Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Publishing the Qualitative Research in Educational Sciences Türkiye

2024 Annual Conference of the Asian Qualitative Inquiry Associatio, Chinju, Güney Kore, 18 - 19 Ekim 2024, ss.8

İlkokul Öğrencileri için İstatistiksel Akıl Yürütme Testi Geliştirilmesi

International Education Congress - EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1480-1482

Hayat Bilgisi Dersinde Eğitsel Dijital Oyunlarla Desteklenen Ters Yüz Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

International Education Congress - EDUCOngress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1229-1233

Akran Öğretimi Yoluyla İlkokul Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık Farkındalıklarının Geliştirilmesi

International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.235-237

İçerik Analizi: Nitel ve Nicel Paradigma Açısından Analitik Bir Değerlendirme

International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.927-930

The Use of Digital Technology in Creative Drama in Education

International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.360-362

İlkokul Öğrencileri İçin Dijital Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması

International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.241-243

4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Eğitsel Dijital Oyunların Finansal Okuryazarlığa Etkisi

International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.346-348

Learning Diversity: A Case Study of Refugee Students in a Turkish Primary School

International Education Congress - EDUCongress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022

Türkiye’deki Bir Geçici Barınma Merkezinde Suriyeli Çocukların Yaşamı: İlkokul Eğitimi Üzerine Etnografik Bir Çalışma

International Education Congress - EDUCongress2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.47-49

İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz

International Education Congress - EDUCongress2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.142-143

Bir öğretim yaklaşımı olarak disiplinlerarasılık: "Birleştirme"

EJER 2019 CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1310-1313

Investigation of the graduates’ ethical decision making patterns.

4th International Conference Plagiarism across Europe and Beyond, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018

AKRAN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARINA BİR BAKIŞ: SİSTEMATİK DERLEME

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Primary School Teachers’ Opinions on Developing Children’s Decision Making Skill

The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017

The voices of prospecticve teachers as informant of backyard research

5th International Symposium, New Issues on Teacher Educaton Abstract Book, Gdansk, Polonya, 29 Ağustos 2017, ss.16

Using flipped learning to improve scientific research skills of teacher candidates

TQR Annual Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Ocak 2017, ss.38

Developing preservice teachers inquiry skills through the flipped classroom

4th International Symposium New Issues on Teacher Education ISNITE-2016, Savonlinna, Finlandiya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.49

Becoming a teacher educator Journey of a primary school teacher

4th International Symposium New Issues on Teacher Education ISNITE-2016, Savonlinna, Finlandiya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2016, ss.120

Nitel veri analizini anlamak Doktora öğrencilerinin deneyimlerine ilişkin bir durum çalışması

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2048-2049

Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumlarında sunulan bildirilerin nitel araştırma eğilimi açısından değerlendirilmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu - USOS2016, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.256

Sınıf öğretmeni adayalarının gözünden öğretim derslerinin işlevselliği ve gerekliliği

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu - USOS2016, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.90-91

Investigation of the development process of qualitative researcher competences of PhD students as teacher educators

3rd International Symposium New Issues on Teacher Education ISNITE-2015, 11 - 13 Eylül 2015

Çocuklar internette sadece araştırma mı yapıyor

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015

Turkish PhD students metaphorical conceptualizations of supervisory

Eleventh Congress of Qualitative Inquiry, 20 - 23 Mayıs 2015

Evaluation of the Studies Focus on Erasmus Program in Turkey Re Constructing Teacher Education Programs

Ireland International Conference on Education, Dublin, İrlanda, 3 - 05 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri

İlkokulda Eylem Araştırması: Öğretimi İyileştirmenin Yolu

İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-662, 2021

Interdisciplinarity as an Instructing Approach: Assembling

Empowering Education: Research, Theory and Practice, Şakir ÇINKIR, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.103-131, 2020

Ahlak Felsefesi / Etik

Bilişim Etiği ve Güvenliği, H. Ferhan Odabaşı, Şenya Ozan Leymun, Editör, Nobel Aakademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2019

Anlatı Araştırması

Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet Ersoy, Ali, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-249, 2017

Eylem Araştırması

Görsel Araştırma Yöntemleri Teori Uygulama ve Örnek, Bedir Erişti, Suzan Duygu, Editör, Pegem, Ankara, ss.109-146, 2017

Eylem Araştırması

Görsel Araştırma Yöntemleri, Suzan Duygu BEDİR ERİŞTİ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.109-146, 2016

Anlatı Araştırması

Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet; Ersoy, Ali., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-250, 2016
Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

42

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

101

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

191

Proje

12

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları