Prof. Dr. FATMA ZEYNEP ÖZATA


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

750

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

54

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

78

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

131

Proje

5

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2009

2004 - 2009

Bütünleşik Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Bütünleşik Doktora

Yüksek teknoloji yeniliği olarak akıllı telefonların genç tüketiciler tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

2017 - 2023

2017 - 2023

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

2012 - 2018

2012 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU

2009 - 2012

2009 - 2012

Öğretim Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU

2005 - 2009

2005 - 2009

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, PORSUK MESLEK YÜKSEKOKULU

Yönetimsel Görevler

2021 - 2022

2021 - 2022

Enstitü Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

2015 - 2015

2015 - 2015

MYO Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi

Verdiği Dersler

Tüketici Davranışı Teorisi Sürdürülebilir Kalkınma

SEMİNER

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

PAZARLAMA YÖNETİMİ

DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA

Cor. Soci. Res. and Ethi. Iss.

PAZARLAMA YÖNETİMİ

SEMİNER

Lisans

Lisans

Sosyal Medya ve Dijital Pazar.

Pazarlama Yönetimi

Sosyal Medya Uygulamaları

PAZARLAMA İLKELERİ

SATIŞ YÖNETİMİ

Yönetilen Tezler

2024

2024

Yüksek Lisans

NFT'lerin benimsenmesi önündeki engeller

Özata F. Z. (Danışman)

Ö.ŞAHİN(Öğrenci)

2016

2016

Yüksek Lisans

The consequences of consumer engagement in social networking sites

Özata F. Z. (Danışman)

A.LUJJA(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (6)
Scopus (4)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. The Effects of Response Strategies Used in Product-Harm Crisis on the Evaluation of the Product and Re-purchase Intention in Different Cultures: An Abstract

Özata F. Z., Erol F.

2021 AMS Virtual Annual Conference and World Marketing Congress, 1 - 04 Haziran 2021, ss.51-52, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. TÜRKİYE’DE OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE YAŞANAN KUSURLU ÜRÜN KRİZLERİ VE ÜRÜN GERİ ÇAĞIRMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

EROL F., ÖZATA F. Z.

ZEUGMA I. ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2018, ss.30-31, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Determining the Engagement Motivations behind Slacktivism

Ozbas H., ÖZATA F. Z.

32nd Conference of the International-Business-Information-Management-Association (IBIMA), Sevilla, İspanya, 15 - 16 Kasım 2018, ss.4347, (Tam Metin Bildiri) identifier

2017

2017

5. Click Activists of the New Era, Slacktivists: An Exploratory Research to Define Slacktivist Typologies

Ozbas H., ÖZATA F. Z.

30th International Business-Information-Management-Association Conference, Madrid, İspanya, 8 - 09 Kasım 2017, ss.2817, (Tam Metin Bildiri) identifier

2017

2017

6. The Antecedents and Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites

ÖZATA F. Z., Lujja A.

30th International Business-Information-Management-Association Conference, Madrid, İspanya, 8 - 09 Kasım 2017, ss.2534-2535, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2016

2016

7. The Development and Evaluation of an M Learning Platform for Marketing Courses Marketing Genius

ÖZATA F. Z., ÖZDAMAR KESKİN N., BANAR K.

Proceedings of Annual Spain Business Research Conference, BARSELONA, İspanya, 26 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

8. How Foreign Branding Affect Brand Personality and Purchase Intention?

ÖZTÜRK S. A., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ F.

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES 2015), Viyana, Avusturya, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283-299, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

9. Determinants of user satisfaction with mobile applications Case of Facebook as a mobile App

ÖZATA F. Z., ER İ.

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.262, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

10. How foreign branding effect brand personality and purchase intention

ÖZTÜRK S. A., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ F.

IISES, Business & Management Conference, Vienna, 21 - 24 Haziran 2015, ss.283, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

11. Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını EngelleyenFaktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

ÖZATA F. Z., ER İ., ÖZTÜRK S. A., AĞLARGÖZ F.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.625-626, (Özet Bildiri)

2014

2014

12. Use of a Team Based Experiential Learning Project to Enhance Student Engagement Learning and Teamwork Skills in Marketing Education

ÖZATA F. Z.

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences St Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

14. Students Opinions and Preferences on the Design of a Mobile Learning Application on Marketing Education

ÖZATA F. Z., ÖZDAMAR KESKİN N.

8th International Academic Conference (IISES), Naples Italy, 16 - 19 Eylül 2013, ss.322-335, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

15. Uses and gratifications theory as a way of understanding college students use of social media

AĞLARGÖZ F., ÖZATA F. Z.

Uses and gratifications theory as a way of understanding college students’ use of social media, Napoli, İtalya, 16 Eylül 2012 - 19 Eylül 2013, ss.2, (Özet Bildiri)

2010

2010

16. Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma Factors That Effect Instructors Adoption of Electronic Library Services A Study of Academics in Anadolu University

KURULGAN M., ÖZATA F. Z.

2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 22-24 Eylül 2010, Ankara, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

17. Elektronik Kütüphane Hizmetlerinin Öğretim Elemanları Tarafından Benimsenmesinde Etkili Olan Faktörler Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Araştırma

KURULGAN M., ÖZATA F. Z.

Bilgi Yönetiminde Teknolojik Yakınsama ve Sosyal Ağlar 2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu, 22 - 24 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

18. Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Elektronik Kütüphane Hizmetlerine Yönelik İnançları

KURULGAN M., ÖZATA F. Z.

ÜNAK İkibin10: Bilgi Yönetimi 2.0: Sosyal Ağlarda Bilgi Hizmetleri (07-09 Ekim 2010), Samsun, Türkiye, 7 Ekim - 09 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

19. CONFUSION AND/OR EMPOWERMENT: THE IMPACT OF ONLINE PRODUCT REVIEWS AND RECOMMENDATIONS ON CONSUMER DECISION MAKING

ÖZATA F. Z.

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.2044-2045, (Tam Metin Bildiri) identifier

Kitaplar

2020

2020

1. Pazarlama ve Değişim

ÖZATA F. Z.

Pazarlamaya Giriş, SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK, FEYZA AĞLARGÖZ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.87-106, 2020

2020

2020

2. Dijital Çağda Pazarlama İletişimi

ÖZATA F. Z.

Pazarlama İletişimi, Mine Oyman, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.167-193, 2020

2020

2020

3. Ethics in Accounting and Finance

ÖNCE S., ÖZATA F. Z., AĞLARGÖZ O., UÇKAN HEKİMLER B., ÇANKIR B., TİLTAY M. A., et al.

Business Ethics, ÖZATA Fatma Zeynep, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.190-215, 2020

2020

2020

4. Introduction to Business Ethics

EROL F., ÖZATA F. Z.

Business Ethics, FATMA ZEYNEP ÖZATA, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.3-25, 2020

2018

2018

5. Segmentation, Targeting and Positioning

ÖZATA F. Z.

Principles of Marketing, Sevgi Ayşe Öztürk, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.161-179, 2018

2016

2016

6. Deneyimsel Öğrenme ve Pazarlama Eğitimindeki Örnekleri

ÖZATA F. Z., AKGÜL D.

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.212-230, 2016

2016

2016

7. Etkileşimli Gastronomi

ÖZATA F. Z.

Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.152-185, 2016

2016

2016

8. Pazarlama Eğitiminde Seçilmiş Yöntemler

ÖZATA F. Z., AKGÜL D.

Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.198-212, 2016

2016

2016

9. Dijital Çağ ve Tüketici Davranışına Etkileri

ÖZATA F. Z.

Tüketici Davranışları, Emre Ozan Aksöz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.170-197, 2016

2016

2016

10. Dijital Medyada Gastronomi: İnternet

ÖZATA F. Z.

Gastronomi ve Medya, Hakan Yılmaz, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.124-151, 2016

2014

2014

11. Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama

ÖZATA F. Z.

Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. B.Zafer Erdoğan, Editör, EKİN YAYINLARI, ss.515-555, 2014

2013

2013

12. Sosyal Medya Platformları

ÖZATA F. Z.

Dijital İletişim ve Yeni Medya, Öztürk Mesude Canan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.76-98, 2013

2013

2013

13. Teknolojik Ürünlerde Tüketici Davranışı

ÖZATA F. Z.

Teknoloji Perakendeciliği, Elif Eroğlu, Editör, Anadolu Üniverstesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.48-71, 2013

Desteklenen Projeler

2019 - 2021

2019 - 2021

Kusurlu Ürün Krizlerinde Kullanılan Stratejilerin Markaya Yönelik Algılara Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Özata F. Z. (Yürütücü)

2017 - 2019

2017 - 2019

Yeni Çağın Parmak Aktivistleri Slaktivistler: Profil Belirlemeye Yönelik Keşifsel Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZATA F. Z. (Yürütücü)

2016 - 2017

2016 - 2017

Deneyimsel Öğrenmenin Pazarlama Eğitimi nde Kullanımı Üzerine Keşifsel Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZATA F. Z. (Yürütücü)

2013 - 2015

2013 - 2015

Yükseköğretim Öğrencileri Tarafından Mobil Öğrenmenin Benimsenmesini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZATA F. Z., ÖZDAMAR N.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2021 - 2022

2021 - 2022

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 19

h-indeksi (WOS): 3