SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Use of Technology in Literacy Teaching in Türkiye: A Meta-Synthesis Study (2012-2022
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.H. Ferhan Odabaşı Gift Issue I, ss.1-20, 2024 (Scopus)
Developing a financial literacy scale for primary school students: A validity and reliability study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1197-1207, 2022 (Hakemli Dergi)
Araştırma Yöntemleri Denizinde Yüzmek: Doktora Öğrencilerinin Erasmus Yoğun Program (IP) Deneyimleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1203-1220, 2017 (Hakemli Dergi)
Bir eğitim teknolojisi araştırmasına dayalı olarak karma yöntem araştırması deneyimi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2, sa.1, ss.65-86, 2014 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersi öğretim programının etik bilinç geliştirme açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.109-126, 2013 (Hakemli Dergi)
Beşinci sınıf öğrencileri arasındaki dijital bölünmenin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Diyarbakır ili örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.29-42, 2012 (Hakemli Dergi)
Turkish elementary school students facebook experiences reflected in their drawings
International Journal for e-Learning Security
, cilt.1, sa.2, ss.119-126, 2011 (Hakemli Dergi)
Turkish primary school children s opinions related to the Internet awareness
International Journal on New Trends in Education and Their Implications - IJONTE
, cilt.2, sa.1, ss.21-35, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının ödevlerinin internetten intihal yapmalarında öğretim elemannın rolüne ilişkin görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.2, ss.608-619, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Proje Çalışmaları: Sınıf Öğretmenlerinin Velilerden Beklentileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.157-170, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.79-103, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin fen ve tekenoloji dersi ödevi sürecine ilişkin görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.58-79, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencilerinin resimlerinde internet algısı İlköğretim Online 8 1 57 73
İlköğretim Oniline
, cilt.8, sa.1, ss.57-73, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Bilgisayar Dersindeki Sınıf Yerleşim Düzeni ve Öğretmen Rölünün Yapılandırmacı Öğrenmeye Göre Değerlendirilmesi
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.170-181, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.170-181, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin internet kullanma durumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.401-425, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Publishing the Qualitative Research in Educational Sciences Türkiye
2024 Annual Conference of the Asian Qualitative Inquiry Associatio, Chinju, Güney Kore, 18 - 19 Ekim 2024, ss.8
İlkokul Öğrencileri için İstatistiksel Akıl Yürütme Testi Geliştirilmesi
International Education Congress - EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1480-1482
Hayat Bilgisi Dersinde Eğitsel Dijital Oyunlarla Desteklenen Ters Yüz Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
International Education Congress - EDUCOngress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1229-1233
2018 ve 2024 İlkokul Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler, Türkçe, Matematik ve Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Kazanımlar, Değerler ve Beceriler Bakımından Karşılaştırılması
International Education Congress - EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.120-123
İçerik Analizi: Nitel ve Nicel Paradigma Açısından Analitik Bir Değerlendirme
International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.927-930
İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz
International Education Congress - EDUCongress2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.142-143
Sınıf Öğretmenliği Alanındaki Doktora Tezlerinin (2002-2016) Nitel Araştırmaların Temel Özellikleri Açısından İncelenmesi
4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Otizm spektrum bozukluğundan etkilenmiş kardeşi olan bireylerin aileleri ile ilgili duygu ve düşünceleri
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Investigation of the development process of qualitative researcher competences of PhD students as teacher educators
3rd International Symposium New Issues on Teacher Education ISNITE-2015, 11 - 13 Eylül 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Araştırma Raporlarında Dijital Aşırma Google Arama Motoru Örneği
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokulda Eylem Araştırması: Öğretimi İyileştirmenin Yolu
İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-662, 2021
Nitel Araştırmaya Giriş
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
Interdisciplinarity as an Instructing Approach: Assembling
Empowering Education: Research, Theory and Practice, Şakir ÇINKIR, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.103-131, 2020
Ahlak Felsefesi / Etik
Bilişim Etiği ve Güvenliği, H. Ferhan Odabaşı, Şenya Ozan Leymun, Editör, Nobel Aakademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2019
Anlatı Araştırması
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet Ersoy, Ali, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-249, 2017
Anlatı Araştırması
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet; Ersoy, Ali., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-250, 2016
Genişletilmiş Bir kaynak Kitap: Nitel Veri Analizi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Nitel Araştırmaya Giriş Çeviri
Anı Yayınılcık, Ankara, 2014