SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Açıköğretim Sisteminde çevrimiçi öğrenci topluluklarına katılan öğrenenlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi-AUAd
, cilt.9, sa.1, ss.295-315, 2023 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Gösterişçi Tüketim Profillerinin İncelenmesi: Nevşehir Hacıbektaş Veli Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.151-170, 2022 (Hakemli Dergi)
Sponsorlu İçerik Özelinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim: Nitel Bir Araştırma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.36, ss.90-109, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal medyada güven ve teyit: Sosyal medya kullanım sıklığı bağlamında bir inceleme
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.32-52, 2021 (Hakemli Dergi)
Neden Kullanıcılar Twitch TV Üzerinde Yayıncılara Bağış Yapar? Twitch TV Kullanıcıları Üzerinde Ampirik Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.646-678, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal medyada gösteriş tüketimi eğilimi ölçeği geliştirme çalışması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.28-60, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrenenlerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Memnuniyeti: Açıköğretim Sistemi Anadolum Ekampüs Platformu Örneği
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1230-1231
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.947-962
Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.571-588
From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019
Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı
Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.27-65, 2024
ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK KAMPANYALARI
ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ, İLKER USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.31-66, 2024
Bilinçli Sosyal Medya Kullanımı
Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-100, 2024
Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti
AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023
İLETİŞİMDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI: PARASOSYAL İLİŞKİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
DİJİTAL KÜLTÜR BİR DEĞİŞİM ÖYKÜSÜ (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz, Ferihan; Turan Eroğlu, Dilek; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-144, 2023
KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ KONSOLOSLUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ, Köksoy, Ergün, Kavoğlu, Samet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.181-207, 2023
DİJİTAL PLATFORMLARDA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA BİR SAHA ARAŞTIRMASI
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener, Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.153-172, 2023
DİJİTAL İLETİŞİMDE KAYNAK ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ FENOMENLER İLE GERÇEK (İNSAN) FENOMENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
MEDYA VE HABERCİLİK ALANINDA YAPAY ZEKANIN YÜKSELİŞİ, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.131-152, 2023
Program Evaluation in Open and Distance EFL settings
DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023
Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz
SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023
Kurumsal İtibar
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Altincik, Hasan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.135-150, 2022
Dijital İletişim ve İkna
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.185-210, 2022
DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
DIJITAL HALKLA ILIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Coşkun, Engin; Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.71-86, 2022
Kurumsal İletişim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Bankalar Üzerine Bir İçerik Analizi
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-125, 2022
Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi
Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme, Eroğlu, Erhan; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.131-146, 2022
İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.35-66, 2022
İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2022
Sosyal Medyada Teyit Davranışının Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İrdelenmesi
Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ayaz, Ferihan; Taşdelen, Birgül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.255-270, 2022
Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri
Kriter Yayınevi, 2021
Nicel Analiz Teknikleri
Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.96-131, 2021
Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme
Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya, Yaşar, İbrahim Halil, Editör, Literatürk, ss.277-292, 2021
Sosyal Medya Okuryazarlığı Becerilerinin Ölçümlenmesi
Sosyal Medya Okuryazarlığı, Türk, Gül Dilek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.83-108, 2021
Siyasal İletişim Açısından Sosyal Medyada Siyasal Etkinlik ve İlgi: Twitter ve YouTube Özelinde Bir Karşılaştırma
Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aydemir, Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.191-214, 2021
Sağlık İletişiminde Bir Platform Olarak Instagram Kullanımı: Eskişehir’de Genel Sağlık Hizmeti Sunan Özel Hastaneler Bağlamında Bir İnceleme
Ticarileşme, Politika ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları, Ayaz, Ferihan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.205-231, 2021
Diğer Analiz Teknikleri
Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-190, 2021
Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner Koçak, Pınar, Editör, Literatürk, Eskişehir, ss.331-354, 2021
Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019