Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (13)
Scopus (17)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. DETERMINING THE TENDENCIES OF PRE-SERVICE TEACHERS TOWARDS USING INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES IN COURSES

67th International Academic Conference, Rome, İtalya, 25 - 27 Ağustos 2025, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. VIRTUAL LEARNING TECHNOLOGIES COURSE ACHIEVEMENT TEST DEVELOPMENT STUDY

67th International Academic Conference, Rome, İtalya, 25 - 27 Ağustos 2025, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. AI Literacy in Distance Learning: Analyzing Graduate Students' Competencies Across Key Variables

7th World Conference on Education and Teaching, Praha, Çek Cumhuriyeti, 21 - 23 Mart 2025, cilt.4, ss.48-60, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Covid-19 Pandemi Döneminde İngilizce Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Durum Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024, ss.544-550, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sanatın Dijital Hali NFT’ler ve NFT Sitelerine Genel Bakış

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024, ss.529-543, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Investigation of Financial Literacy Tendencies of Open and Distance Learners in the Context of Generations

7th International Conference on Innovative Research in Education, Nice, France, Nice, Fransa, 14 - 16 Haziran 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Determination of Graduate Online Learners' Satisfaction Levels Towards E-Courses

7th International Conference on Teaching, Learning and Education, Kobenhavn, Danimarka, 3 - 05 Kasım 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. INVESTIGATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' ARTIFICIAL INTELLIGENCE ANXIETY LEVELS

The 36th Asian Association of Open Universities Annual Conference- AAOU 2023, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Use of Discussion Forums in Online Learning Environments

2nd World Conference on Teaching and Education, Vienna, Avusturya, 19 - 21 Şubat 2021, ss.314-324, (Tam Metin Bildiri)

12. Eğitim Araştırmalarında “Kendi Cihazını Getir” Eğilimleri

VII. International Eurasian Educational Research Congress 2020 - EJER 2020, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.419-427, (Tam Metin Bildiri)

13. İkinci Üniversite Kapsamında Açıköğretim ÖğrenenlerininTercihleri

International Open Distance Learning Conference 2019, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Açıklık: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.389-398, (Tam Metin Bildiri)

15. Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Sosyal Bulunuşluk Ölçeğinin Boylamsal Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.519-524, (Tam Metin Bildiri)

16. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Güncel Uygulamalar ve Eğilimlerin İncelenmesi

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.345-358, (Tam Metin Bildiri)

18. Avrupa Yükseköğretiminde Kısa Öğrenme Programları Projesi

DILET 2018 The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, ss.192-197, (Tam Metin Bildiri)

19. CURRENT TRENDS IN AUGMENTED REALITY AND FORECASTS ABOUT THE FUTURE

10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.3649-3655, (Tam Metin Bildiri) identifier

20. Designing Universal Access for Open and Distance Learning through Human Centered Ecological Design HCED

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.382-388, (Tam Metin Bildiri)

21. Theoretical Framework Regarding the Usability of Augmented Reality in Open and Distance Learning Systems

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016, Vancouver, Kanada, 28 - 30 Haziran 2016, ss.481-486, (Tam Metin Bildiri)

22. The Evolution of MOOCS and a Clarification of Terminology Through Literature Review

European Distance and E-Learning Network (EDEN) 2016, Budapest, Macaristan, 14 - 17 Haziran 2016, ss.220-230, (Tam Metin Bildiri)

23. THE CLASSIFICATION OF AUGMENTED REALITY BOOKS: A LITERATURE REVIEW

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.4110-4118, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Bipolar Bireylere Yönelik Farkındalık Oluşturmak İçin Etkileşimli 3 Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitabı Tasarımı

Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2015), Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.172-178, (Tam Metin Bildiri)

26. Etkileşimli Üç Boyutlu Artırılmış Gerçeklik Kitaplarının Eğitim Alanındaki Potansiyeli

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.104-110, (Tam Metin Bildiri)

27. Universal Design Principles for Designing a 3D Pop Up Book To Raise Awareness about Bipolar Disorder

E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, ss.1391-1396, (Tam Metin Bildiri)

28. Building Awareness for Distance Education through Universal Design Principles and Software Development Process

E-LEARN 2015, KONA, HAWAII, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Ekim 2015, cilt.2015, ss.1300-1307, (Tam Metin Bildiri)

29. Geçmişten Günümüze Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Gerçekleşen Paradigma Değişimleri

Akademik Bilişim 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, ss.546-551, (Tam Metin Bildiri)

30. THE SUSTAINABILITY OF PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS REGARDING 21ST CENTURY SKILLS

9th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Madrid, İspanya, 2 - 04 Mart 2015, ss.2241-2247, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

31. A Theoretical Analysis of Moocs Types From A Perspective of Learning Theories

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.15-19, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

32. The Future of LMS and Personal Learning Environments

CY-ICER 2013, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 13 - 15 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 25

1. The Silent Erosion: How AI in Education Undermines Essential Skills

Policy and Practice for Ethical AI Integration in Education, BOZKURT ARAS, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.197-218, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Unveiling the Untapped Potential: Revolutionizing Education With Cutting-Edge Artificial Intelligence Tools

Integration Strategies of Generative AI in Higher Education, Arinushkina Anna A., Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.163-184, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sanal Gerçeklik / Artırılmış Gerçeklik

Yeni İletişim Teknolojileri, YÜZER TEVFİK VOLKAN,MUTLU MEHMET EMİN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.149-159, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Öğretim Tasarımı Modelleri

Öğretim Tasarımı, USTA İLKER, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.73-91, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Endüstrileşme Kuramı Bağlamında Açık Ve Uzaktan Öğrenmede Kalite

Kalite Bağlamında Uzaktan Eğitim, Özen Emin, Editör, Kriter, ss.1-26, 2023

7. Augmented Reality Applications and Usage Examples in the Metaverse Age

Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse, Alex Khang,Vrushank Shah,Sita Rani, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.144-164, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Mobil Uygulama Geliştirme Bileşenleri

Mobil Uygulama Geliştirme, Kılınç,Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.1-30, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Dijital Yerliler ve Dijital Göçmenler

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Mehmet Kesim,T. Volkan Yüzer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-73, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Yapay Zeka Destekli Veri Görselleştirmesi

Dijital Görüntüleme İşleme Yöntemleri, Ünalan,Halit Turgay, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.191-211, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Determining the Trends of Motivation Research in Distance Education

Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning, Uçar Hasan, Kumtepe Alper, Editör, IGI Global, ss.77-99, 2021

13. Determination of Preschool Teacher Candidates' Views on the Learning Management System Used in the COVID-19 Pandemic Process

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.209-229, 2021

14. İşletim Sistemleri ve Dosya Yönetimi

Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.63-85, 2020

15. Bilgisayar Donanımı

Bilişim Teknolojileri, Mutlu Mehmet Emin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.33-48, 2020

16. Oyunlaştırma

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Teknoloji Boyutu, Kesim Mehmet, Yüzer T. Volkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.111-126, 2020

17. Sub-Dimensions in the Management of Open and Distance Learning

Utilizing Technology, Knowledge, and Smart Systems in Educational Administration and Leadership, Durnalı Mehmet, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.240-261, 2020

18. Innovative Learning Approach in the 21st Century: Personal Learning Environments

Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism, Sisman-Ugur Serap, Kurubacak Gulsun, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.205-223, 2019

19. Leadership in Open and Distance Learning Institutions within the Scope of 21st Century Skills

Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Büyük Köksal, Koçdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.34-62, 2018

20. Administrative Factors in Design and Delivery of Open and Distance Learning Course Materials: Within the Scope of Universal Design for Instruction

Administrative Leadership in Open and Distance Learning Programs, Buyuk Koksal, Kocdar Serpil, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.117-145, 2018

22. Web Yayıncılığına Erişim ve Güvenlik

Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.183-205, 2017

23. Güncel Web Yayıncılığı Araçları​​

Web Yayıncılığı Araçları, Yüzer T. Volkan, Özdamar Nilgün, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.231-259, 2017

24. Web Yayıncılığında Dosya Yönetimi

Web Yayıncılığı, USTA İLKER, KIRAY SELÇUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.127-146, 2017

25. MoBip Project: To Raise Awareness About Bipolar Disorder Through an 3D Pop-up Book

M-Health Innovations for Patient-Centered Care, Moumtzoglou Anastasius, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.147-169, 2016
Metrikler

Yayın

106

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

172

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

138

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1370

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

423

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

113

Proje

20

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları