Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Determination of Graduate Online Learners' Satisfaction Levels Towards E-Courses

7th International Conference on Teaching, Learning and Education, Kopenhag, Danimarka, 3 - 05 Kasım 2023

INVESTIGATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' ARTIFICIAL INTELLIGENCE ANXIETY LEVELS

The 36th Asian Association of Open Universities Annual Conference- AAOU 2023, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023

Use of Discussion Forums in Online Learning Environments

2nd World Conference on Teaching and Education, Vienna, Avusturya, 19 - 21 Şubat 2021, ss.314-324

Eğitim Araştırmalarında “Kendi Cihazını Getir” Eğilimleri

VII. International Eurasian Educational Research Congress 2020 - EJER 2020, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.419-427

İkinci Üniversite Kapsamında Açıköğretim ÖğrenenlerininTercihleri

International Open Distance Learning Conference 2019, 14 - 16 Kasım 2019

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Güncel Uygulamalar ve Eğilimlerin İncelenmesi

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.345-358

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Açıklık: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.389-398

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Sosyal Bulunuşluk Ölçeğinin Boylamsal Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.519-524

Avrupa Yükseköğretiminde Kısa Öğrenme Programları Projesi

DILET 2018 The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, ss.192-197

CURRENT TRENDS IN AUGMENTED REALITY AND FORECASTS ABOUT THE FUTURE

10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.3649-3655 identifier

Designing Universal Access for Open and Distance Learning through Human Centered Ecological Design HCED

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.382-388

Theoretical Framework Regarding the Usability of Augmented Reality in Open and Distance Learning Systems

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.481-486

The Evolution of MOOCS and a Clarification of Terminology Through Literature Review

European Distance and E-Learning Network (EDEN) 2016, Budapest, Macaristan, 14 - 17 Haziran 2016, ss.220-230

THE CLASSIFICATION OF AUGMENTED REALITY BOOKS: A LITERATURE REVIEW

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.4110-4118 identifier

Etkileşimli Üç Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitaplarının Eğitim Alanındaki Potansiyeli

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.104-110

Universal Design Principles for Designing a 3D Pop Up Book To Raise Awareness about Bipolar Disorder

E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1391-1396

Building Awareness for Distance Education through Universal Design Principles and Software Development Process

E-LEARN 2015, KONA, HAWAII, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, cilt.2015, ss.1300-1307

A Theoretical Analysis of Moocs Types From A Perspective of Learning Theories

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.15-19 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

THE SUSTAINABILITY OF PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS REGARDING 21ST CENTURY SKILLS

9th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Madrid, İspanya, 2 - 04 Mart 2015, ss.2241-2247 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

The Future of LMS and Personal Learning Environments

CY-ICER 2013, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 13 - 15 Şubat 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Endüstrileşme Kuramı Bağlamında Açık Ve Uzaktan Öğrenmede Kalite

Kalite Bağlamında Uzaktan Eğitim, Özen Emin, Editör, Kriter, ss.1-26, 2023

Augmented Reality Applications and Usage Examples in the Metaverse Age

Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse, Alex Khang, Vrushank Shah, Sita Rani, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.144-164, 2023

Yapay Zeka Destekli Veri Görselleştirmesi

Dijital Görüntüleme İşleme Yöntemleri, Ünalan, Halit Turgay, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, ss.191-211, 2022

Mobil Uygulama Geliştirme Bileşenleri

Mobil Uygulama Geliştirme, Kılınç, Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, ss.1-30, 2022

Dijital Yerliler ve Dijital Göçmenler

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Mehmet Kesim, T. Volkan Yüzer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-73, 2022

Determination of Preschool Teacher Candidates' Views on the Learning Management System Used in the COVID-19 Pandemic Process

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.209-229, 2021

Determining the Trends of Motivation Research in Distance Education

Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning, Uçar Hasan, Kumtepe Alper, Editör, IGI Global, ss.77-99, 2021

Oyunlaştırma

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Teknoloji Boyutu, Kesim Mehmet, Yüzer T. Volkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.111-126, 2020

İşletim Sistemleri ve Dosya Yönetimi

Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.63-85, 2020

Bilgisayar Donanımı

Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.33-48, 2020

Sub-Dimensions in the Management of Open and Distance Learning

Utilizing Technology, Knowledge, and Smart Systems in Educational Administration and Leadership, Durnalı Mehmet, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.240-261, 2020

Innovative Learning Approach in the 21st Century: Personal Learning Environments

Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism, Sisman-Ugur Serap, Kurubacak Gulsun, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.205-223, 2019

Leadership in Open and Distance Learning Institutions within the Scope of 21st Century Skills

Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Büyük Köksal, Koçdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.34-62, 2018

Administrative Factors in Design and Delivery of Open and Distance Learning Course Materials: Within the Scope of Universal Design for Instruction

Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Buyuk Koksal, Kocdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.117-145, 2018

Web Yayıncılığında Dosya Yönetimi

Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.127-146, 2017

Güncel Web Yayıncılığı Araçları​​

Web Yayıncılığı Araçları, Yüzer T. Volkan, Özdamar Nilgün, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.231-259, 2017

Web Yayıncılığına Erişim ve Güvenlik

Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.183-205, 2017

MoBip Project: To Raise Awareness About Bipolar Disorder Through an 3D Pop-up Book

M-Health Innovations for Patient-Centered Care, Moumtzoglou Anastasius, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.147-169, 2016

Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

118

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

99

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

18

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları