International Conference on Computational and Information Science, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, ss.372-373, (Tam Metin Bildiri) identifier

61. Parents' Views about Internet Use of Their Children: A Case from A Private School in Turkey

7th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2008, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

62. Öğretmenlerin mesleki gelişimlerinde bilgi ve iletişim teknolojileri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

63. Bilgisayar öğretmenlerinin ilk çalışma yıllarına yönelik mesleki gelişim etkinliği

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Bakü, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. Engelliler İçin Dijital Ortamlarda Tasarım

ENGELLİLİK VE ERİŞİLEBİLİR TASARIM, Cavkaytar, Atilla Ergenekon, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.102-141, 2023

2. İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma BecerisiKazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, Ankara, ss.133-151, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.137-155, 2018

4. Digital Divide in Social Studies Education: Academician and Teacher Perspectives

Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates, Gunel Elvan, Editör, Information Age Publishing, ss.217-251, 2018

5. DIGITAL DIVIDE IN SOCIAL STUDIES EDUCATION

Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates, Elvan Günel, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.217-251, 2018

6. İnternet Tabanlı Programlamanın Temelleri

Internet Tabanlı Programlama, Fırat Mehmet, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-25, 2017

7. WordPress

İçerik Yönetim Sistemleri, Kesim Mehmet, Fırat Mehmet, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.56-82, 2017

8. Tipografi

Görsel Web Tasarımı, Tevfik Volkan Yüzer, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.90-113, 2017

9. İşitme Engelli Bireylere Yönelik Geliştirilen Teknoloji Entegrasyonu Uygulamasının SAMR Modeli Açısından İncelenmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık Ltd. Şti., ss.307-320, 2017

10. İşitme Engelli Bireylere Yönelik Geliştirilen Teknoloji Entegrasyonu Uygulamasının SAMR Modeli Açısından İncelenmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı, Hatice Ferhan Akkoyunlu, Buket İşman, Aytekin, Editör, Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık Ltd. Şti., Ankara, ss.307-320, 2017

11. Metaphors in Interface Design of e-Learning Environments

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, Gülsün Eby; T. Volkan Yüzer; Simber Atay, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.12, 2016

12. Planlamadan Değerlendirmeye Teknopedagojik Mesleki Gelişim

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, B. Akkoyunlu, A. İşman, H. F. Odabaşı, Editör, Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık, ss.354-375, 2015

13. Metaphors in Meta-Communication

Meta communication for Reflective Online Conversations Models for Distance Education, Ugur Demiray, Gulsun Kurubacak, T. Volkan Yuzer, Editör, IGI Global Snippet, Pennsylvania, ss.171-183, 2012
Metrikler

Yayın

134

Yayın (WoS)

35

Yayın (Scopus)

27

Atıf (WoS)

636

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

571

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

112

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

101

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

262

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

159

Proje

19

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları