Doç. Dr. YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN


STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ, STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ

STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Kitle İletişimi ve Araçları, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri, İstatistik Analiz ve Uygulamaları

Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

277

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

162

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Doç. Dr. Yusuf Zafer Can UĞURHAN, iletişim bilimleri alanında yüksek lisans ve doktora yapmış, iletişim çalışmaları bilim alanında doçent unvanı almıştır. Ayrıca, uzaktan eğitim alanında ikinci bir yüksek lisans derecesi tamamlamıştır. Halen Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

Dr. UĞURHAN’ın araştırmaları iletişim çalışmaları, sosyal medya ile açık ve uzaktan öğrenme konularına odaklanmaktadır. Akademik uzmanlığı, özellikle tek ve çok değişkenli istatistiksel teknikler ile nicel ve nitel araştırma yöntemlerinde yoğunlaşmıştır. TÜBİTAK projelerinde panelist olarak görev almış ve proje değerlendirme süreçlerinde aktif rol üstlenmiştir. Bunun yanı sıra, Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı kurumlarda proje döngüsü yönetimi ve araştırma yöntemleri konularında eğitimler düzenlemiştir. Bu çerçevede, Yükseköğretim Kurulu ve Millî Eğitim Bakanlığı bünyesindeki kurumlarda hizmet içi eğitimler vererek bilgi ve deneyimlerini paylaşmaya devam etmektedir.

Dr. UĞURHAN, “Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri” adlı müstakil bir kitabın yanı sıra, “Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim” başlıklı bir editörlü kitaba sahiptir.

Eğitim Bilgileri

2021 - 2023

2021 - 2023

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye

2017 - 2021

2017 - 2021

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye

2015 - 2017

2015 - 2017

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Lisans

Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Yüksek Lisans

Açık ve uzaktan öğrenenlerin çevrimiçi topluluklardaki etkinliklere katılma motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, UZAKTAN ÖĞRETİM BÖLÜMÜ

2021

2021

Doktora

Reklamda kaynak ve kanal olarak Instagram fenomenlerinin takipçiler üzerindeki etkisi: İkna bilgisi bağlamında bir inceleme

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr)

2017

2017

Yüksek Lisans

Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi: Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Açık ve Uzaktan Öğrenme

Kitle İletişimi ve Araçları

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

İstatistik Analiz ve Uygulamaları

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2024 - 2025

2024 - 2025

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2019 - 2024

2019 - 2024

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Koordinatör Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri

Nicel Veri Analizi

Lisans

Lisans

Sosyal Medya Uygulamaları

İstatistik-I

Proje Döngüsü Yönetimi

Sosyal Kampanyalar

Ön Lisans

Ön Lisans

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi

Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim

Kurumiçi Halkla İlişkiler

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2024 - 2024

2024 - 2024

Rapor Hazırlama Teknikleri

Kurs

Uğurhan Y. Z. C.

2023 - 2023

2023 - 2023

Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Kurs

Uğurhan Y. Z. C.

Makaleler

Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Öğretmenlerin Yapay Zekâ Uygulamalarına Yönelik Endişelerinin Kullanım Niyeti Üzerindeki Rolü: Bir Saha Araştırması

Özen E., Uğurhan Y. Z. C., Kavruk Y.

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.150, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN KULLANICILARIN FARKINDALIĞINA VE TUTUMUNA ETKİSİ: YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA TİKTOK’TA BİR SAHA ARAŞTIRMASI

UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H.

5. INTERNATIONAL HARRAN CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Şanlıurfa, Türkiye, 8 - 10 Aralık 2023, ss.617-628, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. İletişimde Kaynak Güvenilirliği Teorisi Bağlamında Kullanıcı Paylaşımlarına Yönelik Güvenin İncelenmesi: X (Twitter) Özelinde Bir Araştırma

Uğurhan Y. Z. C.

INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2023, ss.1117-1135, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Öğrenenlerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Memnuniyeti: Açıköğretim Sistemi Anadolum Ekampüs Platformu Örneği

ÖZTÜRK Ö., ERORTA Ö., GÜLER E., UĞURHAN Y. Z. C.

5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1230-1231, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları

UĞURHAN Y. Z. C., UÇAR H.

5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.947-962, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education

UÇAR H., UĞURHAN Y. Z. C.

5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.571-588, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. YouTube Yayıncılarını İzleme Motivasyonlarının Ücretli Abone Olma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü

UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H.

YENİ YÜZYIL’DA İLETİŞİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 Haziran - 10 Ekim 2022, ss.80-81, (Özet Bildiri)

2021

2021

8. Instagram kullanıcılarının sponsorlu içerik algısı ve içeriğe ilişkin beklentileri üzerine bir araştırma

Uğurhan Y. Z. C.

1st International Media and Cultural Studies Conference (INMECS 2021), Gaziantep, Türkiye, 6 - 07 Eylül 2021, ss.88-89, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. Kullanıcıların Canlı Yayın Platformlarında İçerik İzleme Motivasyonlarının Yayıncılara Bağış Yapma Davranışı Üzerindeki Rolü: DLive Özelinde Bir Araştırma

UĞURHAN Y. Z. C., ALTİNCİK H.

IV. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ’21), Diyarbakır, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2021, ss.128-129, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Canlı görüntü akışı temelli platformlarda sponsorlu markaların bilinirliği: Twitch TV ve DLive platformlarının karşılaştırılması

UĞURHAN Y. Z. C., ALTİNCİK H.

1. ULUSLARARASI İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ KONGRESİ, Adıyaman, Türkiye, 13 - 14 Temmuz 2021, ss.8-18, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

11. Parasosyal ilişki açısından markaya yönelik tutumun incelenmesi: TikTok özelinde bir araştırma

UĞURHAN Y. Z. C., ALTİNCİK H.

4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.112, (Özet Bildiri)

2020

2020

12. Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma

UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H.

17th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, ss.127-139, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Medya Okuryazarlığından Yeni Medya Okuryazarlığına: Açık ve Uzaktan Öğrenme Bağlamında Bir İnceleme

Uğurhan Y. Z. C., Genç Kumtepe E., Kumtepe A. T., Saykılı A.

International Open Distance Learning (IODL) Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.571-590, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning

Uğurhan Y. Z. C., Genç Kumtepe E., Kumtepe A. T., Saykılı A.

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

15. Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics

Saykılı A., Öztürk A., Genç Kumtepe E., Kumtepe A. T., Uğurhan Y. Z. C.

OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Web Dizilerinde Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma

BAŞER E., AKSOY S., UĞURHAN Y. Z. C., YILMAZ R. A.

16th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Social Media Influencers’ Content Strategies and Communication Dynamics within the Framework of the Two-Step Flow Theory

UĞURHAN Y. Z. C., YILDIRIM ŞEN İ. E., YAŞAR İ. H.

İletişim Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar-V, TERZİOĞLU YURTSAL ELİFNUR, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.129-149, 2025

2024

2024

2. The Importance of Artificial Intelligence Literacy in Communication Studies

Yıldırım Şen I. E., Uğurhan Y. Z. C.

Reading Media with AI, Burçin Yersel,Başak Kalkan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.21-40, 2024

2024

2024

3. Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı

Uğurhan Y. Z. C., Uğur S.

Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.27-65, 2024

2024

2024

4. ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK KAMPANYALARI

Uğurhan Y. Z. C.

ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ, İLKER USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.31-66, 2024

2024

2024

5. Bilinçli Sosyal Medya Kullanımı

Uğurhan Y. Z. C., Yıldırım Şen İ. E.

Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-100, 2024

2024

2024

6. YAPAY ZEKÂ: DİJİTAL ÇAĞIN YENİ OKURYAZARLIĞI

UĞURHAN Y. Z. C., YILDIRIM ŞEN İ. E.

Öğretimde Yapay Zeka, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Yayınevi, ss.63-80, 2024

2023

2023

7. Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti

Aydın S., Öztürk Ö., Güler E., Uğurhan Y. Z. C., Saykılı A., Öztürk A.

AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023

2023

2023

8. Sosyal Medyada E-Öğrenme

Uçar H., Uğurhan Y. Z. C.

SOSYAL MEDYA UYGULAMA ALANLARI, Hasan Uçar,Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-37, 2023

2023

2023

9. KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ KONSOLOSLUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME

YAŞAR İ. H., UĞURHAN Y. Z. C.

TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ, Köksoy, Ergün, Kavoğlu, Samet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.181-207, 2023

2023

2023

10. DİJİTAL PLATFORMLARDA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA BİR SAHA ARAŞTIRMASI

UĞURHAN Y. Z. C., GÜNER KOÇAK P.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener, Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.153-172, 2023

2023

2023

11. DİJİTAL İLETİŞİMDE KAYNAK ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ FENOMENLER İLE GERÇEK (İNSAN) FENOMENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI

UĞURHAN Y. Z. C.

MEDYA VE HABERCİLİK ALANINDA YAPAY ZEKANIN YÜKSELİŞİ, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.131-152, 2023

2023

2023

12. Program Evaluation in Open and Distance EFL settings

SAYKILI A., UĞURHAN Y. Z. C., KUMTEPE A. T.

DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023

2023

2023

13. İLETİŞİMDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI: PARASOSYAL İLİŞKİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

UĞURHAN Y. Z. C.

DİJİTAL KÜLTÜR BİR DEĞİŞİM ÖYKÜSÜ (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz, Ferihan; Turan Eroğlu, Dilek; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-144, 2023

2023

2023

14. Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz

UÇAR H., UĞURHAN Y. Z. C.

SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023

2022

2022

15. Kurumsal İtibar

UĞURHAN Y. Z. C.

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Altincik, Hasan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.135-150, 2022

2022

2022

16. İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller

UĞURHAN Y. Z. C.

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.35-66, 2022

2022

2022

17. İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri

UĞURHAN Y. Z. C.

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2022

2022

2022

18. Sosyal Medyada Teyit Davranışının Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İrdelenmesi

UĞURHAN Y. Z. C., AYAZ H.

Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ayaz, Ferihan; Taşdelen, Birgül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.255-270, 2022

2022

2022

19. Kurumsal İletişim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Bankalar Üzerine Bir İçerik Analizi

UĞURHAN Y. Z. C.

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-125, 2022

2022

2022

20. DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

UĞURHAN Y. Z. C., YAŞAR İ. H.

DIJITAL HALKLA ILIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Coşkun, Engin; Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.71-86, 2022

2022

2022

21. İnteraktivite Kavramı

UĞURHAN Y. Z. C., YILMAZ R. A.

Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler, BİR ALİ ATIF, SUHER HASAN KEMAL, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.189-232, 2022

2022

2022

22. Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi

UĞURHAN Y. Z. C.

Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme, Eroğlu, Erhan; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.131-146, 2022

2022

2022

23. Dijital İletişim ve İkna

UĞURHAN Y. Z. C.

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.185-210, 2022

2021

2021

25. Nicel Analiz Teknikleri

UĞURHAN Y. Z. C.

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.96-131, 2021

2021

2021

26. Sağlık İletişiminde Bir Platform Olarak Instagram Kullanımı: Eskişehir’de Genel Sağlık Hizmeti Sunan Özel Hastaneler Bağlamında Bir İnceleme

UĞURHAN Y. Z. C.

Ticarileşme, Politika ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları, Ayaz, Ferihan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.205-231, 2021

2021

2021

27. Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği

UĞURHAN Y. Z. C.

Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner Koçak, Pınar, Editör, Literatürk, Eskişehir, ss.331-354, 2021

2021

2021

28. Diğer Analiz Teknikleri

UĞURHAN Y. Z. C.

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-190, 2021

2021

2021

29. Siyasal İletişim Açısından Sosyal Medyada Siyasal Etkinlik ve İlgi: Twitter ve YouTube Özelinde Bir Karşılaştırma

UĞURHAN Y. Z. C.

Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aydemir, Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.191-214, 2021

2021

2021

30. Sosyal Medya Okuryazarlığı Becerilerinin Ölçümlenmesi

UĞURHAN Y. Z. C.

Sosyal Medya Okuryazarlığı, Türk, Gül Dilek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.83-108, 2021

2021

2021

31. Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme

UĞURHAN Y. Z. C.

Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya, Yaşar, İbrahim Halil, Editör, Literatürk, ss.277-292, 2021

2019

2019

32. Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

GENÇ KUMTEPE E., KUMTEPE A. T., UĞURHAN Y. Z. C., SAYKILI A.

21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1