­

Prof. Dr. İBRAHİM HALİL DİKEN


ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Özel Eğitim

E-posta: ihdiken@anadolu.edu.tr
Diğer E-posta: ibrahimhalildiken@gmail.com
İş Telefonu: +90 222 335 2914
Fax Telefonu: +90 222 335 2914
Web: https://avesis.anadolu.edu.tr/ihdiken
Ofis: eae.anadolu.edu.tr
Posta Adresi: Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü Yunus Emre Kampüsü Tepebaşı/Eskişehir

Metrikler

Yayın

309

Atıf (WoS)

383

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

293

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (TrDizin)

64

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1464

H-İndeks (Sobiad)

17

Proje

44

Fikri Mülkiyet

5

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Diken, lisansını 1994 yılında Sınıf Öğretmenliği, Yüksek Lisansını 1998 yılında Özel Eğitim alanında Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nde tamamladı. 1994- 1998 yılları arasında normal ve özel eğitim sınıf öğretmenliği yaptı. 1999 yılında 1416 sayılı Milli Eğitim Bakanlığı bursu ile Arizona Eyalet Üniversitesi (Arizona State University-ASU)’nde Özel Eğitim (Erken Çocuklukta Müdahale/Erken Çocuklukta Özel Eğitim) alanında doktoraya başladı ve 2004 yılında mezun oldu. Doktora sırasında Arizona Eyalet Üniversitesi’nde Erken Çocuklukta Müdahale Merkezi (Infant Child Research Programs; icrp.asu.edu)’nde 4 yıl süre ile 18-36 ay yaş döneminde gelişim geriliği/yetersizliği (Down Sendromu, Otizm Spektrum Bozukluğu, Gecikmiş Dil ve Konuşma, Zihinsel Yetersizlik) olan çocuklar ve aileleri ile çalıştı ve erken çocuklukta müdahale alanında (örn., ilişki temelli uygulamalar ve doğal dil öğretimi) projelerinde araştırma görevlisi olarak çalıştı. Dr. Diken 2004’te Türkiye’ye döndü ve Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümünde 2004 yılında Yardımcı Doçent, 2008 yılında Doçent ve 2013 yılında Özel Eğitim alanında Profesör unvanını aldı. Dr. Diken’in erken çocuklukta müdahale alanında uluslararası ve ulusal projelerde yürütücülüğü ve araştırmacı olarak görevi, uluslararası ve ulusal düzeyde kitap, makale ve bildirileri bulunmaktadır. Kendisi halen Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümünde öğretim üyesi olarak görev yapmakta lisans, yüksek lisans ve doktora dersleri vermekte ve Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü’nün müdürlüğünü yürütmektedir.


Prof. Dr. Diken, graduated in 1994 from Faculty of Education (Elementary School) by getting Bachelor Degree and in 1998 by getting Master Degree in Special Education at Abant İzzet Baysal University in Turkey. He got a state/government scholarhip in 1997 and started in 1999 his PhD in Early Intervenion at Arizona State University in the USA by getting his PhD in 2004. He has been teaching at Anadolu University on Special Education and Eraly Intervention since 2004. He has been directing and being part of several national and international projects. He has been also writing and editing boks, articles and presenting at conferences. He is director of Research Institute for Individuals with Disabilities, the first and only institute in Turkey, at Anadolu University.  

 

Eğitim Bilgileri

1999 - 2004

1999 - 2004

Doktora

Arizona State University, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim (Erken Çocuklukta Özel Eğitim/Erken Müdahale), Amerika Birleşik Devletleri

1995 - 1998

1995 - 1998

Yüksek Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

FIRST STEP TO SUCCESS EARLY INTERVENTION PROGRAM:A STUDY OF EFFECTIVENESS WITH CHILDREN IN AN AMERICAN-INDIAN NATION COMMUNITY SCHOOL

Arizona State University, Eğitim Fakültesi

1998

1998

Yüksek Lisans

Sınıfında zihin engelli çocuk bulunan ve bulunmayan sınıf öğretmenlerinin zihin engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik tutumlarının karşılaştırılması

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Özel Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2008 - 2013

2008 - 2013

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2004 - 2008

2004 - 2008

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Erken Çocuklukta Otizm Spektrum Bozukluğu Tezsiz Yüksek Lisans Program Başkanı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Engelli Bakımı ve Rehabilitasyon Ön Lisans Program Başkanı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Senato Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

BAP Bilimsel Komisyon Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Enstitüsü Müdürü

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Tezli Yüksek Lisans Program Başkanı

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2019 - 2022

2019 - 2022

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2014 - 2020

2014 - 2020

İç Kontrol Komisyon Üyeliği

Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ

2010 - 2013

2010 - 2013

AKADEMİK GELİŞİM BİRİM MÜDÜRÜ

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2006 - 2010

2006 - 2010

Bölüm Başkan Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Akademi Dışı Deneyim

2017 - 2019

2017 - 2019

YÖK Engelli Çalışma Komisyonu

Diğer Kamu Kurumu, YÜKSEKÖĞRETİM KURULU, YÖK Engelli Çalışma Komisyonu, YÖK Engelli Çalışma Komisyonu

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARININ İNCELENMESİ Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA İLİŞKİTEMELLİ/GELİŞİMSEL UYGULAMALAR Sürdürülebilir Kalkınma

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU: TEMEL BİLGİLER Sürdürülebilir Kalkınma

ERKEN EĞİTİM VE AİLE EĞİTİMİ

İŞLEVSEL İLETİŞİM ÖĞRETİMİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

İLİŞKİ TEMELLİ YAKLAŞIMLAR Sürdürülebilir Kalkınma

ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARI Sürdürülebilir Kalkınma

NİTELİKLİ YETİŞKİN-ÇOCUK ETKİLEŞİMİ

ERKEN VE OKULÖNCESİ ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Sürdürülebilir Kalkınma

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

Tasarlanan Programlar

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

ERKEN ÇOCUKLUKTA OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI

Yüksek Lisans-Tezsiz

Diken İ. H.

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON ÖN LİSANS PROGRAM

Ön Lisans

Diken İ. H.

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM TEZLİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI

Yüksek Lisans

Diken İ. H.

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2024

2024

Mental health of parents as a factor in dealing with Autism

Tümlü C., Akdoğan R., Diken İ. H.

SOCIAL SCIENCE JOURNAL , cilt.61, sa.3, ss.611-624, 2024 (SSCI) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Plum Print visual indicator of research metrics
PlumX Metrics
  • Captures
    • Readers: 14
  • Mentions
    • News Mentions: 1
  • Social Media
    • Shares, Likes & Comments: 17
see details

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Project LanBe: Development and Effectiveness of anOnline Platform for Elementary School Teachers toSupport Language Skills and Deal with Problem Behaviors

Diken İ. H., Diken Ö., Çuhadar C., Onur Sezer G., Toper Ö., Çelik S., et al.

Teacher Educators of Children with Behavior Disorders (TECBD); the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Relationship Between Language Skills and Problem Behaviors of Elementary School Students: Reflections from Turkey

Diken Ö., Diken İ. H., Çuhadar C., Onur Sezer G., Toper Ö., Çelik S., et al.

Teacher Educators of Children with Behavioral Disorders (TECBD) & the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference & Workshops, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Nitelikli Kitap Okuma (Niko) Erken Müdahale Programının Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Babaları Üzerindeki Etkililiği

Altıner H., DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2023), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

Exploring Anxiety Level of Parents of Young Children with Developmental Disabilities During The Covid-19 Pandemic in Turkey

Diken İ. H., Erciyas S., Günden U. O.

International Society on Early Intervention Conference (ISEI2022), Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Eylül 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

2022

2022

Pilot Studies of Responsive Teaching with Preschool Children with Disabilities and their Parents in Turkey

Diken İ. H.

International Society on Early Intervention Conference (ISEI2022), Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Eylül 2022, ss.20, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Interactional Behaviors of Turkish Mothers and Level of Autism, Social Skills and Problem Behaviors of Young Children with Autism Spectrum Disorders

Diken Ö., Özbey E. B., Diken İ. H.

International Society on Early Intervention Conference (ISEI2022), Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Eylül 2022, ss.39, (Özet Bildiri)

2022

2022

Views of Parents of Children with Down Syndrome on Early Intervention Services in Turkey: Problems, Expectations, and Suggestions

Diken İ. H., Tomris G., Çelik S., Akemoğlu Y.

International Society on Early Intervention (ISEI2022), Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Eylül 2022, ss.39, (Özet Bildiri)

2022

2022

COVID-19 Sürecinde Okul Öncesi Eğitime Yeni Başlayan Özel Gereksinimli Çocukların Okula Uyumlarının Değerlendirilmesi

ERDİNÇ H. B., DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

COVİD-19 Pandemisi Sürecinde 0-6 Yaş Aralığında Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Ailelerin Kaygı Düzeyinin İncelenmesi

ERCİYAS S., DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

COVİD-19 Pandemi Sürecinde Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Gereksinimleri ve Psikolojik Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

SERÇE A., GÜNDEN U. O., DİKEN İ. H.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., AKSOY V., YANARDAĞ M., GÜNDEN U. O., KAYMAK A., et al.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

Nitelikli Kitap Okuma Erken Müdahale Programı (NİKO)

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., SİNOĞLU GÜNDEN T., GÜNDEN U. O.

5. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

Erken Çocukluk Döneminde Çalışma Belleği İlgili Müdahale Çalışmalarının İncelenmesi

OKUR M., DİKEN İ. H.

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

0-8 yaş arasında down sendromlu çocuğa sahip ebeveynlerin Türkiye’deki erken müdahale hizmetlerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi

TOMRİS G., ÇELİK S., DİKEN İ. H.

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2020), Online, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

Erken Çocukluk Döneminde Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Gözleyerek Öğrenmeye İlişkin Yapılan Araştırmaların Gözden Geçirilmesi

GÖNÜLDAŞ H., İNCE G., DİKEN İ. H.

Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdehale Kongresi-UDEMKO, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

Türkiye'de okul öncesi kaynaştırma öğretmenlerine yönelik kapsamlı ve etkili uygulama: Doğal öğretim projesi

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., ÜNLÜ E., ARIKAN A., ÇELİK S., TOMRİS G., et al.

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2009

2009

School counselors’ self-efficacy perceptions regarding special education in turkey

AKSOY V., DİKEN İ. H.

2009 CEC Annual Convention and Expo, SEATTLE, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Nisan 2009 - 04 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Erken Çocukluk Döneminde Down Sendromlu ve Zihinsel Yetersizliğe Sahip Çocukların Kardeşleri İle Yapılmış Çalışmaların Gözden Geçirilmesi

YILDIZ K., DİKEN İ. H.

5 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, Baku, Azerbaycan, 7 - 12 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Activity and Transition-Based Naturalistic Instruction at Centers (Master Lecture)

DİKEN İ. H.

International Society on Early Intervention Conference, 25 - 28 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Erken Çocuklukta Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Temel Matematik Becerilerinin Öğretimine Yönelik Araştırmaların İncelenmesi

YASSIKAYA M. Y., DİKEN İ. H.

2. International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Olan Çocukların İletişim İşlevlerinin Belirlenmesi

BABACAN A., ARDIÇ A., DİKEN İ. H., TÖRET G.

II. Uluslararası Erken ÇocukluktaMüdahale Kongresi, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Rutin-Etkinlik-Geçiş Temelli Fırsat Öğretimine Dayalı Grup Eğitimi Modeli

DİKEN İ. H., KAYMAK A., İNCE G.

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongeesi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, ss.140, (Özet Bildiri)

2018

2018

Down Sendromlu Küçük Çocuğu Olan Ebeveynler İçin Geliştirilen Doğal Öğretime Dayalı Erken Müdahale (DÖDEM) Programı’xxnın Uygulanması ve Etkililiğinin İncelenmesi.

TOMRİS G., DİKEN İ. H.

II. International Congress on Early Childhood Intervention. 29 Mart-1 Nisan 2018, Antalya/Türkiye., 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Erken Bütünleştirme Projesi

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., TOMRİS G., TUNA D. M.

II. International Congress on Early Childhood Intervention. 29 Mart-1 Nisan 2018, Antalya/Türkiye., 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim işlevlerinin belirlenmesi

BABACAN A., ARDIÇ A., DİKEN İ. H., TÖRET G.

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Üzerinde Dolaylı Bir Faktör Olarak Ailenin Psikolojik Sağlığı

Tümlü C., Akdoğan R., Diken İ. H.

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

AİLE ODAKLI ÖZEL EĞİTİM DESTEĞİ

DİKEN İ. H.

I. Ulusal Riskli Bebek Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Mart 2018, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Engelliler Araştırma Enstitüsü Gelişimsel Destek Birimi Müdahale Modeli

DİKEN İ. H., KAYMAK A., İNCE G.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Naturalistic Instruction Strategies in Early Childhood Inclusion.

DİKEN İ. H.

Okul Öncesinde Kaynaştırma Konferansı, Hamburg, Almanya, 24 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Doğal öğretim projesi: Okul öncesi kaynaştırma sınıf öğretmenleri için doğal öğretim süreci

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., ARIKAN A., ÜNLÜ E., ÇUHADAR C., TOMRİS G., et al.

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Down sendromlu çocuğu olan ebeveynlere yönelik doğal öğretime dayalı erken müdahale (DÖDEM) programının etkililiği.

TOMRİS G., DİKEN İ. H.

27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8-10 Kasım 2017, Ondokus Mayıs Üniversitesi, Samsun., Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Doğal Öğretim Projesi: Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıf Öğretmenleri için Doğal Öğretim Süreci

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., TOMRİS G., ÇELİK S., ÇUHADAR C., ARIKAN A., et al.

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

2016

2016

OKULÖNCES KAYNAŞTIRMA SINIFINDA ÖĞRETMEN

DİKEN İ. H.

5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİEĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okulöncesi Kaynaştırma Öğretmenlerine Yönelik Etkili Uygulamalar: Doğal Öğretim Süreci

DİKEN İ. H.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okulöncesi kaynaştırma öğretmenleri ile doğal öğretim sürecinin uygulanması ve etkililiği

ÇELİK S., DİKEN İ. H.

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Down Sendromu olan ebeveynlere yönelik doğal öğretime dayalı erken müdahale (DÖDEM) programının etkililiği

TOMRİS G., DİKEN İ. H.

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Özel gereksinimli karakteri bulunan çocuk kitaplarının incelenmesi

kırkgöz s., DİKEN İ. H.

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Erken Çocuklukta Okul Çaplı Olumlu Davranış Desteği ModelininEtkililiği

MELEKOĞLU M., DİKEN İ. H.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

“Engeli Olan Çocuklar İçin Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimi Projesi (UNICEF TURKİYE)”

DİKEN İ. H.

Türkiye’de Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitiminde Başarı için Öncelikler., 21 - 22 Eylül 2017

2016

2016

Interactional Behaviors of Parents of Children with Developmental Disability and Implementation of the Responsive Teaching Program in Turkey

DİKEN İ. H., KAYMAK A.

Oral presentation at the International Society on Early Intervention 2016 Conference ISEI2016, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Common Aspects and Related Research on Early Intervention Programs Conatining ABA Relationship Based and Naturalistic Teaching Strategies

Cevher Z., Öz H., Diken İ. H.

he International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, cilt.1, ss.61, (Özet Bildiri)

2016

2016

ransition Based Early Intervention Group Training for Young Children with Developmental Disabilities in Turkey

TOMRİS G., TUNA D. M., DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, cilt.1, ss.62

2016

2016

A Review of Studies Conducted on Millieu Teaching

TUTUK H. C., ÇAVUŞOĞLU T., DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, cilt.1, ss.63

2016

2016

Dancing with Rhythm in Parent Child Interaction

DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016

2016

2016

A School Wide Teacher Training Program on Positive Behavioral Supports in Early Childhood in Turkey

MELEKOĞLU M., DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016

2016

2016

The Transition Process of Young Children with Down Syndrome From Early Intervention to Preschool in Turkey

TUNA D. M., GÜNDEN U. O., TOMRİS G., DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016

2016

2016

Suggested Screening and Diagnostic Tools for Autism Spectrum Disorder

Öz H., Cevher Z., Diken İ. H.

ISEI 2016 Conference, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

A Literature Review on the Co Occurence of Hearing Impairment and Autism Spectrum Disorder

ÇAVUŞOĞLU T., TUTUK H. C., DİKEN İ. H.

International Society on Early Intervention Conference Stockholm/Sweden 2016, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

A Review of Studies Conducted on Milleu Teaching

TUTUK H. C., ÇAVUŞOĞLU T., DİKEN İ. H.

International Society on Early Intervention Conference 2016, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

A Literature Review on the Co Occurrence of Hearing Impairment and Autism Spectrum Disorder

ÇAVUŞOĞLU T., TUTUK H. C., DİKEN İ. H.

the International Society on Early Intervention 2016 Conference (ISEI2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)

2016

2016

Early Childhood Intervention and the Use of ASQ in Turkey

DİKEN İ. H., KARGIN T.

the 2nd Invitational Symposium of International ASQ Researchers: ASQ AROUND THE WORLD, Stockholm, İsveç, 6 - 08 Haziran 2016

2016

2016

The Trancition Process of Young Children with Down Syndrome from Early Internention to Preschool in Turkey

TUNA D. M., TOMRİS G., DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

International Society on Early Intervention Conference Children's Right and Early Intervention (Stockholm University), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği 2 Türkçe Versiyonu GOBDÖ 2 TV Kursu

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., ARDIÇ A.

Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası3. Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, cilt.1, ss.52

2016

2016

Okulöncesi kaynaştırma sınıflarında öğretmenler için doğal öğretim süreci: Doğal öğretim projesi hazırlık aşaması

DİKEN İ. H., ÇUHADAR C., DİKEN Ö., ARIKAN A., ÜNLÜ E., ÇELİK S., et al.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let's Try Ict

CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Karşılıklı Öğrenme ile Erken BütünleştirmeEarly Inclusion Through Learning Each Other

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., TOMRİS G., TUNA D. M.

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'ne (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.316

2016

2016

Engelliler Araştırma Enstitüsü Gelişimsel Destek Biriminde Yürütülen Erken Müdahale Uygulamaları

KAYMAK A., DİKEN İ. H.

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi- UDEMKO2016, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

ARİZONA ERKEN MÜDAHALE PROGRAMI (AzEIP)

GÜNDEN U. O., ÇAVUŞOĞLU T., KALAYCI C., ALAN Ş., TUTUK H. C., DİKEN İ. H.

3.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta MüdahaleKongresi (UDEMKO-2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Avrupa da Zihinsel Yetersizlik Alanında Öğretmenlere Yönelik Bütünleştirme Eğitimi Bir ERASMUS Projesi

DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., KURNAZ E., ÖĞÜLMÜŞ K., görgün b.

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016)., Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Eğitim ve Teknoloji Kullanımı LET S TRY I T PROJESİ

CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için DoğalÖğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

ÇAVUŞOĞLU T., DİKEN İ. H., DİKEN Ö., ÇUHADAR C., ARIKAN A., ÜNLÜ E., et al.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Hormonlar ve Çocuk

ÇAVUŞOĞLU T., TUTUK H. C., babacan a., DİKEN İ. H.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Arizona Early Intervention Program AzEIP İncelenmesi ve Tanıtılması

GÜNDEN U. O., ÇAVUŞOĞLU T., KALAYCI C., ALAN Ş., TUTUK H. C., DİKEN İ. H.

3. Uluslarası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için Doğal Öğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

DİKEN İ. H., ÇUHADAR C., DİKEN Ö., ARIKAN A., ÜNLÜ E., ÇELİK S., et al.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let’s Try Ict

Cevher Z., Yetkin A. İ., Kurnaz E., Yanardağ M., Diken İ. H.

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 04 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Özel Eğitimde Bir Erasmus+ Projesi: Let's Try Ict

DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., KURNAZ E., YETKİN A. İ., CEVHER Z.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Okulöncesi Dönemde Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklarla Evde ve Kurumda Doğal Öğretim

DİKEN İ. H., RAKAP S.

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Early Childhood Intervention Practices and DEC Recommended Practices in Turkey

DİKEN İ. H., DİKEN Ö.

DEC’s 31st Annual International Conference on Young Children With Disabilities and Their Fami lies, 7 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği 2 Türkçe Versiyonu GOBDÖ 2 TV

DİKEN İ. H.

nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Etkileşim Temelli Erken Çocuklukta Müdahale ETEÇOM Programı

DİKEN İ. H.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Perceptions of parents of babies with down syndrome on diagnosis and intervention services in Turkey

TOMRİS G., ÇELİK S., DİKEN İ. H.

Council for Exceptional Children (CEC) 2015 Convention & Expo, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 8 Nisan - 11 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Gelişimsel destek programı GEDEP

DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., BOZKURT F., et al.

International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014

2014

2014

Gelişimsel destek programı (GEDEP)

DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Erken çocukluk döneminde gelişimsel yetersizliği olan çocuklarda milieu öğretimine ilişkin araştırmaların gözden geçirilmesi

SANİ BOZKURT S., ÇELİK S., TOMRİS G., DİKEN İ. H.

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Otizm spektrum bozukluğu gösteren çocukların erken müdahale sürecinde nitelikli baba katılımı

ÇELİK S., SANİ BOZKURT S., TOMRİS G., DİKEN İ. H.

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Social skill teaching intervention for preschool children with Autism Spectrum Disorder

GÜVEN D., AKSOY V., DİKEN İ. H.

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI 2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.285, (Özet Bildiri)

2013

2013

Cerebral Palsy ve Erken Çocuklukta Müdahale İlişki Temelli Yaklaşımlar ve Etkileşim Temelli Erken Çocuklukta Müdahale Programı

DİKEN İ. H.

4. Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri ve yaşam doyumlarının incelenmesi

AYDEMİR H., DİKEN İ. H., YIKMIŞ A., AKSOY V., ÖZOKÇU O.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.301, (Özet Bildiri)

2013

2013

Eğitsel planlama için otizm tarama araçları (ASIEP-3)’nın Türkçeye uyarlanması

AKSOY V., DİKEN İ. H., ŞEKERCİOĞLU G., ARDIÇ A.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.15, (Özet Bildiri)

2013

2013

Case Study: Training a mother of child with Autism on how to provide Discrete Trial Teaching

ÜNLÜ E., VURAN S., DİKEN İ. H.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Effectiveness of Responsive Teaching for children with Autism and their mothers in a small group arrangement

TOPER Ö., DİKEN İ. H.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Competencies and perceptions of early childhood inclusive classroom teachers in Turkey

BİLGİÇ E., DİKEN İ. H.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 01 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Pilot study of the Turkish Version of the Autism Behavior Checklist

ÖZDEMİR O., DİKEN İ. H., ŞEKERCİOĞLU G., DİKEN Ö.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 01 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

What predicts academic competence in young Turkish children at risk for antisocial behavior: Problem behaviors or social skills

DİKEN İ. H.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 01 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Turkish Version of the Autism Screening Instrument for Educational Planning ASIEP 3

DİKEN İ. H., AKSOY V., ŞEKERCİOĞLU G., ARDIÇ A.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 01 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Qualitative research on the needs of families of children with Cerebral Palsy

AKKÖSE M. C., ARDIÇ A., DİKEN İ. H.

Regional Conference of International Society on Early Intervention, St. Petersburg, Russia., ST PETERSBURG, Rusya, 01 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

First step to success early intervention program preschool version implementation in Turkey and quantitative results

Diken İ. H., Arıkan A., Çolak A., Aksoy F., Çelik S., Tomris G.

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Quantitative Results

DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.

1st International Early Childhood Intervention Conference and EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Qualitative Results

DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Effectiveness of instruction performed through activity schedules on leisure skills of children with Autism

ÇUHADAR S., DİKEN İ. H.

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference 2012, Braga, Portugal, Braga, Portekiz, 01 Eylül 2012, cilt.46, (Özet Bildiri)

2012

2012

Başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonu: Türkiye uygulaması

DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.

International Participation 1st National Interdisciplinary Congress on Early Intervention, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Başarıya İlk Adım (BİA) Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonu: Türkiye Uygulaması.

DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.

I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

Problem Behaviors Social Skills of Students and Opinions of Teachers on Inclusion

ORHAN M., DİKEN İ. H.

DEC’s 27th. Annual International Confrenece on Young Children with Special Needs and Their Families. November, 17-19, National Harbor, Maryland, USA, Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Kasım 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

First step to success early intervention program preschool version: Implementation in Turkey and quantitative results

DİKEN İ. H., ARIKAN A., ÇOLAK A., AKSOY F., ÇELİK S., TOMRİS G.

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 08 Eylül 2012 - 11 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Studies on imitation skills of children with Autism Spectrum Disorders

ÜNLÜ E., DİKEN İ. H.

Third International Society on Early Intervention (ISEI) Conference, New York, USA, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

Otistik bozukluk gösteren çocuğa sahip ebeveynlerin öz yeterlik algılarının incelenmesi

BERAL Y., CAVKAYTAR A., DİKEN İ. H., ARDIÇ A., AKSOY V.

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.256, (Özet Bildiri)

2010

2010

Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programı EDEP nın gelişimsel yetersizliği olan çocuklar ve anneleri ile etkililiği

KARAASLAN Ö., DİKEN İ. H.

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 14 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

Investigating needs of mothers with premature low birth weight infants in Turkey

SOLA ÖZGÜÇ C., DİKEN İ. H.

Council for Exceptional Children-Division of Early Childhood’s 26th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families in Kansas City, Kansas, USA, KANSAS CITY, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

Rehber öğretmen adayları ve özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algıları

YÜKSEL K., DİKEN İ. H., KARAASLAN Ö., AKSOY V.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, MARMARİS-MUĞLA, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

Annelerin ebeveyn öz yeterlik algıları ve gelişimi risk altında olan çocukların gelişimleri: Araştırmalara bir bakış

AKSOY V., DİKEN İ. H.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, MARMARİS-MUĞLA, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

Antisosyal Davranışları Erken Önleme: Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı

DİKEN İ. H., BATU E. S., AKSOY F., KURTYILMAZ Y.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası

DİKEN İ. H., AKSOY F., GÜLDENOĞLU İ. B.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

The effectiveness of the first step to success early intervention program in Turkey: Resuls of the pilot study.

DİKEN İ. H., CAVKAYTAR A., BATU E. S., AKSOY F., KURTYILMAZ Y.

The 32nd Teacher Educators for Children With Behavioral Disorders (TECBD), 17 - 19 Kasım 2008, ss.59, (Özet Bildiri)

2008

2008

Rehber öğretmenlerin özel eğitim öz yeterlik ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması

AKSOY V., DİKEN İ. H.

18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.68, (Özet Bildiri)

2008

2008

Rehber öğretmenlerin özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algılarının incelenmesi

AKSOY V., DİKEN İ. H.

18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.100, (Özet Bildiri)

2005

2005

DİLKOM Oyun Grupları DİL OG

DİKEN İ. H.

III. Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Ankara, Ankara, Türkiye, 2 Mart - 05 Mayıs 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

Are we including?: Crucial issues regarding Inclusion in Turkey

DİKEN İ. H.

Council for Exceptional Children Convention Salt Lake City, Utah, USA, SALT LAKE CITY, Amerika Birleşik Devletleri, 02 Nisan 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

Mothers' self efficacy beliefs & Mother Child interaction : A Turkish Perspective

DİKEN İ. H., DİKEN Ö.

Council for Exceptional Children Convention Salt Lake City, Utah, USA, SALT LAKE CITY, Amerika Birleşik Devletleri, 02 Nisan 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

Duygusal ve Davranışsal Bozukluğu olan ve veya olma riski taşıyan çocuklara yönelik erken eğitim programları

DİKEN İ. H.

XIV. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

2004

2004

Öğretmen Yeterlik Ölçeği Özel eğitim ve sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik yeterlikleri

DİKEN İ. H., ÖZOKCU O.

XIV. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2004

2004

Başarıya İlk Adım Erken Eğitim programının Kızılderili Çocuklarla Etkililiğinin Değerlendirilmesi

DİKEN İ. H.

XIV. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

2002

2002

An effective early intervention program for at risk children for anti social behaviors First Step to Success

DİKEN İ. H.

The First Symposium on Learning and Teaching in 2000s by Marmara University, Istanbul, İstanbul, Türkiye, 06 Haziran 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

Examining Turkish teachers sense of efficacy An international perspective

DİKEN İ. H., ÖZOKCU O.

American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, San Diego, CA, USA, SAN DIEGO, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Mart 2002, (Özet Bildiri)

2001

2001

Cultural factors and assessment of young children at risk or with disabilities

DİKEN İ. H.

American Educational Research Organization (AERO) Conference, Tempe, Arizona, USA, TEMPE, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Mart 2001, (Özet Bildiri)

2001

2001

Parental beliefs on childhood disability

DİKEN İ. H., AIER D.

American Educational Research Organization (AERO) Conference, Tempe, Arizona, USA, TEMPE, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Mart 2001, (Özet Bildiri)

2000

2000

An alternative early assessment approach Play based assessment

DİKEN İ. H.

The 10th National Special Education Conference, Antakya, ANTAKYA, Türkiye, 06 Mart 2000, (Özet Bildiri)

1998

1998

Comparison of attitudes of regular teachers toward inclusion of students with mental retardation

DİKEN İ. H.

The 8th National Special Education Conference, Edirne, Edirne, Türkiye, 08 Ekim 1998, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Denver Erken Başlama Modeli (Early Start Denver Model-ESDM)

Yetkin A. İ., Diken İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, İbrahim H. DİKEN,Özlem TOPER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.296-314, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Etkileşim Temelli Erken Çocuklukta Müdahale Programı-ETEÇOM (Responsive Teaching-RT)

Diken İ. H., Toper Ö.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, İbrahim H. DİKEN,Özlem TOPER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.232-243, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Özellikler

Tutuk H. C., Diken İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, İbrahim H. DİKEN,Özlem TOPER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-49, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Tanım, Tarihçe, Nedenler ve Yaygınlık

Sinoğlu Günden T., Diken İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, İbrahim H. Diken,Özlem Toper, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-27, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

İlişki Geliştirme Müdahalesi (Relationship Development Intervention [RDI]), DIR/Floortime Modeli (Developmental, Individual Differen- ces/Floortime [DIR/Floortime]), Oyun Projesi (The PLAY Project)

GÜNDEN U. O., DİKEN İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, Diken İbrahim H., Toper Özlem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.248-267, 2023

2023

2023

İlişki Geliştirme Müdahalesi (Relationship Development Intervention [RDI]), DIR/Floortime Modeli (Developmental, Individual Differences/ Floortime [DIR/Floortime]), Oyun Projesi (The PLAY Project)

DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.248-266, 2023

2023

2023

RT (RESPONSIVE TEACHING): Etkileşimli Öğretim

TOMRİS G., ÇELİK S., DİKEN İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Ülke-Kürkçüoğlu, Burcu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.399-436, 2023

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Kanıt Temelli Uygulama Raporları

GÜNDEN U. O., DİKEN İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, Diken İbrahim H., Toper Özlem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.206-230, 2023

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Tanım, Tarihçe, Nedenler ve Yaygınlık

SİNOĞLU GÜNDEN T., DİKEN İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, Pegem Akademi, ss.1-32, 2023

2023

2023

Denver Erken Başlama Modeli (Early Start Denver Model-ESDM)

DİKEN İ. H., YETKİN A. İ.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.296-314, 2023

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Özellikler

DİKEN İ. H., TUTUK H. C.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.34-49, 2023

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Tanım, Tarihçe, Nedenler ve Yaygınlık

DİKEN İ. H., SİNOĞLU GÜNDEN T.

Otizm Spektrum Bozukluğu:İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-27, 2023

2023

2023

RT (RESPONSIVE TEACHING): ETKİLEŞİMLİ ÖĞRETİM

DİKEN İ. H., TOMRİS G., ÇELİK S.

Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Ülke Kürkçüoğlu, Burcu, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.399-440, 2023

2023

2023

Etkileşim Temelli Erken Çocuklukta Müdahale Programı-ETEÇOM (Responsive Teaching-RT)

DİKEN İ. H., TOPER Ö.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İlişki Temelli-Gelişimsel-Davranışsal Yaklaşımlar ve Müdahaleler, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.232-243, 2023

2023

2023

Özel Eğitim

DİKEN İ. H., GÜRGÜR H., MELEKOĞLU M. A., ÇAVUŞOĞLU T., GÜNDEN U. O.

2033 Türkiye Eğitim Politikaları Strateji Belgesi, Akgündüz Devrim, Editör, İstanbul Aydın Üniversitesi, İstanbul, ss.380-401, 2023

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Kanıt Temelli Uygulama Raporları

DİKEN İ. H., GÜNDEN U. O.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, Diken İbrahim Halil, Toper Özlem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.206-228, 2023

2022

2022

Özel Gereksinimli Çocukların Ailelerine Yönelik Aile Eğitim Programları

DİKEN İ. H., ÇAVUŞOĞLU T., GÜNDEN U. O.

Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Yıldız Demirtaş Vesile, Karadağ Filiz, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.367-394, 2022

2022

2022

Özel Gereksinimli Çocukların Ailelerine Yönelik Aile Eğitim Programları

DİKEN İ. H., ÇAVUŞOĞLU T., GÜNDEN U. O.

Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş ve Filiz Karadağ, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.367-394, 2022

2022

2022

Otizm Spektrum Bozukluğu: Tarama, Tanılama ve Gelişimsel Değerlendirme

GÜNDEN U. O., DİKEN İ. H.

Erken Çocuklukta Otizm Spektrum Bozukluğu Temel Bilgiler, Diken,İbrahim H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-199, 2022

2022

2022

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Sosyal Etkileşim Becerileri

DİKEN İ. H., KURNAZ E., TOPER Ö., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., ÜNLÜ E., TOPUZ Ç., et al.

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARA ETKİNLİKLERLE ÖĞRETİM SUNMA, Diken İbrahim Halil, Kurnaz Erkan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.41-59, 2022

2021

2021

Çocuklarda özel eğitim uygulamaları

DİKEN İ. H., AKSOY V.

Özel Gereksinim ve Ruhsal Bozukluklar, Başgül Şaziye Senem, Esin İbrahim Selçuk, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.5-11, 2021

2020

2020

Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler: Aileler içi Rehber Kitapçık

Diken İ. H. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2020

2020

2020

İşitme Yetersizliği Olan Bireyler: Aileler içi Rehber Kitapçık

Diken İ. H. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2020

2020

2020

Görme Yetersizliği Olan Bireyler: Aileler içi Rehber Kitapçık

Diken İ. H. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2020

2020

2020

Bedensel Yetersizliği Olan Bireyler: Aileler içi Rehber Kitapçık

Diken İ. H. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2020

2020

2020

Zihinsel Yetersizliği Olan Bireyler: Aileler içi Rehber Kitapçık

Diken İ. H. (Editör)

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2020

2019

2019

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I

Diken İ. H. (Editör)

Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2019

2019

2019

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-II

Diken İ. H. (Editör)

Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2019

2019

2019

Fiziksel Yetersizliği Olan Bireyler

KURNAZ E., DİKEN İ. H.

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-I, Prof. Dr. İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.141-153, 2019

2019

2019

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler

KURNAZ E., DİKEN İ. H.

Bakıma Gereksinimi Olan Engelli Bireyler-II, İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.83-102, 2019

2018

2018

Erken Eğitsel Müdahale Modelleri ve Temel KuramlarErken Müdahale

Diken İ. H.

Erken Müdahale, Pınar Bayhan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.64-81, 2018

2018

2018

Erken Eğitsel Müdahale Modelleri ve Temel Kuramlar

Tuna D. M., SÜMER H. M., DİKEN İ. H.

Erken Müdahale, Bayhan Pınar, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.64-81, 2018

2018

2018

Imlementation of the International Classification of Functioning, Disability, and Health (ICF) in the Turkish Education System

Diken İ. H.

An Emerging Approach for Education and Care: Implementing a Worldwide Classification of Functioning and Disability, Susana Castro,Olympia Palikara, Editör, Routledge Curzon, London , London, ss.23-43, 2018

2017

2017

0-3 YAŞ ÇOCUKLARA EVDE GELİŞİMSEL DESTEK

Diken İ. H. (Editör)

Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2017

2017

2017

0-3 yaş çocuklarda nitelikli ebeveyn-çocuk etkileşimi

DİKEN İ. H., TOMRİS G.

0-3 yaş çocuklara evde gelişimsel destek (ebeveynler/bakıcılar için), Mehmet Yanardağ, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.20-48, 2017

2017

2017

Özel eğitim ve özel eğitime gereksinimi olan çocuklar

TOMRİS G., DİKEN İ. H.

Yurdakök pediatri, Murat Yurdakök, Editör, Güneş Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.490-505, 2017

2017

2017

Özel Eğitim ve Özel Eğitime Gereksinimi Olan Çocuklar

Diken İ. H.

Yurdakök Pediatri, Murat Yurdakök, Editör, Güneş Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.34-56, 2017

2017

2017

6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri

ÜNLÜ E., KAYMAK A., ŞAHİN S., SÖNMEZ KARTAL M., ODLUYURT S., YANARDAĞ M., et al.

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017

2014

2014

Özel Eğtiim

DİKEN İ. H.

Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2014

2010

2010

Özel Eğitim Terimler Sözlüğü

SUCUOĞLU N. B., DİKEN İ. H., DEMİR Ş., ÜNLÜ E.

Ankara: MAYA Akademi Yayınları, Ankara, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

İlköğretimde Kaynaştırma

DİKEN İ. H.

Ankara: Pegem Akademi, Ankara, 2010

2010

2010

Özel Gereksinimli Öğrenciler

Diken İ. H.

Sınıfta Etkili Öğretim ve Yönetim (Etkinlikler ve Örnekler), Dilek Erbaş, Editör, Data Yayıncılık, Ankara, ss.553-618, 2010

2009

2009

Erken Müdahale

Diken İ. H.

0-6 Yaş Arası Down Sendromlu Çocuklar ve Gelişimleri, E. Sema Batu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-65, 2009

Desteklenen Projeler

2019 - 2020

2019 - 2020

Gelişimsel Destek Programı (GEDEP)’nın Otomasyon Sistemi Üzerinden Erişilmesinin Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

DİKEN İ. H. (Yürütücü)

2015 - 2017

2015 - 2017

Let’s Try ICT

Erasmus Projesi

(Proje Özeti)
Diken İ. H. (Yürütücü), Diken Ö., Yanardağ M., Kurnaz E.

2015 - 2015

2015 - 2015

Developing A Specialized Transformation Programme For Children Living In Care Institutions For Autistic Persons REF ToR PRO TURA 2014 J UNICEF

Diğer Ülkelerin Sivil Toplum Kuruluşları Tarafından Desteklenmiş Proje

Diken İ. H. (Yürütücü)

Patent

2023

2023

GOBDÖ-2-TV: Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği-2-Türkçe Versiyonu

Marka

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2023/040325 , Standart Tescil Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

DOĞAL ÖĞRETİM OKULÖNCESİ AKADEMİSİ

Marka

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2018 68816 , Standart Tescil Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

DÖDEM-Down Sendromlu Çocuğu olan Ebeveynlere Yönelik Doğal Öğretime Dayalı Erken Müdahale Programı

Marka

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2018 74554 , Standart Tescil Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

İVO-ODS: Otizm Spektrum Bozukluğu Kapsamlı Değerlendirme Seti

Marka

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2017 120230 , Standart Tescil Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

ETEÇOM-Etkileşim Temelli Erken Çocuklukta Müdahale Programı

Marka

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: 2017 72355 , Standart Tescil Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

THE INFANT MENTAL HEALTH JOURNAL (IMHJ)Sürdürülebilir Kalkınma

Danışma Kurul Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

INFANTS & YOUNG CHILDREN : AN INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF SPECIAL CARE PRACTICESSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL SOCIETY ON EARLY INTERVENTIONSürdürülebilir Kalkınma

Yürütme Kurulu Üyesi

Ödüller

Eylül 2023

Eylül 2023

" 2020-2021" dönemine ilişkin 2022 Akademik Başarı Ödülü

Anadolu Üniversitesi

Ocak 2020

Ocak 2020

2017-2019 Anadolu Üniversitesi “2020 AKADEMİK BAŞARI ÖDÜLÜ"Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi

Ocak 2019

Ocak 2019

2018 Yılı Anadolu Üniversitesi Makale Performans ÖdülSürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi

Nisan 2018

Nisan 2018

2018 yılı "Engelsiz Bilişim Eğitim Ödülü"

Türkiye Engelsiz Bilişim Platformu

Ocak 2018

Ocak 2018

2017 Yılı Anadolu Üniversitesi Makale Performans ÖdülSürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi

Ocak 2017

Ocak 2017

2016 Yılı Anadolu Üniversitesi Makale Performans ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi

Ocak 2016

Ocak 2016

2015 Yılı Anadolu Üniversitesi Makale Performans ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi

Eylül 2015

Eylül 2015

2015 yılı Anadolu Üniversitesi "SOSYAL BİLİMLER ALANI BİLİM İNSANI ÖDÜLÜ"

Anadolu Üniversitesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 410

h-indeksi (WOS): 12