Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Modelinin İncelenmesi
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, vol.11, no.4, pp.21111-2134, 2011 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
An Examination of the Improvement Process of the Building Construction Course Applied to the Youths with Hearing Loss
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.21, no.2, pp.193-225, 2020 (ESCI)


İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Mesleki Eğitiminde Uygulanan Bilgisayar Yazılımı Öğretim Modelinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.27, no.5, pp.2293-2310, 2019 (Peer-Reviewed Journal)



My Brother Has A Hearing Loss: A Life Story Investigation
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.7, no.3, pp.967-993, 2019 (ESCI)

Okul Öncesi Dönemdeki İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Gelişen Okuryazarlık Yaşantılarının İncelenmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.6, no.1, pp.5489, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Çeşitli Bağlamlarda Kullandığıİletişimsel İşlevlerin İncelenmesi
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.18, no.3, pp.355-381, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İşitme kayıplı çocuğu olan bir annenin etkileşim davranışlarının aile eğitimi bağlamında incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.11, no.15, pp.1402-1404, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Vocabulary developing strategies applied to individual with hearing impairments
Educational Research and Reviews
, vol.11, no.15, pp.1402-1414, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kaynaştırmadaki İşitme Engelli Öğrencilerle Gerçekleştirilen Destek Eğitim Odası Uygulamasındaki Sorunlar ve Çözüm Gayretleri
Qualitative Research Journal
, vol.2, no.2, pp.43-65, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kaynaştırmadaki İşitme Engelli Öğrencilerle Gerçekleştirilen Destek Eğitim Odası Uygulamasındaki Sorunlar ve Çözüm Gayretleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.2, no.2, pp.43-68, 2014 (Peer-Reviewed Journal)


Kaynaştırma uygulanan bir ilköğretim sınıfındaki sosyal yeterlik özelliklerinin betimlenmesi ve iyileştirilmesi çalışmaları
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.14, no.2, pp.33-49, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.1, no.2, pp.19-41, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okuma becerilerini değerlendirmede formel olmayan okuma envanterlerinin kullanımı
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.1, no.1, pp.108-124, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı OÇİDEP EvUygulamasının Bir Çocukla İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.10, no.1, pp.1-25, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.33-50, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programına İlişkin İki Uzmanın Görüşlerinin İncelenmesi: İkili/Karşılıklı Görüşme
International Education Congress 2023, Ankara, Turkey, 20 - 23 September 2023
The Pragmatics Profile for People who use AAC”nin Türkçeye Uyarlama Çalışması"
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 02 November 2022
Hearing impaired University Students Readiness for Graduation Action Research for Solving Problems
Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, United States Of America, 17 - 20 May 2016
Hearing Impaired University Students Readiness for Graduation Action Researcah for Solving Problems
The Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 May 2016
Üniversite Son Sınıf İşitme Engelli Öğrencilerin Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Yoluyla Mezunlarla İletişimi Ve İş Ortamlarına Yönelik Farkındalıklarının Arttırılması EEYO Örneği
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 October 2015, pp.324-325
İşitme Engelli Gençlerin Sözcük Dağarcıklarının İnternet Aracılığı İle Zenginleştirilmesi Eğitiminin Betimlenmesi
Uluslararası Engellilerin Sosyal Refahı Açısından Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 October 2015
State of Qualitative Research in Doctoral Research in Architecture in Turkey at the Beginning of the 21th Century a Review
The Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana Champaign, United States Of America, 20 - 23 May 2015
Kosova daki İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarının Mevcut Durumu
Uluslararası EJER I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 April 2014
Kosovadaki Işitme Engelli Öğrencilere Yönelik Mesleki Eğitim Programlarinin Mevcut Durumu
International EJER Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014
İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi Uygulamalarından Sonra Gerçekleştirilen Sözcük Dağarcığını Geliştrici Etkinlikler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013, pp.197-198
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Matematik Öğretiminde Kullanılan Stratejiler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
Video Tape Analysis in Action Reseach
The Qualitative Report’s Fourth Annual Conference, 18 January - 19 April 2014
Dünü Bugünü ve Geleceği İtibariyle Örgütsel Kimlik Kavramı
20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.249-253
Utilizing Informal Reading Inventories on Evaluation of Reading Skills
2011 ASHA Convention, 17 - 19 November 2011
A Metacognitive Literacy Instruction Model for Hearing Impaired Students
2011 ASHA Convention, United States Of America, 17 - 19 November 2011
Dengeli Matematik Öğretimi Uygulamalarını Değerlendirme Aracı
20 Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 21 - 23 October 2010
Exploring Organizational Identity Through Conducting ComparativePhenomenological Case Studies
11. Advances in Qualitative Methods Conference, Vancouver, Canada, 7 - 08 October 2010
A balanced literacy instruction model applied to hearing impaired youths A school base action research
2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning., Barcelona, Spain, 3 - 04 June 2010

Engelliler Entegre Yüksekokulunda bilişim teknolojileri entegrasyonunda yaşanan zorluklar
10th International Educational Technology Conference, 26 - 28 April 2010
İşitme Engelli Son Sınıf Üniversite Öğrencisiyle İşe Başvuru Dosyası Geliştirme: Eylem Araştırması
Fine Arts Design Symposium with International Participation/Uluslararası Katılımlı Güzel Sanatlar ve Tasarım Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 18 - 24 October 2009, vol.503
A School Based Action Research Obstacle Attemps and Improvements Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths
The 10th Advances in Qualitative Methods, 8 - 10 October 2009

Being an insider in conducting a case study on the integration of information and communication technologies at a School for the Handicapped
10th Advances in Qualitative Methods (AQM) Conference, 8 - 10 October 2009
The Qualitative and Quantitative Impacts of Balanced Literacy Instruction to Hearing Impaired Youths Literacy Development An Action Research
EDUCARE, Porto, Portugal, 10 July 2009
Page Design Hearing Impaired Youths Newspaper Publication Efforts via QuarkXPress
2. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, 18 - 21 June 2008
Dengeli Okuma Yazma Yaklaşımıyla İşitme Engelli Gençlerle Gazete Çıkarma Süreci
16. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 16 - 17 November 2007
İşitme Engellilerin Okuyup Anlamalarında Üst Bilişsel Stratejilerin Öğretildiği Etkinlikler
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 15 - 17 November 2007
İşitme Engelli Gençlere Uygulanan Dengeli Okuma Yazma Çalışmalarının İncelenmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 16 - 17 November 2006
İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi
16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Turkey, 16 - 17 November 2006
Books & Book Chapters
Eylem Araştırması El kitabı
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
Veri Toplama Yöntemleri
in: Eylem Araştırması El Kitabı, Yıldız Uzuner, Meltem Özten Anay, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.79-108, 2014
Formel Olmayan Okuma Envanteri
Nobel Akademik Yayıncılık, 2013
Küçük Adımlar Gelişimsel Geriliği Olan Çocuklara Yönelik Erken Eğitim Programı Eskişehir uygulamasının aile rehberi görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Zihinsel Engellilere Destek Derneği, İstanbul, 2001