Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin Yapay Zekâ Uygulamalarına Yönelik Endişelerinin Kullanım Niyeti Üzerindeki Rolü: Bir Saha Araştırması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.150

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları

5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.947-962

Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education

5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.571-588

Instagram kullanıcılarının sponsorlu içerik algısı ve içeriğe ilişkin beklentileri üzerine bir araştırma

1st International Media and Cultural Studies Conference (INMECS 2021), Gaziantep, Türkiye, 6 - 07 Eylül 2021, ss.88-89

Parasosyal ilişki açısından markaya yönelik tutumun incelenmesi: TikTok özelinde bir araştırma

4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.112

Fenomene ve Sponsorlu İçeriğe Yönelik Güvenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: YouTube Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma

17th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, ss.127-139

From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics

OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019

Web Dizilerinde Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma

16th International Symposium Communication in the Milennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı

Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.27-65, 2024

ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK KAMPANYALARI

ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ, İLKER USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.31-66, 2024

Bilinçli Sosyal Medya Kullanımı

Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-100, 2024

Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti

AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023

İLETİŞİMDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI: PARASOSYAL İLİŞKİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

DİJİTAL KÜLTÜR BİR DEĞİŞİM ÖYKÜSÜ (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz, Ferihan; Turan Eroğlu, Dilek; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-144, 2023

KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ KONSOLOSLUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME

TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ, Köksoy, Ergün, Kavoğlu, Samet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.181-207, 2023

DİJİTAL PLATFORMLARDA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA BİR SAHA ARAŞTIRMASI

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener, Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.153-172, 2023

DİJİTAL İLETİŞİMDE KAYNAK ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ FENOMENLER İLE GERÇEK (İNSAN) FENOMENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI

MEDYA VE HABERCİLİK ALANINDA YAPAY ZEKANIN YÜKSELİŞİ, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.131-152, 2023

Program Evaluation in Open and Distance EFL settings

DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023

Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz

SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023

Kurumsal İtibar

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Altincik, Hasan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.135-150, 2022

Dijital İletişim ve İkna

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.185-210, 2022

DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

DIJITAL HALKLA ILIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Coşkun, Engin; Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.71-86, 2022

Kurumsal İletişim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Bankalar Üzerine Bir İçerik Analizi

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-125, 2022

Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi

Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme, Eroğlu, Erhan; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.131-146, 2022

İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.35-66, 2022

İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri

İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2022

Sosyal Medyada Teyit Davranışının Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İrdelenmesi

Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ayaz, Ferihan; Taşdelen, Birgül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.255-270, 2022

Nicel Analiz Teknikleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.96-131, 2021

Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme

Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya, Yaşar, İbrahim Halil, Editör, Literatürk, ss.277-292, 2021

Sosyal Medya Okuryazarlığı Becerilerinin Ölçümlenmesi

Sosyal Medya Okuryazarlığı, Türk, Gül Dilek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.83-108, 2021

Siyasal İletişim Açısından Sosyal Medyada Siyasal Etkinlik ve İlgi: Twitter ve YouTube Özelinde Bir Karşılaştırma

Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aydemir, Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.191-214, 2021

Sağlık İletişiminde Bir Platform Olarak Instagram Kullanımı: Eskişehir’de Genel Sağlık Hizmeti Sunan Özel Hastaneler Bağlamında Bir İnceleme

Ticarileşme, Politika ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları, Ayaz, Ferihan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.205-231, 2021

Diğer Analiz Teknikleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-190, 2021

Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği

Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner Koçak, Pınar, Editör, Literatürk, Eskişehir, ss.331-354, 2021

Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019

Metrikler

Yayın

69

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

103

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları