Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 98

4. Özel gereksinimli bireylere öz-belirleme becerilerinin kazandırılması

13. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

5. Otizm dostu kütüphane hizmetlerine ilişkin paydaş görüşleri

III. Erişilebilir Kütüphaneler Çalıştayı, Bartın, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

7. Gelişimsel yetersizliği olan genç yetişkinlerin ve ebeveynlerinin gözünden serbest zaman

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

8. Meslek için birlik: Özel eğitim alanındaki bir mesleki birliğe ilişkin paydaş deneyimleri

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

10. Sağlık ve özel eğitim alanının kesişimi: Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde ağız ve diş sağlığı

11. Uluslararası Tıp ve Sağlık Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

12. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere ağız ve diş sağlığıyla ilgili becerinin öğretimi

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

13. Bağımsız yaşam için istihdam

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

14. BAĞIMSIZ YAŞAM İÇİN İSTİHDAM-EFIL

32. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Özel eğitimde geçiş değerlendirmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.565-566, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim kaynaştırma uygulamalarında sınıf içi geçişleri kolaylaştıran stratejiler

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

29. INITIAL DATA OF SUPPORTS INTENSITY SCALE FOR ADULTS INTURKISH VERSION: SIS - A TR

143. AAIDD Annual Meeting: KnowledgeTranslation: Power Through Research, Policy and Practice, St.Paul, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

30. Gelişimsel yetersizliği olan çocukların erken müdahaleden okul öncesine geçiş sürecini destekleme: Öğretmen ve yöneticilere öneriler.

VI. Uluslararası Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

31. Bağımsız yaşama hazırlanmak

9. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019

32. Özel gereksinimli bireylerin yetişkinliğe geçişi

9. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

33. Dünyada ve Türkiye’de geçişin yasal temelleri.

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

41. Job coaching Project: Adult with IDD, family, and employers voices about employment.

142. AAIDD yıllık toplantısı (AAIDD 142nd Annual Meeting), St.Louis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Haziran 2018

42. Zihin Yetersizliği Olan Yetişkin Bireylerin Kişisel Bakım ve Temizlik Becerilerinin Arttırılmasında Sosyal Öykülerin Etkililiği.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

46. Özel gereksinimli çocukların zor anları: Okul dönemine geçişler.

2nd International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

47. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) hazırlama süreci ve ekip.

Prof. Dr. Hıfzı Hıfzı Özcan 7. Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

50. Özel gereksinimli bireylerde yaşam sorumluluğunu alma.

27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

56. Öğretmen adayları ve öğretmenler için sosyal öykü yazma ve uygulama eğitimi.

7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

62. Case study Teaching providing training with activity schedule to the mother who has a child with autism spectrum disorder

3rd International Conference on Human and Social Sciences-ICHSS 2016, Roma, İtalya, 14 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

63. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için öğretim programı oluşturma

XVIII. Congress Amse-Amce-Waer Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

64. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara videoyla model olma kullanılarak yaya becerilerinin öğretimi

XVIII. Congress Amse-Amce-Waer Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

65. PANEL: Bağımsız yaşama hazırlanmak: Bağımsız yaşama geçiş

6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2016

66. Özel eğitimde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2015

67. Otizmli çocuklara videoyla model olma kullanılarak ev kazalarında basit ilkyardım becerilerinin öğretimi

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

68. Gelişimsel yetersizliği olan çocuklar için etkinlik temelli öğretim uygulamaları

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

69. Activity based intervention ABI practices in special education A case study from Turkey

1st International Early Childhood Intervention Conference (Anip-Portuguese National Early Intervention Association) Eurlyaid Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

70. Otizmde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

5. İstanbul Otizm Eğitim Günleri (Uluslararası Katılımlı Otizmde Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu), İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

71. Özel eğitimde etkinlik temelli öğretim uygulamaları

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

72. Teaching practicum process The teacher training program for individuals with intellectual disabilities at the department of special education in Turkey

International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn11), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

73. TRAINING PROCESS CYCLES FOR SPECIAL EDUCATION TEACHERS AND UNIVERSITY SUPERVISORS: A TURKISH CONTEXT

3rd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, ss.5987, (Tam Metin Bildiri) identifier

77. Which one is more effective and efficient Video modeling or live modeling

International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Kansas City, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

78. Preschool teachers opinions on play skills

Sixth International Congress of Qualitative Inquiry (QI 2010), Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

80. The effectiveness of video modeling on teaching home skills to a student with developmental disabilities

Fourth Conference of the European Association for Behaviour Analysis (EABA), Madrid, İspanya, 9 - 12 Eylül 2008, (Özet Bildiri)

81. A sample application: Utilizing activity based teaching and directed to cognitive development

II. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

82. Social Skills İnstruction Carried out by Teachers Working at Private Special Education İnstitutions

ICOSE 2008 (II. International Conference on Special Education), 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

83. Beceri ve kavram öğretimi

3. İstanbul Otizm Eğitim Günleri, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

84. Problem davranışların azaltılmasına olumlu yaklaşım

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

85. Etkinlik temelli öğretim Tanım örnek uygulamalar örnek videolar

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

86. Otistik çocukların özellikleri

II. Özel Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

88. Nitel araştırma Görüşme araştırmalarında tümevarım analizi tekniğinin uygulanması

16. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

90. First year teachers of children with mental retardation in Turkey Training recruitment and support

Hawaii International Conference on Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Ocak 2004, (Özet Bildiri)

92. A comparison of two interventions for increasing oral reading performance

Association for Behavior Analysis (ABA), Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

94. Teaching pedestrian skills to children with developmental disabilities

International Conference on Special Education, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

95. Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere yaya becerilerinin öğretimi

Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

97. Opinions of the family guides about the Small Steps Programme implemented in Anadolu University

International Special Education Congress, Manchester, İngiltere, 24 - 28 Temmuz 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 59

1. Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti III. Kademe

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2. Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti I. Kademe

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

3. Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 4-6 yaş grubu

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. , Ankara, 2024

4. Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti II. Kademe

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

5. Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 0-3 yaş gubu

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

7. Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 4-6 yaş grubu, ERGENEKON YASEMİN, TİMUÇİN ERSİN UFUK, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.39-63, 2024

8. Otizm spektrum bozukluğunu anlamak

Otizm spektrum bozukluğu aile eğitimi kitap seti 0-3 yaş grubu, ERGENEKON YASEMİN, TİMUÇİN ERSİN UFUK, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.39-63, 2024

9. Engellilik ve Erişilebilir Tasarım

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2023

11. Gelişimsel yetersizliği olan bireyler için erişilebilir tasarım

Engellilik ve erişilebilir tasarım, Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.143-181, 2023

12. Trafik güvenliği, sağlık ve ilkyardım becerileri

Gelişimsel yetersizliği olan bireylerde güvenlik becerileri, Özler Naime Güneş, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.81-134, 2023

15. Değerlendirme

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.43-55, 2022

16. Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının gelişimi

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-16, 2022

17. Bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlaması

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.105-120, 2022

19. Örnek BAHP, BEP ve BGP formları ve BEP envanteri

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.147-232, 2022

20. BEP kapsamında bireyselleştirilmiş geçiş planlarının hazırlanması

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.121-145, 2022

21. BEP’i uygulama ve BEP’te uyarlamalar yapma

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.81-103, 2022

22. BEP toplantıları

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.31-42, 2022

23. BEP ekibi: Ekip üyeleri, rol ve sorumluluklar, ekibin işleyişi

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması içinde, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.17-30, 2022

24. Erken çocukluk özel eğitimi hizmetlerinin planlanması.

Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı, Bakkaloğlu, H., Çelik, S., & Tomris, G., Editör, Vize Akademik., Ankara, ss.309-347, 2022

25. Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama

Bağımsız yaşam için yol haritası: Özel gereksinimli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programı ve geçiş planlarının hazırlanması, Ergenekon Yasemin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.55-79, 2022

26. Özel gereksinimli bireyler ve özel eğitim

Özel gereksinimli bireylerin bilgiye erişimi: Disiplinler arası çalışmalar ve güncel yaklaşımlar, Bezirci Pervin, Kanık Leyla, Alaca Erdinç, Palo Gürcan, Soylu Demet, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.17-40, 2022

28. Kavram öğretiminde kullanılan yöntemler ve teknikler.

Özel eğitimde kavram öğretimi, Avcıoğlu, H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.99-131, 2021

29. Ergenlik ve yetişkinlik.

Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, Sucuoğlu, B., Bakkaloğlu, H., & Ökçün Akçamuş, M. Ç., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.773-802, 2021

31. Özel eğitimde teknoloji

Özel eğitim ve eğitim teknolojisi: Kuramdan uygulamaya, Odabaşı, H. F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-44, 2019

32. Bilişsel beceriler ve dil gelişimi

Çocuk gelişiminde normal ve atipik gelişim, Cavkaytar, Atilla, Editör, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.78-103, 2019

33. Bilişsel ve psiko-motor becerilerin kazandırılması ve desteklenmesi

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.115-137, 2019

34. Çocuklarda davranış yönetimi

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987., Ankara, ss.55-80, 2019

35. Kaynaştırma ortamlarında geçiş

Kaynaştırma ortamında uygulamalar, Batu, E. S., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-271, 2019

36. Yetişkinliğe geçiş

Zihin yetersizliği olan yetişkinler, Cavkaytar, A. Kaya, A., Editör, Ankara: Eğiten Kitap., Ankara, ss.23-38, 2019

37. Özel eğitimde teknoloji

Özel eğitim ve eğitim teknolojisi: Kuramdan uygulamaya, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-44, 2019

38. Kaynaştırma ortamlarında geçiş.

Kaynaştırma ortamında uygulamalar, E. Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.247-271, 2019

39. Okul öncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.157-177, 2019

40. Okulöncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada Başarı İçin Birlikte Yürüyelim: Yardımcı Destek Personelin El Kitabı, Yasemin Ergenekon, Editör, Ayrıntı Basımevi, Eskişehir, ss.157-177, 2019

41. İşe yerleştirme öncesinde iş koçunun rol ve sorumlulukları

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.101-145, 2018

42. Down sendromlu çocuklarda davranış kontrolü

0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri: Aileler ve eğitimciler için kaynak kitap, Batu, E.S., Editör, Ankara: Vize Yayıncılık, Ankara, ss.265-295, 2018

43. İş yaşamında gerekli olan beceriler ve kazandırılması

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.19-77, 2018

44. Özel gereksinimli bireylerin toplumsal yaşama katılımı ve ilgili yasal düzenlemeler

Özel gereksinimli bireyler ve bakım hizmetleri, Tekin-İftar, E., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.156-191, 2018

45. Zihin yetersizliği olan öğrenciler

Özel eğitim ve kaynaştırma, A. Cavkaytar D. Tekin Ersan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.259-297, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

46. Sosyal yeterlikle ilişkili kavramlar ve sosyal yeterliğin bileşenleri

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için (Öğretmen adayları ve öğretmenler için), Vuran, Sezgin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-25, 2018

47. İşe yerleştirme ve izlemede iş koçunun rol ve sorumlulukları

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.147-179, 2018

48. Gelişimsel destek programları

Çocuk gelişiminde program, Gültekin, M. Usta, İ., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.58-84, 2018

49. Sosyal yeterlikle ilişkili kavramlar ve sosyal yeterliğin bileşenleri.

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için (Öğretmen adayları ve öğretmenler için), Vuran, S., Editör, Ankara: Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-25, 2017

50. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için geçiş süreci ve hizmetleri planlama.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., ss.265-301, 2016

51. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.327-382, 2016

52. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için geçiş süreci ve hizmetleri planlama.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.103-121, 2016

53. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için eğitim-öğretim uygulamaları.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.216-263, 2016

54. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için eğitim-öğretim uygulamaları.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.83-101, 2016

55. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test tekrar test (ön test-son test) yöntemiyle değerlendirilmesi.

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.325-382, 2016

57. Özel eğitim uygulamaları, eğitim programları ve genel eğitimin desteklenmesi.

Özen A ve Ergenekon Y 2013 Özel eğitim uygulamaları eğitim programları ve genel eğitimin desteklenmesi A Cavkaytar Ed Destek özel eğitim hizmetlerinin verimliliğinin araştırılması projesi DESÖP içinde s 73 118 Ankara T C Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Cavkaytar, Atilla, Editör, Ankara: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.73-118, 2013
Metrikler

Yayın

197

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1132

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

32

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları