Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (12)

10. Is technology good for education?

PROMETHEUS , cilt.36, sa.2, ss.203-204, 2020 (Scopus) Sürdürülebilir Kalkınma
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. Integrating AGI and Transhumanist Technologies in Education

Artificial General Intelligence, Reykjavik, İzlanda, 10 - 14 Ağustos 2025, ss.231-240, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Human+AI Teaching: Designing Ethical and Inclusive Pedagogies with AI Agents

EXPO 2025, Thanh-Hoa, Vietnam, 25 - 27 Temmuz 2025, ss.230-240, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. SWAY AS A TOOL FOR THE DISSEMINATION OF A PROJECT: THE EMLT AI CASE

Asian Association of Open Universities Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, ss.150-151, (Özet Bildiri)

4. AN EVALUATION OF THE MANAGERIAL CONTEXT FOR DIGITAL TRANSFORMATION IN THE CONTEXT OF OPEN EDUCATION IN HIGHER EDUCATION

Asian Association of Open Universities Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Ortaokulda Uzaktan Eğitim Yoluyla Yapılan Matematik Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri

ICETOL - International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.4-5, (Özet Bildiri)

9. Açık ve Uzaktan Eğitim Kurumları için Kriz Dönemi Kurumsal İmaj Yönetimi: Covid 19 Pandemisinde Anadolu Üniversitesi Örneği

5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, cilt.1, ss.1294-1295, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. İlköğretimde Uzaktan Öğretimle Oyunlaştırma Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri - Eş Anlamlı Kelimeler Örneği

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.1244-1246, (Özet Bildiri)

11. From transhumanism to metaverse

Learning 321 Days, Hindistan, 19 Şubat 2022, (Özet Bildiri)

12. Transhuman and Future of Learning

National Science Day 2021, Hindistan, 01 Mart 2021, (Özet Bildiri)

13. Biohacking and Transhumanism

National Science Day 2021, Hindistan, 01 Mart 2021, (Özet Bildiri)

15. E-Heutagogy For Smart Distance Learning And Beyond

Mission 2021, Hindistan, 01 Şubat 2021, (Özet Bildiri)

16. Distance Learning 5.0: Smart Open and Distance Learning (SODL) in the Transhumanist Era

Adopting to Online Teaching Learning Technologies, 16 Kasım - 07 Aralık 2020

17. Future of Future : Transhuman and ODL

Congreso Clad : Transformando la Gestión Administrativa, 29 - 31 Ekim 2020

18. Transhuman and Cyber Security

Global Webinar Series on Cyber Security, 20 - 26 Haziran 2020

19. From Traditional Online Assessment to Transhumanist Online Assessment: A Paradigm Shift into The Future of Future

International Online Seminar on Teaching and Assessment During Covid-19 Pandemic: Sharing Strategies and Experiences, 09 Haziran 2020

20. Digital Transformation of Open Universities for Technological Singularity

Digital Credentials: From Open Badges to Blockchain, 19 Nisan 2020

21. Transhumanist Çağda Öğrenme: Eğitimin Dönüşümü

ICQH 2019International Conference on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

22. Open and Distance Learning in Turkish Journals

AECT, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

23. Geleceğin geleceği transhuman nasıl öğrenecek?

International Open and Distance Learning Conference - IODL, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

24. Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Temel İlk Yardim Eğitimi: Akadema Örneği

International Open and Distance Learning, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. Teknoloji Bağımlılığı

Anadolu Üniversitesi Genç Yeşilay Kulübü Etkinliği, Türkiye, 16 Aralık 2019

26. Anadolu Üniversitesi Personelinin Temel İlkyardım Bilgisi Düzeylerinin Belirlenmesi

EJERCongress 2019 - VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2076-2084, (Tam Metin Bildiri)

29. AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENMEDE SOSYAL MEDYA İLE SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ ÖRNEĞİ: 90 SANİYEDE ANLAT

DILET2018 The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

30. Effects of Learner-Content Interaction Activities on the Context of Verbal Learning Outcomes in Interactive Courses

AECT - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference – OOFHEC2018, 10 - 12 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

31. Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Algıları ve Kurumsal Bir Sosyal Medya Hesabından Beklentileri AOFANADOLUM Öğreneği

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.199, (Özet Bildiri)

35. Ana-Dil: Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi için Uzaktan Öğrenme Ortamı Tasarımı

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, 17 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

37. ANA-DİL: Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi için Uzaktan Öğrenme Ortamı Tasarımı

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

38. Kişisel Öğrenme Ortamları ve Öğrenme Stilleri

Akademik Bilişim 2015, Türkiye, 1 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

39. VIEWS OF DISTANCE LEARNERS WITH DIFFERENT LEARNING STYLES ON THE E-COURSE DESIGNS

4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2012, ss.1291-1299, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Eğitim sitelerinin yönetimi

Bilgi Teknolojileri IV / Akademik Bilişim 2006, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2006, (Tam Metin Bildiri)

41. E Öğrenmede Ekip Ödevleri

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

42. Views of Distance Learners With Different Learning Styles on the e Course Design

4th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2 Temmuz - 04 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)

44. UZAKTAN EĞİTİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ

Bilgisayar Kulübü Etkinlikleri, Türkiye, 10 Mayıs 2003
Kitaplar 34

1. Integrating AGI and Transhumanist Technologies in Education: An Integrative Framework of Cognitive Enhancement and Ethical Implications

Artificial General Intelligence, Matthew Iklé,Anton Kolonin,Michael Bennett, Editör, Springer, London/Berlin , Geneve, ss.231-240, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Evaluation of Artificial Intelligence Applications for Foreign Language Learning in the Context of Skills, Gamification, and Interaction

Emerging Trends, Global Perspectives, and Systemic Transformation in AI, Viktor Wang, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.4-30, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Transmedya ve Eğitim

Tasarımda Sıralı Anlatım ve Öykülendirme, Funda Erzurum, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.159-186, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yapay Zekâ ve İnsanın Dönüşümü: Transhümanizm

Yapay Zeka, Toplum ve Kültür, Prof. Dr. Himmet Hülür,Prof. Dr. Cem Yaşın, Editör, Ütopya, Ankara, ss.210-250, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kişiselleştirilmiş Öğrenme Ortamları ve Yapay Zekâ

Öğretimde Yapay Zekâ, Doç.Dr. Salih Bardakçı,Prof. Dr. Adile Aşkım Kurt,Prof. Dr. Buket Akkoyunlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.44-63, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı

Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.27-65, 2024

8. Artificial Intelligence-Supported Meta-Learning Assistant

Integrating Artificial Intelligence in Education: Enhancing Teaching Practices for Future Learning, Ricardo Queirós,Mário Cruz,Carla Pinto,Daniela Mascarenhas, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.153-176, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

9. İhtiyaç Analizi ve Öğrenme Çıktılarının Oluşturulması

Öğretim Tasarımı, İlker Usta, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.60-86, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Kişisel ve Mesleki Gelişim için Hayat Boyu Öğrenme

Büro Teknolojileri, Esra Kaya, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.157-190, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Büro İşlerinde Üretken Yapay Zekâ (YZ) Kullanımı

Büro Teknolojileri, Esra Kaya, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.127-156, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Teknolojik Tekillik Bağlamında Açıköğretim Sisteminin Dijital Dönüşüm Süreci

Açıköğretimle 40 Yıl, Serpil Koçdar,Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.669-692, 2023

13. Sosyal Medyada Haber Takibi ve Paylaşımı

Sosyal Medya Araçları, Hasan Uçar,Zafer Can Uğurhan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.80-100, 2023

14. Ev Ofis Teknolojileri

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.93-112, 2023

15. Kriz Dönemi İhtiyaçları Bağlamında Gelişen Ev Teknolojileri

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.25-48, 2023

16. Yeni Nesil Ev Aydınlatma, Isıtma ve Havalandırma Teknolojileri

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.71-92, 2023

17. Yeni Nesil Ev Güvenlik Teknolojileri ve Ekolojik Hayat

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.113-136, 2023

18. Ev Teknolojilerinin Gelişimi

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.3-13, 2023

19. Yeni Nesil Ev Hijyen ve Sağlık Teknolojileri

Ev Teknolojisi, Gülsün Kurubacak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.49-70, 2023

22. Dijital Dönüşüm Odağında İnsanın Dönüşümü: Dünden Bugüne Transhümanist Araştırmalar ve Eğitimin Geleceği

Evde Eğitim ve Öğretim İçin Teknoloji Kullanımı: Teori, Uygulamalar ve Geleceğe Bakış, Utku Köse, Editör, PEGEM, Ankara, ss.125-136, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

24. An Evaluation of the Components of ODL Processes, Smart Technologies and Technological Singularity

Open Higher Education in the 21st Century, Prasenjit Das,Ritimoni Bordoloi, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , London, ss.67-101, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

26. Virtual Identity in Blockchain

Blockchain Technology Applications in Education, Ramesh Sharma,Gulsun Kurubacak,Hakan Yıldırım, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.171-196, 2020

27. The Reflections of Technological Singularity on Open and Distance Learning Management

Present and Future Paradigms of Cyberculture in the 21st Century, Simber Atay,Gülsün Kurubacak,Serap Sisman-Ugur, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.18-34, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Administration of Mega and Open Universities With Technological Singularity Beyond Master-Human

Handbook of Research on Modern Educational Technologies, Applications, and Management, Mehdi Khosrow-Pour D.B.A., Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.537-544, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

29. Open Universities in the Future with Technological Singularity Integrated Social Media

Emerging Technologies and Pedagogies in the Curriculum, Shengquan Yu,Mohamed Ally,Avgoustos Tsinakos, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.413-428, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

30. Transmedya için Dijital Öykülemede Yapay Zeka Kullanımı ve İnsan Bilgisayar Etkileşimi Çerçevesinde Bir Değerlendirme

İnsan Bilgisayar Etkileşimi: Araştırma ve Uygulamalar, Sevinç Gülseçen,Kerem Rızvanoğlu,Nilgün Tosun,Emre Akadal, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.211-221, 2020

32. Artificial Intelligence to Super Artificial Intelligence, Cyber Culture to Transhumanist Culture: Change of the Age and Human

Handbook of Research on Learning in the Age of Transhumanism, Serap Sisman-Ugur,Gülsün Kurubacak, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-16, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

33. Technology management through artificial intelligence in open and distance learning

Handbook of Research on Challenges and Opportunities in Launching a Technology-Driven International University, Mehdi Khosrow-Pour, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.338-368, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

34. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğretmenlerin Rolleri

Açıköğretimle 30 Yıl, Ali Ekrem ÖZkul,Cengiz Hakan Aydın,Evrim Genç Kumtepe,Elif Toprak, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.235-244, 2014
Metrikler

Yayın

101

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

272

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

18

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

58

Proje

37

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları