Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2001 - 2006
2001 - 2006Doktora
Universite Paris 7-Denis Diderot, History and philosophy of sciences and didactic of disciplines, Mathematics education, Fransa
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Universite Lyon 1, History and philosophy of sciences and didactic of disciplines , Mathematics education , Fransa
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
The diagnosis of help to study, in mathematics: didactical analysis of the difficulties related to the algebra and to the functions in upper secondary school (10th grade)
Universite Paris 7-Denis Diderot, History and philosophy of sciences and didactic of disciplines, Mathematics education
2001
2001Yüksek Lisans
The didactic dimension of mathematical fora on Internet
Université Claude Bernard-Lyon I
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
C1 İleri
C1 İleriFransızca
Araştırma Alanları
Program Geliştirme
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2016 - 2021
2016 - 2021Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2007 - 2016
2007 - 2016Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2007 - 2007
2007 - 2007Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2014 - 2020
2014 - 2020Yönerge Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2014 - 2020
2014 - 2020Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi
2016 - 2018
2016 - 2018Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2013 - 2016
2013 - 2016BAP Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Seminer
Matematik tarihi ve felsefesi
Matematiğin popülerleştirilmesi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik
Matematik Eğitiminde İçerik Analizi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
Lisans
Üstün yetenekli öğrencilere matematik öğretimi
Matematik tarihi
Oyunla matematik öğretimi
Öğretmenlik uygulaması
Okul deneyimi
Topluma hizmet uygulamaları
Üstün yeteneklilere öğrencilere matematik öğretimi
Matematik Felsefesi
Matematik öğretiminde ilişkilendirme
Zeka Oyunları I
Matematik II
Özel Öğretim Yöntemleri
Matematik I
Zeka Oyunları II
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Günlük Hayatta Matematik
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Farklı problem türleri ile matematik öğretimi
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Erken cebir öğreniminde görsel düşünmeye dayalı problem çözme yönteminin kullanımı
Erdoğan A. (Danışman)
M.Atasay(Öğrenci)
2024
2024Bütünleşik Doktora
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Sit Bağlamında Matematiksel Görevlerdeki Benzerlik Algılarının İncelenmesi
Erdoğan A. (Danışman)
K.ÇOBAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İnternette yayınlanan ortaokul matematik ders anlatım videolarındaki analojilerin kavram tanımı ve kavram imajı çerçevesinde incelenmesi
Erdoğan A. (Danışman)
K.KAYMAKCI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Kırsaldaki matematik öğretmenlerinin öğretim programını uygulamada karşılaştıkları zorluklar ve çözüm yaklaşımları
Erdoğan A. (Danışman)
F.ÖZPINAR(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Ortaokul öğrencilerinin ebeveynlerinin kesirler konusundaki destek yaklaşımlarının incelenmesi
Erdoğan A. (Danışman)
E.YEMENLİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin kullandıkları eğitsel içerikli web sitelerinin incelenmesi
Erdoğan A. (Danışman)
A.ESATOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin özel yetenekli öğrencilerle ilgili karşılaştıkları sorunlar ve çözüm yaklaşımları
Erdoğan A. (Danışman)
Ş.CAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Matematik öğretim programlarında (2013) fonksiyon konusuyla ilgili ekolojik sorunlar ve öğretmenlerin prakseolojileri
Erdoğan A. (Danışman)
M.GÖK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
A-didaktik ortamdaki matematiksel oyunlarda öğrencilerin yansıtıcı oyun işlevlerinin belirlenmesi
Erdoğan A. (Danışman)
M.ATASAY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokulda ispata giriş: Gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde sözsüz ispatların kullanımı
Erdoğan A. (Danışman)
E.ÜLKER(Öğrenci)
2016
2016Doktora
1-4. sınıf düzeylerine yönelik üç boyutta geometrik düşünme testinin geliştirilmesi, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesi
Erdoğan A. (Danışman)
Z.AKKURT(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Matematiğin popülerleştirilmesine yönelik tasarlanan etkinliklerin 7. sınıf öğrencilerinin matematik süreç becerileri ve tutumları açısından değerlendirilmesi
Erdoğan A. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Autograph programı kullanımının 10. sınıf öğrencilerinin fonksiyonların simetrileri ve cebirsel özellikleri konusundaki başarısına etkisi
Erdoğan A. (Danışman)
M.ZENGİN(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Abstract strategy board game for mathematical reasoning: opening the black box
Sunay M. A., Erdogan A.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY , cilt.3, ss.1-20, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Beceri Temelli Sorular
ERDOĞAN A.
Matematik Dünyası , cilt.1, sa.119, ss.98-103, 2024 (Hakemsiz Dergi)
2023
20233. K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Matematik Alan Becerileri
KARABEY B., ERDOĞAN A.
MILLI EGITIM
, cilt.52, sa.1, ss.971-996, 2023 (Scopus, TRDizin)
2023
20234. Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
Gök M., Erdoğan A.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.11, sa.22, ss.1089-1112, 2023 (TRDizin)
2022
20225. Matematik derslerindeki öğrenci ve öğretmen beklentilerinin sıradışı sonuçları
ERDOĞAN A.
Matematik Dünyası , sa.112, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2022
20226. An investigation of primary school students' 3D geometric thinking
AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A.
International Online Journal of Primary Education
, cilt.11, sa.1, ss.168-186, 2022 (TRDizin)
2022
20227. Oyun Tabanlı Problem Çözme Etkinlikleri ile Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarının Desteklenmesi
ÇOBAN F. N., ERDOĞAN A.
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.22-53, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. How to Play Board Games? A Framework Proposal for Classroom Settings
ERDOĞAN A., ATASAY SUNAY M., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
Board Game Studies Journal , cilt.16, sa.2, ss.101-122, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20209. Dinamik Geometri ile Keşif, Varsayım ve İspat: Bir Durum Çalışması
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., DUR Z., AKKURT DENİZLİ Z.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.661-690, 2020 (TRDizin)
2019
201910. Why Some Concepts Cannot Survive in Mathematics Curriculums? Example of Perspective Drawings (Niçin Bazı Kavramlar Matematik Dersi Öğretim Programlarında Tutunamıyor? Perspektif Çizimler Örneği)
ERDOĞAN A., AKKURT DENİZLİ Z., Çoban F. N.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.18, sa.4, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201911. Gifted students' attitudes towards mathematics: a qualitative multidimensional analysis
ERDOĞAN A., Yemenli E.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.20, sa.1, ss.37-52, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201912. Transpositions of Function Concept in Mathematics Curricula and Textbooks from the Historical Development Perspective
Gök M., ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.1, ss.1189-1206, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
201913. Geçmişten günümüze zeka oyunları
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
Apsistek , 2019 (Hakemsiz Dergi)
2018
201814. Development of a three dimensional geometric thinking test for early graders
AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A.
Journal on Mathematics Education
, cilt.9, sa.2, ss.213-226, 2018 (Scopus)
2017
201715. Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
Journal of Human Sciences , cilt.14, sa.4, ss.4850-4868, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği
GÖK M., ERDOĞAN A.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.140-181, 2017 (TRDizin)
2017
201717. Oyunlar ve Matematik Öğretimi: Stratejik Zekâ OyunlarınınSınıflandırılması
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, ss.287-311, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Matematik ile Sanatın İlişkilendirilmesi: Mandala Desenlerinin Simetri Öğretiminde Kullanımı
ATASAY M., ERDOĞAN A.
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.58-77, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Ortaokul matematik ders kitaplarında matematik tarihinin yeri: ekolojik bir analiz
ERDOĞAN A., EŞMEN E., FINDIK S.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.42, ss.49-69, 2015 (TRDizin)
2015
201520. Turkish primary school students strategies in solving a non routine mathematical problem and some implications for the curriculum design and implementation
Erdoğan A.
International journal for mathematics teaching and learning , sa.Nisan, ss.1-27, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201421. Conditions épistémiques de l étude autonome des élèves relativement à l algèbre et aux fonctions en classe de Seconde française
Erdoğan A.
Recherche en didactique des matématiques , cilt.34, sa.2-3, ss.201-238, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201422. Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
ERDOĞAN A., GÖK M., BOZKIR M.
Gazi üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.535-562, 2014 (TRDizin)
2013
201323. Ortaokul öğretmenlerinin matematik uygulamaları dersinde karşılaştıkları sorunlar
ÇOBAN F. N., ERDOĞAN A.
Turkish journal of computer and mathematics education , cilt.4, sa.3, ss.242-258, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201324. Fostering optimization ideas in early grades
ERDOĞAN A., YANIK H. B.
Teaching children mathematics , cilt.20, sa.1, ss.52-56, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201325. Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.17-34, 2013 (TRDizin)
2012
201226. İlköğretim matematik öğretmenliği programı birinci sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hazır bulunuşlukları
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., YANIK H. B.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1121-1149, 2012 (TRDizin)
2012
201227. İnteraktif bir matematik sergisinin matematiğin popülerleşmesine olan katkısının incelenmesi
ERDOĞAN A.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.116-143, 2012 (TRDizin)
2012
201228. Matematiğin popülerleştirilmesine yönelik tasarlanan bir eğitim öğretim ortamının değerlendirilmesi
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., GARAN Ö., GÜLER M.
Elementary education online , cilt.11, sa.1, ss.51-74, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. First Year Prospective Middle School Mathematics Teachers Readiness for Functions
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., YANIK H. B.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.4, ss.1121-1149, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201030. Primary teacher education students ability to use functions as modelling tools
ERDOĞAN A.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.2, sa.2, ss.4518-4522, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200931. Matematiksel Nesneler Sorunlu Şeyler
ERDOĞAN A.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.156-173, 2009 (TRDizin)
2007
200732. Les forums de questions mathématiques sur Internet et les attentes sur le travail des élèves
ERDOĞAN A., ALAIN M.
Annales de didactique et des sciences cognitives , cilt.12, ss.147-163, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Fransa Matematik Eğitimi Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi
ERDOĞAN A.
Dünya'da Matematik Eğitimi Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2023, cilt.1, ss.72-84, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Matematik Öğretmenlerinin Kullandıklari Web Sitelerinin Bir İncelemesi
ESATOĞLU A., ERDOĞAN A.
7th International Eurasian Research Congress ONLINE (EJER), 10 Eylül - 13 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
20203. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Gözünden Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Karşılaştıkları Sorunlar
ESATOĞLU A., ERDOĞAN A.
7th International Eurasian Research Congress ONLINE (EJER), 10 Eylül - 13 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2019
20194. Türev Konusunun Matematiksel Sit Kavramı Çerçevesinde Ekolojik Analizi ve Kavramsal ĠliĢkilerinin Didaktik Yapılandırılması
Selim F., ERDOĞAN A.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.93-101, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. İlkokul Öğrencilerinin Üç Boyutta Geometrik Düşünme ile İlgili Bazı Kritik Becerilerinin İncelenmesi
AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. Didaktik Durumlar Teorisi Çerçevesinde Kesir Kavramı Öğretimi
ERDOĞAN A., YEMENLİ E.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2018, ss.2583-2590, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Tenth grade mathematics teachers’ didactic praxeologies related to the teaching of functions under the new curriculum
GÖK M., ERDOĞAN A.
Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.174, (Özet Bildiri)
2018
20188. Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenin Öğrencilerin Matematik Öğrenmelerini Desteklemesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., DUR Z., ÖZKALE A.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. A-didaktik Oyun Ortamında Ortaokul Öğrencilerinin Yansıtıcı Oyun Şemaları
ATASAY M., ERDOĞAN A.
V. International Eurasian Educatioanal Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Ortaokulda Sözsüz İspatların Kullanımı
ERDOĞAN A., ÜLKER E.
V. İnternational Eurasian Educational Reseach Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Matematik Öğrenme Desteğinde Ebeveynlik Stilleri
ERDOĞAN A., YEMENLİ E.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2018, ss.2803-2806, (Özet Bildiri)
2017
201712. A Three Dimensional Geometric Thinking Test For 1st – 4th Grades
AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A., OLKUN S.
EIEM 2017, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Öğrencilerin Somut Materyale Dayalı Oyunlar Bağlamındaki Şemaları
ATASAY M., ERDOĞAN A.
2nd International Conference On Best Practices And Innovations In Education (İnoved), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Matematiğin Popülerleştirilmesine Yönelik Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Vizyonlarina Etkisi
ÇOBAN F. N., ERDOĞAN A.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 Ekim - 21 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Stratejik Zeka Oyunlarının Matematik Öğretimi Açısından Incelenmesi
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
1st International Education Research And Teacher Education Congress (erte), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Öğretmenlerin Rutin Olmayan Matematik Problemlerinin Çözümünde Öğrencileri Destekleme ŞEkilleri
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Konferansı, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Öğretmen Adayları ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Popüler Zeka Oyunları
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 17 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Middle School Students? Engagement With Mathematical Processes In A Manipulative Game Playing Context
ATASAY M., ERDOĞAN A.
41st Annual Conference Of The International Group For The Psycology Of Mathematics Education (pme 41), 17 - 22 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Social Media As A Scaffolding Tool: Example Of Facebook Mathematics Group
YEMENLİ E., ERDOĞAN A.
International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ıcemst), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. An Ecological Analysis Of The Turkish Mathematics Curriculum Changes Related To The Teaching Of Function Concept
GÖK M., ERDOĞAN A.
International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ıcemst), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Matematiksel Oyunların Ilköğretimde Kullanımı: Matematik Atölyesi Örneği
ATASAY M., ERDOĞAN A.
4th International Eurasian Educational Research Congress (ejer), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201622. Analysis of 10th grade textbook functions unit with antropological theory of didactics
GÖK M., ERDOĞAN A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. 7 sınıfta simetri konularına girişte mandala sanatının kullanımı
Atasay M., ERDOĞAN A.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. Fonksiyon Kavramına Grafik odaklı Yaklaşımda Karşılaşılan Zorluklar
ERDOĞAN A.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Examples of popularization activities in Turkey Effects opportunities and challenges
ERDOĞAN A.
ICME13-13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016
2016
201626. The development of three dimensionality in primary school childeren
AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A., OLKUN S.
ICME13-13th Internaional conference on mathematical education, 24 - 31 Temmuz 2016
2016
201627. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü BÖTE Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları
ERDOĞAN A., Yemenli E.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. Teknoloji Fakültelerindeki Bilimsel Hazırlık Sınıflarında Mateamtik Dersi Fonskiyon Grafiklerinin Öğretiminin Prakseolojik Bir Analizi
ERDOĞAN A., ÖZKALE A.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Rutin Olmayan Matematik Problemleri Kim İçin Niçin Nasıl
ERDOĞAN A.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201530. Sınıf İçi Matematiksel Araştırma Problemleri (SİMAP) ile Matematiksel Süreç Becerilerinin Kazandırılması: Yenilikçi Bir Projenin Öğretmen Eğitimi Boyutu
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., GARAN Ö.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2015
201531. Sınıf içi matematiksel araştırma problemleri SİMAP ile matematiksel süreç becerilerinin kazandırılması Yenilikçi bir projenin öğretmen eğitimi boyutu
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., GARAN Ö.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. Ondalık gösterimler ve yüzde konularına ilişkin öğretmen bilgilerinin prakseolojik analizi
ERDOĞAN A., TANIŞLI D., FINDIK S.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201533. Ecological problems in the teaching of perspective drawings at 8th grade
ERDOĞAN A., AKKURT DENİZLİ Z., ÇOBAN F. N.
International conferenece on education for the future, 13 - 15 Mayıs 2015
2015
201534. Teaching ratio concept within an adidactical milieu
GÖK M., BEYDE E., ERDOĞAN A.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2015
201535. Examination of tenth grade students errors in functions
GÖK M., ERDOĞAN A.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.23, (Özet Bildiri)
2015
201536. Ondalık Gösterimler ve Yüzde Konularına İlişkin Öğretmen Bilgilerinin Prakseolojik Analizi
ERDOĞAN A., TANIŞLI D., SELİM F., HACIMÜFTÜOĞLU A., ÜNVER Y., ÖZDEMİR H., et al.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2014
201437. Bilim sergisi tasarımcısı kimdir ve nasıl yetişir
ERDOĞAN A.
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201438. The research processes of 6th grade students for non routine mathematics problems
KARABACAK F., ERDOĞAN A., SÖKMEN N.
III. Conference on interdisciplinary research in education, Milan, İtalya, 29 - 31 Ekim 2014
2014
201439. Matematik öğretmen adaylarının matematik felsefesine yönelik zihin haritaları
ERDOĞAN A., YEMENLİ E.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.347, (Özet Bildiri)
2014
201440. Lise 1 sınıf öğrencilerinin fonksiyon grafiklerinin çiziminde yaptıkları hatalarının incelenmesi
GÖK M., ERDOĞAN A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.56, (Özet Bildiri)
2014
201441. Türkiye deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları Fonksiyon kavramı örneği
GÖK M., ERDOĞAN A.
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (uluslararası katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201342. 6 sınıf öğrencilerinin matematiksel muhakeme süreçlerinin incelenmesi
YILMAZ F., ERDOĞAN A.
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.59, (Özet Bildiri)
2013
201343. Ortaokul 5 sınıf matematik uygulamaları dersinin farklı boyutlarıyla öğretmenlerce değerlendirilmesi
ÇOBAN F. N., ERDOĞAN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.15, (Özet Bildiri)
2012
201244. Üçgende Aynı Tabana İnen Temel Doğruların Uzunluklarının Dinamik Geometri Yazılımı Kullanılarak Karşılaştırılması
DUR Z., AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201245. Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
GÖK M., BOZKIR M., ERDOĞAN A.
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.155, (Özet Bildiri)
2012
201246. Üçgende aynı tabana inen temel doğruların uzunluklarının dinamik geometri yazılımı kullanılarak karşılaştırılması
DUR Z., AKKURT DENİZLİ Z., ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.209-210, (Özet Bildiri)
2012
201247. Perspektif çizimler konusunun 8 sınıfta öğretiminin didaktiksel dönüşüm kuramı çerçevesinde incelenmesi
UZAR F. N., ERDOĞAN A.
1. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.184-185, (Özet Bildiri)
2012
201248. İlköğretim ikinci kademe matematik ders kitaplarında matematik tarihinin yeri
EŞMEN E., ERDOĞAN A.
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.100, (Özet Bildiri)
2012
201249. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bir matematik yardım forumu hakkındaki görüşleri ve kulanım şekilleri
ERDOĞAN A.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.164, (Özet Bildiri)
2012
201250. Türkiye deki bilim merkezlerinde matematiğin yeri
ÇOBAN F. N., ERDOĞAN A.
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2012, ss.159-163, (Tam Metin Bildiri)
2012
201251. Faire des mathematiques autrement
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., GÜLER M., GARAN Ö.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Toronto, Kanada, 26 - 27 Mayıs 2012, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
2011
201152. The first steps of an online forum project to help students in mathematics
ERDOĞAN A.
SixteenthAsian Technology Conference in Mathematics, Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.26-27, (Özet Bildiri)
2010
201053. Mathematics teachers practices in different socio cultural and educational environments
ERDOĞAN A.
The Second Annual Asian Conference on Education, Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010
2010
201054. Ders programları ve ders kitaplarında dikkate alınmayan matematiksel sorunlar ve bunların sınıf ortamına yansımaları Çizilemeyen çokgenler örneği
ERDOĞAN A., KARABACAK F.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201055. Ders programoı ve ders kitaplarında dikkate alınmayan matematiksel sorunlar ve bunların sınıf ortamına yansımaları : çizilemeyen çokgenler örneği
ERDOĞAN A., KARABACAK F.
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201056. Matematik öğretmeni adaylarının programları uygulama yeterlikleri
ERDOĞAN A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.75, (Özet Bildiri)
2010
201057. Comment étudient les élèves du secondaire en mathématiques
ERDOĞAN A.
2ème Conference Internationale Education, Economie et Société, Paris, Fransa, 21 - 24 Temmuz 2010
2010
201058. Primary teacher education students' ability to use functions as modeling tools
ERDOĞAN A.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4518-4522, (Tam Metin Bildiri)
2009
200959. Uluslararası Niçin Matematik sergisinin Türkiye macerası ve ülkemizde matematiğin popülerleşmesine olan katkısı
ERDOĞAN A.
8. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200960. Une expérience des situations de recherche en Turquie Ecole Mathématique d Eskisehir
ERDOĞAN A.
Journées de l’équipe Maths à Modeler, Grenoble, Fransa, 21 - 23 Ekim 2009
2009
200961. Des anomalies créées par les nouveaux programmes et leurs conséquences didactiques
ERDOĞAN A.
XVème Ecole d'Eté de Didactique des Mathématiques, Clermont-Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2008
200862. Matematik eğitiminde Fransız yaklaşımları Teoriler ve uygulamaları
ERDOĞAN A.
Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 30 Ekim 2008
2008
200863. A funny and interesting approach for mathematicsteaching Mathematical School of Eskişehir MSE
GÜLER M., GARAN Ö., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A.
International Society for Educational Planning (ISEP) Annual Meeting, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2008
2008
200864. A new learning environment of scientific process for pupils
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., GARAN Ö., GÜLER M.
International Conference Teaching and Learning 2008, Aveiro, Portekiz, 26 - 28 Mayıs 2008, ss.858-862, (Tam Metin Bildiri)
2008
200865. Eğlenceli matematikten üniversite matematiğine
ERDOĞAN A.
Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü Semineri, Eskişehir, Türkiye, 27 Şubat 2008
2007
200766. La notion de site mathématique comme outil d analyse de l activité mathématique
ERDOĞAN A.
Journées de l'équipe Maths a Modeler, Grenoble, Fransa, 25 - 27 Ekim 2007
2007
200767. Le diagnostic de l aide à l étude en mathématiques analyse didactique des difficultés relatives à l algèbre et aux fonctions en Seconde
ERDOĞAN A.
Séminaire national de didactique des mathématiques, Paris, Fransa, 19 - 20 Ekim 2007, ss.134-156, (Tam Metin Bildiri)
2007
200768. Etude autonome des élèves en mathématiques une approche diagnostic
ERDOĞAN A.
XIVème Ecole d'Eté de Didactique des Mathématiques, Saint-Livrade, Fransa, 17 - 24 Ağustos 2007, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
2007
200769. A didactical analyis to reconsider the curriculum and the situations of study
ERDOĞAN A.
31th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 31), Seul, Güney Kore, 8 - 13 Temmuz 2007, ss.215, (Özet Bildiri)
2006
200670. Etude didactique des forums de questions mathématiques comme un système auxiliaire technologique
ERDOĞAN A.
Espace mathématique francophone 2006 (EMF2006), Sherbrooke, Kanada, 23 - 31 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
2005
200571. Etude autonome des élèves en mathématiques l organisation d un diagnostic
ERDOĞAN A.
Premier colloque international sur l'approche anthropologique du didactique, Baeza, İspanya, 27 - 30 Eylül 2005, ss.319-338, (Tam Metin Bildiri)
2005
200572. Forums on Internet tools for teaching and learning
ERDOĞAN A.
Biltek2005: International Informatics Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2005, ss.94-102, (Tam Metin Bildiri)
2005
200573. Un regard épistémologique sur le travail des élèves
ERDOĞAN A.
Colloque international de mathématiques : l'apprentissage des mathématiques de la prime enfance à l'âge adulte, Mons, Belçika, 7 - 09 Haziran 2005, (Özet Bildiri)
2005
200574. Pupil s autonomous studying From an epistemological analysis towards the construction of a diagnosis
DUCHET P., ERDOĞAN A.
Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 4), Barselona, İspanya, 17 - 21 Şubat 2005, ss.663-674, (Tam Metin Bildiri)
2004
200475. Matematik Eğitiminde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Yeri: Fransa Örneği
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
200476. Matematik eğitiminde enformasyon ve iletişim teknolojilerinin yeri Fransa Örneği
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
2004
200477. Internet üzerindeki matematik forumlarının didaktik boyutu
ERDOĞAN A.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2004
200478. Le problème du diagnostic pour l aide à l étude en mathématiques comment étudier l étude Des pistes pour une aide à l étude à partir du cas des équations inéquations en classe de Seconde
ERDOĞAN A.
Séminaire de didactique des mathématiques de l’équipe DIDIREM, Université Paris 7-Denis Diderot, Paris, Fransa, 05 Mayıs 2004
Kitaplar
2023
20232. Matematiği oyunla ilişkilendirme
ATASAY SUNAY M., GÖK M., ERDOĞAN A.
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.325-347, 2023
2023
20233. Matematiği felsefe ve mantık ile ilişkilendirme
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, , Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.89-111, 2023
2023
20234. Eleştirel bir bakış açısıyla matematiksel ilişkilendirme
ERDOĞAN A.
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.1-11, 2023
2023
20235. Matematik kavramlarını ilişkilendirme
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A.
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.13-41, 2023
2022
20226. Matematik Alan Becerileri
ERDOĞAN A., KARABEY B., ÖZKALE A.
K12 ULUSAL BECERİ ORTAK REFERANS ÇERÇEVESİ, Prof. Dr. Mahmut Özer Millî Eğitim Bakanı Prof. Dr. Petek AŞKAR • MEB Bakan Yardımcısı Halil İbrahim TOPÇU • MEB Ortaöğretim Genel Müdürü Prof. Dr. Arif ALTUN • Hacettepe Üniversitesi Doç. Dr. İlker CIRIK • Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Dr. Mustafa KANDIRMAZ • MEB, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.64-88, 2022
2018
20187. MATEMATİK TARİHİ - Giriş - THE HISTORY OF MATHEMATICS- An Introduction
AYVAZ Ü., BAĞDAT O., DURMUŞ S., ERDOĞAN A., EROĞLU D., GÜVEN B., et al.
Nobel Yaşam, 2018
2017
20178. On Dokuzuncu Yüzyıl Katkıları: Lobachevsky’den Hielbert’e
AYVAZ Ü., BAĞDAT O., DURMUŞ S., ERDOĞAN A., güreş h., GÜVEN B., et al.
Matematik Tarihi Giriş, Prof. Dr. Soner Durmuş, Editör, Nobel, Ankara, ss.563-655, 2017
2017
20179. On Dokuzuncu Yüzyıl Katkıları: Lobachevsy’xxdan Hilbert’xxe
AYVAZ Ü., BAĞDAT O., DURMUŞ S., ERDOĞAN A., Güneş H., GÜVEN B., et al.
Matematik Tarihi Giriş, Durmuş, Soner, Editör, Nobel Yaşam, İstanbul, ss.563-655, 2017
2017
201710. Yunan Matematiğinin İlk Yılları
YANIK H. B., ERDOĞAN A., HATISARU V.
Matematik Tarihi-Giriş, Soner Durmuş, Editör, Nobel, İstanbul, ss.83-139, 2017
2016
201611. Didaktik Durumlar Teorisi
ERDOĞAN A.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingolbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-430, 2016
2016
201612. Didaktik Sözleşme
ERDOĞAN A.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingolbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem, Ankara, ss.565-579, 2016
2009
200914. Toplama ve çıkarma kavramlarının öğretimi ve öğrenci güçlükleri
ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingolbali ve Mehmet-Fatih Ozmantar , Editör, Pegem, Ankara, ss.31-61, 2009
2007
200715. Etude autonome des élèves en mathématiques: l'organisation d'un diagnostic
ERDOĞAN A.
Sociedad Escuela y Matematicas, Luisa Ruiz-Higueras, Antonio Estepa, F. Javier Garcia, Editör, Universidad de Jaen, Jaen, ss.319-337, 2007
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023K12 Beceri Geliştirme Programı
Diğer Uluslararası Fon Programları
Erdoğan A.
2022 - 2022
2022 - 2022TÜBITAK Fen Lisesi Öğretim Programı ve Ders Materyallerinin Geliştirilmesi Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Erdoğan A.
2017 - 2021
2017 - 2021Anne ve babaların çocuklarının matematik öğrenmelerine yardım etme yaklaşımları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019
Özel Yetenekli Öğrenciler için 1-12. Sınıf Matematik Öğretim Programlarının Oluşturulması
TÜBİTAK Projesi
ERDOĞAN A.
2014 - 2019
2014 - 2019Lise ikinci sınıf matematik öğretmenlerinin fonksiyon konusuyla ilgili didaktik prakseolojilerinin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları (2018)
TÜBİTAK Projesi
ERDOĞAN A.
2017 - 2018
2017 - 20184006-Bilim Fuarları 2017-2018 Eskişehir İl Temsilciliği
TÜBİTAK Projesi
ERDOĞAN A.
2017 - 2018
2017 - 2018A-didaktik Ortamdaki Matematiksel Oyunlarda Öğrencilerin Yansıtıcı Oyun İşlevlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Zeka Oyunlarından Matematik Öğretimi Bağlamlarının Oluşturulması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Günlerden Bilim
TÜBİTAK Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A., ALAN Ü., ARAZ AY G. (Yürütücü), GENÇ KUMTEPE E.
2016 - 2017
2016 - 2017Zeka Oyunlarının Matematik Öğretimi Açısından İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü), ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
2016 - 2017
2016 - 2017STEM FeTeMM bağlamında fonksiyon kavramının öğretimine yönelik içerik geliştirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E. (Yürütücü), ERDOĞAN A.
2015 - 2016
2015 - 2016Somut Matematik Öğretimi Materyallerinin Öğretmenler Tarafından Kullanımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Sınıf ortamında matematiğin popülerleştirilmesine yönelik etkinlik tasaramı ve uygulaması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Somut Matematik Öğretimi Materyallerinin Geliştirilmesi ve Uygulanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2013 - 2013
2013 - 2013Sınıf İçi Matematiksel Araştırma Problemleri SİMAP İle İlköğretim Öğrencilerine Matematiksel Süreç Becerilerinin Kazandırılması
TÜBİTAK Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013
Fen Bilimleri ve Matematik Öğretim Programlarının Geliştirilmesine Yönelik Ar Ge Çalışmaları ve Materyal Geliştirme MEB TÜBİTAK işbirliği protokolü
TÜBİTAK Projesi
ERDOĞAN A.
2010 - 2013
2010 - 2013İnternet Ortamında Öğrencilerin Bireysel Çalışmalarının Desteklenmesi
TÜBİTAK Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A. (Yürütücü)
2010 - 2012
2010 - 2012Teknoloji Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Temel Matematik Formasyonuna Entegrasyonu
TÜBİTAK Projesi
ÖZDEMİR ERDOĞAN E. (Yürütücü), TANIŞLI D., YANIK H. B., KÖSE N., ERDOĞAN A.
2010 - 2010
2010 - 2010Eskişehir Emine Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi 2010 Yaz Okulu
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ERDOĞAN A.
2008 - 2009
2008 - 2009Uluslararası İnteraktif Niçin Matematik Sergisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ERDOĞAN A. (Yürütücü)
Ödüller
Ocak 2009
Ocak 2009MEB Eğitimde kalite ödülü, ekip kategorisi, Eskişehir il birinciliği, TÜBİTAK-Eskişehir Matematik Okulu Projesi
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Davetli Konuşmalar
Kasım 2023
Kasım 2023Fransa matematik eğitimi araştırmaları ve öğretmen eğitimi
Konferans
Gazi Üniversitesi-Türkiye
Ekim 2022
Ekim 2022Matematik için seferber olmak
Seminer
Bilim&Teknoloji Derneği-Türkiye
Temmuz 2022
Temmuz 2022Geçmişten günümüze matematik seferberliği
Konferans
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü -Türkiye
Ekim 2009
Ekim 2009Une expérience des situations de recherche en Turquie: Ecole Mathématique d’Eskisehir
Çalıştay
Université Joseph Fourrier -Fransa
Ekim 2008
Ekim 2008Matematik Eğitiminde Fransız Yaklaşımları: Teoriler ve Uygulamaları
Seminer
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Şubat 2008
Şubat 2008Eğlenceli Matematikten Üniversite Matematiğine
Seminer
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü -Türkiye
Ekim 2007
Ekim 2007La notion de site mathématique comme outil d’analyse de l’activité mathématique
Çalıştay
Üniversité Joseph Fourrier -Fransa
Burslar
1999 - 2005
1999 - 2005