Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
4. İŞİTME KAYIPLI GENÇLERE UYGULANAN YAPI BİLGİSİ DERSİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.193-225, 2020 (ESCI, TRDizin)
5. An Examination of the Improvement Process of the Building Construction Course Applied to the Youths with Hearing Loss
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.193-225, 2020 (ESCI, TRDizin)
9. Review Of The ‘Guided Writing’ Lessons Provided For Hearing Impaired Students
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2, ss.467-477, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Examination of Hearing-Impaired Collage Students' Writing Studies Based on Balanced Literacy Instruction Approach
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.2, ss.199-232, 2018 (ESCI, TRDizin)
16. İşitme Engelli Gençlerle Yaratıcı Yazma Çalışması Şiir Yazma
Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.23-46, 2015 (Hakemli Dergi)
17. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.1, sa.2, ss.19-41, 2012 (Hakemli Dergi)
18. İşitme Engelli Öğrencilerde Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla Sözcük Dağarcığı Geliştirme Stratejileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-22, 2011 (Hakemli Dergi)
20. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Modelinin İncelenmesi
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, cilt.11, sa.4, ss.21111-2134, 2011 (SSCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
71
11. Üniversite Mezunu İşitme Engellilerin Nitelikli İstihdamı: ‘‘Üniversite-Sanayi İşbirliği Çalışmaları”
Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
12. Engelliler Entegre Yüksekokulu Kariyer Farkındalığı Çalışmaları:Etkinlikler
Anadolu Üniversitesi Akademik Birim Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
15. REVIEW OF THE ‘GUIDED WRITING’ LESSONS PROVIDED FOR HEARING IMPAIRED STUDENTS
International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, cilt.2, ss.489-499, (Tam Metin Bildiri)
20. THE PROCESS OF SUPPORTING CAREER AWARENESS STUDIES OF HEARINGIMPAIREDSTUDENTS WITH LANGUAGE ARTS COURSES
International Conference on New Horizons in Education Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
21. KARİYER FARKINDALIĞI YOLUNDA: MEZUNLARLA GÖRÜŞME
International Conference on New Horizons in Education Conference, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
26. Acquaintance with profession: Using internship as a tool forhearing-impaired university students
6th Cyprus International Conference on Educational Researchs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. Career Planning Activities with Hearing Impaired University Students Preparing Job Application Portfolio
HKICEPS Hong Kong International Conference on Education, Psychology and Society, HONG KONG, ÇİN HALK CUMHURİYETİ HONG KONG ÖZEL İDARİ BÖLGESİ, 14 - 16 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
29. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamına Hazırlanması: Problemler ve Çözümler
Engellilik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.83, (Özet Bildiri)
30. İşitme Engelli Üniversite Öğrencileri ile Kariyer Planlama Etkinlikleri: İŞKUR Etkileşim Süreci
26. Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 4 - 08 Ekim 2016, ss.69, (Özet Bildiri)
33. iŞİTME ENGELLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İLE KARİYER PLANLAMA ETKİNLİKLERİ: İŞKUR ETKİLEŞİM SÜRECİ
26. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
35. Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
37. Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems
The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
38. An Action Research for Examining Writing Process of Hearing Impaired College Students
The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
39. Kosova daki İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarının Mevcut Durumu
Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
42. Kosovadaki Işitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarinin Mevcut Durumu
International EJER Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
47. Utilizing Informal Reading Inventories on Evaluation of Reading Skills
2011 ASHA Convention, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
49. A Metacognitive Literacy Instruction Model for Hearing Impaired Students
2011 ASHA Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
56. A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research
2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, İspanya, 3 - 04 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
57. A School Based Action Research Obstacle Attemps and Improvements Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths
The 10th Advances in Qualitative Methods, 8 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
60. The Qualitative and Quantitative Impacts of Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths Literacy Development An Action Research
EDUCARE, Porto, Portekiz, 10 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
61. Page Design Hearing Impaired Youths Newspaper Publication Efforts via QuarkXPress
2. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
62. Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla İşitme Engelli Gençlerle Gazete Çıkarma Süreci
16. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
63. Proje Temelli Öğretim Modeli ile Okul Gazetesi İçin Reklam Geliştirme
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
64. İşitme Engellilerin Okuyup Anlamalarında Üst Bilişsel Stratejilerin Öğretildiği Etkinlikler
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
67. İşitme Engelli Öğrencilerin Yazılı Anlatım Ürünlerini Değerlendirme Aracı Üst Bilişsel Becerilerin Kazanılması
16. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
68. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
69. İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Çalışmalarının İncelenmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
8. Veri Toplama Yöntemleri
Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.79-108, 2014