Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

2. Turist Rehberlerinin Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifine İlişkin Saklı Bilgileri: Akademisyenlerin ve Bilimsel Araştırmaların Perspektifinden Bir Değerlendirme

INTERNATIONAL HAGIA SOPHIA SYMPOSIUM II (Uluslararası Ayasofya Semposzyumu II), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.619-672, (Tam Metin Bildiri)

3. Turizm eğitiminin verimliliğine yönelik konaklama işletmeleri yöneticilerinin algıları: Bir ölçek geliştirme çalışması

The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.716-722, (Tam Metin Bildiri)

4. Assessing the Perceptions of ELT Teachers on a Gamification Tool-A Scale Development

11th International Conference on Education, Teaching, Learning Technology, Viyana, Avusturya, 7 - 09 Haziran 2019, cilt.5, ss.1205-1215, (Özet Bildiri) identifier

5. Airports as Shopfronts of Tourism Destinations: Awarded Brand Singapore Changi Versus Surviving Istanbul Ataturk

22nd Eurasia-Business-and-Economics-Society (EBES) Conference, Rome, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.10, ss.355-369, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

6. A Study of Tourist Guides’ Perceptions on Antakya St. Pierre Church’s Brand Recognition

8th National and International Conference on Humanities and Social Sciences, Puke, Arnavutluk, 29 - 30 Kasım 2018, ss.10-11, (Özet Bildiri)

7. Developing a Scale to Identify Working Conditions and Motivators of Fast Food Restaurant Employees

Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.31-32, (Özet Bildiri)

8. Eskişehir Halkının Tatil Turizmi Destinasyon Tercihlerinin Belirlenmesi

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. Restoran Müşterilerinin Tasarım Unsurlarına Yönelik Algılarının Belirlenmesi

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation,Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2017), 28 - 30 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

12. A comparison of Bachelor and High School graduate tour guides performances as perceived by tour participants

Second International Academic Research Conference on Marketing & Tourism, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 13 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. Modelling the relationship among service quality perceived value food quality customer satisfaction behavioural intention and brand loyalty in fast food restaurants

International Conference on Hospitality, Leisure, Sports and Tourism, Tokyo, Japonya, 22 - 24 Temmuz 2015, ss.543-564, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. CULTURAL TOURISTS’ MOTIVATIONS FOR TRAVELING WITH HISTORICAL TIES

Recent Advances in Humanities and Social Sciences, BABACAN, Hasan & GÜRSOY, Mahmut, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.31-54, 2023

3. Deniz Turizmi Paydaşları

Deniz Turizmi İşletmeciliği, Erkan SEZGİN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.210-236, 2020

4. Sanal Seyahat İşletmeciliği

Turizmde Otomasyon Sistemleri, Işık, Cem, Editör, Anadolu Üni. Yay., Eskişehir, ss.178-205, 2020

5. Seyahat İşletmelerinde Bilişim Sistemleri

Turizmde Otomasyon Sistemleri, Işık Cem, Editör, Anadolu Üni. Yay., Eskişehir, ss.148-177, 2020

6. Singapur, Hualien, Kuala Lumpur

1 Adım 23 Seyyah 68 Rota, Aytuğ Arslan, Simge Kömürcü, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.205-220, 2020

7. Turizm Endüstrisinde Sağlık turizmi

Ekonomi Ekseninde Türkiye’xxde Geçmişten Günümüze Kültür ve Turizm Politikaları, Bekir Pakdemirli, Zülfikar Bayraktar, Ahmet Nafiz Ünalmış, Yaşar Sarı, Sefa Takmaz, Oktay Emir, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.163-181, 2020

8. Airports as Shopfronts of Tourism Destinations: Awarded Brand SingaporeChangi Versus Surviving Istanbul Ataturk

Eurasian Business Perspectives, Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can, Editör, Springer, Cham, ss.355-369, 2019

9. The swot analysis of Turkish Airlines through Skytrax quality evaluations in the global brand process

Development of tourism and the hospitality industry in Southeast Asia, Vong, John - Mandal, Purnendu, Editör, Springer, Singapore, ss.65-82, 2016

10. Elektronik Hizmet Kalitesi

Konaklama Hizmetlerinde Kalite Yönetimi, Coşkun, İnci Oya, Editör, Anadolu Üniversitesi Yay., Eskişehir, ss.204-231, 2016

11. Marketing for new tourism perceived by east Asian e-consumers

e Consumers in the Era of New Tourism, Sezgin, Erkan, Editör, Springer, Singapore, ss.123-137, 2016

12. Seyahat İşletmeleri ve Bilişim Sistemleri

Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü, Erkan Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.172-191, 2016

13. Termal ve SPA Turizmi İşletmeciliği

Termal ve Spa Hizmetleri, Rıdvan Kozak, Editör, Ana. Üni. Yay., Eskişehir, ss.90-115, 2016

14. Marketing for New Tourism Perceived by East Asian E-Consumers

e Consumer in the Era of New Tourism, Erkan Sezgin, Editör, Springer, ss.123-135, 2016

15. Endüstriyel Turizm ve Seyahat

Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü, Erkan Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-18, 2016

16. Golden Age of Mass Tourism: Its History and Development

Visions for Global Tourism Industry Creating and Sustaining Competitive Strategies, Murat Kasimoglu, Editör, In Tech, Rejika, ss.73-90, 2012
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

138

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

289

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

91

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

26

Toplam Atıf Sayısı

141

Proje

6

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları