Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. The Use of Netnography in Covid-19 Studies in the Context of the Political Economy of Media

4. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2024, ss.456-465, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği

3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.172, (Özet Bildiri)

3. Yeni Medya/Dijital Medya Eğitiminde Kazandırılacak Yeterliliklerin İletişim Akademisyenleri Düzeyinde Önemlilik Derecesi

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication and Medya Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.174, (Özet Bildiri)

5. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)

6. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri

1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)

7. The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns

International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351, (Tam Metin Bildiri)

8. A Brand Extantion Story: From Hypothetical to Reality: Turkcell Superonline Case

Communication Empowement and Governance: The 21th Century Enigma, i-Come’xx14, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

9. How Can We Measure the Brand Value of Spacial Events and Set Its Measurement Constructs?

Bangkok International Conference on Social Science, Bankong, Tayland, 25 - 27 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

10. Beer in Senses: Efes Pilsen Case Study

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

11. A Content Analysis: Environment Themes and Tools inNewspaper Advertisements, Doğuş Group Case

International Conference on Communication and Environment: Transformation for a Sustainable Tommorrow, Penang, Malezya, 9 - 11 Aralık 2009, (Özet Bildiri)

12. Communication Scienses Students’xx Attitudes Toward Brand Extentions

Business and Economics Society International, Acapulco, Meksika, 3 - 06 Ocak 2009, (Özet Bildiri)

13. Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”

4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222, (Tam Metin Bildiri)

14. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites

4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

15. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites

4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

16. Executional Styles On Television Commercials Lüzer s TV Archieve The Best Commercials 2000 2005

4th International Symposium, Communication in the Milennium, 14 - 17 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

17. Legitimation of the Concept of ”One Night Stand” in Commercials in Turkey: BEKO and OK

3rd International Symposium Communication in the Millenium, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.429-438, (Tam Metin Bildiri)

18. Marketing Practioners’xx Perceptions, Strategies and the Uses of Marketing Public Relations in Turkey

1st International Symposium Communication in the Millenium, 19 - 21 Şubat 2003, ss.455-476, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

3. Sporda Halkla İlişkiler ve Medyanın Rolü

Spor ve Medya İlişkisi, N. Serdar Sever, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.38-64, 2012
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

4

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları