SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A mathematics teacher educator's feedback affecting teachers' design of hypothetical learning trajectories for teaching patterns
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.22, sa.2, ss.33-54, 2021 (Hakemli Dergi)
Case Study on The Semiotic Signs During A Lecture of Cartesian Plane.
Annales Universitates Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
, cilt.10, ss.41-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Tasarımlarının Öğretime Entegrasyonu. Anadolu
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.8, sa.2, ss.514-567, 2018 (Hakemli Dergi)
Examination of mathematics teachers’ pedagogical content knowledge of probability.
The Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.16-34, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Temsil Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Stratejileri Bilgileri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.275-307, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre service mathematics teachers knowledge of students about the algebraic concepts
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.2, ss.1-18, 2013 (Scopus)
Pre service mathematic teachers knowledge of students about the algebraic concepts
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.2, ss.1-18, 2013 (Scopus)
Equal sign and relational thinking in elementary mathematics textbooks
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.251-277, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin süsleme etkinliklerindeki van Hiele geometrik düşünce düzeylerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.6, sa.1, ss.11-23, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Soru Sorma Becerilerinin İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019
Supporting middle school mathematics teachers’ Professional development with learning trajectory using web-based system
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, Çeşme, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.414-423
Examining questioning skills of mathematics teachers related to algebra
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.735
Matematik öğretmenlerinin sorgulama becerileri: Web tabanlı mesleki gelişimi destekleme projesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1371-1373
Professional Development of a Mathematics Teacher through Web-Based Educational Portal
Proceedings of the 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.196
Development of a combined test assessing sixth and seventh graders’xx mathematical competence of algebra
42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018
2005, 2013 ve 2017 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarında yer alan duyuşsal özellikler
International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Nisan 2018
A case study on the semiotic signs during a lecture of Cartesian plane
3rd Interdisciplinary Scientific Conference: Mathematical Transgressions, 18 - 23 Haziran 2017
Development of Algebraic Thinking from The Perspective of Algebraic Habits of Mind
5. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Belgrade, Sırbistan, 16 - 19 Ağustos 2016
What Does Success Mean Approaching from The Point of Proof and Problem Solving
Proceedings of the 40th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016
Cebirsel Düşünmenin Gelişiminde Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Genelleme Perspektifini Desteklemesi Açısından İncelenmesi
III.rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Investigating The Sixth Grade Students Erroneous Ways as Using Variables and Writing Algebraic Expressions
XVII AMSE-AMCE- WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Tahmini Öğrenme Yol Haritasına Dayalı Yürütülen Bir Öğretim Sürecini Planlamak İçin Dikdörtgenler Prizmasına İlişkin Öğrenci Bilgisinin Belirlenmesi
XVII AMSE-AMCE- WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Öğrenciler Öğrendiklerini Öğretmenler Öğrettiklerini Nasıl Kanıtlar Öğretmen Bir Fark Yaratır mı
. 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.320-321
Eylem araştırması sürecine katılmış bir ortaokul matematik öğretmeninin alan bilgisindeki ve öğretimlerindeki değişimler
. 2. uluslarası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ağustos 2015, cilt.318
Middle Grade Teachers Thinking of Algebraic Reasoning in Relation to Their Classrooms
9rd Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015
Ondalık gösterimler ve yüzde konularına ilişkin öğretmen bilgilerinin prakseolojik analizi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Development of preservice teachers content knowledge on geometrical transformations A teaching experiment
Cerme 9th Congress of European Research in Mathematics Education, prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015
Development of Preservice Teachers Conceptual Knowledge in Geometrical Transformations A Teaching Experiment
9rd Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015
Öğrenme Yol Haritalarına Dayalı Yürütülen Matematik Derslerinde 6 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Gelişimlerinin İzlenmesi Bir Eylem Araştırması
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspatın Yapısına ve Farklı İspat Yöntemlerine Yönelik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Tam Sayılar Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Matematik Öğretmenlerinin Olasılık Konusuna ilişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
TI-Nspire CAS Kullanımının Geometri Dersine Entegrasyonu Üzerine Bir Çalışma
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011
Effects of technology use on geometrical construction
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011
Sınıf öğretmeni adaylarının örüntüleri genellemeleri Görsel stratejilerin etkisi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.250-255
Yeni İlköğretim Matematik Dersi 1 5 Sınıflar Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.239-255
Yeni ilköğretim matematik dersi 1 5 Sınıflar öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Eğitimde Yansımalar VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları
Pegem Akademi, Ankara, 2020
Etkinlikler Yoluyla Matematiksel Muhakemenin Desteklenmesi.
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan-Tutak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-390, 2020
Ortaokul matematik dersi öğretim programlarında duyuşsal özellikler
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, M. F. Özmantar, H. Akkoç, B. Kuşdemir Kayıran, M. Özyurt, Editör, Pegem, ss.423-453, 2018
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programında Duyuşsal Özellikler.
Ortaokul Matematik Öğretim Programları Tarihsel Bir İnceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatica Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.423-453, 2018
Satır aralarını Okuma Sanatı: Söylem Çözümlemesi ve Matematik Eğitimi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.901-915, 2016
Öğretme öğrenme strateji ve modelleri.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Baştürk, S., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.169-208, 2013