Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (10)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

3. As the Walls Collapse: Thinking About The Future of Learning

Mission 2021, Hindistan, 01 Şubat 2021, (Özet Bildiri)

4. E-Heutagogy For Smart Distance Learning And Beyond

Mission 2021, Hindistan, 01 Şubat 2021, (Özet Bildiri)

5. Social Media Utilization for Alumni Interaction

7th International Conference on Electrical, Electronics and Information Engineering, ICEEIE 2021, Malang, Endonezya, 02 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

6. Distance Learning 5.0: Smart Open and Distance Learning (SODL) in the Transhumanist Era

Adopting to Online Teaching Learning Technologies, 16 Kasım - 07 Aralık 2020

7. Digital Transformation of Open Universities for Technological Singularity

Digital Credentials: From Open Badges to Blockchain, 19 Nisan 2020

8. Transhumanist Çağda Öğrenme: Eğitimin Dönüşümü

ICQH 2019International Conference on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

9. The Importance Of Risk Mapping In Open And Distance Learning: A Conceptual Framework For Mega Universities

International Conference on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Geleceğin geleceği transhuman nasıl öğrenecek?

International Open and Distance Learning Conference - IODL, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. TRANSHUMUNİSTİK ÖRGÜTSEL DEĞİŞİMLERDE POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYENİN KALDIRAÇ ETKİSİ

2. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

12. Açık ve Uzaktan Esnek Öğrenme Ortamları İçin Bir Stratejik Karar Modelinin Geliştirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

13. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Blokzincir Tabanlı Sistemler: Eleştirel Bir Bakış

International Open Distance Learning Conference 2019, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Nitelikleri

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Bir M-Sağlık Uygulaması Geliştirilmesinde Strateji Karar Modelinin Uygulanması

lV. Sağlık iletişimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

16. Blokzincir Teknolojisinin Eğitimde Potansiyeli ve Uygulamaları

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

17. Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Web Sayfa İçeriklerinin Hetagoji Tabanlı Özelleştirilmesi

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMEDE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ: AVANTAJ VE DEZAVANTAJLAR

International Association of Social Science Research, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

20. Çevrimiçi ve Karma Öğrenme Ortamlarında e-Değerlendirme: TeSLA Projesi

Eğitimde FATİH Projesi, Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

21. Designing Universal Access for Open and Distance Learning through Human Centered Ecological Design HCED

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.382-388, (Tam Metin Bildiri)

22. Theoretical Framework Regarding the Usability of Augmented Reality in Open and Distance Learning Systems

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.481-486, (Tam Metin Bildiri)

24. Bipolar Bireylere Yönelik Farkındalık Oluşturmak İçin Etkileşimli 3 Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitabı Tasarımı

Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2015), Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.172-178, (Tam Metin Bildiri)

25. Etkileşimli Üç Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitaplarının Eğitim Alanındaki Potansiyeli

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.104-110, (Tam Metin Bildiri)

26. Universal Design Principles for Designing a 3D Pop Up Book To Raise Awareness about Bipolar Disorder

E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1391-1396, (Tam Metin Bildiri)

27. AKILLI EKRANLARDA MOBİL SAĞLIK UYGULAMALARI

ICONTE 6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2015, ss.59, (Özet Bildiri)

28. Building Awareness for Distance Education through Universal Design Principles and Software Development Process

E-LEARN 2015, KONA, HAWAII, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, cilt.2015, ss.1300-1307, (Tam Metin Bildiri)

29. Open and distance learning and human centered ecological design

International Congress on Education for Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.510-512, (Özet Bildiri)

30. Project SELCA Building a distance learning milieu via the Software Engineering Life Cycle Approach

International Congress on Education for Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.516-518, (Özet Bildiri)

31. The Software Engineering Life Cycle Approach SELCA Developing Distance Education Milieus

SITE 2014--Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Mart 2014, ss.302-306, (Tam Metin Bildiri)

32. Using transformative potential of blended distance education in vocatioanl schools A promising model for the future

II. Uluslararası VI. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

33. PREPARATORY SCHOOL STUDENTS PREFERENCES OF COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN DEVELOPING THEIR LANGUAGE LEARNING SKILLS

10th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.2, ss.1190-1194, (Tam Metin Bildiri)

34. Imaginary self: Virtual women personae in Second Life.

International Interdisciplinary Women’s Studies Congress., Sakarya, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

35. The building of knowledge networks with interactive radio programs in distance education systems.

e-learn 2004--world conference on e-learning in corporate, government, healthcare, and higher education, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 07 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

37. Web-tabanlı iletişim ve öğrenmede VRML (Virtual Reality Modelling Language): Stratejiler ve ilkeler

ICSP: International Conference on Signal Processing, Çanakkale, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2003, cilt.1, (Özet Bildiri)

38. Üniversite web sayfalarında yer alması gereken özellikler

VIII. Türkiye'de İnternet Konferansı, Türkiye, 19 Aralık 2002, (Tam Metin Bildiri)

39. Designing a Technology, Society and Education Course

SITE 2002--Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

2. Design Concepts of Seamless Learning

SEAMLESS LEARNING IN HIGHER EDUCATION 2Comparisons from International Educators of Changes During a Global Pandemic, Helga Hambrock, Frelét de Villiers, Rob Power, Marguerite Koole, Mohamed A. Ahmed,Willem Ellis, Rafidah Abd Karim, Gülsün Kurubacak, Mohamed Osman El-Hussein,Ebba Ossiannilsson, Ramesh Sharma, Maria José Sousa, & Uwe Wollin, Editör, Pressbooks, ss.120-132, 2022

4. Risk-Intelligent Communities for Lifelong Learners in a Post-Truth Era

Improving Scientific Communication for Lifelong Learners, Gülsün Kurubacak Meriç and Serap Sişman Uğur, Editör, IGI GLOBAL, London, ss.1-14, 2021

8. Social Network Synthesis: A Dynamic Approach for Building Distance Education Programs

Social Media Data Extraction and Content Analysis, Shalin Hai-Jew, Editör, IGI Global, ss.395-411, 2017

9. MoBip Project: To Raise Awareness About Bipolar Disorder Through an 3D Pop-up Book

M-Health Innovations for Patient-Centered Care, Moumtzoglou Anastasius, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.147-169, 2016

10. MoBip Project: To Raise Awareness about Bipolar Disorder through an 3D Pop-Up Book

Psychology and Mental Health Concepts Methodologies Tools and Applications 3 Volumes, Mehdi Khosrow-Pour, DBA, Editör, Information Resources Management Association (USA), ss.147-169, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Accessibility: From Global Policies to Glocal Cyber Transparency in E-Learning

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, Gulsun Eby , T. Volkan Yuzer and Simber Atay, Editör, Information Resources Management Association (USA), ss.12-27, 2016

13. Well-Recognized Experts in Distance Education: Code of Ethics and Professional Practice

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Eby Gulsun, Yüzer Tevfik Volkan, Editör, IGI Publishing, Hershey, ss.1-15, 2015

14. Capturing definitions for a sustainable distance education ecosystem through an online Delphi study

Enhancing Qualitative and Mixed Methods Research with Technology, Hai-Jew Shalin, Editör, Information Science, Hershey, ss.125-139, 2015

15. Well-Recognized Experts in Distance Education: Code of Ethics and Professional Practice

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Eby, Gulsun; Yuzer, T. Volkan, Editör, IGI Global, Hershey, ss.1-15, 2015
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

21

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

189

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

24

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları