Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)
4. A mathematics teacher educator's feedback affecting teachers' design of hypothetical learning trajectories for teaching patterns
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.22, sa.2, ss.33-54, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Development of Secondary School Students' Relational Thinking Skills with a Teaching Experiment
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2020, sa.85, ss.135-168, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. A Lesson Study to Develop Teachers' Geometric Habits o Mind
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.21, sa.4, ss.1133-1179, 2019 (SSCI, Scopus)
10. Middle School Students’ Interpretation of Definitions of the Parallelogram Family: Which Definition for Which Parallelogram?
IFO DICE REPORT
, cilt.5, sa.1, ss.157-175, 2019 (Scopus)
12. Ortaokul öğrencilerinin çokgen problemlerindeki matematiksel düşünme süreçleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.605-633, 2018 (TRDizin)
14. Preservice Mathematics Teachers' Knowledge of Generalization and Justification about Patterns
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.5, sa.3, ss.195-222, 2017 (ESCI, TRDizin)
20. Investigating Pre service Mathematics Teachers Geometric Problem Solving Process in Dynamic Geometry Environment
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.4, sa.3, ss.61-74, 2013 (Hakemli Dergi)
22. Pre service mathematics teachers knowledge of students about the algebraic concepts
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.2, ss.1-18, 2013 (Scopus)
24. Dinamik geometri yazılımlarındaki sürükleme ve çeşitlerinin geometri öğretimindeki rolü
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-52, 2012 (Hakemli Dergi)
25. PRIMARY SCHOOL STUDENTS' KNOWLEDGE OF LINE SYMMETRY
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.42, ss.274-286, 2012 (SSCI, TRDizin)
26. Equal sign and relational thinking in elementary mathematics textbooks
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.251-277, 2011 (TRDizin)
29. İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin süsleme etkinliklerindeki van Hiele geometrik düşünce düzeylerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.6, sa.1, ss.11-23, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
60
13. Geogebra-Based Activities Developed in teaching practice course
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.140-142, (Özet Bildiri)
14. Middle school students’ geometric reasoning to quadrilaterals
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.56-58, (Özet Bildiri)
16. Matematik öğretmenlerinin sorgulama becerileri: Web tabanlı mesleki gelişimi destekleme projesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1371-1373, (Özet Bildiri)
17. İlkokul öğrencilerinin geometrik sanal bir oyun aracılığıyla şekil oluşturma süreçleri
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1428-1429, (Özet Bildiri)
20. Professional Development of a Mathematics Teacher through Web-Based Educational Portal
Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.196, (Özet Bildiri)
21. Reflection of a billiard activity upon reasoning processes in teaching quadrilaterals.
Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.87, (Özet Bildiri)
23. Tanımların yorumlanması: Hangi dörtgen için hangi tanım?
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1027-1029, (Özet Bildiri)
26. Examining geometry tasks in primary school mathematics textbooks with respect to cognitive demand levels: A case in Turkey.
III. Interdisciplinary Scientific Conference Mathematical Transgressions, Cracow, Polonya, 8 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
28. Dörtgenlerin Tanımlanması ve İlişkilendirilmesi: Bir Öğretim Deneyinin Yansımaları.
IV.rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1000-1001, (Özet Bildiri)
33. Defining quadrilaterals Related language used by mathematics teachers
Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
34. Nets of the pyramids From the view of theory of figural concepts
Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
35. Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin incelenmesi Geometri Problemleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-III.rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
37. Reasoning in mathematics education
4. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Athens, Yunanistan, 31 Ağustos - 03 Eylül 2015, ss.231, (Özet Bildiri)
39. Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi Bir eylem araştırması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.85, (Özet Bildiri)
40. Development of preservice teachers content knowledge on geometrical transformations A teaching experiment
Cerme 9th Congress of European Research in Mathematics Education, prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015
41. Development of Preservice Teachers Conceptual Knowledge in Geometrical Transformations A Teaching Experiment
9rd Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015
44. Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspatın Yapısına ve Farklı İspat Yöntemlerine Yönelik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
49. Multiple solution tasks and creativity
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Viyana, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.386-387, (Özet Bildiri)
50. Eşit işaretini anlama ve ilişkisel düşünme
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.76-77, (Özet Bildiri)
52. TI-Nspire CAS Kullanımının Geometri Dersine Entegrasyonu Üzerine Bir Çalışma
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
53. Effects of technology use on geometrical construction
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
57. Sınıf öğretmeni adaylarının örüntüleri genellemeleri Görsel stratejilerin etkisi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.250-255, (Tam Metin Bildiri)
59. Yeni İlköğretim Matematik Dersi 1 5 Sınıflar Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
60. Yeni ilköğretim matematik dersi 1 5 Sınıflar öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Eğitimde Yansımalar VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Matematiksel Temsilleri İlişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir ERDOĞAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.71-87, 2023
2. Ortaokul matematik öğretim programlarındaki reform harekelerinin geometri öğrenme alanına yansıması
Ortaokul Matematik Öğretim Programları Tarihsel Bir İnceleme, M. F. Özmantar, H. Akkoç, B. Kuşdemir Kayıran, M. Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-274, 2021
3. Etkinlikler Yoluyla Matematiksel Muhakemenin Desteklenmesi.
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan-Tutak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-390, 2020
4. Didaktik Dönüşüm Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali,E., Arslan, S., Zembat, I. O., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-412, 2016
5. Cumhuriyetten günümüze ilkokul matematik dersi öğretim programlarında matematiksel muhakeme
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, M.F. Özmantar, A. Öztürk, E. Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-346, 2016
6. Geometrik Dönüşümlerden biri: Yansıma Dönüşümünü Anlamak
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-378, 2013
7. Öğretme öğrenme strateji ve modelleri.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Baştürk, S., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.169-208, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
14
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
29
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
68
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
895
H-İndeks (Scholar)
16
Atıf (TrDizin)
66
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
80
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
219
Proje
10
Tez Danışmanlığı
10