Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Reflections and Transformations in an Open University

2023 AECT International Convention: AECT 100: Reflections and Transformations, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 19 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrenenlere Yönelik Destek Hizmetleri: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

International Conference on Educational Technology and Online Learning-ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 Haziran 2023, sa.175, ss.204, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Sosyal Destek: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları Örneği

International Conference on Educational Technology and Online Learning-ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitimde Akreditasyon Süreçleri

Dokuz Eylül Üniversitesi 1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, 14 - 15 Şubat 2022, (Özet Bildiri)

Towards Global Governance in Distance Education

27th EDEN Annual Conference, Cenova, İtalya, 17 - 20 Haziran 2018, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

Çevrimiçi ve Karma Öğrenme Ortamlarında e-Değerlendirme: TeSLA Projesi

Eğitimde FATİH Projesi, Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

QUALITY ASSURANCE IN DISTANCE EDUCATION: A CASE FROM ANADOLU UNIVERSITY

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.1094-1099, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Quality assurance and accreditation of MOOCs Current issues and future Trends

Open Education Global Conference 2015, Banff, Kanada, 22 - 24 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

Açık ve Uzaktan Öğrenme Programlarında Akreditasyon Türkiye için bir Model Önerisi

International Conference on Quality in Higher Education, 12 - 14 Aralık 2013, ss.88-95, (Tam Metin Bildiri)

Creating a Culturally Sensitive Online Accreditation Management System for Open and Distance Learning in Turkey

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2013 International Convention, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, ss.96, (Özet Bildiri)

ONLE PLE Linkage Design Model

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868, (Tam Metin Bildiri)

Dynamic Multi Dimensional Discussions for Open Network Learning Environment

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.845-855, (Tam Metin Bildiri)

Faculty support in online learning

IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953, (Tam Metin Bildiri)

Uzaktan Eğitim Programlarında Akreditasyon

10th International Educational Technology Conference, 27 - 29 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

Interaction in Distance Education A Comparison of Two Online Courses

EDEN 2008 Annual Conference, 11 - 13 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

The Nature of Learning Theories and Their Effects on Distance Education Practices in Turkey

Fifth Global Conference: The Idea of Education, 8 - 10 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Exploring the Ethical Principles for the Implementation of Artificial Intelligence in Education: Towards a Future Agenda

Transforming Education With Generative AI: Prompt Engineering and Synthetic Content Creation, Sharma Ramesh,Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, New York, ss.200-212, 2024

Açıköğretim Sisteminde Öğrenci Toplulukları

Açıköğretim ile 40 Yıl: Uygulamalar ve Araştırmalar, Aydın Ziya Özgür, Kamil Çekerol, Serpil Koçdar, İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.383-403, 2023

Supporting Learners with Special Needs in Open, Distance, and Digital Education

Handbook of Open, Distance and Digital Education, Olaf Zawacki-Richter,Insung Jung, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.1-16, 2022

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Kalite Süreçleri

Yükseköğretimde Kalite ve Akreditasyon Çalışmaları, İşman Aytekin, Aydın Cengiz Hakan, Çiçek Olgun, Silman Fatoş, Öztunç Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.7-24, 2021

Supporting Learners with Special Needs in Open and Distance Learning

Managing and Designing Online Courses in Ubiquitous Learning Environments, Gürhan Durak, Serkan Çankaya, Editör, IGI Global, ss.128-151, 2019

Teknoloji, Toplum ve İnsan

Temel Bilgi Teknolojileri I, Volkan Yüzer, Recep Okur, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.162-178, 2015

Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis

Identification Evaluation and Perceptions of Distance Education Experts, Gülsün Eby, Volkan Yüzer, Editör, IGI Global, ss.190-210, 2015

Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi ve Akreditasyon

Açıköğretimle 30 Yıl, Ali Ekrem Özkul, Cengiz Hakan Aydın, Elif Toprak, Evrim Genç-Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.59-78, 2014
Metrikler

Yayın

73

Atıf (WoS)

173

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

238

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1072

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

42

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

29

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

21

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları