Yayınlar & Eserler

Makaleler 72
Tümü (72)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (10)
Scopus (16)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. Examining Studies on Active Learning between 2018-2024: Current Trends in Turkey and the World

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 10 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmenlere Yönelik Mesleki Öğrenme Modeli Geliştirilmesi ve Modelin Eğitimde Oyunlaştırma Konusunda Uygulanması

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

5. Implementing Clinical Education into Competence-Based TeacherEducation

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. İlkokul Öğretim Programlarında Çokkültürlü Eğitimin Yansımaları

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Implementing clinical education into competency-based teacher education

7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019)

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Duyuşsal Engeller

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), 9 Aralık - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmen Eğitimcilerinin öğretmenlerin Mesleki GelişimlerineYönelik Sorumlulukları ve Yeterlilikleri

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.268-276, (Tam Metin Bildiri)

12. The Reflections of Multicultural Education on the Primary Education Curricula

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

13. Örtük Program: Çalışmalarda İlişkilendirildiği Alanlar

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Yükseköğretim programlarında öz düzenlemeli öğrenme becerisini destekleyen unsurlar

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğrenmeyi Öğrenme

AVRUPA YETİŞKİN ÖĞRENİMİ GÜNDEMİ 4 PROJE TANITIM TOPLANTISI, Türkiye, 9 - 10 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinmelerinin Belirlenmesi

5th Internatioal Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi İçin Fen Öğretimi Dersleri Öğretim Programı Tasarısı

5th International Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Lisans Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerisi

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

22. Öğretmenlerin mesleki gelişiminde lisansüstü eğitim Eğitim Programları ve Öğretim doktora programı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

23. Graduate education in teachers professional development Curriculum and Instruction doctoral program

4.th International Conference Education and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avustralya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri

International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

26. Design of Interactive e-Learning Content: EMLT Project Case Study

International Conference on Innovative Teaching and Technology in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

27. Developing E Learning Content The Case of EMLT Project

ITTHE2016, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2016, ss.1-31, (Özet Bildiri)

28. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçin Fen Öğretimi Öğretim Programının Tasarlanmasına Yönelik Gereksinim ve Tasarlanan Fen Öğretimi Öğretim Programının Açıklanması

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İÇİN FEN ÖĞRETİMİ ÖĞRETİM PROGRAMININ TASARLANMASI ÇALIŞTAYI, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Milli Eğitim Şuraları ve Kalkınma Planlarında Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitimi ve Uygulamalar

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

30. Development of Argumentation Based Learning in Science Education in Turkey

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

31. Analysing of the Researches Related to Teaching Styles in terms of the Measurement Instruments

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

32. Teachers In Service Training in National Education Council Decisions and Development Plans

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

34. Students Opinion on Online Instructional Planning andAssessment Course

4th INTERNATIONAL CONFERENCE onEDUCATION(ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

37. Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme / Etmeme Nedenleri

Uluslararası Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

39. Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi

First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

41. The Relationship Between Critical Reading and Visual Reading

Global Learn Asia Pacific 2011--Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Avustralya, 28 Mart - 01 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

43. Metacognitive strategy usages and epistemological beliefs of primary school teacher trainees

The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)

45. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance

World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)

46. Teacher candidates' opinions about student resistance

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4604-4612, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)

49. Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Hidden Curriculum: A Theoratical Study

International Research in the Field of Curriculum and Instruction, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.223-263, 2024

3. PROGRAM BİLGİSİ

Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven, Serkan Aslan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.478-499, 2023

4. CHAPTER 1 STRUCTURAL AND LEGAL REGULATIONS ON THE FIELD OF CURRICULUM AND INSTRUCTION FROM THE FOUNDATION OF THE REPUBLIC TO THE 2000s

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Fatma Bıkmaz, Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.2-21, 2022

5. Eğitim ve Program Geliştirmede Temel Kavramlar

Türkçe Öğretmenin Rehberi: Öğretim Programı, N. D. Şimşek,S. Aslan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2021 Creative Commons License

6. Duygusal Zekâ ve Eğitime Yansımaları

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, G. Ekici,M. Güven, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-25, 2020

8. Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi ve Değerlendirilmesi

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Behçet Oral Taha Yazar, Editör, Pegem, Ankara, ss.333-364, 2017

9. Öğrenmeyi Öğrenme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan, Birsen, Alkan, Vesile., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-319, 2015
Metrikler

Yayın

131

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

51

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

79

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

2798

H-İndeks (Scholar)

27

Atıf (TrDizin)

196

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

1646

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

2235

Proje

16

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları