Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sokak satıcılarına göre sokak lezzetleri.

20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 17 Ekim 2019

Concept Restaurants

4th International Tourism Congress, Eskişehir, Türkiye, 16 Ekim 2019, ss.134-141

Kültür, Sınıf ve Statünün Göstergesi: Tabak

4.Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi UGTAK 2019, Nevşehir, Türkiye, 19 Eylül 2019

Sokak satıcılarının karşılaştıkları zorluklar

4. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 Eylül 2019

Yazılı Medyada Sokak Yemekleri.

3.Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 06 Aralık 2018

The Gamification of Learning Cultural Heritage: Architecting a Scenario

THE 11th TOURISM OUTLOOK CONFERENCEHeritage Tourism beyond Borders and Civilizations, 2 - 05 Ekim 2018

Yazılı Medyada Sokak Lezzetleri

International Gastronomy Tourism Studies Congress- Kocaeli University, 20 - 22 Eylül 2018

Gastronomy-Travel Based Tv Programs and Functions

4.Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, İzmir, Türkiye, 06 Aralık 2018, ss.68-84

YAZILI MEDYADA TÜRK MUTFAĞI

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.242-252

Yemek Fotoğraflarına ve Yemek Stilistliğine Eleştirel Bir Bakış

3. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi UGTAK 2018, Kocaeli, Türkiye, 20 Eylül 2018

THE EFFECTS OF MUSIC ON RESTAURANT CUSTOMERS: A DESCRIPTIVE STUDY

3. International Gastronomic Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 07 Aralık 2017

An Evaluation on the Relation between Gastronomy and Art: TheCase of Ferran Adria

6th World Conference on Design and Arts (WCDA-2017), 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.329-334

Restoranlarda Müzik Türünün Müşteriler Üzerindeki Etkileri: Eskişehir Örneği

THE FIRST INTERNATIONAL CONGRESS ONFUTURE OF TOURISM:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability(Futourism 2017), 28 - 30 Eylül 2017

GASTRONOMİNİN SANATSAL KİMLİĞİNİN ESTETİK ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

17. Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.1200-1212

Corporate Social Responsibility in Hotel Businesses

13th International Symposium Communications in the Millennium, East Straudsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.153-165 Sürdürülebilir Kalkınma

NEW TECHNOLOGIES IN MEDIA ANALYSIS: THE GDELT PROJECT

13th International Symposium Communications in the Millennium, East Stroudsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.166-180

Corporate Social Responsibility in Hotel Business

13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.153-165 Sürdürülebilir Kalkınma

New Technologies in Media Analysis The GDELT Project

13.International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, cilt.13, ss.167-180

Turistik Bir Çekicilik Olarak Gastronomi Müzeleri

15. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2014

Tourism Paradox vs Sustainability A Case From Turkey

The 3rd Advances in Hospitality and Tourism Marketing & Management Conference, Taipei, Tayvan, 25 - 30 Haziran 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Industrial Cultural Heritage Potential Of Eskisehir

12th International Joint World Cultural Tourism Conference, 7 Ekim - 09 Kasım 2011

Golf Turizmi Belek Destinasyonuna Yönelik Bir İnceleme

V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010

University Students Perceptions of Movies as a Marketing Tool for the Destinations

7th International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 20 Mayıs 2009

The Role Of Communication Channels On Students' Destination Choice

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.376-382 identifier

Skepticism Toward Health Claims In Advertisements: A Turkish Case

16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.168-175 identifier

TRADITIONAL OR INNOVATIVE A SEMIOTIC ANALYSIS OF FIVE RAKI COMPANIES ADS IN TURKEY

COMMUNICATION IN MILLENIUM, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.165-171

The differences between all inclusive and non inclusive resort hotels in Turkey

The 7th Biennial Conference on Tourism in Asia, 11 - 14 Mayıs 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Eskişehir İlinin Temalarının/Kaynaklarının Pazarlama Stratejisi

Eskişehir İlinin Turizm Kaynaklarının Mekânsal Analizi ve Turizm Pazarlama Stratejisi, Güliz Ünal, Fatih Aydın, Editör, T. C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı, Eskişehir, ss.397-423, 2020

The Gamification of Museum Attractions: The Perspective of Visitors

Heritage Tourism Beyond Borders and Civilizations, İnci Oya Coşkun • Alan Lew • Norain Othman • Gökçe Yüksek • Semra Günay Aktaş, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd., Gateway East, ss.31-44, 2020

Uluslararası Otel İşletmelerinde Franchising ve Büyüme

Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, Osman N. Özdoğan, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti., Ankara, ss.89-112, 2020

İtalyan Mutfağı

Dünya Mutfak Kültürleri, Nilüfer Şahin Perçin, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.207-222, 2020

Eskişehir İlinin Turizm Kaynaklarının/Temalarının Pazarlama Stratejisi

Eskişehir İlinin Turizm Kaynaklarının Mekansal Analizi ve Pazarlama Stratejisi, GÜNAY AKTAŞ Semra, Editör, Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı, Bursa, ss.397-422, 2020

Sokak Satıcılarının Karşılaştıkları Zorluklar

Gastronomi Turizminde Güncel Araştırmalar, Şule Aydın, Ömer Çoban, Yusuf Karakuş ve Nurgül Çalışkan, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti., Ankara, ss.101-114, 2020

Gastronomi Turizmi

Alternatif Turizm, Aydın, Şule Eren, Duygu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.143-168, 2019

Menüde Pazarlama

Menü Yönetimi, Temizkan, S. Pınar Cankül, Duran, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.103-112, 2019

Gastronomi Reklamcılığı

Yeni Nesil Reklamcılık, Kutlu Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.167-190, 2019

Popüler Kültür ve Gastronomi

Gastronomi Olgusuna Sosyolojik Bakış, , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.47-60, 2019

Turizm Endüstrisi Kripto Paraya Hazır Mı? Eskişehir Örneği

İşletme ve Ekonomi Yazıları-I, Nurhan Şakar, Editör, Beta, İstanbul, ss.631-650, 2018

TURİZM ENDÜSTRİSİNDE HEDİYELİK GASTRONOMİ ÜRÜNLERİ

İŞLETME VE FİNANAS YAZILARI -I, Fatih Temizel, Editör, Beta, İstanbul, ss.43-58, 2018

Odalar Bölümü ve Bilgi Teknolojileri

Odalar Bölümü Yönetimi, Medet Yolal, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını NO: 3528, Eskişehir, ss.139-166, 2017

Odalar Bölümünde Eşgüdüm ve İletişim

Odalar Bölümü Yönetimi, Medet Yolal, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3528, Eskişehir, ss.41-73, 2017

Turizm Reklamcılığı ve Destinasyonlara İlişkin Reklam Modelleri,

Reklam Diyor ki 1, İçten Duygu ÇALLI, Mustafa Özgür SEÇİM, Editör, Literatürk Academia, ss.301-340, 2016

Gurmeler ve İletişim

Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, YILMAZ Hakan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.115-138, 2016

Kitle İletişiminde Gastronomi

Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, ss.43-60, 2016

New Toy of Marketing Communication in Tourism: Gamification

e-Consumers in the Era of New Tourism, Sezgin Erkan, Editör, Springer Singapore, Singapore, ss.53-71, 2016

Turizm Endüstrisinde İletişimin Yeri ve Önemi

Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, ss.1-20, 2016

Mobile Communication and Applications in Tourism

e Consumers in the Era of New Tourism, Erkan Sezgin, Editör, Springer, ss.13-34, 2016

An Introduction to Consumer Metamorphosis in the Digital Age

e Consumers in the Era of New Tourism, Sezgin Erkan, Editör, Springer, ss.1-12, 2016

New Toy of Marketing Communication in Tourism:Gamification

e Consumers in the Era of New Tourism, Erkan Sezgin, Editör, Springer, ss.53-72, 2016

Gurmeler ve İletişim

Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, ss.115-138, 2016

An Introduction to Consumer Metamorphosisin the Digital Age

e Consumers in the Era of New Tourism, Erkan Sezgin, Editör, Springer, ss.1-13, 2016

Mobile Communication and Applications in Tourism

e Consumers in the Era of New Tourism/Mobile Communication and Applications in Tourism, Erkan Sezgin, Editör, Springer, ss.13-33, 2016

Gastronomi Konulu Filmler

YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri Cilt 2, Doç. Dr. Osman N. Özdoğan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.215-235, 2016

Gastronomiyi Konu Alan Filmler

Yiyecek İçecek Endüstrisinde Trendler I Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri, Doç. Dr. Osman Nuri ÖZDOĞAN, Editör, Detay Yayıncılık, ss.215-235, 2016

Sözsüz İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Konya, ss.21-36, 2016

Mobil İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, ss.211-243, 2016

Turizm Reklamcılığı ve Destinasyonlara İlişkin Reklam Modelleri

Reklam Diyor ki 1, Yrd. Doç. Dr. İçten Duygu Çallı ve Yrd. Doç. Dr. Mustafa Özgür Seçim, Editör, Literatürk Academia, ss.301-340, 2016

Mobil İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, ss.211-154, 2016

Turizm ve Karayolu Ulaştırması

Turizm Ulaştırması, İrfan Arıkan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.2-24, 2015

Turizm ve Ulaştırma

Turizm Ulaştırması, İrfan Arıkan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2015

Ziyafet (Banquet) Organizasyonu ve Önemi

Turizm İşletmelerinde Yiyecek İçecek Yönetimi, Murat Doğdubay, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.7-30, 2015

Metrikler

Yayın

101

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

50

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

90

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

9

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları