­

Prof. Dr. YASEMİN ERGENEKON


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: EĞİTİM, ÖZEL


Avesis Araştırma Alanları: Özel Eğitim

Metrikler

Yayın

193

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1132

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

31

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2004

1998 - 2004

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

İşe yeni başlayan zihin özürlüler öğretmenlerinin mesleksel sorunlarının belirlenmesi ve bu sorunları gidermeye yönelik önerilerin geliştirilmesi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Dr)

1997

1997

Yüksek Lisans

Öğretilebilir Zihinsel Engelli Çocukların Ailelerinin Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi: Bir Pilot Çalışma (Ordu İlkadım Anaokulu, Eğitim-Uygulama Okulu ve Mesleki Eğitim Merkezi)

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Özel Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2013 - 2020

2013 - 2020

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2006 - 2013

2006 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

1997 - 2006

1997 - 2006

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Anadolu Üniversitesi

2017 - 2020

2017 - 2020

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

2017 - 2020

2017 - 2020

Enstitü Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

2016 - 2019

2016 - 2019

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2016 - 2019

2016 - 2019

Fakülte Kurulu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2014 - 2019

2014 - 2019

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

ZEÖ622 GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ SÜRECİ VE GEÇİŞ HİZMETLERİ

Tez

Uzmanlık Alan Dersi

YETERLİK SINAVI (DR)

Tez (Tez Önerisi)

ZEÖ890-0 TEZ (TEZ ÖNERİSİ) I (DR)

ZEÖ890-H TEZ (DR)

ZEÖ890-0 TEZ (TEZ ÖNERİSİ) B (DR)

UÖE902-H UZMANLIK ALAN DERSİ (DR)

UÖE901G UZMANLIK ALAN DERSİ (DR)

UOT902-E UZMANLIK ALAN DERSİ (DR)

ZEÖ890-G TEZ

UÖE901 G UZMANLIK ALAN DERSİ

Uzmanlık Alan Dersi

ZEÖ890 G TEZ

ZEÖ890 TEZ

ZEÖ699 SEMİNER

OÖE902 UZMANLIK ALAN DERSİ

UÖE902 UZMANLIK ALAN DERSİ

UÖE901 UZMANLIK ALAN DERSİ

ZEÖ890 TEZ (DR)

OÖE902 UZMANLIK ALAN DERSİ (DR)

UOE902-E UZMANLIK ALAN DERSİ (DR)

ZEÖ622 GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ SÜRECİ VE GEÇİŞ HİZMETLERİ (DR)

ZEÖ890-H TEZ

ZEÖ622 GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ SÜRECİ VE GEÇİŞ HİZMETLERİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA

Engellilik ve Dijital Erişilebilirlik

Dönem Projesi

ZEÖ699-H SEMİNER

Seminer

GYÖ519 YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

ZEÖ790 TEZ

UÖE702 UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

GYÖ530 DÖNEM PROJESİ

GYÖ517 AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ-TS

UÖE701 I UZMANLIK ALAN DERSİ

ZEÖ790 I TEZ

UOT702 UZMANLIK ALAN DERSİ

ZEÖ523 BAĞIMSIZ YAŞAM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

UÖE702 UZMANLIK ALAN DERSİ

OTZ790 TEZ

UOT702 UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

ZEÖ599 SEMİNER

UOT701 UZMANLIK ALAN DERSİ

UÖE701 UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

ZEÖ517 ORTA VE İLERİ DERECEDE OLAN ÇOCUKLARIN ÖĞRETİMİ

OTZ790 TEZ (YL)

ZEÖ790 TEZ (YL)

GYÖ517 AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ

OTZ790-E TEZ (YL)

GYÖ517 AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ-T (YL)

GYÖ530-D DÖNEM PROJESİ-Ts (YL)

UÖE701-I UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

ZEÖ599 SEMİNER (YL)

UOT701-E UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

ZEÖ790 TEZ-I (YL)

UOE702-E UZMANLIK ALAN DERSİ (YL)

ZEÖ790-I TEZ (YL)

GYÖ517-A AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ-Ts (YL)

OTZ519 OTİZMLİ ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ HİZMETLERİNİ PLANLAMA

UOT701-E UZMANLIK ALAN DERSİ

OTZ790E TEZ

GYÖ517 AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ-T

ZEÖ790-I TEZ

OTZ790-E TEZ

GYÖ524-Ts B ÖZEL EĞİTİM OKULLARI DENEYİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

GYÖ517-Ts A AKADEMİK OLMAYAN BECERİLERİN ÖĞRETİMİ

GYÖ530-Ts D DÖNEM PROJESİ

UOT701-E UZMANLIK ALAN DERSİ

GYÖ517 Akademik Olmayan Becerilerin Öğretimi-Ts

GYÖ517 Akademik Olmayan Becerilerin Öğretimi-T

GYÖ524 Özel Eğitim Okulları Deneyimi-Ts B Grubu Sürdürülebilir Kalkınma

GYÖ517 Akademik Olmayan Becerilerin Öğretimi-Ts A Grubu

ZEÖ599 Seminer B Grubu

ZEÖ790 Tez F Grubu

Lisans

Lisans

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları

Özel Eğitimde Etkili Öğretim Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimi Olan Yetişkinler

Bağımsız Yaşam Becerilerinin Öğretimi

GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE GÜVENLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

ÖEÖ218-B BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

Zihin Yetersizliğinde Yetişkinliğe Geçiş

Zihin Yetersizliğinde Yetişkinliğe Geçiş

ZYA208-B ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ

ZYA208-A ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ

ÖEÖ218A BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ÖEÖ218-C BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ÖEÖ309-A BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ZEÖ616 ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN YETİŞKİNLER

ÖEÖ309-B BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ZYA202-B ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ

ÖEÖ309-C BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ZYA202-A ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ

ÖEÖ309 C BİREYSELLEŞTİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ÖEÖ309 B BİREYSELLEŞTİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ÖEÖ309 A BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI

ZYA202 ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE KAVRAM ÖĞRETİM

THU205 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI F GRUBU

ZEÖ216B ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ

ZEÖ216A ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ

İEÖ113B ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

İEÖ113C ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

İEÖ113-C ÖZEL EĞİTİM (L) Sürdürülebilir Kalkınma

THU205-F TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (L)

İEÖ113-D ÖZEL EĞİTİM (L) Sürdürülebilir Kalkınma

ZEÖ216-B ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ (L)

ZEÖ216-A ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ (L)

ZEÖ216 ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ A-B Grubu

İEÖ113C-D ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

İEÖ113-C ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

OKÖ318A-E ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

ZEÖ216A-B ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ

THU205-F TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

THU205 Topluma Hizmet Uygulamaları F Grubu

ZEÖ216 Zihin Engellilere Beceri ve Kavram Öğretimi A-B Grubu

OKÖ318 Özel Eğitim C Grubu Sürdürülebilir Kalkınma

İEÖ113 Özel Eğitim A-C Grubu Sürdürülebilir Kalkınma

THU205 Topluma Hizmet Uygulamaları O Grubu

ZEÖ415 Öğretmenlik Uygulaması I A Grubu

ZEÖ413 Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I A Grubu

THU205 Topluma Hizmet Uygulamaları M Grubu

Ön Lisans

Ön Lisans

ÇGE205 Zihinsel Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi

Yönetilen Tezler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Kaynaştırma ortamlarında okul öncesi eğitim öğretmenlerince sunulan akran zorbalığı eğitim paketinin etkileri

ERGİN G., ERGENEKON Y.

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

Özel gereksinimli bireylere öz-belirleme becerilerinin kazandırılması

ORUM ÇATTIK E., ERGENEKON Y.

13. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

Otizm dostu kütüphane hizmetlerine ilişkin paydaş görüşleri

Ergenekon Y., Kaptan N., Pektaş Karabekir E., Yılmaz A.

III. Erişilebilir Kütüphaneler Çalıştayı, Bartın, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Gelişimsel yetersizliği olan genç yetişkinlerin ve ebeveynlerinin gözünden serbest zaman

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Otizm spektrum bozukluğu olan gençlere serbest zamanı yönetme becerilerinin öğretimi: Karma yöntem araştırması

KURTOĞLU S., ERGENEKON Y.

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Meslek için birlik: Özel eğitim alanındaki bir mesleki birliğe ilişkin paydaş deneyimleri

ŞAHİN S., ERGENEKON Y.

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

Sağlık ve özel eğitim alanının kesişimi: Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde ağız ve diş sağlığı

DOĞAN S., ERGENEKON Y.

11. Uluslararası Tıp ve Sağlık Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere ağız ve diş sağlığıyla ilgili becerinin öğretimi

DOĞAN S., ERGENEKON Y.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

BAĞIMSIZ YAŞAM İÇİN İSTİHDAM-EFIL

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., YILDIZ G., ULUYOL M.

32. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Bağımsız yaşam için istihdam

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., YILDIZ G., KAĞNICIOĞLU D., ŞİŞMAN Y., ULUYOL M., et al.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

Özel eğitimde geçiş değerlendirmesi

YOLCU G., Karaaslan M., KAPLAN G., ERGENEKON Y.

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.565-566, (Özet Bildiri)

2019

2019

İlköğretim kaynaştırma uygulamalarında sınıf içi geçişleri kolaylaştıran stratejiler

ERBAŞ E., ERGENEKON Y.

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

INITIAL DATA OF SUPPORTS INTENSITY SCALE FOR ADULTS INTURKISH VERSION: SIS - A TR

CAVKAYTAR A., BATU E. S., ERGENEKON Y., KAYA Ö., ÇOLAK A., ARTAR T. M., et al.

143. AAIDD Annual Meeting: KnowledgeTranslation: Power Through Research, Policy and Practice, St.Paul, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Gelişimsel yetersizliği olan çocukların erken müdahaleden okul öncesine geçiş sürecini destekleme: Öğretmen ve yöneticilere öneriler.

ÖZTÜRK H., Saral D., ÖZDAN Z., ERGENEKON Y.

VI. Uluslararası Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

2019

2019

Özel gereksinimli bireylerin yetişkinliğe geçişi

ERGENEKON Y.

9. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Bağımsız yaşama hazırlanmak

ERGENEKON Y.

9. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019

2018

2018

Dünyada ve Türkiye’de geçişin yasal temelleri.

GÖNÜLDAŞ H., UYSAL H., ÇAKMAK Z., GÜLBOY E., ERGENEKON Y.

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2018

2018

Job coaching Project: Adult with IDD, family, and employers voices about employment.

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., Şirin N., YILDIZ G., ULUYOL M., Gürgör F. G.

142. AAIDD yıllık toplantısı (AAIDD 142nd Annual Meeting), St.Louis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Haziran 2018

2018

2018

Zihin Yetersizliği Olan Yetişkin Bireylerin Kişisel Bakım ve Temizlik Becerilerinin Arttırılmasında Sosyal Öykülerin Etkililiği.

UÇAR A. S., ERGENEKON Y.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Özel gereksinimli çocukların zor anları: Okul dönemine geçişler.

AYDIN O., ŞAHİN V., ERGENEKON Y.

2nd International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Özel gereksinimleri olan çocukların erken müdahaleden okulöncesine geçişinde öğretmen ve okul yöneticileri için ipuçları.

CEVHER Z., YAVUZ A. A., Öz Alkoyak H., YETKİN A. İ., ERGENEKON Y.

2nd International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) hazırlama süreci ve ekip.

ERGENEKON Y.

Prof. Dr. Hıfzı Hıfzı Özcan 7. Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Özel Eğitim Alanında Geçiş Hizmetlerinin Felsefesi ve Tarihsel Gelişimi

YAVUZ A. A., CEVHER Z., ÖZ H., YETKİN A. İ., ERGENEKON Y.

27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Özel gereksinimli bireylerde yaşam sorumluluğunu alma.

TUNA D. M., ERGENEKON Y.

27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Bir alanyazın taraması: Gelişimsel yetersizliği olan bireylere satın alma becerisinin öğretimi.

DOĞAN S., ERGENEKON Y.

27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen adayları ve öğretmenler için sosyal öykü yazma ve uygulama eğitimi.

AKGÜN GİRAY D., ERGENEKON Y.

7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Case study Teaching providing training with activity schedule to the mother who has a child with autism spectrum disorder

DALGIN EYİİP Ö., ERGENEKON Y., ÇOLAK A.

3rd International Conference on Human and Social Sciences-ICHSS 2016, Roma, İtalya, 14 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için öğretim programı oluşturma

ERGENEKON Y.

XVIII. Congress Amse-Amce-Waer Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara videoyla model olma kullanılarak yaya becerilerinin öğretimi

KAYA F., ERGENEKON Y.

XVIII. Congress Amse-Amce-Waer Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

PANEL: Bağımsız yaşama hazırlanmak: Bağımsız yaşama geçiş

ERGENEKON Y., KASAP C., UÇAR K., ULUYOL M.

6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2016

2015

2015

Özel eğitimde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

ÖZEN A., ERGENEKON Y.

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2015

2013

2013

Otizmli çocuklara videoyla model olma kullanılarak ev kazalarında basit ilkyardım becerilerinin öğretimi

ERGENEKON Y.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

Gelişimsel yetersizliği olan çocuklar için etkinlik temelli öğretim uygulamaları

ERGENEKON Y., ÖZEN A.

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Activity based intervention ABI practices in special education A case study from Turkey

ÖZEN A., ERGENEKON Y.

1st International Early Childhood Intervention Conference (Anip-Portuguese National Early Intervention Association) Eurlyaid Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Otizmde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

ÖZEN A., ERGENEKON Y.

5. İstanbul Otizm Eğitim Günleri (Uluslararası Katılımlı Otizmde Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu), İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Özel eğitimde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

ERGENEKON Y., ÖZEN A.

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

Teaching practicum process The teacher training program for individuals with intellectual disabilities at the department of special education in Turkey

ERGENEKON Y., ÜNLÜ E.

International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn11), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

TRAINING PROCESS CYCLES FOR SPECIAL EDUCATION TEACHERS AND UNIVERSITY SUPERVISORS: A TURKISH CONTEXT

Vuran S., Ergenekon Y.

3rd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, ss.5987, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

Which one is more effective and efficient Video modeling or live modeling

ERGENEKON Y., TEKİN İFTAR E., Kapan A., AKMANOĞLU N.

International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Kansas City, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

Preschool teachers opinions on play skills

ERGENEKON Y., ÖZEN A., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., GENÇ TOSUN D.

Sixth International Congress of Qualitative Inquiry (QI 2010), Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

Özel Eğitimde Videoyla Model Olma Uygulamaları Videoların Hazırlanması ve Örnekler

DEĞİRMENCİ H. D., ERGENEKON Y.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

The effectiveness of video modeling on teaching home skills to a student with developmental disabilities

ERGENEKON Y., ÖZEN A.

Fourth Conference of the European Association for Behaviour Analysis (EABA), Madrid, İspanya, 9 - 12 Eylül 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

A sample application: Utilizing activity based teaching and directed to cognitive development

ÖZEN A., ERGENEKON Y.

II. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

Social Skills İnstruction Carried out by Teachers Working at Private Special Education İnstitutions

DÜZKANTAR A., ERGENEKON Y.

ICOSE 2008 (II. International Conference on Special Education), 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

Beceri ve kavram öğretimi

ERGENEKON Y.

3. İstanbul Otizm Eğitim Günleri, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

Etkinlik temelli öğretim Tanım örnek uygulamalar örnek videolar

ÖZEN A., ERGENEKON Y., GENÇ TOSUN D.

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

Problem davranışların azaltılmasına olumlu yaklaşım

VURAN S., ERGENEKON Y.

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

Otistik çocukların özellikleri

ERGENEKON Y.

II. Özel Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

2006

2006

Nitel araştırma Görüşme araştırmalarında tümevarım analizi tekniğinin uygulanması

ERGENEKON Y., UZUNER Y.

16. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

2004

2004

First year teachers of children with mental retardation in Turkey Training recruitment and support

ERGENEKON Y., UZUNER Y., Kırcaali İftar G.

Hawaii International Conference on Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Ocak 2004, (Özet Bildiri)

2002

2002

A comparison of two interventions for increasing oral reading performance

ERGENEKON Y., Uysal A., Yıldırım S., AKMANOĞLU N.

Association for Behavior Analysis (ABA), Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

Teaching addition and subtraction via constant time delay procedure to children with mental retardation

Kırcaali İftar G., ERGENEKON Y., Uysal A.

Association for Behavior Analysis (ABA), Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2001

2001

Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere yaya becerilerinin öğretimi

BATU E. S., ERGENEKON Y., ERBAŞ D., AKMANOĞLU N.

Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

2001

2001

Teaching pedestrian skills to children with developmental disabilities

BATU E. S., ERGENEKON Y., ERBAŞ D., AKMANOĞLU N.

International Conference on Special Education, 24 - 27 Haziran 2001

2000

2000

Opinions of the family guides about the Small Steps Programme implemented in Anadolu University

UZUNER Y., ERGENEKON Y.

International Special Education Congress, Manchester, İngiltere, 24 - 28 Temmuz 2000, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı Eskişehir Uygulaması na ilişkin aile rehberi görüşleri

ERGENEKON Y., BATU E. S., Kırcaali İftar G.

9. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 22 - 23 Kasım 1999, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti II. Kademe

Ergenekon Y. (Editör)

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti I. Kademe

Ergenekon Y. (Editör)

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 0-3 yaş gubu

Ergenekon Y. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 4-6 yaş grubu

Ergenekon Y. (Editör)

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. , Ankara, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti III. Kademe

Ergenekon Y. (Editör)

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

ERGENEKON Y.

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 0-3 yaş grubu, ERGENEKON YASEMİN, TİMUÇİN ERSİN UFUK, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.39-63, 2024

2024

2024

Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

ERGENEKON Y.

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 4-6 yaş grubu, ERGENEKON YASEMİN, TİMUÇİN ERSİN UFUK, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.39-63, 2024

2023

2023

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım

Cavkaytar A. (Editör), Ergenekon Y. (Editör)

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2023

2023

2023

Gelişimsel yetersizliği olan bireyler için erişilebilir tasarım

ERGENEKON Y.

Engellilik ve erişilebilir tasarım, Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.143-181, 2023

2023

2023

Trafik güvenliği, sağlık ve ilkyardım becerileri

ERGENEKON Y.

Gelişimsel yetersizliği olan bireylerde güvenlik becerileri, Özler Naime Güneş, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.81-134, 2023

2022

2022

BEP ekibi: Ekip üyeleri, rol ve sorumluluklar, ekibin işleyişi

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması içinde, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.17-30, 2022

2022

2022

Erken çocukluk özel eğitimi hizmetlerinin planlanması.

ALDEMİR FIRAT Ö., ERGENEKON Y.

Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı, Bakkaloğlu, H., Çelik, S., & Tomris, G., Editör, Vize Akademik., Ankara, ss.309-347, 2022

2022

2022

BEP’i uygulama ve BEP’te uyarlamalar yapma

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.81-103, 2022

2022

2022

Değerlendirme

TOPRAK Ö. F., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.43-55, 2022

2022

2022

Örnek BAHP, BEP ve BGP formları ve BEP envanteri

ARTAR T. M., TOPRAK Ö. F., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.147-232, 2022

2022

2022

Özel gereksinimli bireyler ve özel eğitim

Kaptan N., PEKTAŞ KARABEKİR E., Yılmaz A., ERGENEKON Y.

Özel gereksinimli bireylerin bilgiye erişimi: Disiplinler arası çalışmalar ve güncel yaklaşımlar, Bezirci Pervin, Kanık Leyla, Alaca Erdinç, Palo Gürcan, Soylu Demet, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.17-40, 2022

2022

2022

Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.55-79, 2022

2022

2022

Bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlaması

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.105-120, 2022

2022

2022

Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının gelişimi

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-16, 2022

2022

2022

BEP toplantıları

TOPRAK Ö. F., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.31-42, 2022

2022

2022

BEP kapsamında bireyselleştirilmiş geçiş planlarının hazırlanması

ARTAR T. M., ERGENEKON Y.

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.121-145, 2022

2021

2021

Kavram öğretiminde kullanılan yöntemler ve teknikler.

ERGENEKON Y.

Özel eğitimde kavram öğretimi, Avcıoğlu, H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.99-131, 2021

2021

2021

Ergenlik ve yetişkinlik.

ERGENEKON Y.

Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, Sucuoğlu, B., Bakkaloğlu, H., & Ökçün Akçamuş, M. Ç., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.773-802, 2021

2019

2019

Okulöncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Çolak A., Acar Ç., Ergenekon Y., Cavkaytar A.

Kaynaştırmada Başarı İçin Birlikte Yürüyelim: Yardımcı Destek Personelin El Kitabı, Yasemin Ergenekon, Editör, Ayrıntı Basımevi, Eskişehir, ss.157-177, 2019

2019

2019

Okul öncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Çolak A., Acar Ç., Ergenekon Y., Cavkaytar A.

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.157-177, 2019

2019

2019

Bilişsel ve psiko-motor becerilerin kazandırılması ve desteklenmesi

ERGENEKON Y.

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.115-137, 2019

2019

2019

Çocuklarda davranış yönetimi

ERGENEKON Y.

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987., Ankara, ss.55-80, 2019

2019

2019

Kaynaştırma ortamlarında geçiş

ERGENEKON Y.

Kaynaştırma ortamında uygulamalar, Batu, E. S., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-271, 2019

2019

2019

Yetişkinliğe geçiş

ERGENEKON Y.

Zihin yetersizliği olan yetişkinler, Cavkaytar, A. Kaya, A., Editör, Ankara: Eğiten Kitap., Ankara, ss.23-38, 2019

2019

2019

Özel eğitimde teknoloji

ÇOKLAR A. N., ERGENEKON Y., ODABAŞI H. F.

Özel eğitim ve eğitim teknolojisi: Kuramdan uygulamaya, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-44, 2019

2019

2019

Kaynaştırma ortamlarında geçiş.

ERGENEKON Y.

Kaynaştırma ortamında uygulamalar, E. Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-271, 2019

2019

2019

Özel eğitimde teknoloji

ÇOKLAR A. N., ERGENEKON Y., ODABAŞI H. F.

Özel eğitim ve eğitim teknolojisi: Kuramdan uygulamaya, Odabaşı, H. F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-44, 2019

2019

2019

Bilişsel beceriler ve dil gelişimi

ERGENEKON Y.

Çocuk gelişiminde normal ve atipik gelişim, Cavkaytar, Atilla, Editör, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.78-103, 2019

2018

2018

İş yaşamında gerekli olan beceriler ve kazandırılması

Ergenekon Y., Çolak A., Kaya Ö., Acar Ç.

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.19-77, 2018

2018

2018

Zihin yetersizliği olan öğrenciler

ERGENEKON Y.

Özel eğitim ve kaynaştırma, A. Cavkaytar D. Tekin Ersan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.259-297, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Özel gereksinimli bireylerin toplumsal yaşama katılımı ve ilgili yasal düzenlemeler

ERGENEKON Y.

Özel gereksinimli bireyler ve bakım hizmetleri, Tekin-İftar, E., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.156-191, 2018

2018

2018

Sosyal yeterlikle ilişkili kavramlar ve sosyal yeterliğin bileşenleri

ERGENEKON Y.

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için (Öğretmen adayları ve öğretmenler için), Vuran, Sezgin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-25, 2018

2018

2018

İşe yerleştirme öncesinde iş koçunun rol ve sorumlulukları

Ergenekon Y., Çolak A., Kaya Ö., Acar Ç.

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.101-145, 2018

2018

2018

İşe yerleştirme ve izlemede iş koçunun rol ve sorumlulukları

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y.

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.147-179, 2018

2018

2018

Down sendromlu çocuklarda davranış kontrolü

ERGENEKON Y.

0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri: Aileler ve eğitimciler için kaynak kitap, Batu, E.S., Editör, Ankara: Vize Yayıncılık, Ankara, ss.265-295, 2018

2018

2018

Gelişimsel destek programları

ERGENEKON Y.

Çocuk gelişiminde program, Gültekin, M. Usta, İ., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.58-84, 2018

2017

2017

Sosyal yeterlikle ilişkili kavramlar ve sosyal yeterliğin bileşenleri.

ERGENEKON Y.

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için (Öğretmen adayları ve öğretmenler için), Vuran, S., Editör, Ankara: Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2017

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için eğitim-öğretim uygulamaları.

ERGENEKON Y.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.216-263, 2016

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için geçiş süreci ve hizmetleri planlama.

ERGENEKON Y.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., ss.265-301, 2016

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., ADIGÜZEL O. C., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇOLAK A., KAYA Ö.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.325-382, 2016

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için eğitim-öğretim uygulamaları.

ERGENEKON Y.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.83-101, 2016

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., ADIGÜZEL O. C., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇOLAK A., KAYA Ö.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.327-382, 2016

2016

2016

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için geçiş süreci ve hizmetleri planlama.

ERGENEKON Y.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.103-121, 2016

2013

2013

Özel eğitim uygulamaları, eğitim programları ve genel eğitimin desteklenmesi.

ÖZEN A., ERGENEKON Y.

Özen A ve Ergenekon Y 2013 Özel eğitim uygulamaları eğitim programları ve genel eğitimin desteklenmesi A Cavkaytar Ed Destek özel eğitim hizmetlerinin verimliliğinin araştırılması projesi DESÖP içinde s 73 118 Ankara T C Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.73-118, 2013

Desteklenen Projeler

2021 - 2024

2021 - 2024

Özel eğitim programlarını ve materyallerini geliştirme projesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

(Proje Özeti)
Ergenekon Y.

2020 - 2022

2020 - 2022

Ürettiğim İçin Mutluyum

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

Çolak A., Cavkaytar A., Ergenekon Y. (Yürütücü)

2020 - 2022

2020 - 2022

Ürettiğim için mutluyum

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

(Proje Özeti)
Ergenekon Y.

2017 - 2018

2017 - 2018

Ailem Eğitim Alıyor Beni Hayata Hazırlıyor

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

ERGENEKON Y., ÇOLAK A., CAVKAYTAR A.

2016 - 2017

2016 - 2017

Bağımsızım çünkü çalışıyorum-2

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

ERGENEKON Y., ÇOLAK A., KAYA Ö.

2015 - 2016

2015 - 2016

Bağımsızım Çünkü Çalışıyorum-1

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

Ergenekon Y., Yıldız G., Uluyol M., Cavkaytar A.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 78

h-indeksi (WOS): 5