Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (7)
6. Acil uzaktan eğitim sürecinde yayımlanan eğitim alanındaki makalelerdeki eğilimler: Dergipark örneği
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.134-163, 2025 (Hakemli Dergi)
12. Açıköğretim Sisteminde çevrimiçi öğrenci topluluklarına katılan öğrenenlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi-AUAd
, cilt.9, sa.1, ss.295-315, 2023 (Hakemli Dergi)
26. Sosyal medyada gösteriş tüketimi eğilimi ölçeği geliştirme çalışması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.28-60, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
4. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Çevrimiçi Öğrenci Toplulukları
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.947-962, (Tam Metin Bildiri)
5. Öğrenenlerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına İlişkin Memnuniyeti: Açıköğretim Sistemi Anadolum Ekampüs Platformu Örneği
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1230-1231, (Özet Bildiri)
6. Exploring Learners’ Self-Regulation Skills and Readiness for Online Learning in Open and Distance Education
5. Uluslararası Açık ve Uzaktan Öğrenme Konferansı, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2022, ss.571-588, (Tam Metin Bildiri)
14. From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
32
1. Social Media Influencers’ Content Strategies and Communication Dynamics within the Framework of the Two-Step Flow Theory
İletişim Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar-V, TERZİOĞLU YURTSAL ELİFNUR, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.129-149, 2025
2. The Importance of Artificial Intelligence Literacy in Communication Studies
Reading Media with AI, Burçin Yersel,Başak Kalkan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.21-40, 2024
3. ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK KAMPANYALARI
ACİL DURUM VE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ, İLKER USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.31-66, 2024
4. Bilinçli Sosyal Medya Kullanımı
Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-100, 2024
5. Yapay Zekâ ve Eğitimde Kullanımı
Dijital Ailede Öğrenme ve Farkındalık, Serap Şişman Uğur, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.27-65, 2024
6. YAPAY ZEKÂ: DİJİTAL ÇAĞIN YENİ OKURYAZARLIĞI
Öğretimde Yapay Zeka, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Yayınevi, ss.63-80, 2024
7. Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti
AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023
8. Sosyal Medyada E-Öğrenme
SOSYAL MEDYA UYGULAMA ALANLARI, Hasan Uçar,Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-37, 2023
9. DİJİTAL PLATFORMLARDA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA BİR SAHA ARAŞTIRMASI
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener, Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.153-172, 2023
10. Sosyal Medyada Veri Toplama ve Analiz
SOSYAL MEDYA ARAÇLARI, Uçar, Hasan; Uğurhan, Yusuf Zafer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.145-169, 2023
11. Program Evaluation in Open and Distance EFL settings
DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023
12. KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ KONSOLOSLUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
TÜRKİYE PERSPEKTİFİNDEN KAMU DİPLOMASİSİ, Köksoy, Ergün, Kavoğlu, Samet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.181-207, 2023
13. DİJİTAL İLETİŞİMDE KAYNAK ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ FENOMENLER İLE GERÇEK (İNSAN) FENOMENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
MEDYA VE HABERCİLİK ALANINDA YAPAY ZEKANIN YÜKSELİŞİ, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.131-152, 2023
14. İLETİŞİMDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA KUTU AÇILIŞ VİDEOLARI: PARASOSYAL İLİŞKİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
DİJİTAL KÜLTÜR BİR DEĞİŞİM ÖYKÜSÜ (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz, Ferihan; Turan Eroğlu, Dilek; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.119-144, 2023
15. İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.35-66, 2022
16. Dijital İletişim ve İkna
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.185-210, 2022
17. DİJİTAL PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
DIJITAL HALKLA ILIŞKILERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Coşkun, Engin; Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.71-86, 2022
18. Kurumsal İletişim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Bankalar Üzerine Bir İçerik Analizi
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-125, 2022
19. Dijital İletişimde Reklam Etkililiği Açısından Kullanıcı Algısı: Arçelik Markasının İncelenmesi
Disiplinler Arası Bir Alan Olarak Dijitalleşme, Eroğlu, Erhan; Ayaz, Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.131-146, 2022
20. İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.67-94, 2022
21. Sosyal Medyada Teyit Davranışının Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İrdelenmesi
Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ayaz, Ferihan; Taşdelen, Birgül, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.255-270, 2022
22. Kurumsal İtibar
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, Altincik, Hasan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.135-150, 2022
23. İnteraktivite Kavramı
Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler, BİR ALİ ATIF, SUHER HASAN KEMAL, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.189-232, 2022
24. Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri
Kriter Yayınevi, 2021
25. Sosyal Medya Okuryazarlığı Becerilerinin Ölçümlenmesi
Sosyal Medya Okuryazarlığı, Türk, Gül Dilek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.83-108, 2021
26. Dijital Reklamlar ve Çevrimiçi Mahremiyet: Psikolojik Tepki Teorisi Açısından Bir Değerlendirme
Dijitalleşme Ekseninde İletişim, Kültür ve Medya, Yaşar, İbrahim Halil, Editör, Literatürk, ss.277-292, 2021
27. Nicel Analiz Teknikleri
Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.96-131, 2021
28. Youtube Reklamlarına Yönelik Değerin Kültürlerarası Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere Örneği
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner Koçak, Pınar, Editör, Literatürk, Eskişehir, ss.331-354, 2021
29. Diğer Analiz Teknikleri
Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-190, 2021
30. Sağlık İletişiminde Bir Platform Olarak Instagram Kullanımı: Eskişehir’de Genel Sağlık Hizmeti Sunan Özel Hastaneler Bağlamında Bir İnceleme
Ticarileşme, Politika ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları, Ayaz, Ferihan, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.205-231, 2021
31. Siyasal İletişim Açısından Sosyal Medyada Siyasal Etkinlik ve İlgi: Twitter ve YouTube Özelinde Bir Karşılaştırma
Gelenekselden Dijitale Siyasal İletişim Çalışmaları, Aydemir, Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.191-214, 2021
32. Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
11
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
33
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
277
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
37
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
162
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
80
Proje
7