Makaleler
32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
1. Abstract strategy board game for mathematical reasoning: opening the black box
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, cilt.3, ss.1-20, 2024 (SSCI, Scopus)
2. Beceri Temelli Sorular
Matematik Dünyası
, cilt.1, sa.119, ss.98-103, 2024 (Hakemsiz Dergi)
5. Matematik derslerindeki öğrenci ve öğretmen beklentilerinin sıradışı sonuçları
Matematik Dünyası
, sa.112, 2022 (Hakemsiz Dergi)
7. Oyun Tabanlı Problem Çözme Etkinlikleri ile Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarının Desteklenmesi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.22-53, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Dinamik Geometri ile Keşif, Varsayım ve İspat: Bir Durum Çalışması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.661-690, 2020 (TRDizin)
13. Geçmişten günümüze zeka oyunları
Apsistek
, 2019 (Hakemsiz Dergi)
16. Sınıf Ortamında Rutin Olmayan Matematik Problemi Çözme: Didaktik Durumlar Teorisine Dayalı Bir Uygulama Örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.140-181, 2017 (TRDizin)
17. Oyunlar ve Matematik Öğretimi: Stratejik Zekâ OyunlarınınSınıflandırılması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.287-311, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Matematik ile Sanatın İlişkilendirilmesi: Mandala Desenlerinin Simetri Öğretiminde Kullanımı
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.58-77, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
Gazi üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.535-562, 2014 (TRDizin)
23. Ortaokul öğretmenlerinin matematik uygulamaları dersinde karşılaştıkları sorunlar
Turkish journal of computer and mathematics education
, cilt.4, sa.3, ss.242-258, 2013 (Hakemli Dergi)
24. Fostering optimization ideas in early grades
Teaching children mathematics
, cilt.20, sa.1, ss.52-56, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.17-34, 2013 (TRDizin)
27. İnteraktif bir matematik sergisinin matematiğin popülerleşmesine olan katkısının incelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.116-143, 2012 (TRDizin)
28. Matematiğin popülerleştirilmesine yönelik tasarlanan bir eğitim öğretim ortamının değerlendirilmesi
Elementary education online
, cilt.11, sa.1, ss.51-74, 2012 (Hakemli Dergi)
29. First Year Prospective Middle School Mathematics Teachers Readiness for Functions
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1121-1149, 2012 (Hakemli Dergi)
30. Primary teacher education students ability to use functions as modelling tools
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.4518-4522, 2010 (Hakemli Dergi)
31. Matematiksel Nesneler Sorunlu Şeyler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.156-173, 2009 (TRDizin)
32. Les forums de questions mathématiques sur Internet et les attentes sur le travail des élèves
Annales de didactique et des sciences cognitives
, cilt.12, ss.147-163, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
78
1. Fransa Matematik Eğitimi Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi
Dünya'da Matematik Eğitimi Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2023, cilt.1, ss.72-84, (Tam Metin Bildiri)
2. Matematik Öğretmenlerinin Kullandıklari Web Sitelerinin Bir İncelemesi
7th International Eurasian Research Congress ONLINE (EJER), 10 Eylül - 13 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
3. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Gözünden Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Karşılaştıkları Sorunlar
7th International Eurasian Research Congress ONLINE (EJER), 10 Eylül - 13 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
4. Türev Konusunun Matematiksel Sit Kavramı Çerçevesinde Ekolojik Analizi ve Kavramsal ĠliĢkilerinin Didaktik Yapılandırılması
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.93-101, (Tam Metin Bildiri)
5. İlkokul Öğrencilerinin Üç Boyutta Geometrik Düşünme ile İlgili Bazı Kritik Becerilerinin İncelenmesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
6. Didaktik Durumlar Teorisi Çerçevesinde Kesir Kavramı Öğretimi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2018, ss.2583-2590, (Tam Metin Bildiri)
8. Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenin Öğrencilerin Matematik Öğrenmelerini Desteklemesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
9. A-didaktik Oyun Ortamında Ortaokul Öğrencilerinin Yansıtıcı Oyun Şemaları
V. International Eurasian Educatioanal Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. Ortaokulda Sözsüz İspatların Kullanımı
V. İnternational Eurasian Educational Reseach Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Matematik Öğrenme Desteğinde Ebeveynlik Stilleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2018, ss.2803-2806, (Özet Bildiri)
12. A Three Dimensional Geometric Thinking Test For 1st – 4th Grades
EIEM 2017, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğrencilerin Somut Materyale Dayalı Oyunlar Bağlamındaki Şemaları
2nd International Conference On Best Practices And Innovations In Education (İnoved), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Matematiğin Popülerleştirilmesine Yönelik Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Vizyonlarina Etkisi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 Ekim - 21 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adayları ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Popüler Zeka Oyunları
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 17 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Middle School Students? Engagement With Mathematical Processes In A Manipulative Game Playing Context
41st Annual Conference Of The International Group For The Psycology Of Mathematics Education (pme 41), 17 - 22 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
19. Social Media As A Scaffolding Tool: Example Of Facebook Mathematics Group
International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ıcemst), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. An Ecological Analysis Of The Turkish Mathematics Curriculum Changes Related To The Teaching Of Function Concept
International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ıcemst), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Matematiksel Oyunların Ilköğretimde Kullanımı: Matematik Atölyesi Örneği
4th International Eurasian Educational Research Congress (ejer), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Analysis of 10th grade textbook functions unit with antropological theory of didactics
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
23. 7 sınıfta simetri konularına girişte mandala sanatının kullanımı
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
24. Fonksiyon Kavramına Grafik odaklı Yaklaşımda Karşılaşılan Zorluklar
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
25. Examples of popularization activities in Turkey Effects opportunities and challenges
ICME13-13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016
26. The development of three dimensionality in primary school childeren
ICME13-13th Internaional conference on mathematical education, 24 - 31 Temmuz 2016
27. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü BÖTE Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
28. Teknoloji Fakültelerindeki Bilimsel Hazırlık Sınıflarında Mateamtik Dersi Fonskiyon Grafiklerinin Öğretiminin Prakseolojik Bir Analizi
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
29. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Rutin Olmayan Matematik Problemleri Kim İçin Niçin Nasıl
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
30. Sınıf İçi Matematiksel Araştırma Problemleri (SİMAP) ile Matematiksel Süreç Becerilerinin Kazandırılması: Yenilikçi Bir Projenin Öğretmen Eğitimi Boyutu
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
31. Sınıf içi matematiksel araştırma problemleri SİMAP ile matematiksel süreç becerilerinin kazandırılması Yenilikçi bir projenin öğretmen eğitimi boyutu
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
32. Ondalık gösterimler ve yüzde konularına ilişkin öğretmen bilgilerinin prakseolojik analizi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
33. Ecological problems in the teaching of perspective drawings at 8th grade
International conferenece on education for the future, 13 - 15 Mayıs 2015
34. Teaching ratio concept within an adidactical milieu
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.27-28, (Özet Bildiri)
35. Examination of tenth grade students errors in functions
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.23, (Özet Bildiri)
37. Bilim sergisi tasarımcısı kimdir ve nasıl yetişir
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
38. The research processes of 6th grade students for non routine mathematics problems
III. Conference on interdisciplinary research in education, Milan, İtalya, 29 - 31 Ekim 2014
39. Matematik öğretmen adaylarının matematik felsefesine yönelik zihin haritaları
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.347, (Özet Bildiri)
40. Lise 1 sınıf öğrencilerinin fonksiyon grafiklerinin çiziminde yaptıkları hatalarının incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.56, (Özet Bildiri)
41. Türkiye deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları Fonksiyon kavramı örneği
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (uluslararası katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
42. 6 sınıf öğrencilerinin matematiksel muhakeme süreçlerinin incelenmesi
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.59, (Özet Bildiri)
43. Ortaokul 5 sınıf matematik uygulamaları dersinin farklı boyutlarıyla öğretmenlerce değerlendirilmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.15, (Özet Bildiri)
44. Üçgende Aynı Tabana İnen Temel Doğruların Uzunluklarının Dinamik Geometri Yazılımı Kullanılarak Karşılaştırılması
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
45. Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.155, (Özet Bildiri)
46. Üçgende aynı tabana inen temel doğruların uzunluklarının dinamik geometri yazılımı kullanılarak karşılaştırılması
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.209-210, (Özet Bildiri)
47. Perspektif çizimler konusunun 8 sınıfta öğretiminin didaktiksel dönüşüm kuramı çerçevesinde incelenmesi
1. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.184-185, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim ikinci kademe matematik ders kitaplarında matematik tarihinin yeri
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.100, (Özet Bildiri)
49. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bir matematik yardım forumu hakkındaki görüşleri ve kulanım şekilleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.164, (Özet Bildiri)
50. Türkiye deki bilim merkezlerinde matematiğin yeri
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2012, ss.159-163, (Tam Metin Bildiri)
51. Faire des mathematiques autrement
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Toronto, Kanada, 26 - 27 Mayıs 2012, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
52. The first steps of an online forum project to help students in mathematics
SixteenthAsian Technology Conference in Mathematics, Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.26-27, (Özet Bildiri)
53. Mathematics teachers practices in different socio cultural and educational environments
The Second Annual Asian Conference on Education, Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010
54. Ders programları ve ders kitaplarında dikkate alınmayan matematiksel sorunlar ve bunların sınıf ortamına yansımaları Çizilemeyen çokgenler örneği
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
55. Ders programoı ve ders kitaplarında dikkate alınmayan matematiksel sorunlar ve bunların sınıf ortamına yansımaları : çizilemeyen çokgenler örneği
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
56. Matematik öğretmeni adaylarının programları uygulama yeterlikleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.75, (Özet Bildiri)
57. Comment étudient les élèves du secondaire en mathématiques
2ème Conference Internationale Education, Economie et Société, Paris, Fransa, 21 - 24 Temmuz 2010
59. Uluslararası Niçin Matematik sergisinin Türkiye macerası ve ülkemizde matematiğin popülerleşmesine olan katkısı
8. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
60. Une expérience des situations de recherche en Turquie Ecole Mathématique d Eskisehir
Journées de l’équipe Maths à Modeler, Grenoble, Fransa, 21 - 23 Ekim 2009
61. Des anomalies créées par les nouveaux programmes et leurs conséquences didactiques
XVème Ecole d'Eté de Didactique des Mathématiques, Clermont-Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
62. Matematik eğitiminde Fransız yaklaşımları Teoriler ve uygulamaları
Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 30 Ekim 2008
63. A funny and interesting approach for mathematicsteaching Mathematical School of Eskişehir MSE
International Society for Educational Planning (ISEP) Annual Meeting, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2008
64. A new learning environment of scientific process for pupils
International Conference Teaching and Learning 2008, Aveiro, Portekiz, 26 - 28 Mayıs 2008, ss.858-862, (Tam Metin Bildiri)
65. Eğlenceli matematikten üniversite matematiğine
Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü Semineri, Eskişehir, Türkiye, 27 Şubat 2008
66. La notion de site mathématique comme outil d analyse de l activité mathématique
Journées de l'équipe Maths a Modeler, Grenoble, Fransa, 25 - 27 Ekim 2007
67. Le diagnostic de l aide à l étude en mathématiques analyse didactique des difficultés relatives à l algèbre et aux fonctions en Seconde
Séminaire national de didactique des mathématiques, Paris, Fransa, 19 - 20 Ekim 2007, ss.134-156, (Tam Metin Bildiri)
68. Etude autonome des élèves en mathématiques une approche diagnostic
XIVème Ecole d'Eté de Didactique des Mathématiques, Saint-Livrade, Fransa, 17 - 24 Ağustos 2007, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
69. A didactical analyis to reconsider the curriculum and the situations of study
31th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 31), Seul, Güney Kore, 8 - 13 Temmuz 2007, ss.215, (Özet Bildiri)
70. Etude didactique des forums de questions mathématiques comme un système auxiliaire technologique
Espace mathématique francophone 2006 (EMF2006), Sherbrooke, Kanada, 23 - 31 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
71. Etude autonome des élèves en mathématiques l organisation d un diagnostic
Premier colloque international sur l'approche anthropologique du didactique, Baeza, İspanya, 27 - 30 Eylül 2005, ss.319-338, (Tam Metin Bildiri)
72. Forums on Internet tools for teaching and learning
Biltek2005: International Informatics Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2005, ss.94-102, (Tam Metin Bildiri)
73. Un regard épistémologique sur le travail des élèves
Colloque international de mathématiques : l'apprentissage des mathématiques de la prime enfance à l'âge adulte, Mons, Belçika, 7 - 09 Haziran 2005, (Özet Bildiri)
74. Pupil s autonomous studying From an epistemological analysis towards the construction of a diagnosis
Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 4), Barselona, İspanya, 17 - 21 Şubat 2005, ss.663-674, (Tam Metin Bildiri)
75. Matematik Eğitiminde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Yeri: Fransa Örneği
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
76. Matematik eğitiminde enformasyon ve iletişim teknolojilerinin yeri Fransa Örneği
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
77. Internet üzerindeki matematik forumlarının didaktik boyutu
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
78. Le problème du diagnostic pour l aide à l étude en mathématiques comment étudier l étude Des pistes pour une aide à l étude à partir du cas des équations inéquations en classe de Seconde
Séminaire de didactique des mathématiques de l’équipe DIDIREM, Université Paris 7-Denis Diderot, Paris, Fransa, 05 Mayıs 2004
Kitaplar
15
1. Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
2. Matematiği oyunla ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.325-347, 2023
3. Matematiği felsefe ve mantık ile ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, , Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.89-111, 2023
4. Eleştirel bir bakış açısıyla matematiksel ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.1-11, 2023
5. Matematik kavramlarını ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.13-41, 2023
6. Matematik Alan Becerileri
K12 ULUSAL BECERİ ORTAK REFERANS ÇERÇEVESİ, Prof. Dr. Mahmut Özer Millî Eğitim Bakanı Prof. Dr. Petek AŞKAR • MEB Bakan Yardımcısı Halil İbrahim TOPÇU • MEB Ortaöğretim Genel Müdürü Prof. Dr. Arif ALTUN • Hacettepe Üniversitesi Doç. Dr. İlker CIRIK • Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Dr. Mustafa KANDIRMAZ • MEB, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.64-88, 2022
10. Yunan Matematiğinin İlk Yılları
Matematik Tarihi-Giriş, Soner Durmuş, Editör, Nobel, İstanbul, ss.83-139, 2017
11. Didaktik Durumlar Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingolbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-430, 2016
12. Didaktik Sözleşme
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingolbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem, Ankara, ss.565-579, 2016
13. Ortaokul matematik 5 sınıf ders kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2013
14. Toplama ve çıkarma kavramlarının öğretimi ve öğrenci güçlükleri
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingolbali ve Mehmet-Fatih Ozmantar , Editör, Pegem, Ankara, ss.31-61, 2009
15. Etude autonome des élèves en mathématiques: l'organisation d'un diagnostic
Sociedad Escuela y Matematicas, Luisa Ruiz-Higueras, Antonio Estepa, F. Javier Garcia, Editör, Universidad de Jaen, Jaen, ss.319-337, 2007