Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.171-175, (Tam Metin Bildiri)

2. MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ

16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

3. How foreign branding effect brand personality and purchase intention

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283, (Tam Metin Bildiri)

4. How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Avusturya, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283-299, (Tam Metin Bildiri)

5. Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626, (Özet Bildiri)

6. BİLDİRİLER Sharing as a New Way of Consumption Yazar(lar): AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: Summer Global Business Conference 2015 Etkinlik Tarihi: 30.09.2015 - 03.10.2015 Uluslarararası Özet bildiri Yayımlanmış HOW FOREIGN BRANDING AFFECT BRAND PERSONALITY AND PURCHASE INTENTION? Yazar(lar): ÖZTÜRK SEVGİ AYŞE,ÖZATA FATMA ZEYNEP,AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015) Etkinlik Tarihi: 21.06.2015 - 24.06.2015 Uluslarararası Tam metin bildiri Yayımlanmış Managing and Organizing in Contexts of Change”, co-sponsored by European Group for Organizational Studies (EGOS) Yazar(lar): AĞLARGÖZ OZAN,AĞLARGÖZ FEYZA Etkinlik Adı: Organization & Management Theory (OMT) Division of the Academy of Management, and Organization Studies,“Trojan horse at the gate: A Critical performativity of managerialist clichés Etkinlik Tarihi: 29.10.2014 - 30.10.2015 Uluslarararası Poster Yayımlanmış Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media Yazar(lar): AĞLARGÖZ FEYZA, ÖZATA FATMA ZEYNEP Etkinlik Adı: Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media Etkinlik Tarihi: 16.09.2012 - 19.09.2013 Uluslarararası Özet bildiri Yayımlanmış What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product?

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, 25 - 26 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

7. What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product

4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, İtalya, 25 - 26 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

8. TURKISH CONSUMERS' EVALUATION OF CHINESE GOODS: DOES THE PERCEPTION VARY ACROSS PRODUCT CATEGORIES AND PRODUCT ATTRIBUTES?

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.1290-1305, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. CONSUMER ACCULTURATION: RESEARCH ON FOOD CONSUMPTION PATTERNS OF TURKISH IMMIGRANTS IN GERMANY

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.1306-1322, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. Consumers' Evaluation of Chinese Goods: The Case of Turkish Consumers

International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, Gottenheim, Almanya, 1 - 04 Aralık 2008, cilt.1, (Özet Bildiri)

12. An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.142-149, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers

Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, İngiltere, 7 - 09 Ocak 2004, cilt.1, ss.231-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

1. Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret

Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, ss.2-23, 2019

2. 12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.292-316, 2017

3. 13. Bölüm: Kurumsal İletişim

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.320-340, 2017

4. Yönetim İşlevi

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.166-187, 2017

5. 2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları

Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.18-36, 2017

6. 3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.40-66, 2017

7. 5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları

Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.112-136, 2017

8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.424-440, 2017

10. Yönetim İşlevleri

Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2014

11. İŞLETME TÜRLERİ

GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.85-125, 2014

12. İŞLETMELERİN KURULUŞU

GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2014

13. Elektronik Ticarette Güvenlik

Elektronik Ticaret, Karagül,Arman Aziz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.48-69, 2013
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

34

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

63

Proje

5

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları