Articles Published in Other Journals
Yeni Bir Dijital Varlık Olarak NFT: Pazarlama Dünyasındaki Yeri Üzerine Değerlendirmeler
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.22, no.4, pp.1151-1164, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Bankacılık Sektöründe Olumsuz Müşteri Davranışları:Tipoloji Oluşturma ve Demografik Özelliklerin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol.12, no.2, pp.265-310, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, vol.4, no.1, pp.139-176, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol.10, no.19, pp.79-102, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sanat ve Pazarlamanın Sıra Dışı Birlikteliği
İleti-ş-im, vol.12, no.23, pp.169-189, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, vol.1, no.2, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol.2, no.8, pp.52-60, 2002 (Non Peer-Reviewed Journal)
Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım Kritik Olaylar Tekniği
ANATOLIA, vol.11, no.1, pp.57-68, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Hizmet İşletmelerinde Kalite Boyutları ve Kalitenin Artırılması
Verimlilik Dergisi, 1996 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.171-175
MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ
16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017
How foreign branding effect brand personality and purchase intention
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 June 2015, pp.283
Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 June 2015, vol.2, pp.625-626
What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product
4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, Italy, 25 - 26 October 2012
An Exploratory Study about Consumers Responses to Functional Foods in Turkey (Tam Metin Bildiri) (Yayın No:2360488)
Sixteenth World Business Congress, 13 May 2007
Books & Book Chapters
Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret
in: Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, pp.2-23, 2019
12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi
in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.292-316, 2017
13. Bölüm: Kurumsal İletişim
in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.320-340, 2017
Yönetim İşlevi
in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.166-187, 2017
2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları
in: Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.18-36, 2017
3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler
in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.40-66, 2017
Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi
in: Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer, Eroğlu Elif, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.130-153, 2017
5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları
in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.112-136, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı
in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.424-440, 2017
Hizmet Pazarlaması Kuram Uygulama ve Örnekler
Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2015
Yönetim İşlevleri
in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.191-213, 2014
İŞLETMELERİN KURULUŞU
in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.161-187, 2014
İŞLETME TÜRLERİ
in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.85-125, 2014
Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar ’xxCilt 2’xx
Siyasal Kitabevi, 2011
Elektronik Ticaret ve Bilgi Sistemleri
in: Elektronik Ticaret ve Bilgi Sistemleri, Karagül, Arman Aziz, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.168-179, 2010
Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar
Siyasal Kitabevi, 2009