Publications & Works

Articles Published in Other Journals 21
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 13

Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.171-175, (Full Text)

MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ

16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017, (Full Text)

How foreign branding effect brand personality and purchase intention

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 June 2015, pp.283, (Full Text)

How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Austria, 21 - 24 June 2015, pp.283-299, (Full Text)

Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 June 2015, vol.2, pp.625-626, (Summary Text)

BİLDİRİLER Sharing as a New Way of Consumption Yazar(lar): AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: Summer Global Business Conference 2015 Etkinlik Tarihi: 30.09.2015 - 03.10.2015 Uluslarararası Özet bildiri Yayımlanmış HOW FOREIGN BRANDING AFFECT BRAND PERSONALITY AND PURCHASE INTENTION? Yazar(lar): ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE,ÖZATA FATMA ZEYNEP,AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015) Etkinlik Tarihi: 21.06.2015 - 24.06.2015 Uluslarararası Tam metin bildiri Yayımlanmış Managing and Organizing in Contexts of Change”, co-sponsored by European Group for Organizational Studies (EGOS) Yazar(lar): AĞLARGÖZ OZAN,AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: Organization & Management Theory (OMT) Division of the Academy of Management, and Organization Studies,“Trojan horse at the gate: A Critical performativity of managerialist clichés Etkinlik Tarihi: 29.10.2014 - 30.10.2015 Uluslarararası Poster Yayımlanmış Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media Yazar(lar): AĞLARGÖZ FEYZA, ÖZATA FATMA ZEYNEP Etkinlik Adı: Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media Etkinlik Tarihi: 16.09.2012 - 19.09.2013 Uluslarararası Özet bildiri Yayımlanmış What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product?

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, 25 - 26 October 2012, (Full Text)

What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, Italy, 25 - 26 October 2012, (Full Text)

TURKISH CONSUMERS' EVALUATION OF CHINESE GOODS: DOES THE PERCEPTION VARY ACROSS PRODUCT CATEGORIES AND PRODUCT ATTRIBUTES?

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, Italy, 26 - 28 October 2009, pp.1290-1305, (Full Text) identifier

CONSUMER ACCULTURATION: RESEARCH ON FOOD CONSUMPTION PATTERNS OF TURKISH IMMIGRANTS IN GERMANY

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, Italy, 26 - 28 October 2009, pp.1306-1322, (Full Text) identifier

Consumers' Evaluation of Chinese Goods: The Case of Turkish Consumers

International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, Gottenheim, Germany, 1 - 04 December 2008, vol.1, (Summary Text)

An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey

16th World Business Congress, Maastricht, Netherlands, 4 - 08 July 2007, vol.16, pp.142-149, (Full Text) identifier

Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers

Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, England, 7 - 09 January 2004, vol.1, pp.231-241, (Full Text)
Books 15

Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret

in: Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, pp.2-23, 2019

12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.292-316, 2017

13. Bölüm: Kurumsal İletişim

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.320-340, 2017

Yönetim İşlevi

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.166-187, 2017

2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları

in: Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.18-36, 2017

3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.40-66, 2017

5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.112-136, 2017

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.424-440, 2017

Yönetim İşlevleri

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.191-213, 2014

İŞLETME TÜRLERİ

in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.85-125, 2014

İŞLETMELERİN KURULUŞU

in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.161-187, 2014

Elektronik Ticarette Güvenlik

in: Elektronik Ticaret, Karagül,Arman Aziz, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.48-69, 2013
Metrics

Publication

49

Publication (WoS)

5

Publication (Scopus)

4

Citation (WoS)

7

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

17

H-Index (Scopus)

3

Citation (Scholar)

34

H-Index (Scholar)

3

Citation (TrDizin)

21

H-Index (TrDizin)

3

Citation (Sobiad)

8

H-Index (Sobiad)

2

Citation (Sum Other)

63

Project

5

Thesis Advisory

11

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals