Doç. Dr. ÇİĞDEM SUZAN ÇARDAK


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Çevre Çalışmaları, Bilim Tarihi Ve Felsefesi, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Bilim Tarihi, Bilim Felsefesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Program Geliştirme, Eğitim Teknolojisi, Eğitim Programları ve Öğretim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, İlköğretim, Sosyal Bilimler Eğitimi, Felsefe Eğitimi, Mesleki Eğitim, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

187

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

231

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

693

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

752

H-İndeks (Sobiad)

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Araştırmacı eğitim programlarının geliştirilmesi, eğitimde program değerlendirme, etkili öğrenme-öğretme süreçlerinin tasarlanması, öğretim tasarımı, eğitim teknolojisi alanlarında bildiri, kitap bölümleri ve makale çalışmaları yapmıştır. Halen bu alanlarda çalışmalarını sürdüren araştırmacı sürdürülebilirlik eğitimi, eleştirel pedagoji konularına da ilgi duymaktadır. 

Eğitim Bilgileri

2006 - 2012

2006 - 2012

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

2005 - 2006

2005 - 2006

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Lisans Yandal

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye

1998 - 2003

1998 - 2003

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Harmanlanmış öğrenme sürecinde öğrencilerin etkileşimlerinin ve öğrenme düzeylerinin incelenmesi Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

2006

2006

Yüksek Lisans

Çevrimiçi derslerde öğretme-öğrenme sürecinin etkililiğinin değerlendirmesi (Anadolu Üniversitesi örneği) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

Orman Anaokullarına Giriş

Mesleki Kurs

Doğada Öğreniyorum

2022

2022

Karma Yöntemler

Mesleki Kurs

Anadolu Üniversitesi

2014

2014

Çalışanların İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitim Programı

İş Sağlığı ve Güvenliği

Anadolu Üniversitesi

2011

2011

Lisrel Uygulamaları

Bilişim

Anadolu Üniversitesi

2011

2011

SPSS ve Lisrel uygulamaları temel düzey eğitim

Bilişim

Anadolu Üniversitesi

2010

2010

“Nitel araştırma genel tanıtımı: Nitel veri toplama” ve “Nitel araştırmada etik ve inandırıcılık”

Mesleki Kurs

Anadolu Üniversitesi

2010

2010

Yapısal Eşitlik Modellemesi (Lisrel)

Bilişim

Detay Yayıncılık ve Turizm Araştırmaları Derneği

2007

2007

Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: NVivo Programının Tanıtımı ve Uygulamaları

Veri Analizi

ANI Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık

2004

2004

Süreç Yönetimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü

2004

2004

Süreç Yönetimi ve İyileştirilmesi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Türkiye Kalite Derneği (KalDer)

2004

2004

EFQM Mükemmellik Model Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü

2003

2003

“Her Aile Kendi Sevgi Mönüsü ile Yaşar

Kişisel Gelişim

YA-PA Yayınları

Araştırma Alanları

Bilim Tarihi

Bilim Felsefesi

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Program Geliştirme

Eğitim Teknolojisi

Eğitim Programları ve Öğretim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

İlköğretim

Sosyal Bilimler Eğitimi

Felsefe Eğitimi

Mesleki Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2014 - 2020

2014 - 2020

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2012 - 2014

2012 - 2014

Araştırma Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2004 - 2012

2004 - 2012

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2022 - 2023

2022 - 2023

Merkez Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

E-Öğrenme: Kuram ve Uygulamalar Sürdürülebilir Kalkınma

Seminer

Eylem Araştırması Sürdürülebilir Kalkınma

Program Geliştirme ve E-Öğrenme Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Seminer

Nitel Araştırma Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Felsefe ve Bilim Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Tasarım Modelleri Sürdürülebilir Kalkınma

Harmanlanmış Öğrenme Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Öğretmen Eğitimi Programlarının İncelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Bilim Etiği Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Öğretim İlke ve Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Program Geliştirme Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim İlke ve Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel ve Analitik Düşünme Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Teknolojileri Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim İlke ve Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitime Giriş

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2020 - 2020

2020 - 2020

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı EGM

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Kürüm Yapıcıoğlu D., Erişti B., Atik Kara D., Çardak Ç. S., Alan B., Kımav A. U.

2020 - 2020

2020 - 2020

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı KOMDaire

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Erişti B., Atik Kara D., Kürüm Yapıcıoğlu D., Çardak Ç. S., Alan B., Kımav A. U.

2017 - 2017

2017 - 2017

Eğiticilerin Güncelleme Eğitimi - E-Öğrenme Teknikleri

Akademik Birimler - Eğitim

Çardak Ç. S.

2015 - 2015

2015 - 2015

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı - TAV2

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Selvi K., Güven M., Çardak Ç. S.

2015 - 2015

2015 - 2015

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı’nda Eğitimci (Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi) -3

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Güven M., Selvi K., Çardak Ç. S.

2015 - 2015

2015 - 2015

Eğiticilerin Güncelleme Eğitimi E-Öğrenme Teknikleri (2015)

Akademik Birimler - Eğitim

Çardak Ç. S.

2014 - 2014

2014 - 2014

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı (Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi)-2

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Çardak Ç. S., Selvi K.

2012 - 2012

2012 - 2012

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı (Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi) - 1

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Selvi K., Güven M., Çardak Ç. S.

2011 - 2011

2011 - 2011

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı TAV- 1

Akademik Birimler - Sertifika Programı

Selvi K., Adıgüzel O. C., Güven M., Çardak Ç. S.

Makaleler

Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Bilim ve Sanat Merkezi Destek Eğitim Programı Sosyal Bilgiler Alanında Gerçekleştirilen Bir Web Macerası Etkinliğinin İncelenmesi

Yılmaz R., ÇARDAK Ç. S.

Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.137-139, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Öğretmen Eğitimi Lisans Programlarında Yetişkin Eğitimi Konusunda Öğreticilerin Görüşleri

Eldeleklioğlu Onuk D., ÇARDAK Ç. S.

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Yükseköğretimde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bir Web Macerası (Webquest) Etkinliği

Makhmudova M. N., ÇARDAK Ç. S.

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. İstasyon tekniğinin çevrimiçi uzaktan öğrenme sürecinde uygulanması

Küçükkayhan S., ÇARDAK Ç. S.

INTERNATIONAL EASTERN CONFERENCE ON HUMAN-COMPUTER INTERACTION, Nakhchivan, Azerbaycan, 09 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. COVID-19 Pandemi Sürecinde Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Kültür Bozumu Etkinliği

YILDIZ N., ÇARDAK Ç. S.

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, ss.7-22, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Revisiting Social Construction of Knowledge in Computer Mediated Communications (CMCs): What Should We Change?

ÇARDAK Ç. S.

11th International Conference on Educational Technology and Computers (ICETC2019), Amsterdam, Hollanda, 28 - 31 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. Learning English Vocabulary On Instagram: A Connectivist Learning Activity

Ghaffari M., SARIYEV H. M., ÇARDAK Ç. S.

Yedinci Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Creative and critical reflective thinking (CCRT) skill during connectivist learning process

ÇARDAK Ç. S.

10th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI2018), Girona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

9. 11. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi İçin Bir Bağlantıcı Öğrenme Etkinliği.

Öztürk T., ÇARDAK Ç. S.

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (International Symposium of Education and Values), 08 Ekim 2017, ss.409, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyici Bir Bağlantıcı Öğrenme Etkinliği: Analoji Duvarı

Alagöz Hamzaj Y., Baldan B., Çardak Ç. S.

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.215-2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. Dijital Çağda Bağlantıcı Öğrenme: Nedir? Nasıl Uygulanır?

ÇARDAK Ç. S.

AMSE-AMCE-WAER XVIII. Dünya Kongresi (XVIII. International Congress of World Association of Educational Research), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Future Characteristics and Competencies of Prospective Teachers Regarding Teaching Profession Based on their Imagination

ÇARDAK Ç. S., BAŞTUĞ T., CANTÜRK TAN F., KULAKSIZ ERKMEN G.

. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (The Third International Congress on Curriculum and Instruction), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

13. Learning through Portfolio Comprising of Work Sheets in Measurement and Assessment Course

ÇARDAK Ç. S., ÖZONAY İ. Z.

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2011

2011

15. Felder Soloman Öğrenme Stili Ölçeğinin Yapı Geçerliğinin Eğitim Fakültesi Öğrencileri İçin Test Edilmesi

SELVİ K., ÇARDAK Ç. S.

First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

16. Enhancing Students’ Interactions and Learning Outcomes through Blending Face-to-Face Classrooms with Blogs, Forums and Synchronous Virtual Classrooms

ÇARDAK Ç. S.

Global Learn Asia Pacific 2011: Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

17. Flexible Blended Instruction Focussing on the Learning Styles of the Students

SELVİ K., ÇARDAK Ç. S.

Seventeenth International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

18. Öğrenme Stillerine Göre Kişiselleştirilmiş veya Uyarlanabilir E-Öğrenme İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi

ÇARDAK Ç. S.

Birinci Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2008

2008

19. Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi

GÜVEN M., ÇARDAK Ç. S., SEVER D., VURAL L.

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

20. Evaluation of the “Second Instructor Application” in Synchronous Discussions in an Online Course: A Case Study in Turkish Higher Education

SELVİ K., ÇARDAK Ç. S.

Sixteenth International Conference on Learning, Barselona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

21. Evaluation of Student Interactions in Asynchronous Online Discussion Forum: A Case at Anadolu University Turkey

ÇARDAK Ç. S.

3rd Redesigning Pedagogy International Conference, Singapore, Singapur, 1 - 03 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

22. Anadolu Üniversitesinde Yürütülen Çevrimiçi ve Çevrimiçi Destekli Derslerde Tartışma Yönteminin Kullanımına Yönelik Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Sağlam M., SEVER D., ÇARDAK Ç. S.

Second International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 Nisan - 18 Şubat 2008, ss.86-95, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

23. An Evaluation of Curriculum of the Computer Technology and Programming in Vocational Higher Education System in Turkey: A case Study

ADIGÜZEL O. C., ÇARDAK Ç. S.

Paris International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

24. Evaluation of the Student Participation and Interaction In Online Courses (Anadolu University Example)

Sağlam M., ÇARDAK Ç. S.

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.749-754, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Eğitim Programının Öğrenme-Öğretme Süreci Boyutu

Çardak Ç. S.

Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, GÜVEN MERAL,ASLAN SERKAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.240-273, 2023

2021

2021

2. Eğitim Programları ve Eğitimde Dijitalleşme

ÇARDAK Ç. S.

Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.255-274, 2021

2020

2020

3. Çevrimiçi Uzaktan Eğitimde Ders Programlarının Tasarlanması ve Uygulanması

Çardak Ç. S., Özonay Böcük İ. Z.

Pandemi Döneminde Eğitim: İyileştirelim, İyileşelim, Kürüm-Yapıcıoğlu, Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-293, 2020

2019

2019

4. Uzaktan Öğrenme ve Web Siteleri

ÇARDAK Ç. S.

Öğretim Teknolojileri, Tuğba Yanpar Yelken, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-180, 2019

2016

2016

5. Ausubel’in Anlam Oluşturma ve Açıklayıcı Öğretim Kuramı (Anlamlı Öğrenme)

ÇARDAK Ç. S.

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-344, 2016

2016

2016

6. Models of Teaching

ÇARDAK Ç. S.

Instructional Process and Concepts in Theory and Practice-Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.5-56, 2016

2014

2014

7. Öğretim Tasarımı ve İletişim Süreci

ÇARDAK Ç. S., AKSOYAK İ. H., HORATA O., KILIÇ F., KUTLAR OĞUZ F. S., MACİT M., et al.

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Edirne, ss.35-79, 2014

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2024

Mart 2024

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

The International Journal of Research in Teacher Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

Trakya Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2022

Eylül 2022

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

Trakya Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2021

Ağustos 2021

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

EGITIM VE BILIM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

DİYALEKTOLOG

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2020

Ekim 2020

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

DİYALEKTOLOG

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2020

Haziran 2020

Trakya Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

EGITIM VE BILIM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2019

Ağustos 2019

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2018

Ocak 2018

CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2017

Mart 2017

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

COMPUTERS & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2016

Ağustos 2016

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2016

Ağustos 2016

Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2016

Ağustos 2016

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2016

Mart 2016

Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2016

Mart 2016

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2016

Şubat 2016

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2015

Aralık 2015

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2015

Ağustos 2015

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2015

Mart 2015

EGITIM VE BILIM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2014

Aralık 2014

Anadolu Journal of Educational Sciences International

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2014

Aralık 2014

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2014

Kasım 2014

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2014

Ekim 2014

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 186

h-indeksi (WOS): 2