Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 71

1. Use Of Sıgnal Words In The Process Of Teachıng Exposıtory Text Structures To Hearıng-Impaıred Students

ASES IX. International Educational Sciences Congress, Samarqand, Özbekistan, 10 - 13 Nisan 2025, ss.79-95, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Teaching Expository Text Structures In Language Support Courses To Hearing-Impaired Students.

ASES IX. International Educational Sciences Congress, 10 - 13 Nisan 2025, ss.96-108, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Metin Yapısı Geliştirme Stratejilerinin İncelenmesi

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.110-112, (Özet Bildiri)

6. Mesleki Eğitimde İşitme Kayıplı Gençlere Terminoloji Öğretim Süreci

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi : Eğitim Bilimlerinde Terminoloji, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, ss.9, (Özet Bildiri)

7. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Yapay Zeka ile Bilgi Verici Metin Hazırlama Süreci

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 25 Mayıs 2024, ss.736-737, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Academic Support Provided to Hearing Impaired University Students Studying in an Inclusive Environment: Disability Support Center

3. International Anatolian Scientific Research Congress, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, cilt.1, ss.309-316, (Tam Metin Bildiri)

9. Planning Language Support Courses And Educational Environments For The Hearing-Impaired With Delayed Language

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, cilt.1, ss.835-841, (Tam Metin Bildiri)

10. Examinatıon of Teacher Research Process: Example Of Action Research

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, cilt.1, ss.835-841, (Tam Metin Bildiri)

12. Engelliler Entegre Yüksekokulu Kariyer Farkındalığı Çalışmaları:Etkinlikler

Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

13. İşitme Engelli Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarının İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

14. İşaret Dili ve İşitme Engelli Öğrencilerin Dil Becerilerinin Gelişimine Yönelik Öneriler

3. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2018, ss.825, (Özet Bildiri)

15. REVIEW OF THE ‘GUIDED WRITING’ LESSONS PROVIDED FOR HEARING IMPAIRED STUDENTS

International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, cilt.2, ss.489-499, (Tam Metin Bildiri)

16. Determination Of Writing Components In Writing Courses Held With Hearing Impairments

International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, cilt.1, ss.482-490, (Tam Metin Bildiri)

17. İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Öğretim Programının İncelenmesi

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3555-3558, (Özet Bildiri)

18. İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Öğretim Programının İncelenmesi

İSTEL Ç., UZUNER Y., GİRGİN Ü., ÜNLÜER S., KARASU G., TANRIDİLER A., "İşitme Kayıplı Gençlere Uygulanan Yapı Bilgisi Ö27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3555-3558, (Özet Bildiri)

19. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Meslekle Tanışma Etkinliği Olarak Stajın Kullanımı

6th Cyprus International Conference on Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.4, ss.139-149, (Tam Metin Bildiri)

20. THE PROCESS OF SUPPORTING CAREER AWARENESS STUDIES OF HEARINGIMPAIREDSTUDENTS WITH LANGUAGE ARTS COURSES

International Conference on New Horizons in Education Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

21. KARİYER FARKINDALIĞI YOLUNDA: MEZUNLARLA GÖRÜŞME

International Conference on New Horizons in Education Conference, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

22. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Yazma Sürecinde Uygulanan Etkinlik Ve Stratejilerin İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. İŞİTME ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER FARKINDALIĞI: İŞ BAŞVURUSU HAZIRLIKLARI

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1240-1241, (Özet Bildiri)

26. Acquaintance with profession: Using internship as a tool forhearing-impaired university students

6th Cyprus International Conference on Educational Researchs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Career Planning Activities with Hearing Impaired University Students Preparing Job Application Portfolio

HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

29. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamına Hazırlanması: Problemler ve Çözümler

Engellilik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.83, (Özet Bildiri)

32. İşitme Engelli Üniversite Öğrencileri ile Yazma sürecinin İncelenmesi

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016

34. An Educational Research in the Area of Special Education Why Action Research

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

36. Early Acquaintance with Profession Internship

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems

The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

38. An Action Research for Examining Writing Process of Hearing Impaired College Students

The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. Kosova daki İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarının Mevcut Durumu

Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

40. İşitme Engelli Gençlerin Mesleki Eğitiminde Sosyal Ağların Kullanımı Facebook Örneği

Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

41. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Sistematik BİT Entegrasyonu Modeli Tabanlı Bir Eğitim Uygulamasının İncelenmesi Bilgisayar Destekli Sunum Dersi

International Conference On Interdisciplinary Research In Education, Famagusta, North Cyprus, 15 Mayıs 2012 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

43. Systematic ICT Integration Model for Hearing Impaired Youths

The Qualitative Report Fourth Annual Conference, Nova Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida USA, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 19 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

44. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 11-12 Ekim. Trabzon, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

48. Examining Vocabulary Development Strategies Applied to the Hearing Impaired Youths

2011 ASHA Convetion, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

51. Describing an Instruction for Enriching the Hearing Impaired Youths Vocabulary via Internet

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

52. Reflections For Educational Programme Designed For Hearing Impaired Youths

Seventh International Congress of Qualitative Inquire, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

54. Vocabulary development strategies applied to hearing impaired youths during project base instruction

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning. Advances in the Oral Modality., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

55. An examination of strategies applied to hearing impaired during the Page Design Course

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

56. A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research

2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Proje Temelli Öğretim Modeli ile Okul Gazetesi İçin Reklam Geliştirme

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

65. Vocabulary developments efforts for youths hearing impairments during the news paper publication procedures

Division of International Special Education and Services y el Centro Ann Sullivan del Peru, CASP, Lima, Peru, 8 - 12 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

68. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi

16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER

ÖZEL EĞİTİM VE BÜTÜNLEŞTİRME, Batu,Emine Sema.,Çıkılı Soylu,Derya., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-114, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okuma Yazma

İşitme Yetersizliği Aile Eğitimi Kitabı II. Kademe, Zerrin Turan, Editör, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI - Özel Eğitim Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Genel Müdürlüğü, ss.1-33, 2023

3. İşitme Kayıplı Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.182-220, 2023

4. İşitme Kayıplı Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Atilla CAVKAYTAR, Yasemin ERGENEKON, Editör, anadolu üniversitesi, Eskişehir, ss.183-222, 2023

5. Okuma Yazma

İşitme Yetersizliği Aile Eğitimi Kitabı III. Kademe, Zerrin Turan, Editör, T.C.MİLLİ EĞİTİM BAKÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZM GEN.MÜD., Ankara, ss.1-24, 2023

6. İşitme Engelli Üniversite Öğrencileriyle Kariyer Planlama: İş Yeri Ziyareti

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, ss.805-818, 2017

7. İŞİTME ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİYLE KARİYER PLANLAMA: İŞ YERİ ZİYARETİ

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Demirel, Özcan ve Dinçer, Serkan, Editör, Pegem InDeks, Ankara, ss.805-818, 2017

8. Veri Toplama Yöntemleri

Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.79-108, 2014
Metrikler

Yayın

102

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

174

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

46

Proje

12

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları