Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Özel Eğitimde Kanıt Temelli Uygulamaların Kalite Göstergeleri: Literatür Derlemesi

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, cilt.1, ss.130

GÜNCEL BİLGİLER IŞIĞINDA OTİZM SPEKTUM BOZUKLUĞUNUN NEDENLERİ

Isparta Otizm Kongresi, Isparta, Türkiye, 04 Şubat 2021, cilt.1, ss.17-20

Uygulamalı Davranış Analizi ve Otizm

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 9 - 11 Kasım 2017

Preparing Future s Teachers For Devoloping Ieps İn Turkey

IX. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 3 - 06 Şubat 2016

Ayrık Denemelerle Öğretim Sunma Eğitim Sunma Eğitim Programı ADÖSEP

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Gelişimsel destek programı GEDEP

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014

Gelişimsel destek programı (GEDEP)

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

An analysis of studies with social stories in teaching social skills to children with autism

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 15 Eylül 2012

An investigation of description and intervention efforts of social competence characteristics of a mainstreamed primary classroom

The 10th Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, British Columbia, Kanada, 8 - 10 Ekim 2009

Opinions of teacher candidates who are observers in inclusive settings about inclusion and social skill teaching

ICOSE II. International Conference on Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

DEHB’DE BAŞARIYA GÖTÜREN STRATEJİLER

Çocuklarda Dikkat Eksikliği Ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik İnterdisipliner (Fiziksel Aktivite, Eğitim Ve Sanat) Eğitim Modelleri, Gonca İnce, Editör, Efe Yayınevi, İstanbul, ss.35-60, 2022

Hedef Davranışı Ölçme ve Kaydetme

Uygulamalı Davranış Analizİ, VURAN SEZGİN, Editör, Vize akademik, Ankara, ss.57-76, 2021

Tek Denekli Araştırma Desenleri

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Vize akademik, Ankara, ss.181-199, 2021

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerde Fiziksel Aktivite ve Spor Eğitimi

Spor Bilimlerinde Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Gonca İnce - Ebru Deretarla Gül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.216-242, 2021

Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran, Sezgin, Öğülmüş, Kürşat, Editör, Nobel, Ankara, ss.26-52, 2021

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrenciler

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Atilla Cavkaytar, Deniz Tekin Ersan, Editör, Eğiten, Ankara, ss.33-55, 2018

Öz Bakım Becerilerinin Gelişimi ve Öğretimi

0-6 Yas Arası Down Sendromlu Çocuklar ve Gelisimleri: Aileler ve Eğitimciler için Kaynak Kitap, E. Sema Batu, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.173-202, 2018

Tek Denekli Araştırma Desenleri

Uygulamalı Davranış Analizi, Vuran, Sezgin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.145-162, 2017

Sosyal Öyküler

Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi Sosyal beceri Yetersizliği Olan Çocuklar İçin, Sezgin Vuran, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.155-170, 2017

Hedef Davranışların Belirlenmesi

Uygulamalı Davranış Analizi, Vuran, Sezgin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.33-55, 2017

Davranışı azaltma teknikleri

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.113-128, 2017

Hedef Davranışı Ölçme ve Kaydetme

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.57-73, 2017

Hedef Davranışların Belirlenmesi

Uygulamalı Davranış Analizi, sezgin vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.33-55, 2017

Uygun olmayan davranışların azaltılması

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.95-112, 2017

Uygulamalı davranış analizi

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.21-32, 2017

İşlevsel değerlendirme

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.129-144, 2017

Video modelle öğretim

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için Öğretmen adayları ve öğretmenler için, VURAN SEZGİN, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.117-131, 2017

Uygun davranışların artırılması

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.75-93, 2017

Uygulamalı davranış analizinin temelleri

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2017

Davranışın İşlevinin Belirlenmesi

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.171-209, 2015

Öğrencilere Kendi Davranışlarını Yönetmeyi Öğretme

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.349-364, 2015

Hepsini Biraraya Getirme

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.365-385, 2015

Uygulamalı Davranış Analizi Yöntemlerinin Sorumlu Kullanımı

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied Behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.21-38, 2015

Ayrımlı Pekiştirme: Öncüllerin Kontrolü ve Şekil Verme

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.293-327, 2015

Davranışı Artıran Sonuçların Düzenlenmesi

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.211-255, 2015

Veri Toplama Süreçleri

UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ Eğitimciler için Applied Behavior Analysis for Teachers, Hakan Sarı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.66-123, 2015

Davranış Problemleri ile Baş Etme

İlköğretimde Kaynaştırma, İ. Halil Diken, Editör, Pegem, Ankara, ss.260-291, 2013

Değerlendirme ve Bireyselleştirilmiş Eğitim ProgramlarınıGeliştirme

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim Halil Diken, Editör, PEGEM, Ankara, ss.194-231, 2010

Zihinsel Yetersizliği olan Çocukların Eğitimleri

Genel Eğitim Okullarında Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim, Gönül Akçamete, Editör, KÖK, ss.245-282, 2009

Uygun Davranışlar Kazandırma/Artırma

Davranış ve Öğrenme Sorunu olan Çocukların Eğitimi, Elif Tekin İftar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.17-40, 2008

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi, Oğuz Gürsel, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.1-10, 2007

Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları

Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi, Oğuz Gürsel, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.1-12, 2007

Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi

İlköğretimde Kaynaştırma, Süleyman Eripekl, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF yayınları, Eskişehir, ss.221-242, 2007

Metrikler

Yayın

124

Atıf (WoS)

111

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

124

H-İndeks (Scopus)

7

Proje

14

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları