Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Implementing clinical education into competency-based teacher education

7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019)

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019

Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Duyuşsal Engeller

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 Aralık - 12 Ekim 2019

İlkokul Öğretim Programlarında Çokkültürlü Eğitimin Yansımaları

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019

Öğretmen Eğitimcilerinin öğretmenlerin Mesleki GelişimlerineYönelik Sorumlulukları ve Yeterlilikleri

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.268-276

The Reflections of Multicultural Education on the Primary Education Curricula

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Örtük Program: Çalışmalarda İlişkilendirildiği Alanlar

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Yükseköğretim programlarında öz düzenlemeli öğrenme becerisini destekleyen unsurlar

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Öğrenmeyi Öğrenme

AVRUPA YETİŞKİN ÖĞRENİMİ GÜNDEMİ 4 PROJE TANITIM TOPLANTISI, Türkiye, 9 - 10 Ocak 2018

Lisans Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerisi

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017

Öğretmenlerin mesleki gelişiminde lisansüstü eğitim Eğitim Programları ve Öğretim doktora programı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri

International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016

Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avustralya, 13 - 15 Temmuz 2016

Design of Interactive e-Learning Content: EMLT Project Case Study

International Conference on Innovative Teaching and Technology in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.65

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçin Fen Öğretimi Öğretim Programının Tasarlanmasına Yönelik Gereksinim ve Tasarlanan Fen Öğretimi Öğretim Programının Açıklanması

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İÇİN FEN ÖĞRETİMİ ÖĞRETİM PROGRAMININ TASARLANMASI ÇALIŞTAYI, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2016

Milli Eğitim Şuraları ve Kalkınma Planlarında Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitimi ve Uygulamalar

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Development of Argumentation Based Learning in Science Education in Turkey

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015

Teachers In Service Training in National Education Council Decisions and Development Plans

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Students Opinion on Online Instructional Planning andAssessment Course

4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015

Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri

Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012

Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi

First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

The Relationship Between Critical Reading and Visual Reading

Global Learn Asia Pacific 2011--Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011

Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance

World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010

Teacher candidates' opinions about student resistance

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4604-4612 identifier identifier

Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943

Kitap & Kitap Bölümleri

PROGRAM BİLGİSİ

Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven, Serkan Aslan, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.478-499, 2023

CHAPTER 1 STRUCTURAL AND LEGAL REGULATIONS ON THE FIELD OF CURRICULUM AND INSTRUCTION FROM THE FOUNDATION OF THE REPUBLIC TO THE 2000s

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Fatma Bıkmaz, Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.2-21, 2022

Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi ve Değerlendirilmesi

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral Taha Yazar, Editör, Pegem, Ankara, ss.333-364, 2017

Öğrenmeyi Öğrenme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan, Birsen, Alkan, Vesile., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-319, 2015