SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Trends in distance education research: A content analysis of journals 2009-2013
International Review of Research in Open and Distance Learning
, cilt.16, sa.1, ss.330-363, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring Online Learners’ Perspectives In Relation To Proctored Exams
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.25, sa.4, ss.33-50, 2024 (ESCI)
Açıköğretim Sisteminde çevrimiçi öğrenci topluluklarına katılan öğrenenlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi-AUAd
, cilt.9, sa.1, ss.295-315, 2023 (Hakemli Dergi)
25 YEARS OF ED TECH
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.21, sa.4, 2020 (ESCI)
Review of the Book 25 Years of Ed Tech by M. Weller
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.21, sa.4, ss.270-273, 2020 (ESCI)
Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Çevrimiçi Akademik Yardım Arama Davranışları ve Başarı Yönelimleri
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.2, ss.958-972, 2020 (Hakemli Dergi)
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışını ve akademik erteleyicileri anlamak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.40-55, 2020 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Öğrenenlerin Eylem Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.303-323, 2020 (Hakemli Dergi)
Enhancing Online EFL Learners’ Motivation and Engagement through Supplementary Activities on Facebook
ASIAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.15, sa.1, ss.154-168, 2020 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi eğitimde motivasyon
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.107-113, 2019 (Hakemli Dergi)
Flipped Classroom 2.0: Producing and Synthesising the Knowledge
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.143-157, 2018 (ESCI)
Uzaktan eğitimde ARCS-V motivasyon tasarımı modelinin kullanımı
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.37-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.571-588
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.947-962
The paradox of distance education in girls’xx education
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2230-2236
Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Öğrenme Süreçlerinde Blokzinciri Teknolojisi
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018
Online Instructors’ Perspectives and Practices on Interactivity in Online Courses
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Motivational and Volitional Communication in Online Learning Environments: A Case of an Online Class
Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018
Using the Game-based Student Response Tool Kahoot! in an Online Class: Perspectives of Online Learners
Society for Information Technology Teacher Education International Conference, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.303-307
Moodle Öğrenme Yönetim Sisteminde Bir Dersin Tasarımı ve Öğretimi İngilizce Dersi Örneği
AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015
Beyond the Campus: MOOCs as Continuing Education Tools
5th International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2014: e-Learning, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2014
Using transformative potential of blended distance education in vocatioanl schools A promising model for the future
II. Uluslararası VI. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 25 - 27 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya Araçları
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2023
Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz
Sosyal Medya Araçları, Hasan Uçar,Yusuf Zafer Can UĞURHAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023
Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz
SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Dijital Hazırbulunuşluk
Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Yüzer,T.V ve Kesim M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.235-246, 2022
Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning
IGI Global, Pennsylvania, 2021
Using motivation, volition, and performance model to overcome online procrastination
Current Academic Studies in Social Studies, T. Erdoğan, S. Özer, Editör, IVPE, Cetinje, ss.105-112, 2019
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Motivasyon Tasarımı
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Bireysel Farklılıklar, T. Volkan YÜZER, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.47-72, 2017
Farkındalık Oluşturma Eğitimlerinin Geliştirilmesi
Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.158-187, 2017
Çocukları Tanıma ve Değerlendimede Görüşme Yöntemi
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme, Doç.Dr. Alper Tolga KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.90-114, 2016