Dr. Öğr. Üyesi LEVENT ÖZKOÇAK


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

4

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2015

2009 - 2015

Doktora

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2001

2001

Yüksek Lisans

Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Akademik Ünvanlar / Görevler

2000 - Devam Ediyor

2000 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dönem Projesi

Lisans

Lisans

Halkla İlişkiler kampanyası tasarımı

Halkla İlişkiler Kampanyaları Analizi

Halkla İlişkiler

halkla ilişkiler teori ve uygulamalr

Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş

Halkla İlişkilerde Teori ve Uygulamalar

İletişim

Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş B

Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş A

Ön Lisans

Ön Lisans

İletişim

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. The Use of Netnography in Covid-19 Studies in the Context of the Political Economy of Media

Özkoçak L.

4. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2024, ss.456-465, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2020

2020

2. Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği

Özkoçak L., Hünel Ö.

3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.172, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Yeni Medya/Dijital Medya Eğitiminde Kazandırılacak Yeterliliklerin İletişim Akademisyenleri Düzeyinde Önemlilik Derecesi

Özkoçak L.

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication and Medya Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.174, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Yeni Medya/Dijital Medya Eğitiminde Kazandırılacak Yeterliliklerin İletişim Akademisyenleri Düzeyinde Önemlilik Derecesi

ÖZKOÇAK L.

3rd International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri

Özkoçak L.

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Sosyal Medya Eğitiminin Dünyada Nasıl Verildiğine İlişkin İçerik Taraması ve Özel Sektörün Beklentileri

ÖZKOÇAK L.

1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.681, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns

ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.

International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. A Brand Extantion Story: From Hypothetical to Reality: Turkcell Superonline Case

ÖZKOÇAK L.

Communication Empowement and Governance: The 21th Century Enigma, i-Come’xx14, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

9. How Can We Measure the Brand Value of Spacial Events and Set Its Measurement Constructs?

ÖZKOÇAK L.

Bangkok International Conference on Social Science, Bankong, Tayland, 25 - 27 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

2010

2010

10. Beer in Senses: Efes Pilsen Case Study

ÖZKOÇAK L.

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

11. A Content Analysis: Environment Themes and Tools inNewspaper Advertisements, Doğuş Group Case

ÖZKOÇAK L., TUNA Y.

International Conference on Communication and Environment: Transformation for a Sustainable Tommorrow, Penang, Malezya, 9 - 11 Aralık 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

12. Communication Scienses Students’xx Attitudes Toward Brand Extentions

ÖZKOÇAK L.

Business and Economics Society International, Acapulco, Meksika, 3 - 06 Ocak 2009, (Özet Bildiri)

2006

2006

13. Executional Styles on Television Commercials: Lüzer’xxs TV Archive - Best TV Commercials 2000-2005”

KUTLU Ö., AYMAN M., ÖZKOÇAK L.

4th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.21-222, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

14. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites

ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.

4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

15. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites

ÖZTÜRK M. C., ÖZKOÇAK L.

4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

16. Executional Styles On Television Commercials Lüzer s TV Archieve The Best Commercials 2000 2005

KUTLU Ö., ÖZKOÇAK L., AYMAN M.

4th International Symposium, Communication in the Milennium, 14 - 17 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

17. Legitimation of the Concept of ”One Night Stand” in Commercials in Turkey: BEKO and OK

ÖZKOÇAK L.

3rd International Symposium Communication in the Millenium, 11 - 13 Mayıs 2005, ss.429-438, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

18. Marketing Practioners’xx Perceptions, Strategies and the Uses of Marketing Public Relations in Turkey

ÖZKOÇAK L.

1st International Symposium Communication in the Millenium, 19 - 21 Şubat 2003, ss.455-476, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Kurumsal İletişim Araştırmaları

Özkoçak L. (Editör)

Literatürk Academia, Konya, 2021

2012

2012

3. Sporda Halkla İlişkiler ve Medyanın Rolü

ÖZER Ö., ÖZKOÇAK L., ATAİZİ M., KATIRCI H., UZUN R.

Spor ve Medya İlişkisi, N. Serdar Sever, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.38-64, 2012

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Nisan-2022

Nisan 2022

Yarışma

Bursa Halkla İlişkiler Derneği Ulusal Halkla İlişkiler Çalışmaları - Bursa Halkla İlişkiler Derneği

Mart-2021

Mart 2021

Yarışma

Bursa Halkla İlişkiler Derneği Ulusal Halkla İlişkiler Çalışmaları Yarışması - Bursa Halkla İlişkiler Derneği