Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
21. Destinasyon Uzantılarının Turistlerin Duygusal Tepkileri ve Davranışsal Niyetleri ile İlişkisi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.6, sa.3, ss.171194, 2018 (TRDizin)
22. Analysis of The Extended Technology Acceptance Model in Online Travel Products
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.45-61, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Relationships among tourists’ needs foruniqueness, perceived authenticity and behavioral intentions
World Academy of Science, Engineering and Technology,International Journal of Social, Behavioral, Educational,Economic, Business and Industrial Engineering
, cilt.10, sa.4, ss.1265-1270, 2016 (Hakemli Dergi)
27. ASEB GRID ANALİZİ ARACILIĞI İLE ZİYARETÇİ DENEYİMLERİNE İÇ BAKIŞ
Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, ss.59-81, 2015 (Hakemli Dergi)
28. The Relationships among Business Event Legibility Emotions and Behavioral Intentions
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.5, ss.156-167, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Deneyimsel Bir Hizmet Uzantısı Olarak Okunabilirlik Seminerlerin Okunabilirlik Boyutlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
ANATOLIA
, cilt.25, sa.1, ss.75-87, 2014 (TRDizin)
35. Akademisyenlerin Kongre Tercih Unsurları
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.19-31, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
2. Creative Choice, Authentic Experience and Affective Response
THE 11th TOURISM OUTLOOK CONFERENCEHeritage Tourism beyond Borders and Civilizations, 2 - 05 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. KÜLTÜREL ŞOK VE TURİST KÜLTÜRLEŞMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 22 - 23 Aralık 2017, ss.111-113, (Tam Metin Bildiri)
6. ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
8. The Moderating Effect of Educational Involvement on The Relationship Between Flow Experience and Vocational Well- Being
GLOCER 2017, Sarasota, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Mayıs 2017, ss.160-163, (Özet Bildiri)
9. The Relations between Emotional Responses Cognitive Perceptions Behavioral Intentions of Tourists and Destinationscapes
19th International Joint World Cultural Tourism Conference, Cebu, Filipinler, 18 - 20 Kasım 2016, ss.132, (Özet Bildiri)
10. Analyzing teh Relationships among the Spatial Characteristics of Cultural Structure Activities and the Tourism Demand
28th International Business Information Management Association Conference, Sevilla, İspanya, 9 - 10 Kasım 2016, ss.2842-2846, (Tam Metin Bildiri)
11. Relationships among Perceived Authenticity Tourists Emotions And Behavioral Intentions
18th International Joint World Cultural Tourism Conference, Balvi, Letonya, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.237, (Özet Bildiri)
12. Relationships among Tourists Needs for Uniqueness Perceived Authenticity and Behavioral Intentions
ICTH 2016: 18th International Conference on Tourism and Hospitality, LİZBON, Portekiz, 14 - 15 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
14. Spatial Distribution of Festivals in Turkey
17th International Joint World Cultural Tourism Conference 3rd World Tourism Conference, Dha-Nang, Vietnam, 20 - 22 Ekim 2015, ss.442-447, (Tam Metin Bildiri)
15. Spatial Relationships and Tourist Distributions in Turkey
Tropical Tourism Outlook Conference: Balancing Development and Sustainability in Tourism Destinations, LOMBOK, Endonezya, 29 - 31 Temmuz 2015, ss.174-187, (Tam Metin Bildiri)
16. Spatial Distribution of Occupancy Rate in The Hospitality Business in Turkey According to The International and Domestic Arrivals
Tropical Tourism Outlook Conference: Balancing Development and Sustainability in Tourism Destinations, LOMBOK, Endonezya, 29 - 31 Temmuz 2015, ss.527-536, (Tam Metin Bildiri)
17. SPATIAL DISTRIBUTION OF OCCUPANCY RATE IN THE HOSPITALITY BUSINESS IN TURKEY ACCORDING TO THE INTERNATIONAL AND DOMESTIC TOURIST ARRIVALS
Tropical Tourism Outlook ConferenceBalancing Development and Sustainability in Tourism Destinations, 29 - 31 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
18. Relationships between Perceptions of Virtual Destination Environment, Satisfaction and Loyalty
Global Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (GIBA 2014, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
19. Anatolia: TurizmAraştırmaları Dergisi’nin Bibliyometrik Analizi: AraştırmaKonuları ve Kurumlar Arası İş Birliğinin SosyalAğ Analiz ile İncelenmesi
VI. Lisansüstü Turizm ÖğrencileriAraştırma Kongresi, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2012, ss.642-661, (Tam Metin Bildiri)
20. Ülkelere Yönelik Turizm Talebinin Sahip Oldukları Sosyal Özelliklere Göre Analizi
V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, ss.89-103, (Tam Metin Bildiri)
21. Perşembe Yaylası nda Özgünlük Kavramı Üzerine Bir DeğerlendirmePerşembe Yaylası nda Özgünlük Kavramı Üzerine Bir Değerlendirme
10.Aybastı-Kabataş Kurultayı Yerel Değerler ve Yayla Turizmi, Türkiye, 21 Temmuz 2010, ss.19-26, (Tam Metin Bildiri)
22. Ekoturizm ve Perşembe Yaylası nda Uygulanma Olanakları
9. Aybastı- Kabataş Kurultayı: Yörenin Ekolojik ve Endüstriyel Kalkınma Potansiyeli ve Stratejilerinin Değerlendirilmesi., Türkiye, 17 - 18 Temmuz 2008, cilt.1, ss.113-130, (Tam Metin Bildiri)
23. Poka Yoke Yöntemi Kullanılarak Fuar Etkinliklerinde Ortaya Çıkan Hataların Değerlendirilmesi Üzerine Bir Uygulama Çalışması
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.219-241, (Tam Metin Bildiri)
24. Event Tourism Mega Events and Development of the Cities The 23rd Summer Universiade 2005 Izmir
2nd International Conference on Tourism, Atina, Yunanistan, 3 - 04 Temmuz 2006, ss.135-145, (Tam Metin Bildiri)
25. Defining A Hallmark Event Visitors A Case Study of F1 Grand Prix Istanbul 2005
Atiner Yunanistan, 29 - 30 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)
26. Defining A Hallmark Event Foreign Visitors A Case Study of F1 Grand Prix Istanbul 2005 Turkey
6th International Conference on Sports: Economic, Management and Marketing Aspects, Atina, Yunanistan, 29 - 30 Haziran 2006, ss.173-183, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
23
3. Development and Validation of a Festival Personality Scale
Advances in Global Business and Economics: Volume 2, Cihan Cobanoglu, Muhittin Cavusoglu, Abdulkadir Corbacı, Editör, ANAHEI Publishing, 399, ss.168-175, 2019
4. Spatial Relationship of Tourist Distribution in Turkey.
Balancing Development and Sustainability in Tourism DestinationS, Akhmad Saufi, Imanuella R. Andilolo, Norain Othman, Alan A. Lew, Editör, SPRİNGER, ss.353-366, 2017
5. Spatial Relationship of Tourist Distribution in Turkey
Balancing Development and Sustainability in Tourism Destinations, Law A and others, Editör, Springer, Singapore, ss.353-366, 2017
6. Spatial Distribution of Occupancy Rate in The Hospitality Sector in Turkey According to International and Domestic Tourist Arrival
Balancing Development and Sustainability in Tourism Destinations, Akhmad Saufi, Imanuella R. Andilolo, Norain Othman, Alan A. Lew, Editör, Springer, ss.367-376, 2017
9. Etkinlik Pazarlama Yönetimi
Detay Yayıncılık, Ankara, 2015
10. Hizmet Pazarlaması
Detay Yayıncılık, 2014
11. Mazlumlar Muhallebicisi
Dünden Bugüne Eskişehir deki 14 İşletmenin Öyküsü, Kozak Nazmi, Editör, Tepebaşı Belediyesi, Eskişehir, ss.109-126, 2013
12. Boş Zaman ve Rekreasyon: Kavram ve Özellikler
Rekreasyon Yönetimi, Argan Metin, Editör, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2815, AÖF Yayın No: 1812, Eskişehir, ss.2-27, 2013
13. Turizm Pazarlamasına Giriş ve Turizm Pazarlaması Planlaması
Turizm Pazarlaması, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2911, AÖF Yayın No: 1868, Eskişehir, ss.2-25, 2013
14. Uluslararası Kongrelerin Yönetimi ve Pazarlanması
Kongre ve Etkinlik Yönetimi, Emeksiz Murat, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2815, AÖF Yayın No: 1812, Eskişehir, ss.62-95, 2013
15. Rekreasyonda Etkinlik Yönetimi
Rekreasyon Yönetimi, Argan Metin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2815, AÖF Yayın No: 1812, Eskişehir, ss.138-163, 2013
16. Turizm Pazarlama Çevresi
Turizm Pazarlaması, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2911, AÖF Yayın No: 1868, Eskişehir, ss.26-53, 2013
17. Pazarlama Karması Elemanları (Fiyat ve Dağıtım)
Turizm Pazarlaması, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2911, AÖF Yayın No: 1868, Eskişehir, ss.134-157, 2013
18. Genişletilmiş Pazarlama Karması Elemanları
Turizm Pazarlaması, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2911, AÖF Yayın No: 1868, Eskişehir, ss.158-185, 2013
19. Kongre ve Etkinlik Yönetimine Giriş
Kongre ve Etkinlik Yönetimi, Emeksiz Murat, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 2815, AÖF Yayın No: 1812, Eskişehir, ss.2-30, 2013
20. Pazar Kavramı
Hizmet Pazarlaması, , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-270, 2011
21. Rekreasyonel Liderlik ve Grup Dinamikleri
Prof Dr Fermani Maviş Anı Kitabı, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.45-80, 2009
22. Prof. Dr. Fermani Maviş; Yaşam Öyküsü ve Belirlenebilen Çalışmalarının Bibliografyası Üzerine Bazı Gözlemler
Prof Dr Fermani Maviş Anı Kitabı, Kozak Nazmi, Editör, Anadolu üniversitesi Yayınları, No: 1885, Eskişehir, ss.1-16, 2009
23. Prof. Dr. Fermani Maviş; Yaşam Öyküsü ve Belirlenebilen Çalışmalarının Bibliografyası Üzerine Bazı Gözlemler
Prof. Dr. Fermani Maviş Anı Kitabı, Prof. Dr. Nazmi Kozak, Editör, T. C. Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-16, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
19
Yayın (Scopus)
15
Atıf (WoS)
208
H-İndeks (WoS)
7
Atıf (Scopus)
301
H-İndeks (Scopus)
8
Atıf (Scholar)
1241
H-İndeks (Scholar)
18
Atıf (TrDizin)
79
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
37
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
123
Proje
12
Tez Danışmanlığı
2