Makaleler
72
Tümü (72)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (10)
Scopus (16)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (29)
10. Identifying Faculty Members’ Instructional Development Needs and a Model Proposal for these Needs
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.14, sa.2, ss.1249-1272, 2023 (TRDizin)
18. Determining Generic Teacher Competencies: A Measurable and Observable Teacher Competency Framework
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.308-331, 2022 (Hakemli Dergi)
23. View of Prospective Teacher on Learning Responsibility
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.1, ss.228-239, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Curriculum Proposal for Science-Teaching Courses in Primary SchoolTeacher Training
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.5, 2019 (Hakemli Dergi)
27. Development and Validation of Teacher Oriented Affective Barriers Scalefor EFL Context
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.4, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Motivational Strategies Used in English Language Teaching: A Meta Synthesis Study
European Journal of Education Studies
, cilt.5, sa.7, 2018 (Hakemli Dergi)
30. European Journal of Foreign Language Teaching
NEGATIVE FEELINGS OF TURKISH STUDENTS IN EFL LEARNING PROCESS
, cilt.3, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
33. Identification of Requirements of Primary School Teacher Candidates for Science Education
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.158-184, 2018 (ESCI, TRDizin)
36. TÜRKİYE DE FEN EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYON TEMELLİÖĞRENMEYLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.36, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Analyzing of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments
International Journal of Curriculum and Instructional Studies,
, cilt.6, sa.11, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Students Opinions on Online Instructional Planning and Evaluation Course
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.6, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri ve Duygusal Zekaya İlişkin Görüşleri
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.42, 2016 (Hakemli Dergi)
43. The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Pre service Teachers
Anadolu Journal Of Educational Sciences International
, cilt.5, sa.2, ss.131-150, 2015 (Hakemli Dergi)
46. Yaşam Boyu Öğrenme Kavramına İlişkin Kullanılan Metaforlar
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.35-46, 2015 (Hakemli Dergi)
47. Ortaokullar İçin Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
49. Assessment of the Reliability and Validity of PLSI in a Turkish Higher Education Institution
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.4, sa.2, ss.108-132, 2014 (Hakemli Dergi)
52. Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.283-297, 2014 (Hakemli Dergi)
55. Eleştirel Okuma ve Görsel Okuma Arasındaki İlişki
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
56. Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisi Projeleri Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.1-23, 2013 (TRDizin)
64. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.4604-4612, 2010 (Hakemli Dergi)
65. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Bilişbilgilerine ilişkin Görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1/1, ss.361-378, 2010 (Hakemli Dergi)
66. THE EPISTEMOLOGICAL BELIEFS OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.10, sa.3, ss.217-246, 2009 (ESCI, Scopus, TRDizin)
67. Lisansüstü öğrenim gören öğrencilerin bilgi okuryazarlığı becerilerindeki zorlanma düzeyleri.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.8, sa.15, ss.1-23, 2009 (TRDizin)
68. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
İlköğretim Online Dergisi
, cilt.7, ss.53-70, 2008 (TRDizin)
69. Development of Learning Strategies Scale Study of Validation and Reliability
World Applied Sciences Journal
, cilt.4, sa.1, ss.31-36, 2008 (Hakemli Dergi)
70. Teacher Candidates Learning Styles and Critical Thinking Dispositions
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.6/21, ss.60, 2007 (Hakemli Dergi)
71. Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.75-89, 2006 (TRDizin)
72. Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.75-89, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
2. Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
4. Çokkültürlü Öğretmen Yeterliliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslarsarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
11. CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN 2000’li YILLARA KADAR EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ALANINDA YASAL VE YAPISAL DÜZENLEMELER
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019
12. The Reflections of Multicultural Education on the Primary Education Curricula
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
15. İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin, Sınıf Öğretmenlerinin İngilizce Öğretebilmek İçin Lisans Döneminde Nasıl Bir Eğitimden Geçmeleri Gerektiğine İlişkin Görüşleri
UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğrenmeyi Öğrenme
AVRUPA YETİŞKİN ÖĞRENİMİ GÜNDEMİ 4 PROJE TANITIM TOPLANTISI, Türkiye, 9 - 10 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinmelerinin Belirlenmesi
5th Internatioal Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi İçin Fen Öğretimi Dersleri Öğretim Programı Tasarısı
5th International Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
24. Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avustralya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
26. Design of Interactive e-Learning Content: EMLT Project Case Study
International Conference on Innovative Teaching and Technology in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.65, (Özet Bildiri)
28. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçin Fen Öğretimi Öğretim Programının Tasarlanmasına Yönelik Gereksinim ve Tasarlanan Fen Öğretimi Öğretim Programının Açıklanması
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İÇİN FEN ÖĞRETİMİ ÖĞRETİM PROGRAMININ TASARLANMASI ÇALIŞTAYI, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)
30. Development of Argumentation Based Learning in Science Education in Turkey
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
31. Analysing of the Researches Related to Teaching Styles in terms of the Measurement Instruments
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
33. Emotional Intelligence Level of 7th Grade Secondary SchoolStudents and Their Opinions about Emotional Intelligence
4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
34. Students Opinion on Online Instructional Planning andAssessment Course
4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
35. Ortaöğretimde Uluslararası Bakalorya Programı İle Ulusal Programdaki Anadil Öğretimi Derslerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Karşılaştırılması
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
36. Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki İstanbul Prof Dr Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
37. Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri
Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
38. Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
39. Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
40. Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
41. The Relationship Between Critical Reading and Visual Reading
Global Learn Asia Pacific 2011--Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
42. Opinions of primary school teacher trainees’ metacognitive learning strategies and epistemological beliefs.
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
43. Metacognitive strategy usages and epistemological beliefs of primary school teacher trainees
The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
44. Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi 1 13 15 Mayıs 2010 Balıkesir 2010
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
45. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
47. Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)
48. Uzaktan Eğitim Yoluyla Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Aldıkları Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
49. Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
6. Duygusal Zekâ ve Eğitime Yansımaları
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, G. Ekici,M. Güven, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-25, 2020
9. Öğrenmeyi Öğrenme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan, Birsen, Alkan, Vesile., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-319, 2015
10. Öğrenme Stilleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
Anadolu Üniversitesi, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
18
Yayın (Scopus)
17
Atıf (WoS)
51
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
79
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
2798
H-İndeks (Scholar)
27
Atıf (TrDizin)
196
H-İndeks (TrDizin)
7
Atıf (Sobiad)
1646
H-İndeks (Sobiad)
15
Atıf (Diğer Toplam)
2235
Proje
16
Tez Danışmanlığı
22