Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
6. Bankacılık Sektöründe Olumsuz Müşteri Davranışları:Tipoloji Oluşturma ve Demografik Özelliklerin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.265-310, 2020 (TRDizin)
8. BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.139-176, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Sanat ve Pazarlamanın Sıra Dışı Birlikteliği
İleti-ş-im
, cilt.12, sa.23, ss.169-189, 2015 (TRDizin)
13. Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye'deki Sanat Galerilerinin Profili
SDÜ Arte - Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.27-51, 2015 (TRDizin)
16. A cross‐cultural comparison of business ethics: cases of Russia, Slovenia, Turkey, and United States
CROSS CULTURAL MANAGEMENT
, cilt.10, sa.1, ss.3-28, 2003 (Hakemli Dergi)
17. Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.8, ss.52-60, 2002 (Hakemsiz Dergi)
18. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım Kritik Olaylar Tekniği
ANATOLIA
, cilt.11, sa.1, ss.57-68, 2000 (TRDizin)
19. Women Enrpreneurs in a Developing Economy
JOURNAL OF MANAGEMENT DEVELOPMENT
, cilt.18, sa.2, ss.114-125, 1999 (Scopus)
21. Hizmet İşletmelerinde Kalite Boyutları ve Kalitenin Artırılması
Verimlilik Dergisi
, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.171-175, (Tam Metin Bildiri)
2. MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ
16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
3. How foreign branding effect brand personality and purchase intention
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283, (Tam Metin Bildiri)
5. Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626, (Özet Bildiri)
7. What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product
4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, İtalya, 25 - 26 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
11. An Exploratory Study about Consumers Responses to Functional Foods in Turkey (Tam Metin Bildiri) (Yayın No:2360488)
Sixteenth World Business Congress, 13 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
13. Attitudes Towards Cause Related Marketing The Case of Turkish Consumers
Expanding the Role of Corporate and Marketing Communications in the New Business Landscape Proceedings of the 9th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC), Warwick Business School, England, Warwick, İngiltere, 7 - 09 Ocak 2004, cilt.1, ss.231-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
15
1. Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret
Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, ss.2-23, 2019
2. 12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.292-316, 2017
3. 13. Bölüm: Kurumsal İletişim
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.320-340, 2017
4. Yönetim İşlevi
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.166-187, 2017
5. 2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları
Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.18-36, 2017
6. 3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.40-66, 2017
7. 5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.112-136, 2017
8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.424-440, 2017
9. Hizmet Pazarlaması Kuram Uygulama ve Örnekler
Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2015
10. Yönetim İşlevleri
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2014
11. İŞLETME TÜRLERİ
GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.85-125, 2014
12. İŞLETMELERİN KURULUŞU
GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2014
14. Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar ’xxCilt 2’xx
Siyasal Kitabevi, 2011
15. Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar
Siyasal Kitabevi, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
34
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
21
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
8
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
63
Proje
5
Tez Danışmanlığı
11
