Prof. Dr. MİNE OYMAN


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

201

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

282

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2514

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

526

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

47

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1990 - 1996

1990 - 1996

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye

1987 - 1990

1987 - 1990

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1982 - 1986

1982 - 1986

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Türkiye

Yaptığı Tezler

1996

1996

Doktora

Uluslararası pazarlamada standardizasyon stratejisi: yabancı sermayeli işletmelere yönelik bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr)

1989

1989

Yüksek Lisans

Sönmez Holding tekstil işletmelerinde uluslararası pazarlama faaliyetleri

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - 2025

2015 - 2025

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ

2006 - 2015

2006 - 2015

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

1999 - 2015

1999 - 2015

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

1994 - 1999

1994 - 1999

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA VE ÜRETİM BÖLÜMÜ (ESKİ)

Yönetimsel Görevler

2021 - 2025

2021 - 2025

Bölüm Başkanı

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2009 - 2011

2009 - 2011

Dekan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ EĞİLİMLER Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Etik Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlama İletişimi Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Global Pazarlama İletişimi Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlama Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlamanın Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutu Sürdürülebilir Kalkınma

Stratejik Küresel Pazarlama Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

PAZARLAMA YÖNETİMİNE GİRİŞ Sürdürülebilir Kalkınma

Reklam Kampanyası Tasarımı

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması

OYMAN M., AKINCI S.

18th Communication in the Millenium International Symposium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.127-137, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. BİRLİKTE YARATILAN DENEYİM ÖLÇEĞİNE İLİŞKİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI

OYMAN M., ATİK E.

6. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu 2020, Denizli, Türkiye, 09 Nisan 2020, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

4. Individuals Social Media Usage Motivations from the Perspective of the Uses and Gratifications Approach

OYMAN M., KOÇAK N. G.

Ireland International Conference on Education, IICE-2013, Dublin, İrlanda, 15 - 17 Nisan 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

5. Skepticism Toward Health Calms in Advertisement A Turkish Case

OYMAN M., YILMAZ H., KUTLU Ö.

XVI. World Business Congress, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Haziran 2007, cilt.1, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

6. Skepticisim toward health claims in advertisement a Turkish case

OYMAN M., KUTLU Ö., YILMAZ H.

Sixteenth World Business Congress, 4 - 08 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

7. Skepticism Toward Health Claims In Advertisements: A Turkish Case

OYMAN M., KUTLU Ö., YILMAZ H.

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.168-175, (Tam Metin Bildiri) identifier

2007

2007

8. Skepticism Toward Health Claims in Adevertisement: A Turkis Case

OYMAN M., YILMAZ H., KUTLU Ö.

16th World Business Congress 2007, 01 Ocak 2007, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

9. Perceptions and Applications Of Integrated Marketiıng Communications Of Advertising And PR Agencies In Turkey An Exploratory Study May 2005

OYMAN M., DAĞLI Ö.

3rd International Symposium ?Communication in the Millennium: A Dialogue between Turkish and American Scholars?, University of North Carolina at Chappel Hill and Elon University, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Mayıs 2005, cilt.1, ss.200, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

10. Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers

ÖZTÜRK S. A., OYMAN M.

Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, İngiltere, 7 - 09 Ocak 2004, cilt.1, ss.231-241, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

11. Attitudinal Orientations of Consumer Toward Foreign Made Products A Comparison of The US And Turkish Students Proc 8th American Society of Business and Behavioral Science Annual Meeting Las Vegas Nevada 2001

Kavas A., OYMAN M.

8th American Society of Business and Behavioral Science Annual Meeting, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Ocak 2001, cilt.1, ss.97, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışları ve Yeni Normalde trendler

OYMAN M., ÖZER S.

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-25, 2021

2021

2021

2. Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Davranışlarının Anlaşılması Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

OYMAN M., ÖZER S.

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, Ergüven Sinan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, ss.51-72, 2021

2020

2020

3. Pazarlama Yönetimi 'Pazarlamaİletişimi'

Oyman M.

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2020

2020

2020

4. Dijital Çağın Reklam Aracı: Markalı Mobil Uygulamalar

BAL D., OYMAN M.

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Ömer Kutlu, Editör, Detay, Ankara, ss.121-148, 2020

2013

2013

6. Perakendecilik Türleri

OYMAN M.

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.118-155, 2013

2013

2013

7. Uluslararası Perakendecilik

OYMAN M.

Perakendeciliğe Giriş, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.178-203, 2013

2012

2012

8. Perakendecilik ve Tutundurma

OYMAN M.

Perakende Mağaza Yönetimi, BARIŞ GÜLFİDAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.176-204, 2012

2009

2009

10. Satış Tutundurma

OYMAN M.

Kurumsal İletişim Yönetimi, Akyürek Rüveyde, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.123-138, 2009

2002

2002

11. Pazarlama İletişimi Yönetimi

Odabaşı Y., OYMAN M.

Kapital Medya A.Ş. MediaCat Yayınları,, 2002

2002

2002

12. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler

OYMAN M.

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesai Açık Öğretim Fakültesi, ss.129-145, 2002

2002

2002

13. Sağlık Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Hasta Tatmini

OYMAN M.

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, TİMUR MEHMET NECDET, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayını, ss.147-167, 2002

2000

2000

14. Pazarlama Karması ve Kanal Yönetimi

OYMAN M.

Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.147-174, 2000

2000

2000

15. Uluslararası Pazarlama Kanalları

OYMAN M.

Pazarlama Kanalları Cilt 2, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.203-227, 2000

1996

1996

16. Toptancılık

OYMAN M.

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.125-145, 1996

1996

1996

17. Perakendecilik Yönetimi

OYMAN M.

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.105-124, 1996

1996

1996

18. Perakendecilik: Perakendeci Kurumlar ve Özellikleri

OYMAN M.

Pazarlama Kanalları, ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.76-86, 1996


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 216

h-indeksi (WOS): 2