Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (6)
Scopus (12)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
1. Mothers' Experience of Home Education with Their Children during COVID-19: A Qualitative Systematic Review
Qualitative Inquiry in Education: Theory & Practice
, cilt.3, sa.1, ss.51-66, 2025 (Hakemli Dergi)
2. The Use of Technology in Literacy Teaching in Türkiye: A Meta-Synthesis Study (2012-2022
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.H. Ferhan Odabaşı Gift Issue I, ss.1-20, 2024 (Scopus)
4. Developing a financial literacy scale for primary school students: A validity and reliability study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1197-1207, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Becoming a Teacher Educator: Journey of a Primary School Teacher
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2019, sa.83, ss.81-102, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. Araştırma Yöntemleri Denizinde Yüzmek: Doktora Öğrencilerinin Erasmus Yoğun Program (IP) Deneyimleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1203-1220, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Bir eğitim teknolojisi araştırmasına dayalı olarak karma yöntem araştırması deneyimi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2, sa.1, ss.65-86, 2014 (Hakemli Dergi)
23. Hayat bilgisi dersi öğretim programının etik bilinç geliştirme açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.109-126, 2013 (TRDizin)
27. Cross-Cultural Experiences through Erasmus: Pre-Service Teachers' Individual and Professional Development
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.42, ss.63-78, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
28. Öğretmen adaylarının ödevlerinin internetten intihal yapmalarında öğretim elemannın rolüne ilişkin görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.2, ss.608-619, 2011 (TRDizin)
29. Turkish primary school children s opinions related to the Internet awareness
International Journal on New Trends in Education and Their Implications - IJONTE
, cilt.2, sa.1, ss.21-35, 2011 (Hakemli Dergi)
30. Turkish elementary school students facebook experiences reflected in their drawings
International Journal for e-Learning Security
, cilt.1, sa.2, ss.119-126, 2011 (Hakemli Dergi)
31. İlköğretimde Proje Çalışmaları: Sınıf Öğretmenlerinin Velilerden Beklentileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.157-170, 2010 (TRDizin)
32. İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.79-103, 2010 (TRDizin)
34. Sınıf öğretmenlerinin fen ve tekenoloji dersi ödevi sürecine ilişkin görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.58-79, 2009 (TRDizin)
35. İlköğretim öğrencilerinin resimlerinde internet algısı İlköğretim Online 8 1 57 73
İlköğretim Oniline
, cilt.8, sa.1, ss.57-73, 2009 (Hakemli Dergi)
39. İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.4, ss.170-181, 2005 (Hakemli Dergi)
40. İlköğretim Bilgisayar Dersindeki Sınıf Yerleşim Düzeni ve Öğretmen Rölünün Yapılandırmacı Öğrenmeye Göre Değerlendirilmesi
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.170-181, 2005 (Hakemli Dergi)
41. İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin internet kullanma durumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.401-425, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
1. Publishing the Qualitative Research in Educational Sciences Türkiye
2024 Annual Conference of the Asian Qualitative Inquiry Associatio, Chinju, Güney Kore, 18 - 19 Ekim 2024, ss.8, (Özet Bildiri)
2. 2018 ve 2024 İlkokul Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler, Türkçe, Matematik ve Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Kazanımlar, Değerler ve Beceriler Bakımından Karşılaştırılması
International Education Congress - EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.120-123, (Özet Bildiri)
3. İlkokul Öğrencileri için İstatistiksel Akıl Yürütme Testi Geliştirilmesi
International Education Congress - EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1480-1482, (Özet Bildiri)
4. Hayat Bilgisi Dersinde Eğitsel Dijital Oyunlarla Desteklenen Ters Yüz Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
International Education Congress - EDUCOngress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1229-1233, (Özet Bildiri)
11. İçerik Analizi: Nitel ve Nicel Paradigma Açısından Analitik Bir Değerlendirme
International Education Congress - EDUCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.927-930, (Özet Bildiri)
12. İlkokulda Ters-Yüz Sınıf Modelinin Etkililiği: Meta-Tematik Analiz
International Education Congress - EDUCongress2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.142-143, (Özet Bildiri)
20. The voices of prospective teachers as informant of backyard research
5th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenliği Alanındaki Doktora Tezlerinin (2002-2016) Nitel Araştırmaların Temel Özellikleri Açısından İncelenmesi
4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. Otizm spektrum bozukluğundan etkilenmiş kardeşi olan bireylerin aileleri ile ilgili duygu ve düşünceleri
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
32. Investigation of the development process of qualitative researcher competences of PhD students as teacher educators
3rd International Symposium New Issues on Teacher Education ISNITE-2015, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Araştırma Raporlarında Dijital Aşırma Google Arama Motoru Örneği
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
2. İlkokulda Eylem Araştırması: Öğretimi İyileştirmenin Yolu
İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-662, 2021
4. Nitel Araştırmaya Giriş
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
5. Interdisciplinarity as an Instructing Approach: Assembling
Empowering Education: Research, Theory and Practice, Şakir ÇINKIR, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.103-131, 2020
7. Ahlak Felsefesi / Etik
Bilişim Etiği ve Güvenliği, H. Ferhan Odabaşı, Şenya Ozan Leymun, Editör, Nobel Aakademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2019
9. Anlatı Araştırması
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet Ersoy, Ali, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-249, 2017
11. Anlatı Araştırması
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban, Ahmet; Ersoy, Ali., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-250, 2016
12. Fenomenoloji
Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Ali Ersoy; Ahmet Saban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-105, 2016
13. Genişletilmiş Bir kaynak Kitap: Nitel Veri Analizi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
14. Nitel Araştırmaya Giriş Çeviri
Anı Yayınılcık, Ankara, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
42
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
60
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
42
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
115
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
247
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
256
Proje
14
Tez Danışmanlığı
13