Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.171-175

MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ

16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017

How foreign branding effect brand personality and purchase intention

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 June 2015, pp.283

How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Austria, 21 - 24 June 2015, pp.283-299

What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, Italy, 25 - 26 October 2012

TURKISH CONSUMERS' EVALUATION OF CHINESE GOODS: DOES THE PERCEPTION VARY ACROSS PRODUCT CATEGORIES AND PRODUCT ATTRIBUTES?

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, Italy, 26 - 28 October 2009, pp.1290-1305 identifier

CONSUMER ACCULTURATION: RESEARCH ON FOOD CONSUMPTION PATTERNS OF TURKISH IMMIGRANTS IN GERMANY

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, Italy, 26 - 28 October 2009, pp.1306-1322 identifier

Consumers' Evaluation of Chinese Goods: The Case of Turkish Consumers

International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, Gottenheim, Germany, 1 - 04 December 2008, vol.1

An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey

16th World Business Congress, Maastricht, Netherlands, 4 - 08 July 2007, vol.16, pp.142-149 identifier

Books & Book Chapters

Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret

in: Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, pp.2-23, 2019

12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.292-316, 2017

13. Bölüm: Kurumsal İletişim

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.320-340, 2017

Yönetim İşlevi

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.166-187, 2017

2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları

in: Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.18-36, 2017

3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, pp.40-66, 2017

Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi

in: Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer, Eroğlu Elif, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.130-153, 2017

5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları

in: Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Nisan Kitabevi, Eskişehir, pp.112-136, 2017

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.424-440, 2017

Yönetim İşlevleri

in: Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.191-213, 2014

İŞLETMELERİN KURULUŞU

in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.161-187, 2014

İŞLETME TÜRLERİ

in: GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.85-125, 2014

Elektronik Ticaret ve Bilgi Sistemleri

in: Elektronik Ticaret ve Bilgi Sistemleri, Karagül, Arman Aziz, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.168-179, 2010