SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Safety and security research in tourism: a bibliometric mapping
EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH
, cilt.24, ss.1-25, 2023 (ESCI)
Evaluation of the Effects of the Coronavirus (Covid-19) Pandemic on Health Tourism: The Case of Eskişehir
Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.102-112, 2022 (Hakemli Dergi)
Boş Zaman ve Rekreasyon Konulu Lisansüstü Tezlerde Araştırma Paradigması Eğilimi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.9, sa.3, ss.2186-2202, 2021 (Hakemli Dergi)
Beş Yıllık Kalkınma Planları Kapsamında Kitle Turizmine ve Alternatif Turizme Bakışın Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.125-155, 2021 (Hakemli Dergi)
Conceptual Study on Early Stage of Overtourism in the Tourism Area Life Cycle Perspective: The case of Eskişehir
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, sa.4, ss.16-29, 2020 (Hakemli Dergi)
A Comparative Analysis of Hotel Staff Opinionson the Positive Effects of Touristsby Demographic Variables:The Cases of Antalya and Eskişehir Provinces
INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL TURIZAM
, cilt.21, sa.4, ss.151-160, 2017 (Hakemli Dergi)
Modelling Tourist Loyalty via Statistical Techniques
Turizam
, 2016 (Hakemli Dergi)
A study into the level of first aid of hotel employees
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.174, ss.1036-1042, 2015 (Hakemli Dergi)
The effect of training on vocational high school students in their professional development
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.106, ss.2724-2738, 2013 (Hakemli Dergi)
A Study on Determining the Factors That Influence the Customer Value in the Fast Casual Restaurants
International Journal of Business and Social Science
, cilt.4, sa.3, ss.114-122, 2013 (Hakemli Dergi)
The Role of Marketing Information Systems in Enhancing the Marketing Efforts of Hotels with Municipal Licence
Management and Education
, cilt.9, ss.38-46, 2013 (Hakemli Dergi)
Impact of The Service Quality of Turkish Thermal Hotel Enterprises on Customer Loyalty
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.30, ss.185-202, 2013 (Hakemli Dergi)
Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki Antalya daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Journal of Yasar University
, cilt.21, sa.6, ss.3610-3633, 2011 (Hakemli Dergi)
Bulank kümeleme analizi ile ülkelerin turizm istatistikleri bakmından sınıflandırılması
İstatistikçiler Dergisi
, cilt.4, sa.38, ss.31, 2011 (Hakemli Dergi)
Perceived importance of attributes on hotel guests repeat visit intentions
An International Interdisciplinary Journal Tourism
, cilt.59, sa.2, ss.131-143, 2011 (Hakemli Dergi)
Determinants of customer satisfaction with thermal hotels
Anatolia An International Journal of Tourism and Hospitality Research
, cilt.22, sa.1, ss.56-68, 2011 (Scopus)
Otel İşletmelerinde İşe Alıştırma Eğitimi Ankara da bir Araştırma
Verimlilik Dergisi
, cilt.2, ss.123-142, 2010 (Hakemli Dergi)
Socio Cultural Socio Economic and Physical Effects of Thermal Tourism Activities on Local Community
Management and Education
, cilt.6, sa.1, ss.268-277, 2010 (Hakemli Dergi)
Çocuklu Ailelerin Otel İşletmesi Seçiminde Etkili Olan Faktörler Afyonkarahisar da Bir Uygulama
Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Yönetim ve Ekonomi
, cilt.17, sa.2, ss.159-181, 2010 (Hakemli Dergi)
Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.291-310, 2010 (Hakemli Dergi)
Yerli Turistlerin Seyahat Özellikleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.197-222, 2010 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinin Pazarlanmasında Seyahat Acentalarının Rolü Otel İşletmeleri Tarafından Bir Değerlendirme
Ege Akademik Bakış
, cilt.10, sa.4, ss.1245-1256, 2010 (Hakemli Dergi)
Üniversite Mezunu Çalışanların Bakış Açısıyla Otel İşletmelerinin Sorunları Antalya daki 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
İş, Güç" Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.7-31, 2010 (Hakemli Dergi)
Satın Alma Karar Süreci Faktörlerinin Algılanan Değere Etkisi Otel İşletmelerindeki Hizmetlere Yönelik Bir Araştırma
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergi
, cilt.13, sa.24, ss.254-274, 2010 (Hakemli Dergi)
Yabancı Turistlerin Satın Alma Karar Sürecinde Kültürel Varlıkların Etkisi Konya Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.203-219, 2010 (Hakemli Dergi)
Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmesi Yöneticilerinin Müşteri Değeri Algılarının Belirlenmesi Afyonkarahisar da Bir Uygulama
Celal Bayar Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.69-82, 2010 (Hakemli Dergi)
Turizm Alanında Önlisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Staj Öncesi Ve Sonrası Görüşlerinin Karşılaştırılması Afyon Kocatepe Üniversitesi Örneği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.9, sa.33, ss.141-165, 2010 (Hakemli Dergi)
Afyonkarahisar ın Termal Turizm İmajı Üzerine Bir Değerlendirme
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.1-8, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Entrepreneurs’ Perceptions of the Economic, Socialand Physical Impacts of Tourism
19th International Conference on International Tourism and Hospitality Management, 23 - 24 Şubat 2017
DISCOVERING THE PARAMETERS RELATED WITH THE NUMBER OF ONLINE HOTEL REVIEWS THE CASE OF ANKARA HOTELS
Global Research & Development Services, 26 - 27 Aralık 2016
AN ASSESSMENT ON RURAL TOURISM STUDIES IN TURKEY
International Conference on Hospitality, Leisure, Sports, and Tourism, summer sesion, 12 Temmuz 2016
Yöneticilerin İş Etiğine İlişkin Uygulamalarının İşgörenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları ÜzerineEtkisi Otel İşletmeleri İşgörenleri Üzerine Bir Uygulama
2. ULUSLARARASIÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 05 Mayıs 2016
An Evaluation of the Purchase Decision making Processes in Hotel Selection and ConsumersBehavior
International Conference on Hospitality, Leisure, Sports, and Tourism, 19 Ocak 2016
Entropy Based Analysis of the Introduction Texts of Europe s Most Visited Tourist Attractions
ICHLST, 22 - 24 Temmuz 2015
Prominent Elements for Providing Quality in Thermal Hotel Enterprises from the Perspective of Managers
6th World Conference for Graduate Researchin Tourism, Hospitality and Leisure, 24 - 29 Nisan 2012
Bir Bölgenin Şarap Turizmine Yönelik Geliştirilmesi
VI. Lisansustu Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Bir Destinasyon Olarak İzmir de Turizm Sorunları ve Çözüm Önerileri Otel Yöneticileri Tarafından Bir Değerlendirme
XI. Ulusal Turizm Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2010
Afyonkarahisar da Termal Turizm Potansiyeli ve Geleceğine İlişkin Beklentiler
Beşinci Dünya Su Formu Bölgesel Hazırlık Süreci DSİ Yurtiçi Bölgesel Su Toplantıları, Termal ve Maden Suları Konferansı, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2008, ss.423-434
Kültür ve Turizm Bakanlığından Belgeli Termal Konaklama İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı Outsourcing Uygulamaları Ege Bölgesi Örneği
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, ss.295-301
Afyonkarahisar da Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmelerinde Konaklayan Müşterilerin Geliş Amaçlarına Göre Profili
III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı, Balıkesir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2008, ss.361-366
5084 Sayılı Kanunun Afyon Ömer Gecek Bölgesindeki Termal Konaklama İşletme Yatırımlarının Gelişimine Etkisi
Sakarya Üniversitesi, Karasu Meslek Yüksekokulu I. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2007, ss.91-108
Kitap & Kitap Bölümleri
Destinasyon Geliştirmenin Kuramsal Temelleri
Destinasyon Geliştirme Ve Örnek Uygulamalar, Emir,Oktay, Editör, Detay Yayınları, Ankara, ss.1-21, 2022
Destinasyon Geliştirmenin Kuramsal Temelleri
Destinasyon Geliştirme ve Örnek Uygulamalar, Oktay Emir, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2022
Turistik Ürün Geliştirme
TURİZMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Prof. Dr. Oktay Emir, Doç. Dr. Emre Ozan Aksöz, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.28-55, 2020
Turizmde Performans ve Beden
Turizm Sosyolojisi, Emir, Oktay, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.202-222, 2020
Ekonomi Ekseninde Destinasyon Yönetimi
Ekonomi Ekseninde Türkiye’de Geçmişten Günümüze Kültür ve Turizm Politikaları., PAKDEMİRLİ Bekir, BAYRAKTAR Zülfikar, ÜNALMIŞ Ahmet Nafiz, SARI Yaşar, TAKMAZ Sefa, EMİR Oktay, Editör, Akçağ Basım Yayım Pazarlama A.Ş, Ankara, ss.3-22, 2020
Turizm Endüstrisinde Sağlık turizmi
Ekonomi Ekseninde Türkiye’xxde Geçmişten Günümüze Kültür ve Turizm Politikaları, Bekir Pakdemirli, Zülfikar Bayraktar, Ahmet Nafiz Ünalmış, Yaşar Sarı, Sefa Takmaz, Oktay Emir, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.163-181, 2020
Turizm Endüstrisinde Sağlık Turizmi
Ekonomi Ekseninde Türkiye’de Geçmişten Günümüze Kültür ve Turizm Politikaları, Bekir PAKDEMİRLİ, Zülfikar BAYRAKTAR, Ahmet Nafiz ÜNALMIŞ, Yaşar SARI, Sefa TAKMAZ, Oktay EMİR, Editör, Akçağ, Ankara, ss.163-216, 2020
Pino Hamburger
Dünden Bugüne Eskişehir deki 14 İşletmenin Öyküsü, Nazmi Kozak, Editör, Eskişehir: Tepebaşı Belediyesi Yayınları, Eskişehir, ss.211-224, 2013
Pino Hamburger
Dünden Bugüne Eskişehir’deki 14 İşletmenin Öyküsü, Kozak, N., Editör, Tepebaşı Belediyesi Yayınları, Eskişehir, ss.211-223, 2013
TURİZMDE SWOT ANALİZİ Afyonkarahisar Örneği
Detay Yayıncılık, Ankara, 2011