Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Açıköğretim Sisteminde çevrimiçi öğrenci topluluklarına katılan öğrenenlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi-AUAd
, vol.9, no.1, pp.295-315, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Kullanıcıların YouTube Yayıncılarını Takip Etme Motivasyonlarının Ücretli Abone Olma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü
Yeni Yüzyılda İletişim Çalışmaları Dergisi
, vol.1, no.5, pp.63-80, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Gösterişçi Tüketim Profillerinin İncelenmesi: Nevşehir Hacıbektaş Veli Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.151-170, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Sponsorlu İçerik Özelinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim: Nitel Bir Araştırma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, no.36, pp.90-109, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe İlişkin Güvenin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Parasosyal İlişkinin Aracı Rolü: Youtube Özelinde Bir İnceleme
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, vol.10, no.2, pp.1789-1811, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal medyada güven ve teyit: Sosyal medya kullanım sıklığı bağlamında bir inceleme
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.1, pp.32-52, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Neden Kullanıcılar Twitch TV Üzerinde Yayıncılara Bağış Yapar? Twitch TV Kullanıcıları Üzerinde Ampirik Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.2, pp.646-678, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal medyada gösteriş tüketimi eğilimi ölçeği geliştirme çalışması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.28-60, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyada yayınlanan bir reklamın X, Y ve Z kuşakları arasında karşılaştırılması
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.4, no.1, pp.50-72, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Öğrenenlerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Memnuniyeti: Açıköğretim Sistemi Anadolum Ekampüs Platformu Örneği
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Turkey, 28 - 30 September 2022, pp.1230-1231
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Turkey, 27 - 30 September 2022, pp.947-962
Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Turkey, 27 - 30 September 2022, pp.571-588
From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Turkey, 14 - 16 November 2019
Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, Spain, 16 - 18 October 2019
Books & Book Chapters
Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı
in: Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.27-65, 2024
Bilinçli Sosyal Medya Kullanımı
in: Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.67-100, 2024
Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti
in: AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.567-600, 2023
İLETİŞİMDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI: PARASOSYAL İLİŞKİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
in: DİJİTAL KÜLTÜR BİR DEĞİŞİM ÖYKÜSÜ (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz, Ferihan; Turan Eroğlu, Dilek; Ayaz, Hakan, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.119-144, 2023
KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ KONSOLOSLUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
in: TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ, Köksoy, Ergün, Kavoğlu, Samet, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.181-207, 2023
DİJİTAL PLATFORMLARDA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA BİR SAHA ARAŞTIRMASI
in: İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener, Betül, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.153-172, 2023
DİJİTAL İLETİŞİMDE KAYNAK ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ FENOMENLER İLE GERÇEK (İNSAN) FENOMENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
in: MEDYA VE HABERCİLİK ALANINDA YAPAY ZEKANIN YÜKSELİŞİ, Ateşgöz, Kenan, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.131-152, 2023
Program Evaluation in Open and Distance EFL settings
in: DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editor, Nobel Yayınevi, pp.361-390, 2023
Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz
in: SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.145-169, 2023
Kurumsal İtibar
in: Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Altincik, Hasan, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.135-150, 2022
Dijital İletişim ve İkna
in: İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.185-210, 2022
DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
in: DIJITAL HALKLA ILIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Coşkun, Engin; Başer, Emrah, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.71-86, 2022
Kurumsal İletişim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Bankalar Üzerine Bir İçerik Analizi
in: Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Yusuf Zafer Can, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.105-125, 2022
Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi
in: Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme, Eroğlu, Erhan; Ayaz, Hakan, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.131-146, 2022
İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller
in: İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.35-66, 2022
İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri
in: İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.67-94, 2022
Sosyal Medyada Teyit Davranışının Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İrdelenmesi
in: Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ayaz, Ferihan; Taşdelen, Birgül, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.255-270, 2022
Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri
Kriter Yayınevi, 2021
Nicel Analiz Teknikleri
in: Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.96-131, 2021
Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme
in: Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya, Yaşar, İbrahim Halil, Editor, Literatürk, pp.277-292, 2021
Sosyal Medya Okuryazarlığı Becerilerinin Ölçümlenmesi
in: Sosyal Medya Okuryazarlığı, Türk, Gül Dilek, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.83-108, 2021
Siyasal İletişim Açısından Sosyal Medyada Siyasal Etkinlik ve İlgi: Twitter ve YouTube Özelinde Bir Karşılaştırma
in: Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aydemir, Aslı, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.191-214, 2021
Sağlık İletişiminde Bir Platform Olarak Instagram Kullanımı: Eskişehir’de Genel Sağlık Hizmeti Sunan Özel Hastaneler Bağlamında Bir İnceleme
in: Ticarileşme, Politika ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları, Ayaz, Ferihan, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.205-231, 2021
Diğer Analiz Teknikleri
in: Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.158-190, 2021
Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği
in: Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner Koçak, Pınar, Editor, Literatürk, Eskişehir, pp.331-354, 2021
Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
in: 21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editor, Cambridge Scholars Publishing, pp.112-137, 2019