Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bankacılık Sektöründe Olumsuz Müşteri Davranışları:Tipoloji Oluşturma ve Demografik Özelliklerin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.265-310, 2020 (Hakemli Dergi)
BEYNİMİZ VE DİLİMİZ AYNI MI KONUŞUYOR? ANKET VE EEG YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MARKA KİŞİLİĞİ ÖLÇÜMÜ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.139-176, 2018 (Hakemli Dergi)
BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.79-102, 2017 (Hakemli Dergi)
Sanat ve Pazarlamanın Sıra Dışı Birlikteliği
İleti-ş-im
, cilt.12, sa.23, ss.169-189, 2015 (Hakemli Dergi)
Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye'deki Sanat Galerilerinin Profili
SDÜ Arte - Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.27-51, 2015 (Hakemli Dergi)
A cross‐cultural comparison of business ethics: cases of Russia, Slovenia, Turkey, and United States
CROSS CULTURAL MANAGEMENT
, cilt.10, sa.1, ss.3-28, 2003 (Hakemli Dergi)
Ülkelerin Marka Olma Sürecinde Türk Markasının Değeri ve Rekabet Gücü Üzerine Bir Degerlendirme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.8, ss.52-60, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım Kritik Olaylar Tekniği
ANATOLIA
, cilt.11, sa.1, ss.57-68, 2000 (Hakemli Dergi)
Women Enrpreneurs in a Developing Economy
JOURNAL OF MANAGEMENT DEVELOPMENT
, cilt.18, sa.2, ss.114-125, 1999 (Scopus)
Hizmet İşletmelerinde Kalite Boyutları ve Kalitenin Artırılması
Verimlilik Dergisi
, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde EEG Yöntemi,
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ege Üniversitesi, KUŞADASI, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.171-175
MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ ÖLÇÜMÜNDE EEG YÖNTEMİ
16. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
How foreign branding effect brand personality and purchase intention
IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283
Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626
What it means to be marketing oriented if what you sell is an artistic product
4th Workshop on Managing Cultural Organizations, Bolonya, İtalya, 25 - 26 Ekim 2012
An Exploratory Study about Consumers Responses to Functional Foods in Turkey (Tam Metin Bildiri) (Yayın No:2360488)
Sixteenth World Business Congress, 13 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret
Elektronik Ticaret, A. A. Karagül, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, No. 2140; Açıköğretim Fakültesi Yayını, No: 1168, Eskişehir, ss.2-23, 2019
12. Bölüm: İnsan Kaynakları Yönetimi
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.292-316, 2017
13. Bölüm: Kurumsal İletişim
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.320-340, 2017
Yönetim İşlevi
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler Güncellenmiş 2. Baskı, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.166-187, 2017
2. Bölüm: Temel İşletmecilik Kavramları
Genel İşletme-İlkeler ve İşlevler, A.Sevgi Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.18-36, 2017
3. Bölüm: Tarihsel Süreç İçinde İşletmeler
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, ss.40-66, 2017
5. Bölüm: İşletmelerin Önemi, Amaçları ve Çevresel Unsurları
Genel İşletme- İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Nisan Kitabevi, Eskişehir, ss.112-136, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.424-440, 2017
Hizmet Pazarlaması Kuram Uygulama ve Örnekler
Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2015
Yönetim İşlevleri
Genel İşletme İlkeler ve İşlevler, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.191-213, 2014
İŞLETME TÜRLERİ
GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.85-125, 2014
İŞLETMELERİN KURULUŞU
GENEL İŞLETME, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.161-187, 2014
Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar ’xxCilt 2’xx
Siyasal Kitabevi, 2011
Pazarlama Kavramlar İlkeler Kararlar
Siyasal Kitabevi, 2009