Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Doktora
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2001
2001Yüksek Lisans
Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Akademik Ünvanlar / Görevler
2000 - Devam Ediyor
2000 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Halkla İlişkiler kampanyası tasarımı
Halkla İlişkiler Kampanyaları Analizi
Halkla İlişkiler
halkla ilişkiler teori ve uygulamalr
Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş
Halkla İlişkilerde Teori ve Uygulamalar
İletişim
Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş B
Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş A
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
MARKA YERELLEŞMESİNİN REKLAM GRAFİK TASARIMLARINA YANSIMASI: COCA-COLA TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Özkoçak L. (Danışman)
Ö.Hünel(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (3)
2025
20251. COURSE CONTENTS FOCUSING ON CLIMATE, ENVIRONMENT AND SUSTAINABILITY: AN ANALYSIS OF COMMUNICATION FACULTIES IN TIMES 500 LIST
TUNA Y., Aksoy S., ÖZKOÇAK L.
ENTREPRENEURSHIP AND SUSTAINABILITY ISSUES
, cilt.13, sa.1, ss.232-244, 2025 (ESCI)
2025
20252. Examining "replacement" attitudes in the context of uses and gratifications during the 8-day Instagram inaccessibility period in Turkey
ÖZKOÇAK L., TUNA Y.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.15, sa.3, 2025 (ESCI)
2024
20243. Use of Netnography in Corporate Communication
Özkoçak L., Şahin S.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.17, sa.2, ss.314-340, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Netnografinin Medyanın Ekonomi Politiği Bağlamında Kullanımı
Özkoçak L.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.925-938, 2024 (TRDizin)
2019
20195. Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği
ÖZKOÇAK L.
İleti-ş-im , sa.31, ss.297-326, 2019 (TRDizin)
2012
20126. The First Step to Communication with Environmentally Responsible Consumer: Measuring Environmental Consciousness of Turkish Consumers
TUNA Y., ÖZKOÇAK L.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.2, sa.3, ss.131-147, 2012 (ESCI)
2011
20117. A Content Analysis: Environment Themes and Tools in Newspapers Advertisements
Özkoçak L., Tuna Y.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.1, sa.3, ss.1-13, 2011 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. The Use of Netnography in Covid-19 Studies in the Context of the Political Economy of Media
Özkoçak L.
4. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2024, ss.456-465, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği
Özkoçak L., Hünel Ö.
3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.172, (Özet Bildiri)
2020
20203. Yeni Medya/Dijital Medya Eğitiminde Kazandırılacak Yeterliliklerin İletişim Akademisyenleri Düzeyinde Önemlilik Derecesi
Özkoçak L.
3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication and Medya Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.174, (Özet Bildiri)
2020
20204. Yeni Medya/Dijital Medya Eğitiminde Kazandırılacak Yeterliliklerin İletişim Akademisyenleri Düzeyinde Önemlilik Derecesi
ÖZKOÇAK L.
3rd International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)
2018
20185. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri
Özkoçak L.
1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)
2018
20186. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri
ÖZKOÇAK L.
1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)
2016
20167. The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns
ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.
International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351, (Tam Metin Bildiri)
2014
20148. A Brand Extantion Story: From Hypothetical to Reality: Turkcell Superonline Case
ÖZKOÇAK L.
Communication Empowement and Governance: The 21th Century Enigma, i-Come’xx14, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2013
20139. How Can We Measure the Brand Value of Spacial Events and Set Its Measurement Constructs?
ÖZKOÇAK L.
Bangkok International Conference on Social Science, Bankong, Tayland, 25 - 27 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
2010
201010. Beer in Senses: Efes Pilsen Case Study
ÖZKOÇAK L.
Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2009
200911. A Content Analysis: Environment Themes and Tools inNewspaper Advertisements, Doğuş Group Case
ÖZKOÇAK L., TUNA Y.
International Conference on Communication and Environment: Transformation for a Sustainable Tommorrow, Penang, Malezya, 9 - 11 Aralık 2009, (Özet Bildiri)
2009
200912. Communication Scienses Students’xx Attitudes Toward Brand Extentions
ÖZKOÇAK L.
Business and Economics Society International, Acapulco, Meksika, 3 - 06 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
2006
200613. Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”
KUTLU Ö., AYMAN M., ÖZKOÇAK L.
4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222, (Tam Metin Bildiri)
2006
200614. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites
ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.
4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
200615. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites
ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.
4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
200616. Executional Styles On Television Commercials Lüzer s TV Archieve The Best Commercials 2000 2005
KUTLU Ö., ÖZKOÇAK L., AYMAN M.
4th International Symposium, Communication in the Milennium, 14 - 17 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
2005
200517. Legitimation of the Concept of ”One Night Stand” in Commercials in Turkey: BEKO and OK
ÖZKOÇAK L.
3rd International Symposium Communication in the Millenium, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.429-438, (Tam Metin Bildiri)
2003
200318. Marketing Practioners’xx Perceptions, Strategies and the Uses of Marketing Public Relations in Turkey
ÖZKOÇAK L.
1st International Symposium Communication in the Millenium, 19 - 21 Şubat 2003, ss.455-476, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20202. Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN
Özkoçak L. (Editör)
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
2012
20123. Sporda Halkla İlişkiler ve Medyanın Rolü
ÖZER Ö., ÖZKOÇAK L., ATAİZİ M., KATIRCI H., UZUN R.
Spor ve Medya İlişkisi, N. Serdar Sever, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.38-64, 2012
Desteklenen Projeler
2013 - 2014
2013 - 2014Public Relations and Social Media Applications of European Students
ÖZKOÇAK L. (Yürütücü)
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Nisan-2022
Nisan 2022Yarışma
Bursa Halkla İlişkiler Derneği Ulusal Halkla İlişkiler Çalışmaları - Bursa Halkla İlişkiler Derneği
Mart-2021
Mart 2021