Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.171-175

MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ

16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

How foreign branding effect brand personality and purchase intention

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283

How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Avusturya, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283-299

What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, İtalya, 25 - 26 Ekim 2012

TURKISH CONSUMERS' EVALUATION OF CHINESE GOODS: DOES THE PERCEPTION VARY ACROSS PRODUCT CATEGORIES AND PRODUCT ATTRIBUTES?

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.1290-1305 identifier

CONSUMER ACCULTURATION: RESEARCH ON FOOD CONSUMPTION PATTERNS OF TURKISH IMMIGRANTS IN GERMANY

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.1306-1322 identifier

Consumers' Evaluation of Chinese Goods: The Case of Turkish Consumers

International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, Gottenheim, Almanya, 1 - 04 Aralık 2008, cilt.1

An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.142-149 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret

Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, ss.2-23, 2019

12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.292-316, 2017

13. Bölüm: Kurumsal İletişim

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.320-340, 2017

Yönetim İşlevi

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.166-187, 2017

2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları

Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.18-36, 2017

3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.40-66, 2017

5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.112-136, 2017

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.424-440, 2017

Yönetim İşlevleri

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2014

İŞLETME TÜRLERİ

GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.85-125, 2014

İŞLETMELERİN KURULUŞU

GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2014

Elektronik Ticarette Güvenlik

Elektronik Ticaret, Karagül,Arman Aziz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.48-69, 2013

Metrikler

Yayın

48

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

31

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları