Eğitim Bilgileri
1994 - 1999
1994 - 1999Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim Bilimleri (Dr), Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim (Yl) (Tezli), Türkiye
1985 - 1990
1985 - 1990Lisans
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İletişim Ve Tasarımı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
Kurumsal kimlik ve anlambilim çerçevesinde Vakko örneği
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim Bilimleri (Dr)
1994
1994Yüksek Lisans
Türkiye’xxdeki iletişim fakültelerinin halkla ilişkiler ve tanıtım bölümlerinde yapılan öğretim yeterliliğine ilişkin araştırma
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İletişim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEğitim Komisyonu
Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorKalite Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Anadolu Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
2013 - 2015
2013 - 2015Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi
2011 - 2014
2011 - 2014Program Koordinatörü
Verdiği Dersler
Doktora
SEMİNER
UZMANLIK ALAN DERSİ
KURUMSAL İTİBAR
Kurumsal İletişimde Teorik Yaklaşımlar
SEMİNER
KURUMSAL İTİBAR
UZMANLIK ALAN DERSİ
İTİBAR YÖNETİMİ
TEZ
HALKLA İLİŞKİLERDE ÖRNEK OLAYLAR
KURUM İÇİ İLETİŞİM
Yüksek Lisans
KURUMSAL İLETİŞİMDE YAZARLIK
KRİZ YÖNETİMİ
HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR
HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR
KRİZ YÖNETİMİ
KURUMSAL İLETİŞİMDE YAZARLIK
UZMANLIK ALAN DERSİ
TEZ
SEMİNER
DÖNEM PROJESİ
Lisans
HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞI
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYASI TASARIMI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞI
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYASI TASARIMI
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYA TASARIMI
KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ
HALKLA İLİŞKİLERDE TEORİ VE UYGULAMALAR
HALKLA İLİŞKİLER
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYASI TASARIMI (C Grubu)
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYASI TASARIMI (D Grubu)
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Futbol kulüplerinin marka imajı: Birleşik Krallık'ta taraftarların spor tüketim motivasyonları ve çevrimiçi davranışsal engagementin rolü
Bayçu S. (Danışman)
F.KAYA(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Yeni medya çağında reklam iletişimi: Sanal gerçeklik teknolojisinin reklama yönelik tutumlar ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir çalışma
Bayçu S. (Danışman)
A.ARICI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bir endüstri ürünü olan dizilerin uluslararası pazarlanması: Türk dizilerine ilişkin bir araştırma
Bayçu S. (Danışman)
S.KARAKULAS(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Kriz iletişiminde duygular, satın alma niyeti ve kültür: Kriz türleri ve tepki stratejileri üzerine bir araştırma
Bayçu S. (Danışman)
Ö.KILINÇ(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Kurum kimliği çerçevesinde logo tasarımını ve rengini anlamlandırmaya yönelik bir çalışma
Bayçu S. (Danışman)
F.DİĞDEM(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Türkiye'de Spor Sponsorluğu: Beko'nun Basketbol Ligi Sponsorluğunun Basındaki Yansımalarına Yönelik Bir Araştırma
Bayçu S. (Danışman)
Ö.AKDAĞ(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Reklamda kullanılan görsel metaforların reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisi
Bayçu S. (Danışman)
N.ÇINAR(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Kurumsal kimlik tanıtımını etkileyen faktörler:Türkiye'nin ilk 500 kurumu üzerine bir alan araştırması
Bayçu S. (Danışman)
E.EYÜBOĞLU(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The Representation of a Logo in Memory: A Study of Recall and Recognition of the Google Logo
Demirel M. E., BAYÇU S.
Applied Cognitive Psychology
, cilt.39, sa.6, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Sağlık İletişimi: Sağlık Kuruluşlarının Sağlığın Teşviki ve Geliştirilmesi Amacıyla Twitter Kullanımı
BAYÇU S., Karataş E.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , 2024 (TRDizin)
2023
20233. SANAL BİR INFLUENCER ÜZERİNE DUYGU ANALİZİ: AY PERA
BAYÇU S., Artukarslan B.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.189-205, 2023 (TRDizin)
2021
20214. GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ
BAL D., BAYÇU S.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.286-305, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Kriz İletişiminde Duygular ve Kültür: Karma Bir Araştırma
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.73-103, 2020 (TRDizin)
2019
20196. Sosyal Medyada Ünlü Kullanımı: “Nusr-Et Steakhouse”
BAYÇU S., Meriç D.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , cilt.6, sa.2, ss.1209-1228, 2019 (TRDizin)
2019
20197. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
ARICI A., KILINÇ Ö., BAYÇU S.
İleti-ş-im , sa.30, ss.91-115, 2019 (TRDizin)
2019
20198. Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , sa.4, ss.41-65, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Sosyal medyada kişisel markalama: Nusr-et instagram örneği
KAYA F., UĞURHAN Y. Z. C., BAYÇU S.
Journal of Yasar University , cilt.14, sa.54, ss.196-207, 2019 (TRDizin)
2019
201910. CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ
BİCAL A., BAYÇU S.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , ss.82-109, 2019 (TRDizin)
2018
201811. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö., ARICI A., BAYÇU S.
Intermedia International e-Journal , cilt.5, sa.9, ss.184-196, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.8, sa.16, ss.240-255, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma
Şardağı E., Bayçu S.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.5, sa.3, ss.108-122, 2018 (TRDizin)
2017
201714. Analysis of Volkswagen Emission Crisis in the Context of Crisis Response Strategies and Newspapers Framing
BAYÇU S., KILINÇ Ö.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.45, ss.45-66, 2017 (TRDizin)
2015
201515. Kurum Kimliği: Logo ve Rengin Çağrışımları
BAYÇU S., USTAOĞLU F. D.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.34, ss.27-40, 2015 (TRDizin)
2011
201116. TV Dizilerindeki Mekanlarda Kültürel Yansımaların Göstergebilimsel Çözümlenmesi: Canım Ailem
ULUYAĞCI C., ÜNLÜ F. S., BAYÇU S.
Global Media Journal - Turkish Edition , cilt.2, sa.3, ss.117-127, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201117. Semiological analysis on male expression in "Davidoff Champion" Advertisement
ÜNLÜ F. S., BAYÇU S., ULUYAĞCI C.
Cover Age: Journal of Strategic Communication , cilt.2, sa.1, ss.21-31, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201118. Assessing Local Administrations In Respect of Public Relations Eskişehir Tepebaşı Municipality Sample
BAYÇU S., ÜNLÜ F. S., ULUYAĞCI C.
Global Media Journal -Turkish Edition , cilt.2, sa.3, ss.128-141, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200919. Kadına Yönelik Şiddet: TV Dizilerinde Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
ÜNLÜ F. S., BAYRAM N., ULUYAĞCI C., BAYÇU S.
Selçuk İletişim , cilt.5, sa.4, ss.95-104, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
200720. Üniversite – Şehir Etkileşimi Sürecinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Evde Çocuk Bakan Kadınların Eğitimi Projesi Örneği
ÜNLÜ F. S., BAYÇU S., TUNA Y.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.30, ss.142-154, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200721. The Corporate Social Responsibility Projects in the Interaction Process of the City and University: The Training Project of Babysitters Working at Home
Unlu S., BAYÇU S., TUNA Y.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.30, ss.141-153, 2007 (ESCI, TRDizin)
2007
200722. Ünlü, S., Uzoğlu, S., Tuna, Y. ”Üniversite-Şehir Etkileşimi Sürecinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Evde Çocuk Bakan Kadınların Eğitimi Projesi Örneği”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 30. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basım ve Yayınevi.
TUNA Y., BAYÇU S.
ISTANBUL UNIVERSITESI SOSYOLOJI DERGISI-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIOLOGY , cilt.1, sa.30, ss.145-155, 2007 (TRDizin)
2005
200523. Görsel ve Sözel Göstergeler Açısından Reklam Çözümlemesi: Beymen Örneği
BAYÇU S., ULUYAĞCI C.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.21, ss.77-94, 2005 (Hakemli Dergi)
2001
200124. Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj
BAYÇU S.
Kurgu Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.337-353, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200125. Kurumsal Kimlik Açısından Slogan Çözümlemesi: Moda Vakkodur
BAYÇU S.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.9, ss.149-161, 2001 (Hakemli Dergi)
1996
199626. Medyanın Gücü
YILMAZ R. A., BAYÇU S.
Yeni Türkiye Dergisi, Medya Özel Sayısı , sa.eylül-ekim, ss.520-522, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Kate Middleton Nerede? Krizi Üzerinden İngiliz Kraliyet Ailesinin Kriz İletişimi Stratejisine Genel Bakış
Bayçu S., Hasanova N.
20. Uluslararası İletişim Sempozyumu CIM 2024, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.292-293, (Özet Bildiri)
2019
20192. Evde Bakım Veren Kişilerin İhtiyaçları: Yaşam Kalitesinin Tespit Edilmesine Yönelik Bir Durum Tespiti
ÜNLÜ F. S., Özbabalık Adapınar D., BAYÇU S., SÜLLÜ DURUL S.
5. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, ss.52-61, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Halkla İlişkilerde Yaratıcı Öz-Yeterlik ve İş Tatmini: Uygulayıcılara Yönelik Bir Değerlendirme
BAYÇU S., KILINÇ Ö.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1308-1317, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
ARICI A., BAYÇU S., KILINÇ Ö.
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve PR Kampanyaları
ARICI A., BAYÇU S., KILINÇ Ö.
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2014
20146. Analysis of the Posters: Köksüz
BAYÇU S.
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2011
20117. Role of Public Relations for Film Marketing in Turkey: New York’xxda Beş Minare (Five Minaret in New York).
BAYÇU S.
Uluslararası AVANCA- CINEMA Konferansı, Sanat,Teknoloji, İletişim, Portekiz, 20 - 24 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
2006
20068. Presentations of Gender Roles in Turkish Magazine Advertisements: Elele Magazine
ATAMAN E. Ö., BAYÇU S.
4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 22 - 24 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
2005
20059. A Content Analysis on National Broadcasting Radio Stations in Turkey: Radio Advertisements
ATAMAN E. Ö., BAYÇU S.
3rd International Symposium Communication in the Millennium, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
200510. A Study on Appropriateness of News Releases Received by 36 National Radio Channels in Turkey in Terms of Content, Form and Format
BAYÇU S., ATAMAN E. Ö.
3rd International Sympossium Communication in the Millenium, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
2003
200311. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations
YILMAZ R. A., BAYÇU S.
1st International symposium Communication in the Millenium, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Şubat 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200312. An Analysis of Thesis and Dissertations on Advertising and Public Relations in Turkey
YILMAZ R. A., BAYÇU S.
1st Internatioanl Symposium Communication In The New Milenium., Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Haziran 2003, ss.403-415, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20232. Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) itibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
ARICI A., KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları, , Editör, Nobel Yayınedvi, ss.49-68, 2023
2022
20223. Halkla İlişkiler Teorileri ve Entelektüel Sermaye
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
İletişim ve Medya Çalışmaları, Çalışkan, Sadık; Aycan, Ersin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.207-231, 2022
2022
20224. Değişen Tüketici Davranışları ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Arttırmaya Yönelik Öneriler
BAL D., BAYÇU S.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022
2022
20225. Değişen Tüketici Davranışları Ve Sürdürülebilirlik: Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Artırmaya Yönelik Öneriler
BAL D., BAYÇU S.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç, Ayça; Akyol, Mevlüt, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.93-122, 2022
2021
20216. Medya İlişkileri
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar I, ÖZKOÇAK LEVENT, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.50-78, 2021
2021
20217. Yazılı İletişimin Etkili İletişimdeki Önemi
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.92-119, 2021
2021
20218. Etkili İletişimde Konuşma ve Dinleme
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.34-63, 2021
2021
20219. Pandemi Döneminde Halkla İlişkiler Perspektifinden Kriz İletişimi Ve Yazarlık
BAYÇU S.
Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları, Mevlüt Akyol; Bahar Öztürk, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.113-134, 2021
2021
202110. Halkla İlişkiler Süreci
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi :B-Teorik Bilimler, ss.111-142, 2021
2021
202111. Media Visibility in the Context of Storytelling: Research on Star Wars
BAYÇU S., KILINÇ Ö.
The Light and Dark Sides of Star Wars, Serhat Serter, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.213-230, 2021
2021
202112. İletişim Süreci ve Etkili İletişim
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.3-32, 2021
2021
202113. Dijital Halkla İlişkiler
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar II, Özkanal Berrin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.76-105, 2021
2021
202114. Halka İlişkilerde Kullanılan Geleneksel ve Dijital İletişim Araçları
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.170-201, 2021
2021
202115. Halkla İlişkilerde Kullanılan Geleneksel ve Dijital İletişim Araçları
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.171-201, 2021
2021
202116. Halkla İlişkiler Süreci
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, ÖZGÜR AYDIN ZİYA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, ss.110-141, 2021
2021
202117. Etkili İletişimde Sözsüz İletişim
BAYÇU S.
Halkla İlişkilerde Etkili İletişim, ÇEKEROL KAMİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Yayınları, ss.64-91, 2021
2019
201918. Sanal Gerçeklik ve Reklamcılıkta Sanal Gerçeklik Uygulamaları
ARICI A., BAYÇU S.
Detay Yayıncılık, 2019
2017
201720. Hangi Gazete? Hangi Sayfa? Halkla İlişkiler ve Gazetecilik İlişkisi Açısından Kurumların Medyadaki Yansımaları
BAYÇU S., KILINÇ Ö., YILDIZ S., ÖZAYDEMİR N., ARICI A., TOPAL M.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2017
2017
201721. Kişisel İmaj ve Halkla İlişkiler
BAYÇU S.
Sözlü ve Sözsüz İletişim, ULUYAĞCI CANAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.150-174, 2017
2015
201522. Film Pazarlamasında Başarılı Bir Halkla İlişkiler İçin Gündem Belirleme”
BAYÇU S.
İletişim Çalışmaları 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür, Prof. Dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, ss.145-163, 2015
2015
201523. Kurum Kimliği ve Kurum İmajının Mağaza Atmosferine Yansıması
BAYÇU S.
İletişim Çalışmaları 2015, Prof. Dr. Aydın Zİya Özgür, Prof. dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, ss.503-522, 2015
2015
201524. Kurumsal Stratejik İletişim
BAYÇU S.
Stratejik İletişim, Sever N. Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.96-123, 2015
2013
201325. Halkla İlişkilerde Medya İlişkileri ve Uygulamalrı
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-154, 2013
2013
201326. Kurumsal Tasarım ve Görsel Kimlik
BAYÇU S.
Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.70-92, 2013
2013
201327. Geleneksel ve Sosyal Medya İçin Yazarlık
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.50-77, 2013
2013
201328. Kurum İçi Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.48-74, 2013
2013
201329. Halkla İlişkiler Yazarlığı: Rol ve Sorumluluklar
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.2-27, 2013
2013
201330. Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.45-81, 2013
2012
201231. Kurum Kimliği, Kültürü ve İmajı
BAYÇU S.
Kurumsal İletişim, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.46-69, 2012
2009
200932. Toplumsal Çalışmalar ile Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Projesi Eğitim Rehberi
ÜNLÜ F. S., BAYÇU S., ULUYAĞCI C., BAYRAM N.
Etam Matbaası, 2009
2009
200933. Halkla İlişkiler ve Duyurum
BAYÇU S.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.41-66, 2009
2006
200634. Kurum ve Mağaza İmajı
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.19-36, 2006
2006
200635. Kurum Kimliği
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.1-18, 2006
2006
200636. Mağaza Atmosferi ve Etkileri
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.37-58, 2006
2006
200637. Mağazalarda Renk ve Müzik Kullanımı
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.147-172, 2006
2006
200638. Mağazanın Dış Tasarımı ve Vitrin Düzenlemesi
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.59-82, 2006
2006
200639. Mağaza İçinde İnsan Faktörü
BAYÇU S.
Mağaza Atmosferi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi Dergisi, ss.217-236, 2006
2006
200640. Kurum İçi Halkla İlişkiler
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.187-210, 2006
2006
200641. Kurumsal İtibar, Kriz ve Etkinlik Yönetimi
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.231-254, 2006
2006
200642. Halkla İlişkilerin Tanımı
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler, GÜRGEN HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-26, 2006
2005
200543. Basın Bülteni
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.49-74, 2005
2005
200544. Kurumsal Dizayn, Kurumsal Kültür, Kurumsal İmaj
BAYÇU S.
Kurumsal İletişim Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.23-40, 2005
2005
200545. Halkla İlişkiler Yazarlığı
BAYÇU S.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.1-23, 2005
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023
ESKİŞEHİR’DE FAALİYET GÖSTEREN MARKALARIN SPONSORLUK ALGILARI VE İLİŞKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Bayçu S. (Yürütücü), Kılınç Ö., Arıcı A.
2022 - 2023
2022 - 2023
Gücümüz Birliğimiz
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Bayçu S., 2021-2023 Dönemi T. Y. K.
2022 - 2023
2022 - 2023
Atalık Tohumumuzu Koruyoruz
Dernek (STK)
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Bayçu S., 2021-2023 Dönemi T. Y. K.
2016 - 2019
2016 - 2019
Mülteci, Sığınmacı, Göçmen ve Vatansızlar İçin İstihdam ve Mekânsal Sorunların Çözümü Amacıyla İdari Yapılanma ve Fiziksel Altyapı Modeli Oluşturulması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Sayın H. C. (Yürütücü), Bayçu S., Metin T. C., Önder U., Çabuk A., Çabuk S. N., et al.
2016 - 2019
2016 - 2019Kırsal Kalkınmanın Sağlanması ve Sürdürülebilir Turizmin Desteklenmesi Amacıyla Agroturizm Fırsatlarının Değerlendirilmesi ve Belirlenmesinde Rekreasyon Fırsat Dağılım (RFD) Yönteminden Yararlanılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Özgüler V., Bayçu S., Önder U., Sayın H. C., Yüncü H. R.
2015 - 2018
2015 - 2018Turizm rekreasyon ve kırsal kimlik açısından peyzaj karakterlerinin belirlenmesine ilişkin bir metodoloji oluşturulması Çeşme Urla Karaburun Örneklemi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇÖMERT R., SAYIN H. C., METİN T. C., ÖZGÜLER V., BAYÇU S.
2016 - 2016
2016 - 2016Eğlence Engel Tanımaz
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
ULUYAĞCI C. (Yürütücü), BAYÇU S. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Engelsiz Sinema
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
ULUYAĞCI C. (Yürütücü), BAYÇU S. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014Toplumsal Cinsiyete Duyarlı Bütçeleme TCDB UNDP Birleşmiş Milletler ve Sabancı Vakfı
BAYÇU S.
2005 - 2006
2005 - 2006Dünya Bankası Yaratıcı Kalkınma Fikirleri
Dünya Bankası Destekli Proje
BAYÇU S.
Sanatsal Etkinlik
Mayıs 2017
Mayıs 2017