SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Faculty Members' Views on Academic Activities
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.73-96, 2012 (SSCI)
Perceived Problems of Computer Teachers
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.34, ss.199-214, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Eğitim Ortamlarında Durum Çalışmasının Önemi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.369-385, 2017 (Hakemli Dergi)
Technology Integration Experiences of Teachers
Discourse and Communication for Sustainable Education
, cilt.8, sa.1, ss.19-31, 2017 (Hakemli Dergi)
İşitme Engelliler İçin Mobil Uygulama Geliştirme Süreci Çarkıfelek Örneği
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.1, ss.22-41, 2016 (Hakemli Dergi)
İşitme engelli bireylerin okuma yazma eğitimine yönelik mobil uygulama geliştirilmesi Cümle düzenleme uygulaması
Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.73-95, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanı teknoloji danışmanlığı programı Dönüştürücü öğrenme kuramı bakış açısı ile mesleki gelişim sürecini inceleme
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.92-110, 2015 (Hakemli Dergi)
Bir eğitim teknolojisi araştırmasına dayalı olarak karma yöntem araştırması deneyimi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2, sa.1, ss.65-86, 2014 (Hakemli Dergi)
Ulusal standartlar açısından teknopedagojik eğitime dayalı öğretmen yeterliklerinin oluşturulması
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.4, ss.1185-1202, 2014 (Hakemli Dergi)
Determining the Changes of Information and Communication Technology Guidance Teacher Candidates Technological Pedagogical Content Knowledge Competency Information and Communication Technology Usage Stages and Levels
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.1, ss.171-201, 2014 (Hakemli Dergi)
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Teknogerçekçiliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.195-209, 2013 (Hakemli Dergi)
Dijital Ebeveynlik ve Değişen Roller
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.883-896, 2013 (Hakemli Dergi)
Determining the Variables of Instructional Hypermedia Navigation Performance
e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.296-304, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.277-301, 2011 (Hakemli Dergi)
Opinions of Teachers on Using Internet Searching Strategies An Elementary School Case in Turkey
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry TOJQI
, cilt.1, sa.1, ss.13, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.115-126, 2010 (Hakemli Dergi)
Perceptions of faculty members regarding obsolescence issues at a Turkish State University
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.5, sa.1, ss.5-13, 2010 (Hakemli Dergi)
Transformative learning based mentoring for professional development of teacher educators in ICT An approach for an emerging country
Professional Development in Education
, cilt.36, sa.01-02, ss.263-273, 2010 (Hakemli Dergi)
University Metaphors of Turkish Scholars
International Journal of Social Sciences and Education
, cilt.2, sa.2, ss.1-13, 2010 (Hakemli Dergi)
Use of visual metaphors for navigation in educational hypermedia Effects on the navigational performance
JOURNAL OF EDUCATIONAL MULTIMEDIA AND HYPERMEDIA
, cilt.19, sa. 1, ss.5-22, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Okul Uygulama Derslerinin Yararlarına İlişkin Görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.169-184, 2009 (Hakemli Dergi)
Online professional development for university teaching in Turkey a proposal
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.3, ss.20-26, 2006 (Hakemli Dergi)
Teknolojiyi Kullanmak ve Teknogerçekçi Olabilmek Using the Technology and Being a Technorealist
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.19-27, 2004 (Hakemli Dergi)
Bilgi toplumunda altı şapkalı öğretmen
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.97-103, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
An Empirical Model for Assessing Pre-Service Teachers’ Mobil Learning Technology Acceptance and Use
7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019
Öğretim Tasarımcısı Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), 14 - 16 Kasım 2019
Açık ve Uzaktan Öğrenme Alanında 2014-2019 Yılları Arasında Yayınlanan Nitel Araştırmaların İçerik Analizi
International Open Distance Learning Conference (IODL), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Dijital Ortamdaki Olumsuzluklara Karşı Aldıkları Önlemlerin İncelenmesi
13. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.79-80
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Gerçeklik ve Dijital Yerlilik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir/Özdere, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Yetişkinlerin Riskli Çevrimiçi Davranışları: Alanyazın Taraması
International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
We M@ke It H@ppen Posteri- Erasmus Yükseköğretim Alanı
Bilimde Kadın Bakışı Proje Sergisi, 8 Mart - 08 Temmuz 2017
We M@ke IT H@ppen Posteri - Erasmus + Yükseköğretim Alanı Stratejik Ortaklık Projesi 2016-1-TR01-KA203-034482
Bilimde Kadın Bakışı Proje Sergisi, Eskişehir, Türkiye, 8 Mart - 08 Temmuz 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Yerlilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017
Bilişim Teknolojisi Öğretmen Adaylarının Dijital Yerli, Göçmen Ve Bilge Kavramlarına Yönelik Benzetimleri
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Delfi Tekniği İçin Web Tabanlı Bir Ortam Geliştirme ve Uygulama Deneyimleri
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
İşitme Engelli Öğrencilerin Dilbilgisi Becerilerine Yönelik Mobil Uygulama Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Teknoloji Entegrasyonu Çalışmalarında Kurumsal Birikimin Önemi SAMR Modelinden Yansımalar
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.246
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Laboratuvar Algıları
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
FATİH Projesi Kapsamında Öğretmenlerin Teknostres Sebeplerinin İncelenmesi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Okul Rehber Öğretmenleri Gözünden İlköğretim Öğrencilerinin Çevrimiçi Risklerle Mücadelesi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Family Responsibilities on Technology Addiction Digital Parenting
3. International Congress of Technology Addiction, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2016
The Potential of Web 2 0 Technologies for Professional Development
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference (SITE), 21 - 25 Mart 2015
Digital wisdom indicators and skills
Association for Educational Communication & Technology, 3 - 07 Kasım 2015
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama Kelime Torbasından Çarkıfeleğe
International Distance Education Conference (IDEC-2015), 2 - 04 Ekim 2015
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.
International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376
Öğretmen Adaylarının BİT Kullanım Durumları Açısından Profilleri
nternational Teacher Education Conference (ITEC 2015), 2 - 04 Eylül 2015
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma Yazma Eğitiminde Kullanılmak Üzere Tasarlanan Mobil Hikaye Kitabı Uygulamasının Yapısı Ve Geliştirilme Süreci
4th International Conference on Education, (ICED-2015), 26 Haziran - 28 Ekim 2015
Learning objects Using as a teaching environment in teacher education
SITE International Conference 2015, 2 - 06 Mart 2015
Design and Development Studies of a Mobile Application for Hearing-Impaired Children’s Literacy Instruction.
SITE International Conference 2015, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015
Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.
SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015
Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.
2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014
Öğretmen adayları için hazırlanan algılanan internet riskleri ölçeğinin güvenirlik ve geçerlilik çalışmaları
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Edirne, 18 - 20 Eylül 2014
Öğretim elemanlarının mesleki gelişimine ilişkin araştırmalardaki eğilimler
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Edirne, 18 - 20 Eylül 2014
Araştırmacı çocuklar internette karşılaşılan riskler konulu bir bilimsel araştırma sürecinin yansımaları
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, 18 - 20 Eylül 2014
Öz yönelimli Öğrenme İçin Web Arayüz Tasarım Özelliklerinin Belirlenmesi
EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Dijital dünyanın ailesi İnterNetik aile
International Conference on New Trends in Education Technology (INTET), KKTC, 14 - 15 Nisan 2014
Problems encountered in Technology Mentoring Program
3. World Conference on Learning, Teaching and Educational leadership, Brussels, BELGIUM, 25 - 28 Ekim 2012
Engelliler Entegre Yüksekokulunda bilişim teknolojileri entegrasyonunda yaşanan zorluklar
10th International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010
Being an insider in conducting a case study on the integration of information and communication technologies at a School for the Handicapped
10th Advances in Qualitative Methods (AQM) Conference, 8 - 10 Ekim 2009
Eğitsel Hiperortamda Öğrenenlerin Görsel ve Metin Link Kullanımlarının Kaybolmaya Etkisi
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Eylül 2010
Bilgisayar öğretmenlerinin seçmeli bilişim teknolojileri öğretim programının uygunluğuna ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 16 - 18 Mart 2008, ss.518-526
Öğretmenlerin mesleki gelişimlerinde bilgi ve iletişim teknolojileri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
Bilgisayar öğretmenlerinin ilk çalışma yıllarına yönelik mesleki gelişim etkinliği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Bakü, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi Okumaları, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.133-152, 2021
İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, Ankara, ss.138-156, 2021
İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma BecerisiKazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, Ankara, ss.133-151, 2021
İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-156, 2018
DIGITAL DIVIDE IN SOCIAL STUDIES EDUCATION
Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates, Elvan Günel, Editör, Information Age Publishing, Charlottetown, ss.217-251, 2018
İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği
Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.137-155, 2018
İnternet Tabanlı Programlamanın Temelleri
Internet Tabanlı Programlama, Fırat Mehmet, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-25, 2017
WordPress
İçerik Yönetim Sistemleri, Kesim Mehmet, Fırat Mehmet, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.56-82, 2017
Tipografi
Görsel Web Tasarımı, Tevfik Volkan Yüzer, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.90-113, 2017
Nitel Veri Analizinde AdımAdım NVivo Kullanımı
Anı Yayıncılık, 2016
Metaphors in Meta-Communication
Meta communication for Reflective Online Conversations Models for Distance Education, Ugur Demiray, Gulsun Kurubacak, T. Volkan Yuzer, Editör, IGI Global Snippet, Pennsylvania, ss.171-183, 2012
İnternet Kullanımı ve Aile
Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, 2008
Internet kullanımı ve aile
T. C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, Ankara, 2008
İnternet Aile ve Çocuk
Nobel Yayinevi, 2007
İnternet Çocuk ve Aile
Nobel Yayın Dağıtım, 2007