Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Does innovativeness matter in technology adoption? Addressing pre-service teachers' intention to use ITs
Journal of Educational Technology and Online Learning
, vol.5, no.3, pp.676-693, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the effectiveness of different infographic designs
Journal of Educational Technology and Online Learning
, vol.5, no.3, pp.519-534, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of readiness for change and self-efficacy perceptions of IT teachers and pre-service teachers
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.3, pp.1200-1221, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal ağ kullanıcılarının bilişsel kapılma düzeyleri
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.17, no.1, pp.241-253, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının mesleki benlik saygıları
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.1, no.35, pp.131-142, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecine İlişkin Görüşleri
Trakya Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.100-113, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the application process of FATİH Project Students views
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, vol.5, no.3, pp.395-412, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Milli eğitimde teknoloji kullanımı ve sonuçları: Velilerin bakış açısından FATİH Projesinin pilot uygulamasının değerlendirilmesi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.30, pp.195-216, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
FATİH Projesinin pilot uygulama sürecinin değerlendirilmesi: Öğretmen görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, vol.1, no.2, pp.1-23, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Milli Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Sonuçları Velilerin Bakış Açısından Fatih Projesinin Pilot Uygulamasının Değerlendirilmesi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.30, pp.195-216, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Fatih Projesinin Pilot Uygulama Sürecinin Değerlendirilmesi Öğretmen Görüşleri
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, vol.1, no.2, pp.1-23, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Communicator style as a predictor of cyberbullying in a hybrid learning environment
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, vol.3, no.3, pp.118-131, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İletişimci biçimleri ölçeğinin Türkçeye çevirisi uyarlanması geçerlik ve güvenirliğinin sağlanması
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.6, no.2, pp.263-286, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmenlik mesleği
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik uygulaması dersinde yaşanan sorunlara yönelik öğretmen adayı ve öğretim elemanı görüşleri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.25, pp.159-178, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Farklı İnfografik Tasarımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Inctructional Technologies and Teacher Education Symposium, Antalya, Turkey, 30 October - 01 November 2019
Öğretim materyali motivasyon ölçeği geçerlik ve güvenilirlik çalışması
ICITS_2018 / Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2 - 04 May 2018
Dijital oyunlarda kimlik arayışı
GAMES_2018 / Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, 11 - 13 April 2018
Çoklu ortam materyallerinde kullanılan yeni bir yaklaşım: Etiketleme özelliği
ITTES_2017 / 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 October 2017
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersine yönelik olarak değişime hazır olma ve programlama özyeterlik durumlarının değerlendirilmesi
ITTES_2017 / 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 October 2017
Influence of interactive videos on achievement, retention and cognitive load
AECT_2017 / AECT International Convention, Jacksonville, United States Of America, 7 - 11 November 2017
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında kontrol odağı ve etkinlik tamamlamanın akademik başarıya etkisi
ICITS_2017 / 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Turkey, 24 - 26 May 2017
Factors that effects e-learning process: Attitudes on e-learning and obstacles on e-learning, related to communication relationship
ICSSH_2016 / International Conference on Social Science and Humanities, 13 - 15 May 2016
Usability of interactive videos in distance education
ICSSH_2016 / International Conference on Social Science and Humanities, 13 - 15 May 2016
Oyunlaştırılmış öğrenmenin araştırma topluluğu açısından incelenmesi
ICNTE_2016 / The Third International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 April 2016
The effect of integrating gamification elements in blended learning environments
SITE_2016 / Society for Information Technology and Teacher Education, 21 - 26 March 2016
Tersyüz öğrenmede etkileşimli videoların kullanımı
ITTES_2015 / 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 September 2015
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının siber aylaklık profillerinin belirlenmesi
ITTES_2015 / 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 September 2015
Öğretmen adaylarının eğitsel etkinliklerde bilgi grafiklerini kullanım durumları
ICITS_2015 / 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 May 2015
Araştırma topluluğu modelinin uygulanabilirliği
ICITS_2015 / 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 May 2015
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere toplama işlemi öğretiminde tablet bilgisayar kullanımı
ICITS_2015 / 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 May 2015
Perceptions of Turkish pre-service teachers regarding multimedia learning
AECT_2014 / AECT International Convention, United States Of America, 4 - 08 November 2014
Uzaktan eğitimde sosyal ağların kritik rolleri
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Edirne, 18 - 20 September 2014
Investigation of cyberloafing activities among Turkish pre service teachers
2013 AECT International Convention, Anaheim, United States Of America, 29 October - 02 November 2013
Investigation of Cyberbullying Activities Among Turkish Pre service Teachers
AECT International Convention, 29 October - 02 November 2013
Cognitive absorption levels of Turkish social network users
AECT_2013 / AECT International Convention, 30 October - 02 November 2013
Perceptions of Turkish high school teachers and students regarding the influence of cyberloafing on learning
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), Roma, Italy, 25 - 27 June 2013
An investigation of social network user characteristics in terms of communicator styles
AECT_2012 / AECT International Convention, 30 October - 03 November 2012
Information technology teacher candidates professional self esteem
WCLTA_2012 / 3th World Conference on Learning, Teaching Administration, 25 - 28 October 2012
Analysis of learners communicator styles in a blended learning environment
AECT_2011 / AECT International Convention, 8 - 12 November 2011
Bilgi toplumu kavramı: Türkiye perspektifinden bir bakış
IETC_2011 / 11th International Educational Tecnology Coference, 25 - 27 May 2011
Using The Seeing With Sound System For Visually Impaired Individuals Independent Movement Skills Activıties
III. International Congress of Educational Research, KKTC, 4 - 07 May 2011
Influence of cyberbullying and victimization on e learner behaviors
2010 AECT International Convention, Anaheim, United States Of America, 26 - 30 October 2010
Investigation of cyberbullying victimization and communication styles in a hybrid learning environment
IODL ICEM 2010 International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Turkey, 6 - 08 October 2010
Evaluatıon of the feasibility of seeing with sound system swss developed for the education of the visually impaired
10th International Educational Technology Conference, 26 - 28 April 2010
Evaluation of the feasibility of Seeing with Sound System SWSS developed for the education of the visually impaired students
10th International Educational Technology Conference, İstanbul, 26 - 28 April 2010
Sosyal yazılımlar ve öğrenme
BALKAN_2009 / 5. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 1 - 03 October 2009
Individual differencies in perception of poster design with social content
ARTS_2009 / Arts in Society: An İnternational Conference, Italy, 28 - 31 July 2009
Bilgisayar öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin düşünceleri
IETC_2009 / 9th International Educational Technology Conference, 6 - 08 May 2009
Woman in Turkish mass media
MUNDOS_2008 / 10th Congreso Internacional Interdisciplinar Sobre Las Mujeres, Mundos De Mujeres, Madrid, Spain, 3 - 09 July 2008
Web sitelerinin değerlendirilmesinde kullanılan yöntemler
IETC_2008 / 8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 May 2008
Öğretim ortamlarındaki etkileşimi zenginleştirmede e-posta guplarının kullanımı
IETC_2007 / 7th International Educational Technology Conference, 3 - 05 May 2007
Çevrimiçi öğretici rolleri
IETC_2006 / 6th International Educational Technology Conference, 19 - 21 April 2006
Books & Book Chapters
Sanal Üniversite Uygulamaları ve Değişen Roller
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu, Buket, İşman, Aytekin, Odabaşı Ferhan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.427-444, 2021
Siber Aylaklık
in: Yeni Medyanın Karanlık Yüzü, Şimşek, Ali, Editor, Nobel, Ankara, pp.221-250, 2020
Görsel Okuryazarlık ve Çocuk
in: Dijital Yaşamda Çocuk, H. Ferhan Odabaşı, Editor, PEGEM, Ankara, pp.141-170, 2019
Fikri Mülkiyet
in: Bilişim Etiği ve Güvenliği, Odabaşı Hatice Ferhan, Ozan Leymun Şenay, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.145-164, 2019
Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: Tasarımcı Düşünme
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.392-404, 2018
Görsel Okuryazarlık ve Çocuk
in: Dijital Yaşamda Çocuk, Hatice Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, pp.145-176, 2017
Logo Tasarımı
in: Görsel Web Tasarımı, Yüzer Tevfik Volkan, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.67-81, 2017
İçerik Yönetim Sistemleriyle Çalışmak
in: İçerik Yönetim Sistemleri, Kesim Mehmet, Fırat Mehmet, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.25-47, 2017
Görsel Web Tasarımında Renklerle Çalışmak
in: Görsel Web Tasarımı, Yüzer, Tevfik Volkan, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.114-137, 2017
e-Devlet’in Örgütsel, Ekonomik ve Yasal Altyapısı
in: BİLGİ TOPLUMU VE E-DEVLET, Prof. Dr. Yücel Güney ve Doç. Dr. M. Recep OKUR, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, pp.134-145, 2016
e-Devlet Uygulamalarının Kamuya Entegrasyonu
in: Bilgi Toplumu ve e Devlet, Güney Yücel, Okur Muhammet Recep, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, pp.146-175, 2016
e-Devletin Sorunları ve Geleceği
in: Bilgi Toplumu ve e Devlet, Güney Yücel, Okur Muhammet Recep, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, pp.176-205, 2016
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Etik
in: Akademik Araştırma ve Etik, Kurt Mustafa, Nacar Ramazan, Elitaş, Cemil, Editor, Gazi Kitabevi, pp.123-141, 2015
Analizde Etik Konular
in: Nitel Veri Analizi, Altun Sadegül Akbaba, Ersoy Ali, Editor, Pegem Akademi, pp.288-297, 2015
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ IŞIĞINDA ETİK
in: AKADEMİK ARAŞTIRMA VE ETİK, Kurt Mustafa, Nacar Ramazan, Elitaş Cemal, Editor, GAZİ KİTABEVİ, Ankara, pp.123-141, 2015
İnternet Kullanımı ve Aile
Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, 2008
Internet kullanımı ve aile
T. C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, Ankara, 2008