Prof. Dr. NİLÜFER KÖSE


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI, EĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Nilüfer Y. Köse, Nilüfer Köse, Nilüfer Yavuzsoy Köse, Koese Niluefer, Kose Niluefer Yavuzsoy

E-posta: nyavuzsoy@anadolu.edu.tr
Web: https://avesis.anadolu.edu.tr/nyavuzsoy
Posta Adresi: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi C blok Oda 309 Tepebaşı Eskişehir

Metrikler

Yayın

98

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

68

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

895

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

66

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

80

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

219

Proje

10

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2008

2002 - 2008

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2000 - 2001

2000 - 2001

Yüksek Lisans

Université Lyon Iı, Eğitim Bilimleri, Fransa

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2008

2008

Doktora

İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin dinamik geometri yazılımı cabri geometriyle simetriyi anlamlandırmalarının belirlenmesi: Bir eylem araştırması

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

2001

2001

Yüksek Lisans

L’xxutilisation des nouvelles technologies en mathématique

Université Lyon Iı, Eğitim Bilimleri

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Fransızca

Araştırma Alanları

İlköğretim

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2014 - 2020

2014 - 2020

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2010 - 2015

2010 - 2015

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2001 - 2009

2001 - 2009

Öğretim Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İlköğr. Geometri Öğreti. Kullanı. Dinamik Geo. Yazı. İncelenmesi

Matematik Öğretirken Öğrenme

Uzmanlık Alan Dersi

Tez

Ortaöğretim Geometri Öğretiminde Kullanılan Dinamik Geo. Yazılımlarının İncelenmesi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Geometri Öğrenimi ve Öğretimi

Tez

Uzmanlık Alan dersi

Seminer

Lisans

Lisans

Matematik Öğretimi I

Matematik Öğretimi II

Sayılar ve Cebir Öğretimi

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

Topluma Hizmet Uygulamaları

Okul Deneyimi

Öğretmenlik Uygulaması

TEKNOLOJİ DESTEKLİ GEOMETRİ ÖĞRETİMİ

Temel Matematik I

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. JavaScript ve GeoGebra entegreli sanal ve artırılmış gerçeklik ortamında doğrusal denklemler ile eğim kavramlarının incelenmesi

Kaya M. C., KÖSE N.

International Education Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, ss.442-445, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Geometric constructions in the mathematics curriculum of Türkiye

ÖZTÜRK Ö. İ., KÖSE N.

International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.50, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Süslemeler ve geometrik inşa: Geogebra ile bir öğretim tasarımı.

SEVGİ H. M., KÖSE N.

EDUCONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1128-1129, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Gelişimsel diskalkulisi olan öğrencilerin velilerinin diskalkuli hakkındaki görüşleri

NURANSOY ALTINIŞIK S., KÖSE N.

EDUCONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.1064-1065, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Bir Matematik Öğretmen Adayının DGY Aracılığıyla İnşa Problemlerini Çözme Stratejileri

ÖZTÜRK Ö. İ., KÖSE N.

EDUCONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1080-1081, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

6. Türkiye Matematik Dersi Öğretim Programında Geometrik İnşalar

Öztürk Ö. İ., Köse N.

International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.50, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

7. Üçgenin yardımcı elemanlarının geometri öğretimindeki rolü nedir? Matematiksel bir analiz ve ilgili çalışmaların değerlendirilmesi

DUMAN E., KÖSE N.

5th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

8. Kanıtın Sosyal ve Matematiksel Yönlerini Birleştiren Kanıt Öğrenme Modeli: KARİDE

YILMAZ T. Y., KÖSE N.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.261, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. Ortaokul öğrencilerinin problem ve önermeleri kanıtlama sürecindeki muhakemelerinin incelenmesi,

YILMAZ T. Y., KÖSE N.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Online, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.145-146, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. Supporting Middle School Mathematics Teachers’ Professional Development With Learning Trajectory Using A Web-Based System.

TANIŞLI D., KÖSE N., TURĞUT M., Camci F.

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium., İzmir/Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.414-423, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Geliştirilen Geogebra Tabanlı Uygulamalar

DUMAN E., KÖSE N.

4.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. Professional development through a web-based portal: The progress of mathematics teachers teaching algebra based on hypothetical learning trajectories

TANIŞLI D., KÖSE N., TURĞUT M.

Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht, Hollanda, 6 - 10 Şubat 2019, cilt.15, ss.2741-2748, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Geogebra-Based Activities Developed in teaching practice course

KIZILTOPRAK A., KÖSE N.

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.140-142, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Middle school students’ geometric reasoning to quadrilaterals

KIZILTOPRAK A., KÖSE N.

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.56-58, (Özet Bildiri)

2019

2019

15. Öğretmenlerin fark etme becerisi: Bir alanyazın incelemesi

KÖSE N., Yeşil D.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1395-1397, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. Matematik öğretmenlerinin sorgulama becerileri: Web tabanlı mesleki gelişimi destekleme projesi

TANIŞLI D., KÖSE N., TURĞUT M., Camci F.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1371-1373, (Özet Bildiri)

2019

2019

17. İlkokul öğrencilerinin geometrik sanal bir oyun aracılığıyla şekil oluşturma süreçleri

Karakuzu B., KÖSE N.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1428-1429, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Web Tabanlı Bir Eğitim Sistemi Üzerinden Profesyonel Gelişim: Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

TANIŞLI D., KÖSE N., Ayber G.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.280, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Middle school students’ reasoning processes on symmetrical figures through a dynamic geometry environment

UYGAN C., KÖSE N.

Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.180, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Professional Development of a Mathematics Teacher through Web-Based Educational Portal

Yıldırım D., KÖSE N., TANIŞLI D.

Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.196, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Reflection of a billiard activity upon reasoning processes in teaching quadrilaterals.

KIZILTOPRAK A., KÖSE N.

Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.87, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Dinamik Geometri Ortamında Gerçekçi Bir Geometri Probleminin Tasarlanması ve Lise Öğrencileri ile Çözümünün Analizi

KÖSE N., Ünlüer E.

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1356-1357, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Tanımların yorumlanması: Hangi dörtgen için hangi tanım?

Yeşil D., Yıldırım D., Yılmaz T. Y., KÖSE N.

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1027-1029, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Geçmişten Günümüze Öğretim Programları: Geometrik Kavramların Ortaokul Matematik Programlarındaki Yeri.

KÖSE N., Ünlüer E.

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1017-1018, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Apple Tv Aracılığıyla Tablet Kullanımı Konusundaki Görüşleri

Ünlüer E., ÜNLÜER S., KÖSE N.

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Examining geometry tasks in primary school mathematics textbooks with respect to cognitive demand levels: A case in Turkey.

KÖSE N., Karakuzu B.

III. Interdisciplinary Scientific Conference Mathematical Transgressions, Cracow, Polonya, 8 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Öğretmenlerin Çok Çözümlü Problemler ile İmtihanı: Kullanılan Stratejiler ve Problem Kurma Deneyimleri.

Yılmaz T. Y., KÖSE N.

IV.rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1008-1009, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Dörtgenlerin Tanımlanması ve İlişkilendirilmesi: Bir Öğretim Deneyinin Yansımaları.

Yıldırım D., KÖSE N.

IV.rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1000-1001, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Örüntüleri genelleme ve kanıtlama arasındaki ilişki.

TANIŞLI D., KÖSE N.

IV.rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.996-997, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Ortaokul Öğrencilerinin Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının Kazanımına Yönelik Dinamik Geometri Yazılımındaki Öğrenme Süreçleri

UYGAN C., KÖSE N.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.38-46, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

31. Pattern generalization strategies of elementary students

ÖZEN D., KÖSE N.

5. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Belgrade, Sırbistan, 16 - 19 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Investigating elementary mathematics teachers geometry courses towards geometric habits of mind

ÖZEN D., KÖSE N.

Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016

2016

2016

33. Defining quadrilaterals Related language used by mathematics teachers

KÖSE N., KIZILTOPRAK A.

Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. Nets of the pyramids From the view of theory of figural concepts

DANİŞMAN Ş., KÖSE N.

Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin incelenmesi Geometri Problemleri

YILDIRIM D., KÖSE N.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-III.rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Matematik Dili ve Dörtgenler

YEŞİL D., KÖSE N.

XVII AMSE-AMCE- WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. Reasoning in mathematics education

KÖSE N.

4. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Athens, Yunanistan, 31 Ağustos - 03 Eylül 2015, ss.231, (Özet Bildiri)

2015

2015

38. The inclusion of geometric thinking in elementary school mathematics textbooks

ÖZEN D., KÖSE N., ŞİRİN H.

4. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Atina, Yunanistan, 31 Ağustos - 03 Eylül 2015, ss.222, (Özet Bildiri)

2015

2015

39. Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi Bir eylem araştırması

DANİŞMAN Ş., Hisar F. M., KÖSE N.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.85, (Özet Bildiri)

2015

2015

40. Development of preservice teachers content knowledge on geometrical transformations A teaching experiment

UYGAN C., KÖSE N., TANIŞLI D., NAS Ö. F., GÜL SATAR N. Y., YOLGÖSTEREN A.

Cerme 9th Congress of European Research in Mathematics Education, prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015

2015

2015

41. Development of Preservice Teachers Conceptual Knowledge in Geometrical Transformations A Teaching Experiment

UYGAN C., KÖSE N., TANIŞLI D.

9rd Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015

2015

2015

42. Development of preservice teachers' content knowledge in geometrical transformations: A teaching experiment

UYGAN C., KÖSE N., TANIŞLI D.

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.608-609, (Tam Metin Bildiri) identifier

2015

2015

43. Implications from elementary mathematics teachers' lesson study experience

Ozen D., KÖSE N.

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2957-2958, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

45. Öğretmen adaylarının matematiksel ispatın yapısına ve farklı ispat yöntemlerine yönelik alan bilgilerinin incelenmesi

UYGAN C., TANIŞLI D., KÖSE N., EROĞLU D.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1056-1057, (Özet Bildiri)

2014

2014

46. Fostering geometric thinking of elementary mathematics teachers through lesson study

ÖZEN D., KÖSE N., ALHAN C.

PME 38 and PME-NA 36, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.192, (Özet Bildiri)

2014

2014

47. Ortaokul matematik öğretmenlerinin geometrik düşünmeyi geliştirme üzerine gerçekleştirdikleri ders imecesinin bireysel öğretimlerine yansımaları

ÖZEN D., KÖSE N.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.710-711, (Özet Bildiri)

2014

2014

48. 5 sınıf öğrencilerindeki ilişkisel düşünme ve gelişimi

Kızıltoprak A., KÖSE N., KARAŞ İ. R.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1006-1007, (Özet Bildiri)

2014

2014

49. Multiple solution tasks and creativity

Yılmaz T. Y., KÖSE N.

3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Viyana, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.386-387, (Özet Bildiri)

2013

2013

50. Eşit işaretini anlama ve ilişkisel düşünme

Kızıltoprak A., KÖSE N.

12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.76-77, (Özet Bildiri)

2015

2015

51. Yedinci sınıf öğrencilerinin GeoGebra nın enstrümental oluşumunda yaşadıkları zorluklar

UYGAN C., KÖSE N., KAÇAR M.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.200-201, (Özet Bildiri)

2011

2011

52. TI-Nspire CAS Kullanımının Geometri Dersine Entegrasyonu Üzerine Bir Çalışma

ÖZDEMİR ERDOĞAN E., KÖSE N., TANIŞLI D., ADA T.

16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

53. Effects of technology use on geometrical construction

KÖSE N., ÖZDEMİR ERDOĞAN E., ADA T., TANIŞLI D.

16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

54. THE CONSTRUCTIVE AND DECONSTRUCTIVE GENERALIZATIONS ON LINEAR FIGURAL PATTERNS OF PRESERVICE TEACHERS

TANIŞLI D., KÖSE N.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.339, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

55. THE PRE-SERVICE TEACHERS' UNDERSTANDING OF TAXICAB GEOMETRY

KÖSE N., ADA T.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.425, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

56. INVESTIGATING PRESERVICE TEACHERS' GEOMETRIC PROBLEM SOLVING PROCESS IN DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENT

KÖSE N., Ozen D.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.338, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

57. Sınıf öğretmeni adaylarının örüntüleri genellemeleri Görsel stratejilerin etkisi

TANIŞLI D., KÖSE N.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.250-255, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

58. Geometrik şekillerin simetri doğrularının cabri geometri yazılımı yardımıyla araştırılmasına ilişkin öğrenci deneyimleri

KÖSE N., Özdaş A.

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.823-828, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

59. Yeni İlköğretim Matematik Dersi 1 5 Sınıflar Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi

ÖZDAŞ A., TANIŞLI D., KÖSE N., KILIÇ Ç.

Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

60. Yeni ilköğretim matematik dersi 1 5 Sınıflar öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi

Özdaş A., TANIŞLI D., KÖSE N., KILIÇ Ç.

Eğitimde Yansımalar VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Matematiksel Düşünme

KÖSE N., TANIŞLI D.

Düşünme Eğitimi, ERSOY ARİFE FİGEN, GÜRDOĞAN BAYIR ÖMÜR, Editör, Eğiten Kitap, ss.405-435, 2025

2023

2023

2. Matematiksel Temsilleri İlişkilendirme

TANIŞLI D., KÖSE N.

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir ERDOĞAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.71-87, 2023

2021

2021

3. Ortaokul matematik öğretim programlarındaki reform harekelerinin geometri öğrenme alanına yansıması

KÖSE N., ÖZEN ÜNAL D.

Ortaokul Matematik Öğretim Programları Tarihsel Bir İnceleme, M. F. Özmantar, H. Akkoç, B. Kuşdemir Kayıran, M. Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-274, 2021

2020

2020

4. Etkinlikler Yoluyla Matematiksel Muhakemenin Desteklenmesi.

TANIŞLI D., KÖSE N.

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan-Tutak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-390, 2020

2016

2016

5. Cumhuriyetten günümüze ilkokul matematik dersi öğretim programlarında matematiksel muhakeme

KÖSE N.

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, M.F. Özmantar, A. Öztürk, E. Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.317-346, 2016

2016

2016

6. Didaktik Dönüşüm Teorisi

KÖSE N.

Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali,E., Arslan, S., Zembat, I. O., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-412, 2016

2013

2013

7. Geometrik Dönüşümlerden biri: Yansıma Dönüşümünü Anlamak

KÖSE N.

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-378, 2013

2013

2013

8. Öğretme öğrenme strateji ve modelleri.

KÖSE N., TANIŞLI D.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Baştürk, S., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.169-208, 2013

Desteklenen Projeler

2017 - 2019

2017 - 2019

Öğrenme Yörüngeleri Yoluyla Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Profesyonel Gelişimlerinin Web Tabanlı Sistemle Desteklenmesi

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Tanışlı D. (Yürütücü), Köse N.

2017 - 2018

2017 - 2018

Örüntü Etkinlikleri Bağlamında Genelleme ve Doğrulama

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TANIŞLI D. (Yürütücü), KÖSE N.

2016 - 2017

2016 - 2017

Dörtgen Kavramının Didaktik Dönüşümü

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KÖSE N. (Yürütücü)

2014 - 2015

2014 - 2015

Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Üzerine Gerçekleştirdikleri Çalışmaların Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KÖSE N. (Yürütücü)

2014 - 2015

2014 - 2015

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİK DÜŞÜNMELERİNİN GELİŞTİRİLMESİ BİR DERS İMECESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KÖSE N. (Yürütücü)

Sanatsal Etkinlik



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 24

h-indeksi (WOS): 2