Biyografi
Lisans,
yüksek lisans ve doktora eğitimini sanat eğitimi, sanat, sanat tarihi, görsel
tasarım ve eğitim-öğretim üzerine yapmıştır. Çalışmalarını sanat temelli
araştırma yöntemleri, görsel araştırma yöntemleri, a/r/tografi, görsel
pedagoji, dijital görsel kültür, yeni medya, çok kültürlü sanat eğitimi, grafik
tasarım, etkileşimli içerik tasarımı, dijital oyunlaştırma ve öyküleme
uygulamalarına dayalı olarak gerçekleştirmektedir. Uluslararası bir bakış
açısını hem çalışmalarına hem araştırmalarına yansıtmayı amaçlayan Suzan Duygu
Bedir Erişti’nin ulusal ve uluslararası düzeyde araştırmaları ve projeleri yer
almaktadır. Erişti’ye TÜRKİYE-GÖRSED (Görsel Sanatlar Eğitimi Derneği)
tarafından akademik çalışmaları ve alana yaptığı katkılara dayalı olarak 2016
yılında akademisyen kategorisinde Yılın Görsel Sanatlar Eğitimcisi Ödülü
verilmiştir. 2023 yılında Post Doktora bursu ile Northern Illinois
Üniversitesi’nde ziyaretçi profesör olarak bulunmuştur. Bu süreçte Prof. Dr. Douglas
Boughton ve Prof. Dr. Kerry Freedman ile çalışmalar gerçekleştirmiştir.
Erişti’nin ulusal ve uluslararası düzeyde çok sayıda jürili sergide eserleri
sergileme almıştır. Ayrıca uluslararası düzeyde kişisel ve karma sergi katılımları
ile birlikte çeşitli kuruluşlara yönelik gerçekleştirdiği tasarım çalışmaları
bulunmaktadır. Türkiye’de Sanat Temelli Araştırma Yöntemleri ve Sanat Eğitimi
odağında alanyazına kazandırılan çoklu uluslararası katılımlı bir araştırmacı
grubu ile Görsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Rita Irwin ile ortak
editörlüğe dayalı A/r/tografi: Uygulama Tabanlı Araştırma Yöntemi, Prof. Dr. Paul
Duncum ile ortak editörlüğe dayalı Görsel Pedagoji isimli kitap editörlükleri
ve Görsel iletişim odağında Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı isimli bir
kitabı bulunmaktadır. 2020-2023 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanlığı ve Anabilim Dalı Başkanlığı
görevlerini yürütmüştür. Halen Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel
Sanatlar Eğitimi Bölümü’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.
Eğitim Bilgileri
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorYüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı , Türkiye
2021 - 2024
2021 - 2024Lisans
Anadolu Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sanat Tarihi Bölümü, Türkiye
2023 - 2023
2023 - 2023Post Doktora
Northern Illinois University, School of Art and Design, Art and Design Education, Amerika Birleşik Devletleri
2000 - 2005
2000 - 2005Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi, Türkiye
1998 - 2000
1998 - 2000Yüksek Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Grafik tasarım ilkelerine dayalı olarak geliştirilmiş etkileşimli eğitim CD`lerinin ilköğretimde temel sanat elemanlarının öğretiminde etkililiği
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Güzel Sanatlar Eğitimi (Yl) (Tezli)
2000
2000Yüksek Lisans
Grafik tasarım sürecinde bilgisayar destekli bir ortamın tasarımcının yaratıcılığına yansımaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Erken Çocukluk Alanında Çalışan Eğitimci ve Uzmanlar için Doğal Öğretim Süreci
Mesleki Eğitim
Avrupa Birliği ERASMUS+ 2021-1-TRO1-KA220-VET-000034720" proje numarası ile desteklenen "Doğal Öğretim Projesi: Erken Çocukluk Alanında Çalışan Eğitimci ve Uzmanlar için Kanıt Temelli Stratejilerin Transfer Edilmesi ve Yaygınlaştırılması
2024
2024Kültürlerarası İletişim
Diğer
Uzaktan Eğitim Kapısı
2024
2024Dijital Ebeveynlik
Diğer
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı
2022
2022Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi-2
Mesleki Eğitim
Uzaktan Eğitim Kapısı
2022
2022Taslak Ders Kitabı İnceleme ve Değerlendirme Eğitimi-1
Mesleki Eğitim
Uzaktan Eğitim Kapısı
Araştırma Alanları
Sanat Tarihi
Bilim, Teknoloji ve Toplum
Eğitim
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Sanat Eğitimi
Grafik Eğitimi
Güzel Sanatlar Eğitimi
Sanat
Sanat Yönetimi
Sanat ve Tasarım
Tasarım Çalışmaları
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - 2019
2017 - 2019Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2015 - 2017
2015 - 2017Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM TASARIMI VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2012 - 2015
2012 - 2015Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2006 - 2012
2006 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2005 - 2006
2005 - 2006Öğretim Görevlisi Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2000 - 2005
2000 - 2005Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
1999 - 2000
1999 - 2000Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2020 - 2023
2020 - 2023Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi
2020 - 2023
2020 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Anadolu Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2006 - Devam Ediyor
2006 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi/Eğitim Fakültesi , Yrd. Doç. Dr.
2023 - 2023
2023 - 2023Visiting Researcher
Northern Illinois University, Visiting Researcher
2005 - 2006
2005 - 2006Araştırma Görevlisi Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi/Eğitim Fakültesi , Araştırma Görevlisi Dr.
2000 - 2005
2000 - 2005Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi/Eğitim Fakültesi , Araştırma Görevlisi
1999 - 2000
1999 - 2000Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi/Eğitim Fakültesi , Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Doktora
ARY 614 Nitel Araştırma Yöntemleri
RSÖ 699 Seminer
UZM 900 Uzmanlık Alan Dersi
RSÖ 629 Görsel Araştırma Yöntemleri
TEZ 900 Tez
ARY614 Nitel Araştırma Yöntemleri (Doktora)
UGS901 UZMANLIK ALAN DERSİ
RSÖ 890 TEZ
UİL 901 UZMANLIK ALAN DERSİ
İLT 890 TEZ
UİL 901 UZMANLIK ALAN DERSİ
İLT 890 TEZ
UGS901(D)Uzmanlık Alan Dersi
RSÖ890(H)Tez
İLT651Görsel Araştırma Yöntemleri
RSÖ890(H)Tez
UGS902(İ)Uzmanlık Alan Dersi
UBT901(E)Uzmanlık Alan Dersi
RSÖ890(I)Tez
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
BTÖ623 Eğitim Amaçlı Grafik Tasarımı Uygulamaları
Yüksek Lisans
GSE 510 Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
ETE 501 Eğitimde Teknoloji ve Dönüşümler
UZM 700 Uzmanlık Alan Dersi
ARY 550 Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
BTÖ 524 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
ETE 507 Dönem Projesi
TEZ 700 Tez
SAN 505 Sanat Eğitiminde Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
ETE 518 Dijital Yaşamda Çocuk
SAN505 SAN. EĞ. GÖR. ALGI VE TAS. İLK (Y. LİSANS)
ARY550 Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri (Y.Lisans)
UİL 701 UZMANLIK ALAN DERSİ
İLT 790 TEZ
İLT790(DE)Tez
UİL701(DE)Uzmanlık Alan Dersi
RSÖ790(A)Tez
UGS702(A)Uzmanlık Alan Dersi
ETE512 Öğretmen Eğitiminde Dijital Öyküleme
BTÖ512 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
SAN505 Sanat Eğitiminde Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
GRA526 Öğretim Tasarımı ve Grafik Tasarım Uygulamaları
BTÖ512 Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
BTÖ 509 Çevrimiçi Öğrenme ve Öğretme Teknolojileri
Lisans
KÜL193 Kariyer Planlama
RSÖ299 Görsel Sanatlarda STEAM Uygulamaları
RSÖ 406 Öğretmenlik Uygulaması
GRA 240 Grafik Tasarımı II
ÖMB 212 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
THU 202 Topluma Hizmet Uygulamaları
PDF 717 Öğretim İlke ve Yöntemleri
GRA 239 Grafik Tasarımı I
KÜL 199 Kültürel Etkinlikler
ARY 214 Eğitimde Araştırma Yöntemleri
RSÖ 421 Grafik Tasarımı V
ÖMB 310 Okul Deneyimi
THU 205 Topluma Hizmet Uygulamaları
RSÖ 422 Grafik Tasarımı VI
SAN 331 Sanat Öğretimi Uygulamaları
ARY204 Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Lisans)
RSÖ 273 Grafik Tasarımı II (Lisans)
RSÖ 311 Grafik Tasarımı I
RSÖ 274 Grafik Tasarımı II (Lisans)
ARY 214 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
RSÖ 273 GRAFİK TASARIMI I
GRA255Grafik Tasarımı
İLT381Web Tabanlı Öyküleme
RHİ207(B)Görsel İletişim
ARY204(N)Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ARY204(M)Bilimsel Araştırma Yöntemleri
BTÖ323Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
PDF705(45)Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarı
RSÖ247(C)Bilgisayar Ortamında Tasarım Uygulamaları
PDF710(48)Öğretmenlik Uygulaması
BTÖ623Eğitim Amaçlı Grafik Tasarım Uygulamaları
ÖMB301 Özel Öğretim Yöntemleri I
Bilgisayar Ortamında Tasarım Uygulamaları
ÖMB302 Özel Öğretim Yöntemleri II
RSÖ289 Bilgisayar Ortamında Etkileşimli Tasarım Uygulamaları
BTÖ323 Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
BTÖ323 Bilgisayar Ortamında Karakter Tasarımı
BTÖ 403 Bilgisayarda Grafik Tasarımı
ÖMB 310 Okul Deneyimi
BTÖ214 Eğitimde Grafik ve Canlandırma
ERA 191 Digital Technology and Cultural Integration
THU 205 Topluma Hizmet Uygulamaları
BTÖ317 Eğitim ve Teknoloji
RSÖ 274 Grafik Tasarımı II
BTÖ624 Bilgisayar ve Ergonomi
ÇGE 217 Kukla Tasarımı
ÇGÖ 213 Okul Öncesi Eğitimde Bilgisayar Öğretimi
BTÖ 207 Okul Öncesi Bilgisayar Öğretimi
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Yetişkin sanat eğitimi sürecinde yeni medya etkileşimine dayalı a/r/tografik araştırma
Erişti S. D. (Danışman)
E.ÜLÜŞ(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Görsel sanatlar öğretmen eğitiminde STEAM odaklı öğrenme süreci geliştirme
Erişti S. D. (Danışman)
Y.ERDOĞAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Görsel sanatlar eğitiminde veri görselleştirme üzerine a/r/tografik bir araştırma
Erişti S. D. (Danışman)
F.BİLAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi bölümleri atölye derslerinde öğrencilerin motivasyon ve odaklanma eğilimlerinin sanatsal uygulama süreçlerine yansımasına ilişkin öğrenci ve öğretim elemanı görüşleri
Erişti S. D. (Danışman)
S.SANAL(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Yeni medyada göç odaklı olağandışı durum iletileri üretmeye dayalı görsel – algısal sorgulama: Tasarım tabanlı araştırma örneği
Erişti S. D. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Görsel pedagojik farkındalığa dayalı görsel sanatlar eğitimine yönelik bir eylem araştırması
Erişti S. D. (Danışman)
M.KARAMAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Güzel sanatlar eğitimi sürecinde sanat eleştirisi içerikli dersler ile anasanat atölye dersleri arası etkileşime dayalı öğrenci ve öğretim elemanı görüşleri
Erişti S. D. (Danışman)
R.ARSLAN(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Sanatsal yaratıcılık ölçeğinin geliştirilmesi
Erişti S. D., Akbulut Y. (Eş Danışman)
S.Esin(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
The effective use of digital image in advertising design process
Erişti S. D. (Danışman)
O.ALFAHIM(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Türkiye'deki post-Sovyet göçmenlerin kültürel uyum sürecinde medya kullanımının yansımaları
Erişti S. D. (Danışman)
R.KAYA(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Yeni medya sanatı olarak glitch ve görsel iletişim yansıması
Erişti S. D. (Danışman)
S.GÖÇ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sosyal medyadakı kültürel kimliklerin dönüşümü odaklı "blogger anne" kimliklerinin incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
G.YARDIM(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Görsel sanatlar öğretimine yönelik sosyal ağ odaklı görsel kültür uygulamalarının incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
E.ÇIĞIR(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Uluslararası öğrencilerin kültürel uyum sürecine yönelik bir çevrimiçi oryantasyon uygulamasının geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
Erişti S. D. (Danışman)
O.COŞKUNSERÇE(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAOKUL DİN KÜLTÜRÜ DERSLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.DURMUŞ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME EĞİTİMİ SÜRECİNDE YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLERİNİN SANAT EĞİTİMİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARI GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.FENER(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAOKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
H.SENEM(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
SAĞLIK TEKNOLOJİLERİNİN EĞİTİMDEKİ ROLÜ
Erişti S. D. (Danışman)
T.ASLIHAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.SÖZEN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARIN TEKNOLOJİK ARAÇLARI KULLANIMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Ş.MAYDA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
AİLELERİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARININ TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN ALINMASI
Erişti S. D. (Danışman)
N.SALİM(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
F.SÖNMEZ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAOKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN E-KİTAP KULLANMA DENEYİMLERİ VE BU UYGULAMANIN DİL BECERİSİNE ETKİLERİ İLE GÖRÜŞLERİ: MYON ÖRNEĞİ
Erişti S. D. (Danışman)
İ.ÇİMENCİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ETKİLEŞİMLİ E-KİTAPLARIN ORTAOKULLARDA KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.TÜRK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANILI ÖĞRENCİLER VE TEKNOLOJİK ENTEGRASYON
Erişti S. D. (Danışman)
A.DERMAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
LİSE ÖĞRENCİLERİNDEKİ TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.SÜTÇÜ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ANAOKULUNDA AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
N.ÖREN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI WEB 2.0 ARAÇLARI
Erişti S. D. (Danışman)
M.GÜÇLÜ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ARTIRILMIŞ GERÇEKÇİLİK UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
R.ERTAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA SINIF İÇİ UYGULAMALARA YÖNELİK OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.CAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM SÜRECİNİN UYGULANMASINDA ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.ONUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
İNTERNET İLE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI: SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER
Erişti S. D. (Danışman)
F.ERDAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİNDE WEB 2.0 TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.AYDIN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
G.AKPINAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇERİSİNDE EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.ÇETİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
OYUNLAŞTIRMAYA DAYALI MOBİL UYGULAMALARIN ORTAOKUL 5. SINIF DİL ÖĞRETİMİNE YANSIMALARINA VE ÖZ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.FİLİZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
COVİD-19 PANDEMİSİNE DAYALI OLARAK, UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİ ODAKLI ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN KULLANIMININ, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SÜRECİ YÖNETMESİNE YANSIYIŞININ İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.YILDIZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİ AMAÇLI GELİŞTİRİLEN SOSYAL MEDYA İÇERİK PAYLAŞIM PLATFORMUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
B.GÖK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
UZAKTAN EĞİTİMİN SINAV GRUBU ÖĞRENCİLERİNE ETKİSİ: COVİD-19 PANDEMİ ÖRNEĞİ
Erişti S. D. (Danışman)
U.GİRGİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
PANDEMİ SÜRECİNDE EBA ÜZERİNDEN DİNİ DERSLERİ YÜRÜTMEYE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
T.ÜLKÜ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
FRANSA ELCO/EİLE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM VE BİLİŞİM AĞI EBA PORTALINDAN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YARARLANILMASI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
Y.ERDOĞMUŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ORTAOKUL 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DİJİTAL VATANDAŞLIK KAPSAMINDA İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
K.KELEPİRCİOĞLU(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
İLKÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.TUNÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
EĞİTİMDE DİJİTAL İÇERİK KULLANIMININ ETİK İHLALLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Ş.KÜBRA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRONİK KİTAPLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.ÖZEN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
İNTERNET BAĞIMLILIĞININ 7-12 YAŞ ARASI ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE PSİKOLOJİK ETKİLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
A.CERİT(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
TEMEL EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ ROLLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
S.ÇAPKUN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
EĞİTİMLİ VE NİSPETEN DAHA AZ EĞİTİMLİ EBEVEYNLERİM BİLİŞİM TEKNOLOJİ DERSİNDEN BEKLENTİLERİ
Erişti S. D. (Danışman)
Y.BURAK(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMININ DERS ÇALIŞMA VERİMLİLİĞİNE ETKİSİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Erişti S. D. (Danışman)
E.KÖSE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ZORUNLU UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN TUTUM, EYLEM VE SÜRECE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ
Erişti S. D. (Danışman)
P.DEDİ(Öğrenci)
Tasarladığı Dersler
Doktora
A/r/tografik Veriyi Yorumlama (TR)
Erişti S. D.
Görsel Araştırma Yöntemleri
Erişti S. D.
Yüksek Lisans
Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri (TR)
Erişti S. D.
Sanat Eğitiminde Görsel Algı ve Tasarım İlkeleri
Erişti S. D.
Lisans
Dijital Öyküleme
Erişti S. D.
Sanat Eğitiminde Dijital Medya
Erişti S. D.
Görsel Pedagoji
Erişti S. D.
Görsel Karakter Tasarımı
Erişti S. D.
Web Tabanlı Öyküleme
Erişti S. D.
Grafik Tasarımı
Erişti S. D.
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1999
1999Efficacy and Safety of Ciprofloxacin In The Treatment of Acute Exacerbations of Chronic Bronchitis
HATİPOĞLU O. N., AKKOÇLU A., KIRDAR S., ÇAKIR N., KARLIKAYA H. C., UÇAN E. S., et al.
Eurasian Journal of Pulmonology
, cilt.1, sa.1, ss.7-10, 1999 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Integrating Digital Technologies and AI in Art Education: Pedagogical Competencies and the Evolution of Digital Visual Culture
Erişti S. D., Freedman K.
Participatory Educational Research
, cilt.11, ss.57-79, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Sanatın Sosyo-Kültürel Uzantıları ve Sanat Eğitiminde Kamusal Alan Pedagojisi, Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 16(1). (TR Dizin). (Kabul edildi-basım aşamasında).
Erişti S. D.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.15, sa.3, ss.10-31, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Dijital Görsel Kültüre Dayalı Yaratıcı Pedagojik Yaklaşımlar
Erişti S. D.
Erkin
, cilt.1, sa.1, ss.49-60, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Bilim ve Sanat Merkezleri Resim Yetenek Alanı Görsel Algı Ön Tanılama Testi: Pilot Bir Çalışma
Göksu S., Eren A., Erişti S. D., Uysal İ., Erol S. E.
MILLI EGITIM
, cilt.52, sa.238, ss.1035-1064, 2023 (Scopus)
2023
2023Developing the Content of an Online Support System for International Students Using a Participatory Designer Approach
Coşkunserçe O., Erişti S. D.
Journal of Comparative and International Higher Education
, cilt.15, sa.2, ss.94-114, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Sosyal medyada sosyal tasarım odaklı görsel-algısal sorgulama: Göç ve kültür örneği
Yılmaz A., Erişti S. D.
International Journal of Human Sciences
, cilt.20, sa.1, ss.26-43, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sosyal medya odaklı olağandışı durum iletileri üretmeye dayalı görsel-algısal sorgulama sürecine dair öğrenci görüşleri
Yılmaz A., Erişti S. D.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.17, sa.6, ss.1617-1637, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Ethnographic Case Study on the Adaptation Process of Communities that Migrated to Turkey: The Case of Isparta Province
Erişti S. D., Baltacı R.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.22, sa.1, ss.128-160, 2022 (ESCI)
2022
2022Güzel Sanatlar Lisesinde Görsel Kültür Çalışmalarının Entegrasyonuna İlişkin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Gereksinim Belirleme Çalışması
Erişti S. D., Güler E.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.536-557, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sanat Eleştirisi İçerikli Derslerin Atölye Uygulama Sürecine Yansımasına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri
Erişti S. D., Coşkun N., Arslan R.
Sanat Eğitimi Dergisi-SED
, cilt.9, sa.2, ss.97-115, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Sosyal Medyadaki Kültürel Kimliklerin Dönüşümü Odaklı Blogger Anne Kimliklerinin İncelenmesi
Yardım G., Erişti S. D.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.129-157, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Social Network-Based Visual Culture Instructional Activity in Visual Arts Education: Examining Hieronymus Bosch's 'The Garden of Earthly Delights'
Güler E., Erişti S. D.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.738-767, 2019 (ESCI)
2019
2019Yeni Medya Sanatı Olarak ‘Glitch’ İleti Sürecinin Sorgulanması
Erişti S. D., Göç S.
YEDİ: SANAT, TASARIM VE BİLİM DERGİSİ
, cilt.22, ss.113-128, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Programına İlişkin Görüşleri
Erişti S. D.
International Journal of Research in Fine Arts
, cilt.1, sa.1, ss.98-112, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sanat ve tasarım öğrencilerinin tez oluşturma sürecinde karşılaştıkları sorunlar ve gereksinimlerine dayalı olarak kazanması gereken yeterliliklerin belirlenmesi
Erişti S. D.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1499-1514, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Erişti S. D., Fırat M., İzmirli S., Ceylan B.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.73-99, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Görsel sanatlar öğretmen adaylarının ‘resim-iş öğretmenliği’ algılarına ilişkin metaforlar
Erişti S. D.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.265-280, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017TECHNOLOGY-FOCUSED VISUAL COMMUNICATION AND DIGITAL STORYTELLING AS A DYNAMIC VISUAL COMMUNICATION PATH FOR CHILDREN
Erişti S. D.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.52, ss.25-38, 2017 (ESCI)
2017
2017Uluslararası öğrencilerin kültürel uyum sürecine yönelik tasarım tabanlı araştırma yaklaşımına dayalı Çevrimiçi oryantasyon uygulamasının geliştirilmesi
Coşkunserçe O., Erişti S. D.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.1, ss.83-104, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Görsel algı kuramlarına göre reklam içerikli tasarımların değerlendirilmesi Evaluation of advertisement design based on visual perception theories
Erişti S. D., Urgun G.
Art-e Sanat Dergisi
, cilt.9, sa.17, ss.313-342, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Participatory design based digital storytelling and creativity in elementary school
Erişti S. D.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.7, sa.4, ss.462, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Art Based Educational Research to Generate a Practice Based Approach 5 3
Erişti S. D.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.5, sa.3, ss.383-401, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Culture Perception of Art and Design Students Come in Turkey through International Erasmus Program Uluslararası Erasmus Programı Çerçevesinde Türkiye ye Gelen Sanat ve Tasarım Öğrencilerinin Türk Kültürü Algıları
Erişti S. D.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.4, sa.2, ss.82-107, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Effectiveness of Digital Storytelling on Cultural Awareness
ERİŞTİ S. D.
International Journal of Information Communication Technologies and Human Development , cilt.6, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Development of Mobile Skill Teaching Software for Parents of Individuals with Intellectual Disability
Kuzu A., Cavkaytar A., Erişti S. D., Çankaya S.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.2, ss.11-26, 2014 (Scopus)
2014
2014Anadolu Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Yüksekokulu Moda Tasarımı Bölümü Öğrencileri Örneğinde Sanatsal Tasarım Sürecine Dayalı Kültür Algısı
Erişti S. D., Tekin Akbulut A. S.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.1, sa.2, ss.7-36, 2014 (ESCI)
2014
2014Development of Mobile Skill Teaching Software for Parents of Individuals with Intellectual Disability, Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
ERİŞTİ S. D., KUZU A., ODABAŞI H. F., CAVKAYTAR A., ÇANKAYA S.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.5, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Etkileşimli Bir Öğretim Ortamı Tasarımı ve Ortama İlişkin Öğrenci Görüşleri
Erişti S. D., Uluuysal B., Dindar M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.3, sa.1, ss.47-66, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Perceptions of talented students in their visual representations about the future world and technology Turkish Journal of Giftedness and Education 2 2 102 117 2012
Erişti S. D.
Talent (Online)
, cilt.2, sa.2, ss.102-117, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012A multi cultural interaction through video conferencing in primary schools Turkish Online Journal of Distance Education TOJDE 13 3 70 86 2012
Erişti S. D.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.70-86, 2012 (ESCI)
2012
2012Teachers Views about Effective Use of Technology in Classrooms
Erişti S. D., Kurt A. A., Dindar M.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.3, sa.2, ss.30-41, 2012 (Scopus)
2012
2012Teachers views about effective use of technology in classrooms The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 3 2 30 41 2012
ERİŞTİ S. D., KURT A. A.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.3, sa.2, ss.30-41, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012A MULTI-CULTURAL INTERACTION THROUGH VIDEO CONFERENCING IN PRIMARY SCHOOLS
ERİŞTİ S. D.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.13, sa.3, ss.0-86, 2012 (Scopus)
2011
2011Effectiveness of artistic interaction through video conferencing
Erişti S. D.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.2, sa.4, ss.11-28, 2011 (Scopus)
2011
2011The perceptions of Turkish students living in different cultural environments about Turkish culture in their pictorial representation The example of Cagdas Primary School in Turkey and Fjell Multicultural Primary School in Norway
Erişti S. D.
AUSTRALIAN ART EDUCATION
, cilt.34, sa.2, ss.26-58, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011THE USE OF MOBILE TECHNOLOGIES IN MULTIMEDIA-SUPPORTED LEARNING ENVIRONMENTS
Duygu Eristi S. D., Haseski H. İ. M., Uluuysal B., Karakoyun F.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.130-141, 2011 (ESCI)
2011
2011Elementary School Students Perceptions of Technology in their Pictorial Representations
Erişti S. D., Kurt A. A.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.2, sa.1, ss.24-37, 2011 (Scopus)
2011
2011Anadolu Üniversitesi Dilkom Web Sitesi Kullanılabilirlik Çalışması
ODABAŞI H. F., COŞKUNSERÇE O., ERİŞTİ S. D., Sayar G.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011The perception of Turkish undergraduate art education students on the effect of cultural values through artistic representation
ERİŞTİ S. D., KIRATLI A. D.
THE ARTS IN SOCIETY , cilt.6, sa.1, ss.139-152, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Effectiveness of Online Learning Environments Developed Based on the Principles of Interactive Environment Design
Erişti S. D., Karakoyun F., Betül U., Şahin İzmirli Ö., Haseski H. İ. M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.2, sa.1, ss.50-64, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010An evaluation of instructional website designs from the perspective of visual perception theories: A study on scale development
ERİŞTİ S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., FIRAT M., HASESKİ H. İ. M.
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.1, sa.4, ss.348-366, 2010 (ESCI)
2010
2010An evaluation of educational web sites from the perspective of perception oriented design principles
Erişti S. D., Şahin İzmirli Ö., İzmirli S., Fırat M.
International Journal of Instructional Technology & Distance Learning
, cilt.7, sa.10, ss.3-13, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Teachers and students opinions about the interactive instructional environment designed for bilingual Turkish primary school students in Norway
Erişti S. D., Belet Ş. D.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.1, sa.1, ss.38-48, 2010 (Scopus)
2010
2010Teachers’ and Students’ Opinions about the Interactive Instructional Environment Designed for Bilingual Turkish Primary School Student in Norway
ERİŞTİ S. D., BOYACI Ş. D.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.1, sa.1, ss.30-48, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010İlköğretim öğrencilerinin yazılı anlatım ve resimlerinde kültür algıları
Erişti S. D., Belet Ş. D.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.9, sa.33, ss.245-264, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010İlköğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatım ve Resimlerinde Kültür Algıları Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 33 245 264
ERİŞTİ S. D., BELET Ş. D.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.9, sa.33, ss.245-264, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010An Evaluation of Educational Website Designs from the Perspective of Visual Perception Theories: A Study on Scale Development
Erişti S. D., Şahin İzmirli Ö., İzmirli S., Fırat M., Haseski H. İ. M.
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.1, sa.4, ss.348-366, 2010 (ESCI)
2009
2009Using an interactive art education application to promote cultural awareness: a case study from Turkey
Erişti S. D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART
, cilt.5, sa.2-3, ss.241-256, 2009 (ESCI)
2009
2009Multicultural Primary School Students’ Ways of Revealing Their Perception of Culture in Written Representations and Pictures.
ERİŞTİ S. D., BOYACI Ş. D.
AUSTRALIAN ART EDUCATION , cilt.32, sa.2, ss.27-55, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Cultural Factors in Web Design
Erişti S. D.
JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED INFORMATION TECHNOLOGY
, cilt.9, sa.2, ss.117-132, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Multicultural primary school students ways of revealing their perception of culture in written representations and pictures The Example of Multicultural Fjell Primary School in Norway
Belet Ş. D., Erişti S. D.
Australian Art Education
, cilt.32, sa.2, ss.27-55, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008The effectiveness of interactive instruction CD designed through the pre-school students
Erişti S. D.
JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED INFORMATION TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.9, ss.832-839, 2008 (Scopus)
2008
2008Awareness of healty computer use and computer ergonomics among preservice teachers
ODABAŞI H. F., ERİŞTİ S. D., KILIÇ F.
The International Journal of Technology Knowledge and Society , cilt.4, sa.1, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Erişti S. D., Eren E., Yıldırım Y.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.2, ss.384-400, 2008 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023SANATIN SOSYO-KÜLTÜREL UZANTILARI
ERİŞTİ S. D.
Uluslararası Eğitim Bilimlerinde Disiplinlerarası Sanat ve Siyaset Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 15 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022DİJİTAL MANİPÜLASYON, DİJİTAL GÖRSEL, KÜLTÜR VE METAVERSE BAĞLAMINDA DİJİTAL KİMLİKLER VE GERÇEKLİK ALGISI
ERİŞTİ S. D.
II. Uluslararası Tıp, Sağlık ve İletişim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2022, ss.692-703, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Metaverse Gerçekliğe Dayalı Dijital Sanat, NFT ve Değişen Yapısal Süreçler
ERİŞTİ S. D.
Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
2021Görsel Sanatlar Öğretmen Eğitiminde STEAM Odaklı Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
ERDOĞAN Y., ERİŞTİ S. D.
EJER 2021 Eğitim Bilimleri Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.552-553, (Özet Bildiri)
2021
2021Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Deneyimlediği Sosyal Medya Odaklı Tasarım Sürecine İlişkin Durumları
YILMAZ A., ERİŞTİ S. D.
EJER 2021 Eğitim Bilimleri Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.545-547, (Özet Bildiri)
2021
2021Yetişkin Sanat Eğitiminde Çağdaş Sanat Farkındalığına Dayalı Bir Durum Çalışması
ÜLÜŞ E., ERİŞTİ S. D.
EJERCongress 2021 Eğitim Bilimleri Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.549, (Özet Bildiri)
2020
2020A/r/tografi: Uygulama Odaklı Araştırma" Çalıştayı
ERİŞTİ S. D., TUNÇSİPER B.
EJER Congress-Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Postmodern Öğretim Programına Dayalı Görsel Pedagojik Bakış Açısı
ERİŞTİ S. D.
II. Uluslararası Sanat Eğitimi Araştırmaları Sempozyumu, 6 - 14 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Dijital Öyküleme
ERİŞTİ S. D.
MEB Dijital Öyküleme konulu e-konferans, Türkiye, 30 Kasım 2018
2018
2018Determining the Research Trends in Dissertations Conducted in the Department of Fine Arts Education at Institutes of Educational Sciences in Turkey
ERİŞTİ S. D.
7th Cyprus International Conference on Educational Research, 7 - 09 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Görsel Algı Yönetimi
ERİŞTİ S. D.
GEDİK ÜNİVERSİTESİ-GÖRSEL ALGI YÖNETİMİ KONFERANSI, 10 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Güzel Sanatlar Fakültesi öğrencilerinin A/r/tografik yaklaşıma dayalı kavramsal sorgulamaları
ERİŞTİ S. D.
Pamukkale Üniversitesi I. Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Görsel Kültür Çalışmalarının Entegrasyonuna İlişkin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Gereksinim Belirleme Çalışması
GÜLER E., ERİŞTİ S. D.
Pamukkale Üniversitesi 1. Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2015
2015KÜLTÜREL DEĞERLERE İLİŞKİN FARKINDALIK OLUŞTURMA SÜRECİNDE OYUN TEMELLİ ÖYKÜLEME YAKLAŞIMININ KULLANILABİLİRLİĞİ
ERİŞTİ S. D.
KIBRIS ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 3 - 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına Öğretim Kuramlarının Yansımaları Bir Ölçme Aracı Geliştirilmesine İlişkin Pilot Çalışma
ERİŞTİ S. D., KURT A. A., DİNDAR M.
ITTES 2014, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2012
2012A Project Introduction: Effectiveness of Mobile Aided Online Software Developed for Parents to Teach Skills to Adult Individuals with Intellectual Disability
KUZU A., CAVKAYTAR A., ODABAŞI H. F., ERİŞTİ S. D., ÇANKAYA S.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012VIEWS OF DISTANCE LEARNERS WITH DIFFERENT LEARNING STYLES ON THE E-COURSE DESIGNS
UĞUR S., ERİŞTİ S. D.
4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2012, ss.1291-1299, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011The Impact of Digital Storytelling Through the Educational Uses
KARAKOYUN F., ERİŞTİ S. D.
Global Learn Asia Pacific 2011 - Global Conference on Learning and Technology, Melbourne, Melbourne, Avustralya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2011, cilt.1, ss.659-664, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Students’ Opinions About Digital Storytelling
KARAKOYUN F., ERİŞTİ S. D., GÜNÜÇ S.
World Conference on Learning, Teaching and Administration, Cairo, Kahire, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010The use of mobile technologies in multimedia-supported learning environments
ERİŞTİ S. D., ULUUYSAL B., KARAKOYUN F., HASESKİ H. İ. M.
IODL and ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri
ERİŞTİ S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., FIRAT M., HASESKİ H. İ. M.
IODL and ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Görsel Algı Kuramlarına Dayalı Çevrimiçi Öğretim Ortamı Tasarımı
ERİŞTİ S. D., ATALAY N., MISIRLI Ö., GÜNÜÇ S., ERSOY M.
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Bağlantıcılık Kuramının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında Kullanılması
ERİŞTİ S. D., ERSOY M., MISIRLI Ö., ATALAY N., GÜNÜÇ S.
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi
ERİŞTİ S. D., FIRAT M., İZMİRLİ S., CEYLAN B.
4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi 4 Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
ERİŞTİ S. D., FIRAT M., İZMİRLİ S., CEYLAN B.
ICITS 2010, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.1, ss.483, (Özet Bildiri)
2007
2007H ETICT K8 Health Education Through Ict For K8 Computers and your health
ÇOKLAR A. N., ŞENDAĞ S., ERİŞTİ S. D.
7th International Educational Tecnology Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, ss.20-26, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Views of Distance Learners With Different Learning Styles on the e Course Design
UĞUR S., ERİŞTİ S. D.
4th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2 Temmuz - 04 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
2025STEAM-Oriented Instructional Design in Visual Arts Teacher Education in Türkiye
Erişti S. D., Erdoğan Y.
STEAM Education: Intersections and Thresholds, COOPER YICHIEN,LAI ALICE, Editör, Brill, Washington, ss.249-263, 2025
2024
2024Yeni Medya Dönüşümlerine Dayalı NFT Sanatı
ERİŞTİ S. D.
Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı, ERİŞTİ SUZAN DUYGU, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Eskişehir, ss.179-199, 2024
2024
2024Görsel İletişimde Yapay Zeka ve Yapay Zeka Sanatı
ERİŞTİ S. D.
Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı, ERİŞTİ SUZAN DUYGU, Editör, Pegem, Eskişehir, ss.199-232, 2024
2023
2023Kültür, Sanat ve Eğlencenin Dönüşümü
Erişti S. D.
Dijital Dönüşüm, Okur,M. R. & Dursun,Ö. Ö, Editör, Anadolu Üniversitesi AOF Yayınları, Eskişehir, ss.89-109, 2023
2022
2022BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ GÖRSEL SANATLAR ALANI YARDIMCI DERS KİTABI(Araştırmacı Editör ve Yazardır. )
Erişti S. D., Araz Ay G., Sayın Yücel H., Esin Erol S., Bal A., Haylamaz Özdemir A., et al.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, 2022
2022
2022Dijital Görsel Kültür ve Sanal Sergilerin Yönetimi
Erişti S. D.
Kültür Sanat Yönetim - Sanat ve Kültür Yönetimi için Çağdaş Teoriler ve Uygulamalar, MARCUS GRAF,ALİ GÜNEY, Editör, Ketebe, İstanbul, ss.259-293, 2022
2022
2022SANAT VE KÜLTÜR YÖNETİMİ EĞİTİMİ
ONAT Ş. C., GRAF M., Seçkin A., ERİŞTİ S. D., BAYIK M.
Kültür.Sanat.Yönetim. Sanat ve Kültür Yönetimi İçin Çağdaş Teoriler ve Uygulamalar, Prof. Dr. Marcus Graf, Ali Güney, Editör, Ketebe Yayınları, İstanbul, ss.355-368, 2022
2022
2022Görsel Pedagoji ile Tanışma
ERİŞTİ S. D., DUNCUM P. A.
Görsel Pedagoji, Erişti Suzan Duygu, Editör, Pegem, Ankara, ss.5-21, 2022
2022
2022Dijital Oyunlar ve Görsel Kültür
Erişti S. D., Ayvaz Tunç Ö.
Dijital Oyunlar, SAĞIROĞLU Şeref,BÜLBÜLHalil İbrahim,KILIÇ Ahmet,KÜÇÜKALİ Mustafa,BAYZAN Şahin,SAMUR Yavuz, Editör, Nobel, Ankara, ss.79-102, 2022
2021
2021Görsel Araştırma Yöntemleri: Teori, Uygulama, Örnek
ERİŞTİ S. D., SOĞANCI İ. Ö., COŞKUN N., TÜRKCAN B., KARPUZ H., ERSOY A., et al.
Pegem, 2021
2021
2021A/R/TOGRAFİ Uygulama Tabanlı Araştırma Yöntemi
Ayvaz Tunç Ö., Odabaşı S., Özüdoğru Ş., Erdoğan Y., Kıratlı A. D., Güler E., et al.
Pegem, Ankara, 2021
2021
2021A/r/tografik Araştırma Nedir?
ERİŞTİ S. D.
A/R/TOGRAFİ: Uygulama Tabanlı Araştırma Yöntemleri, Erişti, Suzan Duygu; Irwin Rita Louise, Editör, PEGEM, Ankara, ss.238-251, 2021
2020
2020Pandemi Döneminde Eğitim İyileştirelim İyileşelim
Erişti S. D., Erdoğan S., Gürgür H., Kurt A. A., Akbulut Y., Akdoğan R., et al.
Anı Yayınevi, Ankara, 2020
2020
2020Görsel Sanatlar Öğretimi
TÜRKCAN B., TUNA S., ERİŞTİ S. D., ERTOK ATMACA A., ÇAKIR İLHAN A., YOLCU E., et al.
Nobel, Ankara, 2020
2020
2020Görsel Kültür ve Sanat Eğitimi
ERİŞTİ S. D.
Görsel Sanatlar Öğretimi, Serdar Tuna, Editör, Nobel, Ankara, ss.157-207, 2020
2020
2020Sıra dışı günlere sanatla anlam katmak
ERİŞTİ S. D.
Pandemi Döneminde Eğitim İyileştirelim, İyileşelim, Dilrüba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.71-141, 2020
2019
2019Görsel araştırma yöntemleri ve etik
ERİŞTİ S. D.
Görsel Araştırma Yöntemleri: Teori, Uygulama ve Örnek içinde, (ss. ), Ankara: Pegem Akademi Yayınları., Suzan Duygu Erişti, Editör, Pegem, Ankara, ss.329-347, 2019
2019
2019A Research Profile of Visual Arts Theses in Education in Turkey
Erişti S. D.
International Perspectives on Visual Arts PhDs in Education: Provoking the Field, Anita Sinner Rita L. Irwin Jeff Adams, Editör, Intellect, Illinois, ss.235-242, 2019
2019
2019Bir anlatı biçimi olarak görsel araştırma yöntemleri
ERİŞTİ S. D.
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ TEORİ UYGULAMA VE ÖRNEK, SUZAN DUYGU ERİŞTİ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.329-347, 2019
2019
2019Görseli raporlaştırma
ERİŞTİ S. D.
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ TEORİ UYGULAMA VE ÖRNEK, Suzan Duygu Erişti, Editör, PEGEM, Ankara, ss.319-325, 2019
2019
2019Görsel Okuryazarlık ve Çocuk
ERİŞTİ S. D., DURSUN Ö. Ö.
Dijital Yaşamda Çocuk, H. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.141-170, 2019
2019
2019A/r/tografi, görsel araştırmalar için bir yöntem
ERİŞTİ S. D.
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ TEORİ UYGULAMA VE ÖRNEK, Suzan Duygu Erişti, Editör, PEGEM, Ankara, ss.191-221, 2019
2019
2019Araştırma sürecinde tasarım ve dijital platform temelli yaklaşımlar
ERİŞTİ S. D.
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ TEORİ UYGULAMA VE ÖRNEK, SUZAN DUYGU ERİŞTİ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.257-295, 2019
2019
2019Araştırma sürecinde fotoğrafı kullanmak
ERİŞTİ S. D.
Görsel araştırma yöntemleri Teori uygulama ve örnek, Suzan Duygu Erişti, Editör, PEGEM, Ankara, ss.167-189, 2019
2018
2018Görsel Algı Yönetimi
ERİŞTİ S. D.
Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı, Suzan Duygu Erişti, Editör, PEGEM, Ankara, ss.167-190, 2018
2018
2018Görsel araştırma yöntemleri ve etik
ERİŞTİ S. D.
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ TEORİ UYGULAMA VE ÖRNEK, SUZAN DUYGU ERİŞTİ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.329-347, 2018
2017
2017Görsel Okuryazarlık ve Çocuk
DURSUN Ö. Ö., ERİŞTİ S. D.
Dijital Yaşamda Çocuk, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, ss.145-176, 2017
2017
2017Çoklu ortam uygulamalarında görsel tasarım
ERİŞTİ S. D.
Çoklu Ortam Tasarımı, Özcan Özgür Dursun, H. Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-121, 2017
2017
2017Çoklu Ortam Uygulamalarında Görsel Tasarım
ERİŞTİ S. D.
Çoklu Ortam Tasarımı, ODABAŞI HATİCE FERHAN, DURSUN ÖZCAN ÖZGÜR, Editör, Pegem, Ankara, ss.97-121, 2017
2016
2016Teknoloji temelli proje yönetimi
ERİŞTİ S. D., ŞİMŞEK A., SİLMAN F., ÇAĞLAR M., GÜNEYLİ A., ALTINAY AKSAL F., et al.
Dijital Çağda Bilimsel Araştırma ve Proje Yönetimi, Silman, F., Altınay, F. & Altınay, Z., Editör, VİZE YAYINLARI, Ankara, ss.15-26, 2016
2016
2016Teknoloji temelli proje yönetimi
ŞİMŞEK A., SİLMAN F., ÇAĞLAR M., GÜNEYLİ A., ALTINAY AKSAL F., DAĞLI G., et al.
Bilişim ve Teknoloji Çağında Araştırma ve Proje Yönetimi, FATOŞ SİLMAN, FAHRİYE ALTINAY AKSAL, ZEHRA ALTINAY GAZİ, Editör, VİZE, Ankara, ss.95-123, 2016
2014
2014Digital Storytelling and Creativity through E-Learning
ERİŞTİ S. D.
Handbook of Research on Emerging Priorities and Trends in Distance Education Communication Pedagogy and Technology DOI 10 4018 978 1 4666 5162 3 ch009 2014, T. Volkan Yüzer Gulsun Eby, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.120-140, 2014
2011
2011Eğitimde ölçme ve değerlendirme
ERİŞTİ S. D.
Ölçme ve Değerlendirme, Adile Aşkım Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi AOF Yayınları, Eskişehir, ss.3-24, 2011
2011
2011Bilimsel araştırma yöntemleri
ERİŞTİ S. D.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Adile Aşkım Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.1-18, 2011
2008
2008Internet kullanımı ve aile
KUZU A., ODABAŞI H. F., ERİŞTİ S. D., KABAKÇI YURDAKUL I., KURT A. A., AKBULUT Y., et al.
T. C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, Ankara, 2008
2008
2008İnternet Kullanımı ve Aile
KUZU A., ODABAŞI H. F., ERİŞTİ S. D., KABAKÇI YURDAKUL I., KURT A. A., AKBULUT Y., et al.
Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Bilim Serisi, 2008
2008
2008Okulöncesinde Materyal Geliştirme ve Görsel Sanatlar Eğitimi
ERİŞTİ S. D.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2008
2007
2007Öğretim teknolojilerinin öğretim sürecindeki yeri ve kullanımı: görsel – işitsel materyaller
ERİŞTİ S. D.
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı, Odabaşı Ferhan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.93-112, 2007
Ansiklopedide Bölümler
2019
2019Middle Eastern Art and Design Curriculum
Erişti S. D.
John Wiley & Sons, West Sussex, UK , ss.687-705, 2019
2019
2019The International Encyclopedia of Art and Design Education
ERİŞTİ S. D.
Wiley-Blackwell, ss.687-705, 2019
Bilirkişi Raporları
2015
2015A New Practice Based Research Method in Art Education A r tography The Criticism of the Paintings made for Gershwin s Rhapsody in Blue makale değerlendirmesi
ERİŞTİ S. D.
2015
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı-YapayZeka Uygulamalarında Ortaokul Maceralarım Proje No: 123B561
TÜBİTAK Projesi
Erişti S. D.
2023 - 2023
2023 - 2023
Bilim, Sanat ve Yaşamda Matematik
TÜBİTAK Projesi
Tonella Tüzün L. M., Yenilmez K., Artvinli E., Karademir E., Erişti S. D., Ersoy M.
2020 - 2022
2020 - 2022Yeni Medyada Yer Alan Olağanüstü Durum İletilerinin Görsel-Algısal Bağlamda Yansımaları: Güzel Sanatlar Eğitimi Grafik Anasanat Atölyesi Uygulaması Proje No: 2009E097
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Erişti S. D. (Yürütücü), Yılmaz A.
2020 - 2021
2020 - 2021TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 121B381 Nolu ‘Gelecek BİLSEMLE Gelecek: Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenleri Teknoloji Eğitimi ve Uygulamaları III
TÜBİTAK Projesi
Erişti S. D.
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 119B66 Nolu ‘Gelecek BİLSEMLE Gelecek: Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenleri Teknoloji Eğitimi ve Uygulamaları II
TÜBİTAK Projesi
Erişti S. D.
2016 - 2019
2016 - 2019BAP Türkiye'deki Post-Sovyet Göçmenlerin Kültürel Uyum Sürecinde Meday Kullanıman İlişkin Görüşler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Erişti S. D. (Yürütücü), Kaya R.
2018 - 2018
2018 - 2018TÜBİTAK 4005 Bilim ve Sanat Merkezleri Teknoloji Eğitimi ve Uygulamaları EğitimiProjesi: Gelecek Bilsemle Gelecek: Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenleri Teknoloji Eğitimi ve Uygulamaları (Proje No: 118B127)
TÜBİTAK Projesi
Erişti S. D.
2018 - 2018
2018 - 2018
Görsel Kültür Odaklı Görsel Pedagojik Farkındalığa Dayalı İçerik Planlama ve Geliştirme
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Erişti S. D.
2015 - 2017
2015 - 2017Görsel Sanatlar Öğretimine Yönelik Sosyal Ağ Odaklı Görsel Kültür Çalışmalarının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERİŞTİ S. D. (Yürütücü), ÇIĞIR E.
2014 - 2016
2014 - 2016Geliştirilecek Bir Sanat Temelli Araştırma Eğitimi Programının Lisansüstü Öğrencilerin Araştırma Yeterlikleri Ve Kullanım Düzeylerine Etkisi ST/A/EP Yürütücü Proje No 1403E072
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Özeti)
Erişti S. D. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015
Sanat Temelli Eğitim Araştırma Seminerleri Projesi: A/r/tografi Araştırmaları
TÜBİTAK Projesi
Erişti S. D.
2011 - 2014
2011 - 2014Kültürel Uyum Sürecinde Çevrimiçi Oryantasyon Uygulamasının Etkililiğine İlişkin Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Erişti S. D. (Yürütücü), Coşkunserçe O.
2011 - 2013
2011 - 2013Yetişkin Zihinsel Engelli Bireylere Beceri Öğretimi İçin Ailelere Yönelik Mobil Destekli Çevrimiçi Yazılımın Etkililiği
TÜBİTAK Projesi
ERİŞTİ S. D., ODABAŞI H. F., CAVKAYTAR A.
2008 - 2008
2008 - 2008İnternet Kullanımı ve Aile Araştırması
KABAKÇI YURDAKUL I., KURT A. A., ERİŞTİ S. D., ODABAŞI H. F., AKBULUT Y.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorErkin Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorSanat Yazıları
Yayın Kurul Üyesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnkara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi (AÜGSFD)
Danışma Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyor
Uluslararası Güzel Sanatlar Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorSEDER-Sanat Eğitimcileri Derneği
Üye
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorGÖRSED-Görsel Sanatlar Eğitimi Derneği
Üye
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorINSEA-THE INTERNATIONAL SOCIETY FOR EDUCATION THROUGH ART
Üye
Sanatsal Etkinlik
Ekim 2024
Ekim 2024Cumhuriyet'in İzleri-Eskişehir-Anadolu Üniversitesi-İBF Sergi Salonu
Erişti S. D.
Mayıs 2024
Mayıs 2024Diyalog: Kökler ve Kimlikler-Anadolu Üniversitesi Çağdaş Sanatlar Müzesi-Eskişehir
Erişti S. D.
Mart 2024
Mart 2024KIRKILMA NOKTASI: Sanatın İzinde Bir Akademik Miras Anlatısı-İstanbul UPSD Sanat Galerisi-Şişli
Erişti S. D.
Eylül 2023
Eylül 2023Resonance in Time: Visual Identity Exploration-Solo Exhibition-USA/Chicago-Northern Illinois University, School of Art And Design, College of Visual And Performing Arts-Johns Gallery
Erişti S. D.
Nisan 2020
Nisan 2020Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Dünya Sanat Günü ‘Karantina’ Online Karma Sergi
Erişti S. D.
Aralık 2018
Aralık 2018II. Uluslararası Sanat Eğitimi Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Jürili Çağdaş Sanat Sergisi-Cermodern
Erişti S. D.
Aralık 2017
Aralık 2017Uluslararası Egeart İpekyolu Akademisyenleri Karma Onur Sergisi
Erişti S. D.
Kasım 2017
Kasım 2017I. Ulusal Görsel Sanatlar Eğitimi Sempozyumu Jürili Çağdaş Sanat Sergisi
Erişti S. D.
Ekim 2017
Ekim 2017EGE ÜNİVERSİTESİ 7. ULUSLARARASI EGEART SANAT GÜNLERİ ’İZ’LENİMLER SERGİSİ
Erişti S. D.
Nisan 2017
Nisan 2017Pamukkale Üniversitesi I. Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu Jürili Sergisi, Denizli, 20/04/2017
Erişti S. D.
Kasım 2015
Kasım 2015Gazi Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi 2.Uluslarası Sanat Sempozyumu Jürili Sergisi, 05/11/2015
Erişti S. D.
Aralık 2012
Aralık 2012‘Cutting Edge 2012’ Best Digital Designer Invited International Exhibition, Sergileme
Erişti S. D.
Ekim 2009
Ekim 2009İmece Uluslararası Katılımlı Sanat ve Tasarım Sempozyumu Jürili Sergisi, Sergileme Eskişehir
Erişti S. D.
Ağustos 2008
Ağustos 2008International Digital Design Exhibition, Sergileme (Koddoco-Anadolu University, Eskisehir-Turkey), 13/08/2008
Erişti S. D.
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
23 Kasım 2023 - 23 Kasım 2023
23 Kasım 2023 - 23 Kasım 2023
TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Mehmet Gedik Ortaokulu
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
15 Mart 2023 - 16 Mart 2023
15 Mart 2023 - 16 Mart 2023
Uluslararası Eğitim Bilimlerinde Disiplinlerarası Sanat ve Siyaset Sempozyumu
Davetli Konuşmacı
İzmir-Türkiye
05 Ekim 2022 - 08 Ekim 2022
05 Ekim 2022 - 08 Ekim 2022II. Uluslararası Tıp, Sağlık ve İletişim Bilimleri Kongresi
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
08 Haziran 2022 - 09 Haziran 2022
08 Haziran 2022 - 09 Haziran 2022Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi
Davetli Konuşmacı
İzmir-Türkiye
26 Mayıs 2022 - 27 Mayıs 2022
26 Mayıs 2022 - 27 Mayıs 2022İstinye Üniversitesi MASS-2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu Dijitalleşme ve Görsel Çalışmalar
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
26 Nisan 2021 - 26 Nisan 2021
26 Nisan 2021 - 26 Nisan 2021
ERASMUS+ PROGRAMME / STRATEGIC PARTNERSHIPS PROJECT N° : 2018-1-IT02-KA204-048336
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
10 Eylül 2020 - 13 Eylül 2020
10 Eylül 2020 - 13 Eylül 2020EJER-International Eurasian Educational Research Congress
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
19 Şubat 2020 - 19 Şubat 2020
19 Şubat 2020 - 19 Şubat 2020MEB Bilsem Öğretmen ve Öğrencilerine Yönelik Dijital Öyküleme Konferansı
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
30 Kasım 2018 - 30 Kasım 2018
30 Kasım 2018 - 30 Kasım 2018MEB Bilsem Öğretmen ve Öğrencilerine Yönelik Dijital Öyküleme Konferansı
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
10 Ekim 2017 - 10 Ekim 2017
10 Ekim 2017 - 10 Ekim 2017İstanbul Gedik Üniversitesi Görsel Algı Yönetimi Konferansı
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Kasım 2024
Kasım 2024Görsel Sanatlar Öğretmeni Yetiştirmede Sorunlar ve Çağdaş Yaklaşımlar: Sanat Eğitiminin Geleceği
Konferans
GÖRSED-Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023Dijital Medya ve Görsel Pedagoji
Konferans
TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023Güzel Sanatlarda Araştırma Yöntemleri: A/R/TOGRAFİ
Konferans
Balıkesir Üniversitesi-Türkiye
Eylül 2023
Eylül 2023Art Education Policies in Turkiye-International Ideas about Art Education
Seminer
Northern Illinois University School of Art and Design-Amerika Birleşik Devletleri
Eylül 2023
Eylül 2023Digital Visual Culture
Seminer
Northern Illinois University School of Art and Design-Amerika Birleşik Devletleri
Aralık 2022
Aralık 2022Yeni Nesil Öğrenenler ve STEAM Uygulamaları
Seminer
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Aralık 2022
Aralık 2022Interacting with A/R/TOGRAPHY Researchers: Rita Louise Irwin, Mazieh Mosavarzadeh, Sholeh Mahlouji, Yasaman Moussavi, Elmira Sarreshtehdari
Konferans
Anadolu University & The University of British Columbia-Türkiye
Mayıs 2022
Mayıs 2022Anadolu Sanat Eğitimi Çalıştay Günleri-Tasarım Çalıştayı
Çalıştay
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022Sanat Eğitimi Ne Değildir?
Seminer
Harran Üniversitesi-Türkiye
Mart 2022
Mart 2022A/R/TOGRAFİ
Konferans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi-Türkiye
Mart 2022
Mart 2022Dijital Medyada Manipülatif Unsurları Sorgulama
Seminer
Anadolu Üniversitesi-Türkiye
Mayıs 2021
Mayıs 2021Proje Odaklı Yaratıcı Problem Çözme: A/r/tografi
Çalıştay
İBE-Business Institute-Türkiye
Mart 2021
Mart 2021Tasarım Çalıştayı (BİLSEM Öğretmenleri)
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Kasım 2020
Kasım 2020Building STEAM Dialogue: Yichien Cooper, Suzan Duygu Eristi, Yeliz Erdogan
Çalıştay
Anadolu University & Washington State University-Türkiye
Temmuz 2020
Temmuz 2020Kültür Yönetimi Seminerleri: Görsel İletişim Bağlamında Görsel Kültür
Seminer
PAMİR Atölye-Türkiye
Şubat 2020
Şubat 2020Dijital Öyküleme
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı-BİLSEM-Türkiye
Eylül 2019
Eylül 2019Dijital Hikayeler Atölyesi
Çalıştay
OMM Modern Müze-Eskişehir-Türkiye
Kasım 2018
Kasım 2018Dijital Öyküleme
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı-BİLSEM-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018Uluslararası Görsel Pedagoji Çalıştayları: Prof. Dr. Paul Duncum & Prof. Dr. Suzan Duygu Eristi (TÜBİTAK-2224)
Çalıştay
Anadolu University & University of Illinois USA-Türkiye
Ekim 2017
Ekim 2017Görsel Algı Yönetimi
Konferans
İstanbul Gedik Üniversitesi-Türkiye
Burslar
2023 - 2023
2023 - 2023