Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 59

2. İlkokul Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Bağlam Temelli REACT Öğretim Modeli Temele Alınarak Dijital İçerik Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.413-424, (Tam Metin Bildiri)

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Farkındalıkları

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.259-260, (Özet Bildiri)

5. Karikatür Analizi Yoluyla Öğrencilerin Gözünden Adalet Değeri

UluslararasıEğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bilgiler Dersinde Düşünme Becerilerine Yönelik Yapılan Tezlerin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

9. Pandemi Sürecinin İlkokulda Veli-Öğretmen İşbirliğine Yansıması

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.663-664, (Özet Bildiri)

10. Dijital Vatandaşlık Konusunda Yapılmış Lisansüstü Çalışmalardaki Yönelimler

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.475-476, (Özet Bildiri)

13. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımlarının Alanlarına ve Düzeylerine Göre Sınıflandırılması: Posner ve Rudnitsky Modeli

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.731-753, (Tam Metin Bildiri)

14. ADİL SINIFLAR İÇİN ADİL ÖĞRETMENLER

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

17. Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.69-81, (Tam Metin Bildiri)

18. Karikatürlerde Değerler: Duyarlılık Değeri Örneği

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.39-49, (Tam Metin Bildiri)

19. Ailelerin Çocuk Haklarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri

5. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.450-464, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlkokullarda Demokrasi ve Çocuk Hakları Nasıl Kazandırılmalıdır?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2261-2272, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. İlkokul Öğrencilerinin Çizdikleri Karikatürlerde Teknoloji

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.544-545, (Özet Bildiri)

25. Geçmişten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değerler

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.947, (Özet Bildiri)

26. Dezavantajlı Gruptaki Çocuklarla Eğitim Süreci: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.632, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.631, (Özet Bildiri)

28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Öğretmenlik Uygulaması Dersi

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

29. Öğretmenlikte Mesleki Gelişim: Bir Metasentez Çalışması

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Adalet Değeri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempzoyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.284-285, (Özet Bildiri)

31. İlkokul Öğrencilerinin Resimlerinde Tüketim: Göstergebilimsel BirAnaliz

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.188-189, (Özet Bildiri)

32. İlkokul Öğrencileri Farklılıklara Saygıyı Anlatıyor

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.286-287, (Özet Bildiri)

33. Çocuk Hakları Öğretimi ve Yaşanan Sorunlar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3431-3433, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Kültürel Değer Algısı

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.67, (Özet Bildiri)

35. Eğitim ve Medya: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.79, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kavramlara Yönelik Bilişsel Yapıları

XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.325, (Özet Bildiri)

37. İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasine İlişkin Öğretmenler ve Öğrenciler Neler Düşünüyor?

III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

38. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Süreçlerinin Tutum Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.237-238, (Özet Bildiri)

39. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Etkililiği Bir Meta Analiz Çalışması

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.235-236, (Özet Bildiri)

40. Etkin Vatandaşlık ve Çatışma Çözme Becerisi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

41. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Günlükleri: İlkokulda Değer Eğitimi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.498-499, (Özet Bildiri)

42. Savaşı Yaşayanların Bakış Açısıyla Barış Eğitimi

4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.105, (Özet Bildiri)

43. Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Barış Ve Barış Eğitimi

4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.129, (Özet Bildiri)

44. Social Studies For A Qualified Society

21st International Conference on Learning, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Temmuz 2014

45. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.14, (Özet Bildiri)

46. Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.151-152, (Özet Bildiri)

47. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Resimlerinde Barış Algısı

I. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

48. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Sosyal Bilgiler Dersinde Küresel Vatandaşlık

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.62, (Özet Bildiri)

49. Haklarımız Var: Çocukların Gözünden Çocuk Hakları

II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.167, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlerin Ulusal ve Evrensel Olarak Sınıfladırılması

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

51. Türkiye’de Geleceğin Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Nasıl Olmalıdır?

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.674-676, (Özet Bildiri)

52. Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Küreselleşmenin Değerlere Yansıması

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.30-31, (Özet Bildiri)

53. PRE-SERVICE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' OPINIONS ABOUT USING INTERNET EDUCATIONAL ORIENTED

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 14 - 16 Kasım 2011, ss.5178-5187, (Tam Metin Bildiri) identifier

54. INTERNET IN SOCIAL STUDIES COURSE WITH 5th GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS' POINT OF VIEW

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 14 - 16 Kasım 2011, ss.5168-5177, (Tam Metin Bildiri) identifier

55. Social Studies Course from the Perspective of Students’ Learning Diaries

17th International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 Temmuz 2010

56. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Sosyal Bilgiler

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

57. Current events in 4(th) and 5(th) grade primary education social studies program

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

58. Çocuktan Çocuğa Öğretim Yaklaşımı ile Değer Eğitimi

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.678-687, (Tam Metin Bildiri)

59. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Kavramına İlişkin Metaforları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1431-1443, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL OLAYLAR KULLANIMININ İNCELENMESİ: ULUSAL TEZ MERKEZİ ÖRNEĞİ

SOSYAL BILGILER EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, EROL HÜSEYİN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.21-37, 2024

2. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Sınıf Eğitiminde Yaşanan Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Esen Aygün, Hanife, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.115-140, 2023

3. Çevre eğitimi ile ilgili farklı ülkelerdeki uygulamalar

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Şengül S. Anagün; Türkan Ercan Özaydın, Editör, Eğiten Kitap, ss.371-391, 2023

4. Sosyal Bilgiler Dersinde Ölçme-Değerlendirme

İlk ve ortaokulda uygulama örnekleriyle sosyal bilgiler öğretimi, Gürdoğan Bayır, Ömür; Selanik Ay Tuğba, Editör, Vizetek, Ankara, ss.401-427, 2022

5. Okul dışı öğrenme ortamları

21. yüzyıl becerileri bakış açısından eğitim ve öğretimde farklı yaklaşımlar, Gültekin, Mehmet; Yazar, Taha; Oral, Behçet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.587-610, 2022

6. Demokratik vatandaşlık eğitimi için kuramsal bir çerçeve

Vatandaşlık bilgisi ve eğitimi, Dinç, Erkan; Dere, İlker; Üztemur, Servet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-101, 2022

7. Sosyal bilgilerde okuryazarlık

Kuramdan uygulamaya sosyal bilgiler öğretimi, vedat aktepe mevlüt gündüz nuray kurtdede fidan elvan yalçınkaya, Editör, Pegem Akademi, ss.46-65, 2021

8. Türkiye'de karakter ve değer eğitimi uygulamaları ve araştırmaları

Karakter ve değer eğitimi, aslı yıldırım, Editör, Pegem Akademi, ss.154-173, 2021

9. ilkokul sosyal bilgiler öğretiminde etkili teknoloji kullanımı

İlkokulda etkili teknoloji kullanımı, MEşure alkış küçükaydın- mustafa sarıtepeci, Editör, Pegem Akademi, ss.94-108, 2021

10. İlkokul sosyal Bilgiler Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı

İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar, Menşure Alkış Küçükaydın, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.143-162, 2020

11. Karma Araştırma Yöntemi

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Oral, Behçet Çoban, Ahmet, Editör, Pegem Akademi, ss.317-355, 2020

12. Eğitim Hakkı

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Acun, İsmail, Editör, Pegem Akademi, ss.39-60, 2019

13. Barış ve Çatışma Çözme Eğitiminde Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar I, ERSOY, ARİFE FİGEN ve KARADUMAN, HIDIR, Editör, Anı Yayıncılık, ss.81-106, 2018

15. Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, TAY, BAYRAM, Editör, Pegem Akademi, ss.282-322, 2017

16. Etkili vatandaşlık ve çatışma çözme becerisi

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, DEMİREL, ÖZCAN ve DİNÇER, SERKAN, Editör, Pegem Akademi, ss.915-934, 2016

17. Değer Eğitimi Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri

Okulöncesi ve İlkokul Döneminde Değerler Eğitimi, YAĞAN GÜDER, SEVCAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.151-164, 2015
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

769

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

117

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

133

Proje

9

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları